![]() |
Quote:
|
:eek: Op TV Limburg (NL) een commercial van de 24 uur van Zolder.........dat hebben we nog niet eerder meegemaakt ;) Er is hoop voor de toekomst :) Als ik het goed heb gezien is TVL een van de partners van deze 24 uur, ze stonden in het balkje van sponsors en partners.
Krijg ik dan eindelijk eens Belcar te zien op de Nederlandse TV? Joepieee ;) |
die TVL is de Belgische denkik.
|
De Porsche Boxer van AD Sport zal niet starten tijdens de 24Uren. Deze wagen zal vervangen worden door een 996 RS.
Bron: iemand die daar is geweest! Mvg... |
Weer een extra deelnemer een Porsche van H&M Racing.
H & M Racing (8) Porsche 996 (GTA) Ronald Vetters (B) Ronny De Vos (B) René Van de Made (NL) Wim Meulders (B) En krijgen we nou een andere Porsche aan de start van AD-Sport? AD Sport (42) Porsche 996 GT3-R (G) Stéphane Lémeret (B) Michel Vanden Broeck (B) Vic Herman (B) Bruno Cloet (B) Of is dit dé Porsche 996 met luchthapper waar een GT3-R motor ingesleuteld in is? De Mc Donalds Racing Team Porsche gaat trouwens ook niet van start, de bemanning van deze auto is overgestapt naar First Motorsport op de wagen van Philip Cracco. |
Heeft er iemand foto's van de animatie die er vorig jaar was in de paddock?
|
Quote:
|
Quote:
|
Hier zijn de uitzenduren voor Ka2:
Zaterdag 27 augustus : 16u45 – 17u55 Ter info: mogelijk live-interventie nws 19u. Zondag 28 augustus : 12u00-13u00 16u15-17u12 (uitloop mogelijk tot 17u15 MAX.) Lijkt mij toch dat de 24u zullen starten om 17u, zoals ook al in de projecttiming stond. |
Quote:
Ze spelen wel een beetje in de op de ramptoerist, ze hebben wat crashbeelden van het NRF erin gemixt, de achtergrondmuziek zal wel bekend zijn ;) |
Een derde en vierde piloot die iets meer dan 10 rondjes in de armen voor de start van de 24 uur ;)
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Lilian Bryner en Enzo Calderari? http://www.rsca.be/chat/emoticons/hmmm.gif
|
Quote:
|
Quote:
|
Wat ben je nu met toprijders en een auto die hoogst onbetrouwbaar is....
Wat was die uitspraak weer van de zwakste schakel... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Vraag het eens aan R. Dennis, die kan je hierop misschien antwoorden (en ook in het omgekeerde geval)... ;) |
Zijn Bryner en Calderari dan ook niet in oschersleben aan de slag?
|
Quote:
@Peter: http://www.sport25.be/images/smiles/lachplat2.gif sorry JP kon het niet laten |
bryner en calderari nooit van ze leven
of ze moeten dik betaald worden dan misschien |
Idd, vind Bryner en Calderari wel een héél sterk verhaal. Een vrouw in de TT-Racing wagen, dan denk ik eerder aan Fanny Duchateau of zo.
|
Quote:
Iemand een idee van het tijdstip van de persvoorstelling? Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
jongens denkt toch is na
Bryner en calderari in den TT een wagen die nog niks bewezen heeft en waar volgens mij weinigen vertrouwen in. Bryner en Calderari gaan geen zotte werk doen hoor door met een vliegtuig of heli over en weer te vliegen. Of ik zeg het dik betaald worden maar dan dik he. |
is dit eigenlijk een forum van autosportliefhebbers of één van laten we die TT is uitlachen?
|
Die TT is één van de mooiste projecten in de Belcar. De wagen heeft onder leiding van Luc Goris een SERIEUZE metamorfose ondergaan. Dat de 996 van Penders het zo goed doet is geen verrassing. De banden die op beide auto's liggen wil ook iedereen hoor ;)
BTW, mijn gok blijkt niet te kloppen. Doch, de namen die ik heb opgevangen moeten zeker NIET onderdoen! |
Quote:
|
Team is ook nog niet zo lang bezig in z'n huidige gedaante. Daar gaan we zeker nog meer van horen ;-)
|
Ik ken bijna iedereen bij TT-racing het is niet mijn bedoeling ze uit te lachen.
De Porsche van Rudi Penders word niet onderhouden door TT-racing. zij verzorgen alleen de race-bijstand dwz banden wisselen en tanken. Rudi Penders heeft zijn eigen mekaniekers bij tijdens de raceweekends en trainingen. De banden dat zijn testbanden van Michelin, Maar ik moet wel zeggen bijna alle teams die op michelin rijden hebben deze banden. dus daar zit het verschil niet. en over de TT zelf, denk nu toch eens na welke uitdaging licht er voor Bryner en Calderari in Zolder te rapen. Ik hoop zelf dat den TT zal uitrijden maar heb er mijn twijfels over. |
Quote:
|
Quote:
Het kan zijn dat ik blind ben, maar volgens mij staan ze 2de algemeen, staan ze in de drivers Challenge 4 en 5, maar voor de rest hebben ze niks bewezen. Wat moet je doen om volgens jou iets te bewijzen? |
Quote:
|
Quote:
toch ben ik 100 procent zeker |
Quote:
ik ben 100 procent zeker |
Quote:
Wat betreft de 24-uurs bezetting van de TT, het team kennende zullen ze wel iets moois uit de hoed toveren, we gaan hier nog een weekje verder met het spelletje: "Wie o wie zien we terug op de TT" ;) :D |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:03. |