De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Spa Euro Race 2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2208)

fordje 07-06-2002 14:52

Recht is recht,

Als het moet kunnen we ook nederig zijn.

Vanmorgen in de bus ; 2 kaarten met groeten van VW Audi.

OK, mss iets te vroeg hellup geroepen gisteren, maar wees eerlijk, dit is toch echt op het nippertje he.
Dat is zoals ze zeggen gered door de bel.

Hierbij toch enige excuses tov yariscup !
Je hebt alsnog woord gehouden, enblijkbaar is de vertragig buiten jou om gelopen.

Mss een tip voor de volgende keer : als je merkt dat er iets fout gaat, laat dat dan ook even weten, zou verijden we misverstanden

Tot morgen allemaal !!

moore 07-06-2002 15:01

ik heb mijn kaartjes ook gekregen, maar waar wordt er nu afgesproken? ja als je mij wil zien moet je maar naar de box van moore gaan ik zal daar wel de meeste tijd doorbrengen ;o))

fordje 07-06-2002 15:05

Linda

Ik zal je daar zeker een bezoekje komen brengen. AL was't alleen maar voor de moeite die je wou doen.

Wij arriveren zaterdag in de vroege namiddag.

Welk boxnr heeft Moore?
Enne, hoe herken ik jou??

O ja, gooi die kaartjes die je voor Bart en mij gereserveerd had niet weg. Driesco zit nl ook te springen voor kaarten en ik weet niet of die van hem al zijn gearriveerd.

Hou de posts nog even in de gaten !

Sennake 07-06-2002 15:31

Linda, ik kom je ook wel eens goeiedag zeggen hoor. Je kan me herkennen aan de teamkledij van AD Sport en mijn kodakske :-)

Aangezien de Belcar race pas 's avonds is kunnen we misschien tegen 12.00 uur afspreken aan de ingang van de Belcar tent?

Raceboy 07-06-2002 16:05

Quote:

Originally posted by Sennake
mijn kodakske :-)
mijn kodakske :D

moore 07-06-2002 16:30

fordje normaal zit het team van moore international motorsport in box 1 of 2 bij het team van Kuismanen je herkend mij aan het blauwe pet van moore en natuurlijk heb ik ook een hemd van het team en mijn haar is blond wel opletten want donny heeft ook blond haar maarja je zal het verschil van taal wel horen zeker ;)

moore 07-06-2002 16:32

ja sennake voor mij is dat goed, ik zal er rond 12.00 zijn mij herken je aan het hemd van moore en de pet. groetjes linda

Werner333 07-06-2002 18:49

Ik zal ook om 12.00 uur aan de tent zijn.
Als iedereen komt kan daar dus niemand meer door he. ;)
De Paddock blokkeert dan de Belcar paddock. :D :D :D

Mark 07-06-2002 19:24

ik zit om 12.00 uur in het zand te spelen....................

Scapa 07-06-2002 19:27

Als iemand van jullie met zo'n digitaal kodakske ;) tijd en goesting moest hebben om wa fotokes te nemen van onze in geel en rood gespoten bmw m3 (procar dus), zou ik da ten zeerste kunnen apprecieren

Driesco 07-06-2002 20:19

En ja, ik vetrek morgen vroeg om 6.00 richting Ardennen. Rond 8.00 uur ben ik daar. Wie aankomt belt even naar 0474/952386 of zeker om 12.00 voor de Belcartent.
Wie ik zeker een bezoekje wil brengen is Kwebbel op post 15.
Komt Giovanni zijn mokke nu ook.
Het bier en de cola komt mee richting Francorchamps. Wie zin heeft belt maar want vroeg in de morgen gaan we er nog een lap op geven.

Raceboy 07-06-2002 20:21

Quote:

Originally posted by Driesco
En ja, ik vetrek morgen vroeg om 6.00 richting Ardennen. Rond 8.00 uur ben ik daar. Wie aankomt belt even naar 0474/952386 of zeker om 12.00 voor de Belcartent.
Wie ik zeker een bezoekje wil brengen is Kwebbel op post 15.
Komt Giovanni zijn mokke nu ook.
Het bier en de cola komt mee richting Francorchamps. Wie zin heeft belt maar want vroeg in de morgen gaan we er nog een lap op geven.

ik kom pas 's avonds maar ik zal aan de telefooncel aan de paddock ingang efkes bellen ;)

Sennake 07-06-2002 21:14

Quote:

Originally posted by moore
fordje normaal zit het team van moore international motorsport in box 1 of 2 bij het team van Kuismanen je herkend mij aan het blauwe pet van moore en natuurlijk heb ik ook een hemd van het team en mijn haar is blond wel opletten want donny heeft ook blond haar maarja je zal het verschil van taal wel horen zeker ;)
Das vlak naast de box van AD dan , Linda. Dan zullen we elkaar nog dikwijls zien morgen :-)

Sennake 07-06-2002 21:15

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Als iemand van jullie met zo'n digitaal kodakske ;) tijd en goesting moest hebben om wa fotokes te nemen van onze in geel en rood gespoten bmw m3 (procar dus), zou ik da ten zeerste kunnen apprecieren
Racenummerke?

Raceboy 07-06-2002 21:16

mogen we ook tijdens de koers langskomen ? want ik wil mijn belangrijkste afnemer wel is zien ;)

All times are GMT +2. The time now is 04:13.