![]() |
Quote:
Belangrijkste is dat we die fantastische Dome S102 terug te zien krijgen ;) |
http://www.race-publicity.com/drivers_uk.html
Dus Noda in de Dome? Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Dit zijn de gelukkigen voor Le Mans 2009:
LMP1 (21) AUDI SPORT NORTH AMERICA - Audi R15 AUDI SPORT TEAM JOEST - Audi R15 AUDI SPORT TEAM JOEST - Audi R15 KOLLES - Audi R10 KOLLES - Audi R10 TEAM PEUGEOT TOTAL - Peugeot 908 HDi FAP TEAM PEUGEOT TOTAL - Peugeot 908 HDi FAP PEUGEOT SPORT TOTAL - Peugeot 908 HDi FAP PESCAROLO SPORT - Peugeot 908 HDi FAP PESCAROLO SPORT - Pescarolo LMP1 TEAM ORECA-Matmut - Courage-Oreca LC70 (AIM) TEAM ORECA-Matmut - Courage-Oreca LC70 (AIM) TEAM SIGNATURE - Courage-Oreca LC70 (Judd) ASTON MARTIN RACING - Aston Martin LMP1 ASTON MARTIN RACING - Aston Martin LMP1 AMR EASTERN EUROPE - Aston Martin LMP1 SPEEDY RACING/TEAM SEBAH - Lola-Aston Martin TEAM LNT - Ginetta-Zytek 09S STRAKKA RACING - Ginetta-Zytek 09S EPSILON EUSKADI - ee2-Judd CREATION AUTOSPORTIF - Creation-Judd LM P1 LMP2 (12) TEAM ESSEX - Porsche RS Spyder NAVI TEAM GOH - Porsche RS Spyder VITAPHONE RACING - Porsche RS Spyder RML - Lola-Mazda Coupe KSM - Lola-Mazda Coupe RACING BOX - Lola B09-80 Judd SPEEDY RACING/TEAM SEBAH - Lola B08/80 Judd OAK RACING - Pescarolo-Mazda OAK RACING - Pescarolo-Mazda QUIFEL-ASM - Gynetta-Zytek 09S G.A.C. RACING TEAM - Zytek 07S BRUICHLADDICH BRUNEAU - Radical SR9 LM P2 LMGT1 (8) LUC ALPHAND AVENTURES - Corvette C6.R LUC ALPHAND AVENTURES - Corvette C6.R CORVETTE RACING - Corvette C6.R CORVETTE RACING - Corvette C6.R GIGAWAVE MOTORSPORT - Aston Martin DBR9 JET ALLIANCE RACING - Aston Martin DBR9 IPB SPARTAK RACING - Lamborghini Murcielago JLOC - Lamborghini Murcielago LM GT1 LMGT2 (14) IMSA PERFORMANCE-Matmut - Porsche 997 RSR TEAM FELBERMAYR-PROTON - Porsche 997 RSR FLYING LIZARD - Porsche 997 RSR AF CORSE - Ferrari F430 RISI COMPETIZIONE - Ferrari F430 RISI COMPETIZIONE - Ferrari F430 TEAM MODENA - Ferrari F430 HANKOOK - TEAM FARNBACHER - Ferrari F430 JMW MOTORSPORT - Ferrari F430 VIRGO MOTORSPORT - Ferrari F430 BMS SCUDERIA ITALIA - Ferrari F430 JMB RACING - Ferrari F430 DRAYSON RACING - Aston Martin Vantage GT2 SNORAS SPYKER SQUADRON - Spyker C8 Laviolette LM GT2 RESERVE (10) TEAM SEATTLE - Ferrari F430 ENDURANCE CHINA TEAM - Porsche 997 RSR IMSA PERFORMANCE-MATMUT - Porsche 997 RSR BARAZI-EPSILON - Zytek 07S GERARD WELTER - WR LM2009 EPSILON EUSKADI - ee2 TEAM FELBERMAYR-PROTON - Porsche 97 RSR SNORAS SPYKER SQUADRON - Spyker C8 Laviolette LARBRE COMPETITION - Saleen S7R RACING BOX - Lola B09/80 |
Veel diesels aan de start.
Helaas geen Dome. Opvallend dat Barazi niet uitgenodigd is. Oak Racing heeft 2 entries, hadden ze Barazi daar niet een van kunnen geven? Maar weinig Porsches in GT2. |
Vraag is wat gaat Barazi uberhaupt doen nu Vergers in een GT2 Ferrari rijdt...
|
De Dome mogen we alweer doorstrepen, de fabriek in Japan heeft het contract met Ecospeed gecancelled ivm "niet nakomen van betalingsverplichtingen" zo meldt dailysportscar... :(
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Jacky Eeckelaert gaat het sportscar team van Kolles runnen: Quote:
|
Quote:
|
Nog niet helemaal dood:
Quote:
|
Alle, wie weet is er nog een waterkansje dat we die te zien krijgen in Spa. Maar we zullen maar niet teveel hopen, zeker. :)
|
Quote:
Dus geen Horag Porsche, miss. wel een exemplaar voor Vitaphone. |
Quote:
|
Quote:
|
De nieuwe livery van de Lola Speedy / Sebah:
http://endurance-info.com/version2/i...dySebah_01.jpg Bron: endurance-info.com Mvg.. |
|
Machtige bak. Doet me aan de voorzijde wat denken aan de Gulf 917K uit vervlogen tijden! :champagne::applaus:
|
Damn!!!! Ik kan al niet wachten tot LeMans als ik die Lola Aston zie! ;)
|
Aston Martin powered by Skoda? :cool:
|
Ik vind de AM wel iets hebben van de goede oude Toyota GT One :champagne:!
|
Quote:
|
Geen zitje kunnen bemachtigen in de F1? Geen nood, Bruno Senna mag zich tijdens de 24u van Le Mans gaan uitleven bij het Oreca team ;)
bron: endurance info |
Quote:
|
Thomas Enge heeft vandaag één van de Lola - AM's in de muur geplaatst aan het einde van de Mistral rechte lijn. De wagen zal waarschijnlijk niet meer rijden voor de rest van de trainingen.
Bron: www.planetlemans.com (ook foto's te vinden) |
Officiële foto's van de R15:
http://www.endurance-info.com/versio...?VARnewsID=375 Zelfs de Acura verdwijnt bijna in het niets als je hem hierlangs zet :rolleyes:. |
Damn, wat een lekker agressieve snoet! ;)
|
Wauw. Prachtige auto, is me wat anders dan die vierkante R10!
Lijkt haast wel een combinatie van Acura design en Audi constructie - of hoe moet ik het zeggen. |
Quote:
|
Quote:
Mooi of lelijk. Ik ben daar nog niet over uit. Hij doet me denken aan de WR, Lavaggi en walrus neus van Williams. |
Verwacht op de ARC Saleen voor Barçelona alvast maar een topper. :)
|
Quote:
|
Kolles is de prijs weer aan het opdrijven :)
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Met Miro Konopka en een nog aan te kondigen 3de piloot? |
Quote:
|
Quote:
Trouwens mijn complimenten Brecht, je foto's van de AM klapper staan in de Autosport van deze week. :applaus: |
Quote:
|
Zotte kosten bij ARC: de nieuwe (!) Saleen van Larbre Compétition wordt verkocht en men gaat racen met het oudere exemplaar.
E-I trekt voorts ook nog de deelname van Noel del Bello, Larbre en Full Speed in twijfel, nadat ze niet geselecteerd werden voor Le Mans. De drie teams hebben wel al een ander programma in respectievelijk Spaanse GT, FFSA en Fiagt. |
All times are GMT +2. The time now is 22:58. |