![]() |
Vanaf heden staat de site online. De site moet wel nog verder aangevuld worden in de toekomst.
www.wheelscafe.be |
Quote:
Kan je op 14 februari "De paddock meeting" uitbreiden tot "De Paddock ledenvergadering + 1e De Paddock Rittensport" aub? dank je! Paddock met een hoofdletter aub ;) |
Heb trouwens erger in het belang van limburg wat reclame gezien voor he twheelscafé :)
|
Quote:
|
Andy en partners,
Gisteren was de opening schitterend en moet eerlijk toegeven ik herken de oto-club van vroeger niet meer. Schitterende gedaante verwisseling binnen, interieur heeft een uitstraling die ver over de landsgrenzen zal bekend worden als het auto en motoren sport cafe bij uitstek. De bijna perfecte harmonisatie tussen het autosportgebeuren, de frisse en nieuwe look ervan, hebben van dit nieuwe juweeltje in zolder, is eveneens een belangrijke bijdrage om zowel zolder als het wheels cafe naar buiten te brengen. Ik mag je veel succes toewensen maar de eerste stappen zijn al gezet. Ook de toon is gezet met dit unieke project. Dat was wat men nog miste op het circuit. Veel succes !!!!!!!!!!!!! |
Daar is weinig aan toe te voegen...
Het was inderdaad prachtig... en de Foster's ging vlotjes binnen... :D :D |
Vandaag langs geweest. Ziet er zeer mooi uit, alleen zijn die cola glazen zo smal. :D
|
Ik heb mij voor 2004 een nieuw doel gesteld, dit jaar wil ik aan elk tafeltje hebben gezeten ;)...........................prachtige foto's op de tafels!!!!
Van een uitgewoonde vreetschuur is het veranderd in een zeer modern ogende horeca gelegenheid.' Proficiat aan Andy en alle medewerkers die afgelopen weken keihard gewerkt hebben. |
Quote:
|
Mooie inrichting en veel mooie foto-collages,echt een mooi autosportcafé,ik kom zeker nog veel langs!
|
Ik vind het prachtighoe dat cafe een gedaanteverwisseling heeft ondergaan. Binnenkort zullen er op de site enkele foto's verschijnen van de cafe in de opbouw , en wanneer hij af is , echt een wereld van verschil. Ne dikke proficiat aan Andy , zijn venoten , medewerkers en natuurlijk de sympathieke ober-dames of oberessen of hoe noem je dat? :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Het café ziet er echt wel heel mooi uit: zeer verzorgd.
De obermeisjes mochten er ook zijn ;) |
Hallo mannen,
ben terug. Mijne computer doet het weer dankzij boosterke. Aan iedereen bedankt voor de toffe reacties op mijn thema cafe. Vandaag tijdens de donderdag training hadden we hoog bezoek in de cafe. Ex GP winnaar Jean-Pierre Jabouille, ex-F1 piloot Philippe Alliot en nog vele anderen zakten na de donderdag training af naar WHEELS. Toch wel leuk, alleen was er geen fototoestel aanwezig om dit op de gevoelige plaat te leggen. Maar dat zal niet meer gebeuren. Ben blij dat ik na een eerste drukke week terug op de paddock kan komen. See You soon in WHEELS |
Ik heb de titel van de thread een beetje aangepast ("coming soon" was niet meer nodig :D )
|
Ik ben er vandaag een lekker ijsje gaan eten :) Echt chapeau zenne, sjieke dinges :applaus:
|
Nog een reden om naar Wheels te gaan. Gisteren via de sateliet iets ongelooflijks gezien : snelheidmotoren op Daytona. Er werd een overzicht van het seizoen gegeven van een snelheidscompetitie moto's in de USA. Blijkt dat die heren met hun fietsen gewoon races rijden op de ovalen. Bvb de 200 miles van Daytona. Pure waanzin. Eén chicane op het circuit en voor de rest "keep turning left". Tot op centimeters van de muur. Ongelooflijk....
C U |
Ben er nog niet geraakt in Wheels ook al zat ik op 't circuit maar nu zondag met de sprinten zal ik ook eens naar daar komen sprinten.
|
Ik ben er eindelijk ook geraakt, mooie zaak van gemaakt Andy. :applaus:
Bepaalde foto's doen mij terugdenken aan mijn beginjaren als baankommissaris en de Fosters is zeer lekker. En na een kleine 2 uur nog steeds niet buitengegooid door den baas, merci Andy :D :D :D Voor herhaling vatbaar heel zeker. greetz pompierke |
Ben gisteren ook naar Wheels geweest na de vrije training. Mooie foto's op de muren. En ik heb me wel geamuseerd met het kijken naar de dvd van de BTCC die toen aan het afpelen was. Wheels is zeker de moeite waard en volgende keer zal ik eens proberen een ijsje te eten. :D
Greetzz.. Corvetteboy |
laat eens wa fotos van die race tafels zien
|
Quote:
|
Quote:
We gaan namelijk een feestje bouwen met piloten, teamleden, marshals, officials, supporters en iedereen die maar wil komen. We willen de vroegere traditie van de Belcar tent "feesten op zaterdag" terug nieuw leven inblazen. Dus iedereen op post. Tot 22u blijft de keuken open, maar daarna : Ambiance See You in Wheels p.s. Marc Goossens heeft beloofd om even DJ te komen spelen... |
Hmmm dat klinkt al zeer goed. Mss komen wij ook eens langst als ik een paar teamleden kan meekrijgen maar beloof niks. Mss tot Zaterdag
|
Dan gaan we der es goed invliege! :D :cool: :D
|
ICEMAN er eens goed invliegen en dan de rekening aan Daikin bezorgen zeker :D
Als je er gaat invliegen breng Alexandra en Vanina dan mee hé :D |
K breng t ganse team mee, wa d8 ge. :rolleyes:
|
Hmmm interesant. En je vriendin van gisteren op de TC ook of laat je die op zo'n momenten liever thuis
|
Die komt zondag pas. Dus heb ik vrij spel. :p :p
|
wij zulle er ook zijn ;)
|
Vraagje voor A.J.,word de race in Bahrein getoont op de TV schermen zondag?
|
Natuurlijk wordt de F1 uitgezonden.
Nu maar hopen dat Schumi zijn Ferrari geruild wordt voor een kameel, dan krijgen we misschien een race te zien :D |
Hmz, da valt just me de wedstrijd van de MVDB die race in sparein ;)
|
Verdoeme A.J.
en ik kan niet blijven zaterdag, nu kan ik nog altijd niet de boel eens op stelten zetten, maar mijne tijd komt nog. :D ;) :D pompierke |
Als ik moet kiezen tussen de Belcar en alweer zo een slaapverwekkende Formule 1 Grand Prix is de keuze snel gemaakt. Maar ik kom dit weekend zeker wel eens langs A.J. ;)
|
Was de eerste maal dat ik in Wheels kwam, mooie zaak, lekker eten,... juist het lange wachten op de rekening irriteert mij ;)
|
Quote:
|
G&A Racing heeft de zaak zaterdag mee gesloten :D
|
Da dede wij de vrijdag :p
|
All times are GMT +2. The time now is 13:00. |