![]() |
tja... heel simpel hé
Bart Van Samang |
Mijne favoriete F1-piloot is (ra ra ra) Kimi Raikkonen ;) en een paar jaar geleden wou ik mij registreren op het Kimi Raikkonen forum , maar ik vond Mieke (mijn echte naam) niet zo speciaal, dus zocht ik een nickname...
Ik heb nog even getwijfeld tussen kiMieke en Raikkie, maar Raikkie vond ik zo goed gevonden dat ik het nu op elk forum gebruik :D |
Quote:
|
Quote:
It used to be WRR ( toen dat ge nog jong waart ) :D :D |
Quote:
|
DULU = is eigenlijk simpelweg Duts Ludwig.
dutske was ook een optie maar in de vlaanders heeft dat een ietse pietse andere betekenis...... :cool: viola. |
awel ik ben Ann :) en ik sinds ik nog een boeleke was noemden ze me Anneke en aangezien ik niet zo heel groot ben blijven ze me Anneke noemen :) en aangezien ik ook nog eens juf ben is de verdere link naar Juf Anneke wel gelegd zekers?
en nee de kindjes mogen mij zo niet noemen :) Op school ben Juf Ann :) |
In de tijd dat ik nog Touring Cup reed, heette mijn team BARON RACING , en dat was afgeleid van de voornamen van mijn teamgenoot BA rt Alenus en mijn eigen naam RON y Orlans, vandaar Baron.
|
Het is weer bijna een jaar geleden dat we deze onder het stof haalden. Ondertussen hebben er wat mensen hun Nick gewijzigd en zijn er heel wat nieuwelingen bijgekomen.
Iemand zin om wat uitleg te geven ???? C U |
De mijne komt van uit de eerste MAD MAX film.
Diene flik op de moto heette Goose. |
ne maat noemt me altijd "aldretti" (familienaam is Alders)
aangezien ik op zolder af en toe kom racen leek me "ALDRETTI RACING" nie slecht ! greetz aldretti |
Omdat Nissan mijn favoriete merk is, ze hebben zo'n prachtige Skyline's,vooral in modelbouw,om van die 350Z nog maar te zwijgen.Zodoende was Nismo als nickname een logische keuze.
|
Allee,
zal ik ook even laten weten waar mijne "nick" van komt. Ik ben brandweerman van beroep, al 26 jaar en in de volksmond worden wij pompiers genoemd en het "ke" erachter is het zelfde als bij Ottooke, af en toe nog kinds vooral in Zolder langs de baan. Dat houd mij jong alhoewel mijn gewrichten niet meer zo mee willen. :D |
de mijne is ook nogal voor de hand liggend :)
Ik rijd met nen Alfa 147 Selespeed En het klinkt wel mooi en snel (En daarvoor met nen Honda VTEC vandaar de fka VTEC1600) |
Omdat ik een Caterham Seven rij natuurlijk ... :)
|
All times are GMT +2. The time now is 17:53. |