![]() |
Quote:
Weleens gekeken welk team verantwoordelijk was voor de inzet van de Audi's? Midland, gaat er een belletje rinkelen? Zoals AJ terecht opmerkt, haar prestaties in de endurance wedstrijden waren bijzonder goed te noemen. Of hebben we last van het lange termijngeheugen? Ickx is qua coureur wellicht meer een endurance-tante dan een sprint-trees. |
dan zou het beter zijn dat ze lmes of fia gt ofzo gaat rjden... want in de dtm bakt ze er toch tot nu toe nix van..
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ickx en consorten testen deze week in Alemeria volgens MSA, wellicht dat enkele rookies hun opwachting maken waaronder Belcarist Mario Josten. In dezelfde MSA staat een line-up van het seizoen 2007. Enige vraagtekens staan nog bij twee Audi's.
MB 2007 HWA: Schneider 2007 HWA: Spengler 2007 HWA: Hakkinen 2007 HWA: Green 2006 Persson: Paffet 2006 Persson: Margaritis 2006 Mucke: di Resta 2006 Mucke: la Rosa 2005 Persson: Stoddart 2005 Mucke: Lauda Audi 2007 ABT: Kristensen 2007 ABT: Scheider 2007 ABT: Ekstrom 2007 ABT: Tomczyk 2006 Rosberg: Rockenfeller 2006 Rosberg: Luhr 2006 Phoenix: Abt 2006 Phoenix: Watts (minder waarschijnlijk zijn Bjork en Kiesa) 2005 TME: Ickx 2005 TME: ???? (Kiesa wederom, Josten en Perera) Geen spoor meer van een Nederlandse equipe van Verschuur. |
Doet me goed dat Ickx bevestigd is voor de DTM.
Hopelijk heeft ze meer geluk dan vorig jaar! Allemaal Ickx nog eens aanmoedigen in 2007? Mvg... |
Quote:
|
Bramzel, daar volg ik je volledig in. Ik zie ze liever een seizoen LMS rijden in een LMP1 dan een seizoen DTM.
Maar het is haar keuze. En het doet deugd om te weten dat ze in haar geloven anders had ze dit zitje zeker niet gekregen. Of spreken we van een onderlinge strijd tussen Mercedes en Audi op gebied van 'Wie heeft de beste pilote?' Mvg... |
Ipv Watts had ik Westbrook verwacht.
Quote:
|
Volgens autosport.com zoekt Audi inderdaad een jong Engels talent voor het laatste 2006 zitje. Zij noemen Adam Carroll, Danny Watts, en Oliver Jarvis als mogelijke kandidaten. De beslissing zal deze week genomen worden dat ze getest hebben.
De toewijzing binnen de teams is lichtjes anders:
bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/56365 |
Ze gaat dat goed doen (fingers crossed ;-))!
|
mercedes zou bezig zijn met het testen van hun nieuwe c-klasse in estoril..
ik ben eens benieuwd hoe die gaat uitzien ! ik denk ook dat audi de body van zijn a4 gaat mogen wijzigen als ze dat willen, anders zou mercedes voorgetrokken worden.. |
|
Die Mercedes ziet er schoon uit langs voor, ben curieus naar de livery's
|
All times are GMT +2. The time now is 12:35. |