De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   student racing cup (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2393)

Flitser 06-10-2002 00:49

Dat is dan toch dat je niet goed anticipeerde op je voorliggers, eigenlijk spijtig dat er bescherming aan die karts zit, men zou dan wel beter uitkijken. (algemene stelling, ik viseer niemand)

In ieder geval, PROFICIAT mannen!
Welke prijs gaan jullie kiezen?

Caje60 06-10-2002 11:42

Ik wil mijn teamgenoten nog eens heel hard bedanken voor den bangelijke race van gistere, we hebbe verdiend gewonnen, na! :p en natuurlijk ook heel hard bedankt aan onze assistentie naast de baan, Pascal en Werner, die het verloop van de race mooi gecoördineerd hebben voor ons.

fastfons, als gij die kerel was met zen zwart helmke, dan moet ik zegge dat ik toch een paar flinke tikken van u heb mogen inkasseren die ni echt terecht waren. voor nen haarspeldbocht moet ge nu eenmaal op uwe rem duwen, ok, ik geef toe ge kunt ook gewoon tegen de kart voor u rijden, dan remt ge ook af, maar dat is ni echt de bedoeling :no:

Flitser 06-10-2002 12:17

Kleine rechtzetting ivm de 2 franstalige piloten:

(Tekst: Dimitri Kokken)
Even een kleine rechtzetting : De twee "Walen" zijn geen Walen, maar een Fransman (Gerard) en een perfect tweetalige Brusselaar...wat je ook niet vermeld Speesman is dat beide heren 62 jaar zijn!!!!!!! Ze hebben ook niet meegereden om te winnen, want als je goed had gekeken hebben ze enkele malen gestopt om sommige "minder goeie" piloten de ideale lijn aan te duiden...Gerard weegt daarenboven ook nog eens 95 kilo...hun beste tijden (van Gerard en Edmond) waren binnen de 4 tienden (als ik me niet vergis) van de beste chrono's in de race gereden...ik wou dit gewoon even vermelden daar deze twee piloten een ongelooflijk voorbeeld zijn van sportiviteit en fair-play en ik hoop dat ik binnen 30 jaar nog even goed kart als hen (op 62 jaar 1.5 uur aan een stuk rijden en dan nog eens mooie tijden rijden, daar teken ik voor, Gerard is maar een kleine seconde trager dan ik, maar weegt wel 30 kilo meer en is 30 jaar ouder)

Wat betreft het circuit...zoals het nu lag, leg ik het meestal als er door veel beginners wordt gereden, zo kan ik het niet leggen voor de 24u, want een rondetijd van 42-43 sec. is te kort om 31 ploegen te doen rijden.

Dimi

FastFons 06-10-2002 12:57

Quote:

Originally posted by Caje60

fastfons, als gij die kerel was met zen zwart helmke, dan moet ik zegge dat ik toch een paar flinke tikken van u heb mogen inkasseren die ni echt terecht waren. voor nen haarspeldbocht moet ge nu eenmaal op uwe rem duwen, ok, ik geef toe ge kunt ook gewoon tegen de kart voor u rijden, dan remt ge ook af, maar dat is ni echt de bedoeling :no:

Ik weet dat ik mij een paar keer serieus mispakt heb toen ik achter u hing en daardoor enkele zware tikken heb uitgedeeld. Dit kwam echter omdat ik dan op enkele millimeters achter u reed (ik kon de leiding ruiken (nog nooit gebeurd:))). Ik was echter nogal verast dat ge in die haarspeldbochten al zo vroeg op uw rem ging staan, bijgevolg was ik telaat en reed daardoor ertegen. Het was echter niet mijn bedoeling van af te remmen door tegen u te rijden zoals ge hier suggereert (vraag maar aan speesman, zo iemand ben ik niet). Bovendien heb ik even later de leiding overgenomen met een zeer fair maneuver. In ieder geval mijn excuses voor de tikken. Ik zal toch nog wat ervaring met inhalen moeten opdoen.

Grtz

FF

Caje60 06-10-2002 15:55

ge bent mij idd wel mooi voorbijgekomen, daarom zou ik wel is een revangeke willen want ik heb u net ni trug voorbij kunnen steken. Laat zeker iets weten als ge nog eens ga karten!
grtz,
Caje

FastFons 06-10-2002 15:58

Volgende week MAK karting in JPR, ge kunt misschien een team vormen met mijn vriendin (als ze da zelf ook goed vindt natuurlijk), ze zoekt nog een teamgenoot en wilt mij ook eens een hak zetten :d

FF

Maarten 06-10-2002 15:59

tja die oude mannen reden niet slecht, maar echt sportief was het nu ook niet altijd. ik vond ze wel een beetje pretentieus toen tussen de twee races bij ons een hele uitleg kwamen doen (in het frans, die mannen zijn langs geen kanten tweetalig, den dimi heeft ons dat trouwens gezegd), een uitleg over hun competitie met verschillende niveau's ed. ze gingen ons inderdaad eens laten zien welke lijnen ge moest rijden omdat zij daar altijd karten! maar mijn tijden lagen lager dan die van die mannen ,alhoewel het verschil tussen hun en mijn snelste ronde slechts 3 tienden bedroeg! dus niet echt zo een groot verschil. maar ik moet toegeven dat het voor vele andere karters misschien niet slecht was dat ze de lijnen even toonden, al vond ik het zeer raar dat die mannen tijdens ONZE student racing cup met alleen maar studenten (!!!) dus, er even kwamen tussen rijden, ik geloof dat er zoals FF als zei zelfs nog andere mannen efkes voor een paar ronden erbij kwamen rijden! dat kan dus niet vind ik, want als ge een koers met 12 teams begint, dan moet die koers (ook al bestaat ze uit twee manches) met die 12 teams rijden. maar soit, ik heb er niet zoveel last van gehad, maar anderen wel en daarmee is de kous af.

enige minpunt was het ontbreken van ervaring om iets dergelijks te organiseren, alles was in orde, maar als je een 6uren koers gaat rijden, dan moet je niet twee koersen van anderhalf uur in de plaats zetten (6uren koers heeft toch wel meer charme), ook de eindceremonie was niet in orde. zo was er geen beker of schaal voorzien (wel een prijs :)) en kon er niet met champagne worden gespoten :( (=toch altijd wel tof als je op het podium staat), maar ik schrijf deze minpunten toe aan een gebrek aan ervaring om kartingkoersen te organiseren, volgend jaar zal het beter gaan, en het jaar daarop nog beter, ...we zullen die mannen eens wat advies daaromtrent moeten geven hé! al doende leert men, en uiteindelijk was dit het enige waarop iets kon worden aangemerkt, dus slecht was het niet.
groeten
maarten

Caje60 06-10-2002 16:05

ik rij met den broer van de speesman mee in de mak karting, dus ik zal ni lang moeten wachten op de revange! :)

Speesman 06-10-2002 16:36

Het gaat dan wel leuk worden:
Caje vs Fast Fons
Speesman vs zijn broer

Hopelijk wordt er niet teveel met de zwarte vlaggen gezwaaid ;)

flashy 06-10-2002 16:51

Ja lap, ziede, nu zit ik nog steeds zonder teamgenoot voor de mak-karting. Gellie hebt zeker schrik da ge verliest van 'n meiske? :p Had ik ma meegedaan met die studentracingcup. Khad ullie eens een kontje laten ruiken :p (Ik droom graag :D)

Knuffels en kusjes

Ps: Ik zoek dus nog altijd ne teamgenoot voor komende zaterdag Mak-karting in JPR...

Speesman 06-10-2002 16:55

Ge kunt ineens het volle uur rijden ;)
Normaal moest caje al veel races met mijn broer gereden hebben, maar doordat er telkens 1 van de 2 ni kon wordt dit pas hun eerste race bij de MAK.

flashy 06-10-2002 17:08

Ikke 'n uur rijden? Dan belt den 100 al ma en de brandweer, want dan geraak ik niemeer eigenhandig uit die kart :p

Mistery 06-10-2002 18:12

R@ce@holic zoekt nog nen teammate (en vervoer...) voor de volgende MAK Karting...ge kunt hem mischien es een keertje ne mail sturen...raceaholicsken@hotmail.com

Scapa 07-10-2002 09:41

Ik heb mij ook kostelijk geamuseerd moet ik zeggen alleen een beetje stijf en wat blijnen. Ik was toch wel serieus moe na de wedstrijd (zal misschien zijn omdat het vrijdag al wat laat was :D). Ik wil ook Werner en Pascal nog is bedanken voor hun steun en hulp.

FF, sorry ze maar in de haarspeld remde ik (als je de ideale lijn wilt tenminste= den trajectoire :D zoals ze zeggen) zeker niet te vroeg en een (onopzettelijke) tik kan je het ook niet echt noemen...

In ieder geval De Paddock wint en we zijn er fier op :p
Dat er geen podium was vond ik ook wel spijtig maar dat halen we woensdag wel in :D

Benklak 08-10-2002 18:33

Ik kan eindelijk nog eens op de paddock komen !

Eerst bedank ik Pascal en Werner voor het deskundig begeleiden van onze race!

We waren de verdiende winnaars en gaan goe genieten van dieje cadeau! Toch was het wel te merken dat dit de eerste keer georganiseerd werd! Geen beker, geen podium, weinig reclame gemaakt, ...

Wat betreft die 2 oudere "gastpiloten": ze deden toch een beetje pretentieus von ik tussen de 2 racen. Zij gingen ons eens uitleggen hoe we moesten rijden. Enfin, ik heb er niet veel last van gehad! Ik moet zeggen zo een keer van pole vertrekken was bangelijk (en die dan nog zelf gereden ook)! En als eerste over de finish rijden was ook zaaaaaaaalig! Genieten en daar doen we het gewoon voor hé! Ik heb mij echt goe geamuseerd de 5e! En als enige zonder blaren op mij handen! :) En heel ons team bestond één voor één uit goeie piloten die weinig fouten maakten en constant reden en enkel daardoor kan je een langere race winnen! Het circuit buiten was veel plezanter om te rijden dan de vele haarspeldbochten van de vrijdagavond!
Voor herhaling vatbaar (eens we de centjes hebben)!

Greetzzz

Benklak

Scapa 08-10-2002 18:52

Quote:

Originally posted by Benklak
En als enige zonder blaren op mij handen! :)
Greetzzz

Benklak

zwijgt :D

en idd zo over de finish rijden als je gewonnen hebt... ONBESCHRIJFELIJK :)

Speesman 08-10-2002 18:54

Ik kom net tot de conclusie dat ik onze 'teammanagers' Werner en Pascal nog niet bedankt had. Dat is bij deze gebeurd.

Ik heb eens een mailtje naar Eran Racing gestuurd of het niet mogelijk was om zelf op Zolder te rijden ipv mee te rijden. Dit bleek niet mogelijk omwille van de verzekering ...
We zullen dus moeten overleggen welke prijs we dan wel gaan nemen (en wanneer).

Pascal 09-10-2002 01:23

Quote:

Originally posted by speesman
Ik kom net tot de conclusie dat ik onze 'teammanagers' Werner en Pascal nog niet bedankt had. Dat is bij deze gebeurd.

Ik heb eens een mailtje naar Eran Racing gestuurd of het niet mogelijk was om zelf op Zolder te rijden ipv mee te rijden. Dit bleek niet mogelijk omwille van de verzekering ...
We zullen dus moeten overleggen welke prijs we dan wel gaan nemen (en wanneer).

Laat ons ook eens weten welke prijs jullie gekozen hebben en uiteraard verwachten wij een verslag van die dag, welke ervaring het ook mag zijn.

Afgesproken ???

C U

Scapa 09-10-2002 01:36

Komt in orde :)

Maarten 10-10-2002 18:24

ik weet ook niet of ik onze teamleaders al bedankt heb
bij deze dan nogmaals thx pascale en werner

Scapa 20-12-2002 18:24

Euhm, aangezien we nog altijd niet beslist hebben wat we nu kiezen van prijs gaat het er dit jaar niet meer van komen door examens ed.. Mag ik mijn teammaten eraan herinneren dat die cadeau-bon moet teruggestuurd worden naar ??? (staat er op) opdat je de 2003-gids krijgt en we dus de activiteit die we willen doen mogen gaan doen! En het moet zeker deze maand opgestuurd worden anders is het niet meer geldig en kan je je prijs vergeten....

Ik zal zelf proberen het niet te vergeten :D

Caje60 20-12-2002 19:56

zat daar ni gewoon nen brief bij waardoor da pakket geldig is tot eind 2003?

Werner333 21-12-2002 13:22

Ik heb op het MAK clubfeest het er nog over gehad met Maarten.
Ondanks het feit dat ik zelf niet gereden heb heb ik me toen geweldig geammuseerd. Dat was nog eens fun.
Dus vergeet zeker jullie prijs niet te ontvangen.

Speesman 21-12-2002 16:28

Na een week zonder internet terug op de paddock (stom internet op kot .... :( )
Ik denk dat het idd 2003 gaat worden om onze prijs in ontvangst te nemen. Als ik me ni vergis zat er bij onze prijs een brief die we moesten opsturen en we kregen dan in de plaats het pakket voor 2003.

Maarten 24-12-2002 19:32

ik ben het pakketje onlangs nog eens tegengekomen

maar ik zou begot niet weten wanneer we die prijs kunnen gaan doen, ook voor mij ten vroegste21januari en beter na de 9de feb voor de zekerheid

Caje60 25-12-2002 15:28

!!!!!!! Ik heb da pakketje nog eens nagekeken en we moeten dien brief samen met dien bon opsturen vóór 31/12/2002, anders vervalt dat, dus ik stel voor dat iedereen da zo snel mogelijk opstuurt!!!!!!!!!!!!
groeten en veel blokgenot aan iedereen
en een vrolijk kerstfeest natuurlijk ;)

Benklak 25-12-2002 17:37

Doeme, dan ga ik dat moeten terugzoeken! Ik zou dus ni weten waar ik het heb gelegd! Schandalig...kzal ma rap beginnen zoeken! Zalige kerst allemaal en dat den antwerp mag doorstoten naar de halve finale...

Greetzzz

Benklak

Speesman 25-12-2002 19:06

Ik zal dat van mij morgen ook maar eens opsturen (als ik het niet vergeet).

Maarten 31-12-2002 18:13

zalig als ge zo een dingen pas den 31ste leest
ik ben dus geschoren gelijk ze zeggen

Scapa 31-12-2002 18:26

Probeert da nog op te sturen eh. Ge weet nooit... En verzint daar een zielig verhaalke bij, dan kunnen ze bijna nie anders als u geloven :o

Caje60 02-01-2003 16:44

kdurf het bena ni te zegge, maar kheb da van mij dus ook pas vandaag opgestuurd, los vergete.... kzal het op de exames steken

Caje60 09-01-2003 18:09

kheb de nieuwe versie van de kadeaubon vandaag ontvangen!!
khoop dat ik ni den enige ben. meerijden op circuit staat er in de nieuwe versie niet meer tussen, tspeelt zich precies allemaal int water en in de lucht af, da wordt dus iets voor van de zomer denk ik!!
nog veel blokgenot iedereen!

All times are GMT +2. The time now is 10:30.