De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   DTM 2007 nieuwtjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13636)

Mark 15-01-2007 21:59

Quote:

Originally Posted by Bramzel (Post 199793)
Ach, anders kan ze altijd nog cursussen gaan geven 'Carriere verkloten voor gevorderden' ;)

Sinds wanneer staat een fabriekscontract van Audi gelijk aan een 'Carriere verkloten voor gevorderden'? Die mag je me dan weleens uitleggen.........weleens gekeken hoe Duiste fabrikanten met hun coureurs omgaan? Dat gaat wat eerbiediger dan bij ons. Mooi voorbeeld is Bernd Schneider. Enkele jaren geen topprestaties maar MB blijft zijn helden in ere houden. En verdomd, wie was er in 2006 in kampioen?

Weleens gekeken welk team verantwoordelijk was voor de inzet van de Audi's? Midland, gaat er een belletje rinkelen?

Zoals AJ terecht opmerkt, haar prestaties in de endurance wedstrijden waren bijzonder goed te noemen. Of hebben we last van het lange termijngeheugen?
Ickx is qua coureur wellicht meer een endurance-tante dan een sprint-trees.

smiley 15-01-2007 22:04

dan zou het beter zijn dat ze lmes of fia gt ofzo gaat rjden... want in de dtm bakt ze er toch tot nu toe nix van..

Raceboy 15-01-2007 22:12

Quote:

Originally Posted by smiley (Post 199800)
dan zou het beter zijn dat ze lmes of fia gt ofzo gaat rjden... want in de dtm bakt ze er toch tot nu toe nix van..

En voorlopig rijdt er volgens mij toch geen audi LMS of FIA GT dus ze plaatsen haar in de wachtkamer in de DTM

Bramzel 15-01-2007 23:08

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 199795)
Sinds wanneer staat een fabriekscontract van Audi gelijk aan een 'Carriere verkloten voor gevorderden'? Die mag je me dan weleens uitleggen.........weleens gekeken hoe Duiste fabrikanten met hun coureurs omgaan? Dat gaat wat eerbiediger dan bij ons. Mooi voorbeeld is Bernd Schneider. Enkele jaren geen topprestaties maar MB blijft zijn helden in ere houden. En verdomd, wie was er in 2006 in kampioen?

Weleens gekeken welk team verantwoordelijk was voor de inzet van de Audi's? Midland, gaat er een belletje rinkelen?

Zoals AJ terecht opmerkt, haar prestaties in de endurance wedstrijden waren bijzonder goed te noemen. Of hebben we last van het lange termijngeheugen?
Ickx is qua coureur wellicht meer een endurance-tante dan een sprint-trees.

Tut tut, niet zo agressief :p Dat bedoelde ik dus precies. Ze was in het enduranceracen een aardige naam aan het verwerven, helemaal met de Dallara bij Rollcentre. Daar presteerde ze keer op keer goed, en bleek een constante tante te wezen. Maar nu zit ze bij DTM in de situatie dat ze nog vrijwel niet positief in het nieuws geweest is. Crashes, niet in de buurt blijven van die andere vrouw, achteraan het veld continu, etc. Dus daarom zeg ik dus, probeer niet die sprint-trees te zijn maar doe waar je goed in bent: enduranceracen. Op deze manier ben ik van mening dat ze door vast te houden aan het DTM d'r carriere aan het verkloten is.

Mark 17-01-2007 21:49

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 198193)
Frentzen is al weg bij Audi, dus moeten er vermoedelijk nog 2 piloten hun DTM zitje opgeven. Dan kom je automatisch bij Kaffer en Stippler terecht.

Stippler zien we niet meer terug in de DTM maar blijft wel verbonden aan Audi. In 2007 gaat hij van start in het Zweeds toerwagenkmapioenschap en in enkele wedstrijden voor een Italiaanse Superstars klasse. Bron: MSA 16-01

Mark 18-01-2007 01:41

Ickx en consorten testen deze week in Alemeria volgens MSA, wellicht dat enkele rookies hun opwachting maken waaronder Belcarist Mario Josten. In dezelfde MSA staat een line-up van het seizoen 2007. Enige vraagtekens staan nog bij twee Audi's.

MB
2007 HWA: Schneider
2007 HWA: Spengler
2007 HWA: Hakkinen
2007 HWA: Green
2006 Persson: Paffet
2006 Persson: Margaritis
2006 Mucke: di Resta
2006 Mucke: la Rosa
2005 Persson: Stoddart
2005 Mucke: Lauda

Audi
2007 ABT: Kristensen
2007 ABT: Scheider
2007 ABT: Ekstrom
2007 ABT: Tomczyk
2006 Rosberg: Rockenfeller
2006 Rosberg: Luhr
2006 Phoenix: Abt
2006 Phoenix: Watts (minder waarschijnlijk zijn Bjork en Kiesa)
2005 TME: Ickx
2005 TME: ???? (Kiesa wederom, Josten en Perera)

Geen spoor meer van een Nederlandse equipe van Verschuur.

Thomaske 18-01-2007 10:59

Doet me goed dat Ickx bevestigd is voor de DTM.

Hopelijk heeft ze meer geluk dan vorig jaar!

Allemaal Ickx nog eens aanmoedigen in 2007?

Mvg...

Bramzel 18-01-2007 11:11

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 200071)
Doet me goed dat Ickx bevestigd is voor de DTM.

Hopelijk heeft ze meer geluk dan vorig jaar!

Allemaal Ickx nog eens aanmoedigen in 2007?

Mvg...

Ik zal haar van harte aanmoedigen weer naar het endurance racen te gaan waar ze goed in is ;)

Thomaske 18-01-2007 12:59

Bramzel, daar volg ik je volledig in. Ik zie ze liever een seizoen LMS rijden in een LMP1 dan een seizoen DTM.

Maar het is haar keuze. En het doet deugd om te weten dat ze in haar geloven anders had ze dit zitje zeker niet gekregen.

Of spreken we van een onderlinge strijd tussen Mercedes en Audi op gebied van 'Wie heeft de beste pilote?'

Mvg...

FIRE 18-01-2007 13:11

Ipv Watts had ik Westbrook verwacht.

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 200059)
Geen spoor meer van een Nederlandse equipe van Verschuur.

Ik ga even off-topic. Nu het WTCC een race op Zandvoort heeft, zou het WTCC niet iets voor Verschuur zijn? Het is in ieder geval goedkoper en voor privateers mogelijk om een keer het podium te halen.

gwyllion 18-01-2007 20:27

Volgens autosport.com zoekt Audi inderdaad een jong Engels talent voor het laatste 2006 zitje. Zij noemen Adam Carroll, Danny Watts, en Oliver Jarvis als mogelijke kandidaten. De beslissing zal deze week genomen worden dat ze getest hebben.

De toewijzing binnen de teams is lichtjes anders:
  • Abt (2007): Kristensen, Ekstrom, Tomczyk, Scheider
  • Phoenix (2006): Abt, Luhr
  • Rosberg (2006): Rockenfeller, Carroll/Jarvis/Watts

bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/56365

DDRT_Fred 21-01-2007 18:59

Ze gaat dat goed doen (fingers crossed ;-))!

smiley 24-01-2007 22:31

mercedes zou bezig zijn met het testen van hun nieuwe c-klasse in estoril..
ik ben eens benieuwd hoe die gaat uitzien !

ik denk ook dat audi de body van zijn a4 gaat mogen wijzigen als ze dat willen, anders zou mercedes voorgetrokken worden..

smiley 26-01-2007 19:52

de nieuwe mercedes

http://www.adrivo.com/images/510/q_7...vo/0082042.jpg

Gèrre 26-01-2007 20:15

Die Mercedes ziet er schoon uit langs voor, ben curieus naar de livery's

All times are GMT +2. The time now is 12:35.