De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Wtcc Puebla Mexico (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10739)

gwyllion 27-06-2005 18:48

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Was Colciago al niet gewaarschuwd dat hij een straf zou krijgen als hij nog 1 keer in de fout zou gaan? Of is dit enkel het geval met Farfus?

Even snel op fiawtcc.com gekeken.
Quote:

Inquiries after the races resulted in the following decisions: Colciago will lose ten grid position for the next race due to his incident with Gené in Race 1; Plato received a similar penalty due to his collision with Thompson in Race 2; as for the incident between Farfus and Zanardi in Race 2, the Brazilian youngster will also lose ten positions on the grid of the next race, but furthermore if he is involved in a similar incident during one of the two following events, he will also be excluded from that race.
Enkel Farfus moest zich dus kalm houden blijkbaar.

Bugalfa 27-06-2005 20:20

Quote:

Originally Posted by SpèédfreaK
thanks mate!

Priaulx schuift door de penalisatie van Colciago op naar 8 en "schoept" zo nog 1 puntje ...

Ik vrees dat Colciago nog eens 10 plaatsen achteruit gaat mogen starten en ditmaal wel met dreiging boven het hoofd .

fish88 28-06-2005 23:45

coronel 5de :D

Autofan 29-06-2005 09:34

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik vrees dat Colciago nog eens 10 plaatsen achteruit gaat mogen starten en ditmaal wel met dreiging boven het hoofd .

Dat zou ik heel belachelijk vinden. Het was meer een race-incident en zeker niet de fout van Colciago.

Autofan 29-06-2005 09:34

Quote:

Originally Posted by fish88
coronel 5de :D

De Hollanders zullen blij zijn ;)

gwyllion 29-06-2005 09:45

Quote:

Originally Posted by Autofan
Dat zou ik heel belachelijk vinden. Het was meer een race-incident en zeker niet de fout van Colciago.

Als Colciago remt, dan knalt hij bij mijn weten toch niet in het gat van Giovanardi :rolleyes:

Autofan 29-06-2005 10:30

Als Giovanardi remt, dan gaat het hele deelnemersveld hem voorbij. Geen enkele racer remt toch bij een inhaalpoging.

Integra 02-07-2005 09:14

Eigenlijk schandalig dat ze op zo'n hoopke vuil zijn gaan rijden ...

FIRE 02-07-2005 14:26

Quote:

Originally Posted by Integra
Eigenlijk schandalig dat ze op zo'n hoopke vuil zijn gaan rijden ...

Die Tilke banen ben ik ook beu. Geef die Mexicanen nog een jaar de kans.

Juha 02-07-2005 15:06

Quote:

Originally Posted by FIRE

Maar dat trok toch op niks? Een nieuw laagje asfalt had wel gemogen. Ik denk dat daar zo'n 20 jaar een remsporen oplagen. :+

FIRE 02-07-2005 15:25

Ze hadden daar een nieuwe asfalt laag, echter die liet los.

Integra 02-07-2005 22:21

Quote:

Originally Posted by FIRE

Dat wel, maar die asfaltlaag was gewoon lachwekkend. Ik was nog aan't denken dat ze dan juist zo goed in Zolder konden komen rijden.

Mark 02-07-2005 22:49

Quote:

Originally Posted by Integra
Dat wel, maar die asfaltlaag was gewoon lachwekkend. Ik was nog aan't denken dat ze dan juist zo goed in Zolder konden komen rijden.

Ook hier mogen we de FIA de zwarte piet toespelen;) :D

Jose Abed, Circuitdirecteur Puebla, legt de schuld van de slechte staat van het asfalt bij de FIA neer. Volgens hem heeft het asfalt 200 dagen nodig om uiteindelijk in de perfekte staat te komen. Doordat de FIA nogal traag is met het nemen van beslissingen kwam er pas in februari een goedkeuring voor de huidige lay-out. Tussen februari en juni liggen geen 200 dagen ;)

De laatste voorbereidingen aan het circuit zijn nog gebeurd op de woensdag en donderdag voor de race :rolleyes: Gevolg? De baan was zo stoffig dat de coureurs met hun huurauto maar de baan hebben schoon gereden voor zover dat mogelijk was.

E.e.a staat te lezen in de Autosport van 30-6. De coureurs uiten stevige kritiek op het circuit. Je vraagt je af welke FIA-kluns op vrijdag of zaterdag het circuit heeft goedgekeurd.............

Scapa 02-07-2005 23:49

Waarschijnlijk vanuit z'n bed de goedkeuring gegeven. Iets teveel tequila...

Integra 03-07-2005 08:03

Lang leve the smeergeld van de organisators? :p

All times are GMT +2. The time now is 21:42.