![]() |
Bart VDB
Hello Bart,
Wat een fouten hé, ik ben reeds een heel tijdje van school af, in m'n fucking life heb ik al 3 gramaticale correcties meegemaakt en nu nog diene Euro, ik sla gans "tilt" :) :) :) :) Wat die luchtfilter betreft...(ik heb dus die mogelijke afwijking niet gezien), dus afwijkingen mogelijk ??? HOERA, dan zijn we uit de problemen want ons motortje krijgt te weinig lucht. Doei Luc GM RACING |
Luc,
ik zal je dit addendum eens doorfaxen. Zo heb je iets in handen en ben je zeker wat betreft de comformiteit van de wagen. :) We zijn er toch ook zeker om mekaar wat te helpen. ;) Mag dit op het faxn° : 09/3846647. Groetjes |
Bart vdb
Beste Bart,
Ok ,tof van jou ! :) Fax N° ok. Doei Luc GM RACING |
Re: Bart
Quote:
En eventueel voor onvoorziene obstakels te ontwijken. (slippend wagens of zo,.......) :D :D :D |
Bart
Hello,
zwijg ...of het wordt nog verplicht in de ZTC, ssssssttt! :D :D :D Doei Luc GM RACING :) Bericht Bart VDB Fax ontvangen,dank je!! :) |
Sorry: bericht aan MEGANE ipv.BART
:frusty: :frusty: :frusty: :confused: :confused:
|
Luc ... jammer dat het zolang heeft geduurd vooraleer je eigenlijk resultaten had bij je TUNER ... maar 4 sec. sneller is fantastic :D ...
|
FormulaV
Hello,
Je hebt het mis op, na de tuning op nieuwe motor waren we trager... 232 Ezels inplaats van paardjes. Met die Seat kitcar hebben we goed gedraaid te Zolder (donderdag training) 1'54" op intermedium banden op nat wegdek = tijd van getunede Megane op droog met slicks tijdens laatste race. Met niet getunede (oude) motor halen we 1'51 à 52" met Megane op droog... Dus, we zijn er nog niet uit, hé!....maar 't komt in orde want tuner krijgt pas zijn geld (saldo) als de beloftes voldaan zijn, ik heb de zwakke plek van de tuner gevonden....geld! Doei Luc GM RACING :D :D :D |
Das de zwakke plek van iedereen in de autosport, niet alleen van e tuners :)
|
DRIESCO
Hello,
Vooreerst proficiat met de gezinsuitbreiding! Had je nog plannen voor de mezzanine en catering tijdens de Race Promotion Night? (ik heb personen welke bekwaam zijn een deugdelijke catering in goede banen te leiden) Ik heb een 2 tal aanbiedingen gehad maar nog niet concreets, bij één iemand was er een locatie voor 60 man...dus niet zo héél groot ...en in dit geval moet ik de hele ruimte zonder partner in beslag leggen.(heb zelf 60 tot 80 man) Dus, de tijd vliegt laat de aanbiedingen maar komen???? (straks moeten we weer in de vrachtwagenaanbouwtent ons ding doen!) Doei Luc GM RACING |
Kan je me morgen even bellen Luc, ik zit daar toch de ganse dag in kliniek op de muren te kijken terwijl er in Zolder zo veel aktiviteit is :(
Zaterdag kan ik dan eens langsgaan bij Walter en dan huren we toch gewoon samen een Mezzanine. Kostprijzen zijn te vinden op de site van circuit Zolder. Voor mij mag je uitgaan van om en bij de 30 personen. 0474/952386 |
All times are GMT +2. The time now is 12:26. |