De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24 uur Zolder, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10598)

strepper 13-08-2005 23:57

Fire jij kunt er kort bij zitten, maar Coronel rijd die nie WTCC
eindelijk iemand die is iets zinnigs zegt.

over de kwestie TT: in welke klasse hij staat of beter zou staan intresseert mij niet want de auto intresseert mij zeker nie.

Nu ik zou eigenlijk is willen weten welke tijd Bart Couwberghs met da ding heeft neergezet tijdens een donderdagmiddag.

Bart.Vandecavey 14-08-2005 00:37

Ik vind dat die TT heel wat progressie heeft gemaakt de laatste 2 jaar... 9de algemeen in Spa is zeker niet slecht voor die wagen!

Bramzel 14-08-2005 00:38

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Kijk jij soms ook eens naar de uitslagen of enkel naar Star Wars?
Het kan zijn dat ik blind ben, maar volgens mij staan ze 2de algemeen, staan ze in de drivers Challenge 4 en 5, maar voor de rest hebben ze niks bewezen.
Wat moet je doen om volgens jou iets te bewijzen?

Dank voor uw sarcasme. Ik reageer op raceboy die het over "die TT" heeft. Om welke auto zou het dan gaan? Niet die wagen die de resultaten boekt waar jij het over hebt. De wagen waar het om gaat in de desbetreffende discussie omtrend het man/vrouw rijdersduo.

TTke 14-08-2005 00:47

Quote:

Originally Posted by strepper
over de kwestie TT: in welke klasse hij staat of beter zou staan intresseert mij niet want de auto intresseert mij zeker nie.

Nu ik zou eigenlijk is willen weten welke tijd Bart Couwberghs met da ding heeft neergezet tijdens een donderdagmiddag.

Wel beleefd blijven hee!! :mad: :mad:

Integra 14-08-2005 09:52

Quote:

Originally Posted by TTke
Wel beleefd blijven hee!! :mad: :mad:

²

The text you have entered ....

Mark 14-08-2005 12:07

Quote:

Als het je niks intresseert waar blijf er dan over posten? Je post getuigt van erg weinig respect jegens de mensen achter dit project. Bij een volgende uitspraak van dergelijk bedenkelijk nivo mag je een paar weken op het strafbankje gaan zitten!

Mark Reijnders
Administrator www.depaddock.eu

Mark 14-08-2005 13:02

Iemand in het bezit van de gedrukte zondageditie van La Derniere Heure? Daar schijnt wat "Belcar nieuws" in te staan............

marcel 14-08-2005 13:37

volgens het forum van pitstop.tv is dat nieuws in LDH dat Ellen Lohr en Freddy Loix de 2 geheime namen zijn voor de TT ;)

strepper 14-08-2005 17:01

Dat zijn eerlijk gezegd wel grote namen.
Ellen Lohr is in Duitsland een grote madam.
En Freddy Loix moeten we niet meer voorstellen zeker.
Ook dacht ik dat Loix in Monaco woont ben daar niet zeker van maar de link
Matteus vs Loix is dan snel gelegd.

en dames en heren op dit deze site ik hoop echt dat de TT aankomt hoor.
zelf weet ik dat Luc Goris al zijn tijd in dat beestje steekt.
Ik ken Goris van bij RTM en ne beter mekanieker zul je niet gouw vinden denk ik. Zo vind ik het ook spijtig dat deze wagen niet in de toerismeklasse staat.
daar zou hij beter tot zijn recht komen, maarja we kennen de mannen van Circuit-Zolder he.

Scapa 14-08-2005 17:03

Loix woont niet in Monaco maar ergens anders in Zuid-Frankrijk

Integra 14-08-2005 17:19

Quote:

Zo vind ik het ook spijtig dat deze wagen niet in de toerismeklasse staat.
daar zou hij beter tot zijn recht komen, maarja we kennen de mannen van Circuit-Zolder he.

Uhm? Wat heeft circuit-zolder er zelf ermee te maken dat de Audi TT in de GTA klasse rijdt, dat is toch de beslissing van de Belcar organisatie?

Bramzel 14-08-2005 18:55

Quote:

Dat zijn eerlijk gezegd wel grote namen.
Ellen Lohr is in Duitsland een grote madam.

Ook buiten Duitsland hoor ;) Indrukwekkende line-up inderdaad, maar ik dacht dat Mevrouw Lohr zich tegenwoordig had toegespitst op het rally-raiden?

Quote:

en dames en heren op dit deze site ik hoop echt dat de TT aankomt hoor.
Ik dacht dat die wagen u niet interesseerde ;) :p

gofastfreddy 14-08-2005 19:03

freddy loix woont in plan de la tour , just by de way .

Raceboy 14-08-2005 23:32

wagen die waarschijnlijk ook aan de start komt, het franse daniel droit racing.

http://www.danieldroitracing.com/dos...course2_24.jpg

ICEMAN 14-08-2005 23:58

Bron aub?

Raceboy 15-08-2005 00:01

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Bron aub?

autosport 11/8

Ottooke 15-08-2005 13:44

Quote:

Originally Posted by raceboy

Oud nieuws, had ik al gepost op 03/08 ;) http://forum.depaddock.eu/showpost.p...&postcount=117
Ik ben sneller dan je heilige boekje :D

Raceboy 15-08-2005 13:49

Quote:

Originally Posted by Ottooke
Oud nieuws, had ik al gepost op 03/08 ;) http://forum.depaddock.eu/showpost.p...&postcount=117
Ik ben sneller dan je heilige boekje :D

kan ik een abbonement op je nemen? :D

marcel 15-08-2005 13:52

Quote:

Originally Posted by Integra
Uhm? Wat heeft circuit-zolder er zelf ermee te maken dat de Audi TT in de GTA klasse rijdt, dat is toch de beslissing van de Belcar organisatie?

is circuit-zolder niet de Belcar-organisatie?

ICEMAN 15-08-2005 14:43

Vwala, heel juist Marcel. ;)

strepper 15-08-2005 15:43

Belcar is een organisatie van circuit-zolder

MichelRacing 15-08-2005 20:31

Ik moet zeggen het deelnemersveld wordt steeds indrukwekkender!!!
Ellen Lohr! Wat een naam!

Even off-topic, voor diegene die naar de 24uren van Zolder komen, de politie ligt op de loer met 2 totaal onherkenbare wagens in het district Lummen en 50 km in de omtrek(Hij begon ons te volgen thv Beringen en eindigde thv 40km van Lummen af) Wij werden bijna gepakt doordat we te hard reden.
1 van de wagens is een totaal uitgebouwde Mercedes AMG C-Klasse(nieuwste model) in speciale kleur blauw en kenteken begint met EP, deze wagen lijkt totaal niet op een politiewagen meer een stoere getunede bak!|(de rest van de cijfers ben ik vergeten)
2 een speciale bordeaux rode peugot 406(oude type) met kenteken LKI-705

Ik geef dit maar even aan omdat er velen van jullie naar de 24uren komen en je een eventuele boete graag wil vermijden. Daarom dat ik het ook in deze thread post! Sorry als ik de regels hiermee overtreed!

Mark 15-08-2005 22:26

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Ik moet zeggen het deelnemersveld wordt steeds indrukwekkender!!!
Ellen Lohr! Wat een naam!

Kwaliteit is stijgende..........de kwantiteit is echter, zoals te verwachten viel, dalende t.o.v. van enkele weken terug. Op peildatum 15-08-05, tijdstip van deze post, mogen van we volgens de niet officiële lijst van desbetreffende 24 uurs-site 53 deelnemers verwachten. Daarop staan m.i. nog enkele grote vraagtekens tussen.........enkele mogelijke buitenlandse deelnames staan er nog niet op.......

M.a.w. de kans dat we dit jaar 50+ bij de start halen is aanwezig, het hoogste aantal sinds 2000. Met wat geluk het hoogste aantal van dit millenium. Af en toe ben ik blij als ik ongelijk heb, want volgens de trend in dit seizoen en dat van de laatste jaren hadden we al blij mogen zijn met een getal van 40+.

24u.be 16-08-2005 08:07

Zoals Mark hier boven terecht aangeeft, zal de inschrijvingslijst nog diverse wijzigingen ondergaan. We zullen ons uiterste best doen om de lijst up to date te houden, op basis van de gegevens die ons via Circuit Zolder, de teams en de rijders worden verstrekt. Voorgaande jaren bleek ook al dat er tot en met de administratieve controles (op woensdag) nog aanpassingen, verschuivingen en toevoegingen zijn. Een definitieve deelnemerslijst is dus pas op woensdagnamiddag 24/8 te verwachten.

Sommige wagens zullen inderdaad nog van de lijst verdwijnen, andere zullen (hopelijk) nog worden toegevoegd. Sommige teams weten zelfs nu al dat ze wagen X of Y niet zullen laten deelnemen, maar wachten omwille van 'redenen eigen aan het team' liever tot de administratieve controles om de wagen af te melden. Stemt natuurlijk tot nadenken........... Andere teams hebben dan weer een extra wagen ter beschikking, maar wachten om deze aan te melden tot ze minimaal drie rijders onder contract hebben voor die wagen. Begrijpelijk. Nog anderen hebben al zekerheid, maar zijn traditiegetrouw zeer laat met hun inschrijving.

Het aantal deelnemers toont wel degelijk aan dat deze Euphony 24 Uren van Zolder nog steeds in de smaak valt bij de rijders en de teams. In tijden van economisch verval is het namelijk niet zomaar 'logisch' te noemen dat er een vijftigtal wagens zullen deelnemen. Gezien de rijdersbezetting van vele teams mag gerust gezegd worden dat kwaliteit en kwantiteit hand in hand gaan bij de Euphony 24 Uren van Zolder.

Jawaddeman 16-08-2005 10:11

Quote:

Originally Posted by raceboy

die jongens vragen een belachelijke 16000 euro zonder btw en dan nog eens 9000 voor de verzekering en dit per piloot???????

Bart.Vandecavey 16-08-2005 10:14

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
die jongens vragen een belachelijke 16000 euro zonder btw en dan nog eens 9000 voor de verzekering en dit per piloot???????

Toch eens moeten melden aan de Thiersen dat ze hun prijs moeten opslaan :o

fordje 16-08-2005 10:40

Opslaan,...ik dacht dat die juist goedkoper moeten worden. Met die multi-functionele onderdelen die op hun Porsche ze hebben...

Tel maar eens na:

Een extra grote spoiler die als dienblad kan dienen voor de catering van hun hun VIP's. Gewoon even zelfbediening inlassen en je spaart 6 man personeel uit.

Warmhoudschotels heb je ook niet nodig, gewoon even proefdraaien..

Daarbij,...zo een exclusief buffet, te nemen op de showgrid, wie doet dat na?
Tegelijk kan je al bij slecht weer je VIP's onder die spoiler kwijt, spaart nog eens een tent uit.

Enkel de jongens ergens nog een paar lege vaten laten vinden en die vullen met drank. Klaar...catering geregeld :) :)

Maar al bij al, toch succes gewenst !

Mark 16-08-2005 12:46

Quote:

Originally Posted by 24u.be
Gezien de rijdersbezetting van vele teams mag gerust gezegd worden dat kwaliteit en kwantiteit hand in hand gaan bij de Euphony 24 Uren van Zolder.

Met teruggang in kwantiteit doelde ik op het feit dat enkele weken geleden dik 60 wagens op die lijst stonden ;) En zo te zien mogen we weer een streep door een wagen zetten................als ik de laatste advertentie zo bekijk in Te Koop / Te Huur.

jeep 16-08-2005 13:02

Mark , weet je missschien ook welk startnummer dit is?

bart VDB 16-08-2005 17:47

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman

Zou ook nog eens kunnen solliciteren om als last minute mee te rijden , maar aan deze prijzen zie ik dit niet zitten. Dit slaat alles.

Chauffeur 16-08-2005 18:44

Volgens mij zijn die mannen mis en was dat voor de 24H Francorchamps op basis van 3 man. Trouwens BVB, bij BPO racing zoeken ze nog iemand, heb ze net aan de lijn gehad. Prijs weet ik niet, zal rond de 8.000 draaien denk ik. Pak wel een verzekering hé, ge weet maar nooit :applaus:

ICEMAN 16-08-2005 19:14

Quote:

Originally Posted by jeep
Mark , weet je missschien ook welk startnummer dit is?

Heb zo een vermoeden dat het het startnummer van de vertigo is.

Mr.Dallara 16-08-2005 19:43

Op de Daikin Mini zal de derde pilote Caroline Grifnée zijn.

Bron: Turbo magazine online

Quote:

16/08/2005 - Circuit : 24 Heures de Zolder : Caroline Grifnée sur la Mini S3

Comme le veut la tradition, la Mini Cooper S3 du Daikin Racing Team sera cette année encore confiée à un équipage 100% féminin, fin août lors des 24 Heures de Zolder. Pilotes régulières de cette monture durant l'intégralité de la saison du Mediagroup Van Dyck Belcar, Vanina Ickx et Alexandra Van de Velde recevront pour l'occasion le renfort de Caroline Grifnée. La liégeoise, que l'on n'a plus vu en compétition depuis sa participation à la Toyota Yaris Cup 2003, a déjà eu l'occasion de tester sa future monture et s'est dite enchantée par celle-ci. Ce sera la première expérience de Caroline au volant d'une propulsion. Les demoiselles devraient selon toute probabilité disputer le double tour d'horloge limbourgeois à trois, mais l'arrivée d'un(e) quatrième pilote n'est pas exclu... (C.Dubon)

http://www.turbomagazine.be/images/photosite/kro.jpg

Mark 16-08-2005 23:40

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Op de Daikin Mini zal de derde pilote Caroline Grifnée zijn.

Pfffff, Van een Yaris Cupje ;) via een jaartje rust op pad met een gekietelde M3 de nacht in. Dat lijkt me een lastige klus.

Weet je wie ik mis op de voorlopige lijst? De heren van Ice Pol / Gordon........heb toch echt in de winterse press releases gelezen dat de 24 uur van Zolder een speerpunt was in hun seizoen 2005. Of zijn die nog aan het pingelen met de startnummers? :D

Raceboy 17-08-2005 00:02

uit de belcar press release

Quote:

Bij PSI staat de bezetting momenteel nog niet vast. Er wordt nog druk onderhandeld met Kurt Mollekens en Yves Lambert.
dus geen Gordon porsche

Yvonne 17-08-2005 08:01

Quote:

Originally Posted by Mark
Weet je wie ik mis op de voorlopige lijst? De heren van Ice Pol / Gordon........heb toch echt in de winterse press releases gelezen dat de 24 uur van Zolder een speerpunt was in hun seizoen 2005. Of zijn die nog aan het pingelen met de startnummers? :D

Ik vind dit ook raar. En zoals Raceboy al aangaf zijn er onderhandelingen gaande tussen PSI en Yves Lambert, zie Belcar Nieuws 17.

Tijdens de 24 Uur van Spa heb ik ook nog een "flyer" gekregen/meegenomen bij Gordon Team/Ice Pol Racing, waarop stond :
- Deelname aan LMES
- Deelname aan de 24 uur van Spa
- Deelname aan de 24 uur van Zolder.

Dat hele PSI gebeuren vind ik wel apart, want als je terugkijkt in de archieven, lees je in een reactie van Fred Bouvy, (Bron: Racingworld)

Quote:

Het is nu aan ons om de 24 Uren van Zolder grondig voor te bereiden. Die race wordt weer cruciaal in de titelstrijd. Net als vorig jaar, zal de GT2-R dan in het atelier blijven en zullen we kiezen we voor een 996 GT3-RS of de GT3 Cup uit de BTCS, voorzien van grote remmen. De keuze is nog niet gemaakt. In elk geval zal David Loix ons in die race komen versterken. Zo is het winnende trio van de 12 Uren weer samen, wat een goed voorteken is. David kent het team, hij heeft geen enkel foutje gemaakt in Spa. Ik ben er zeker van dat hij ons kan helpen om ons terug te lanceren in het kampioenschap, net zoals in de BTCS. De beslissing zal binnenkort genomen worden, maar ondertussen champagne en... Red Bull, natuurlijk!"
En nu staat daar Kurt Mollekens als derde persoon op die wagen. We zullen volgende week woensdag wel zien wie er als derde piloot rijdt bij de PSI - Porsches. En of die Gordon Porsche ook start.

Yvonne

24u.be 17-08-2005 09:58

@ Yvonne:

Zoals reeds eerder gezegd: de definitieve inschrijvingslijst zal er pas zijn bij (na) de administratieve controles. De inschrijvingslijst die op www.24u.be staat is (zoals daar boven staat vermeld) niet definitief. Deze lijst wordt echter wel dagelijks aangepast met de laatste nieuwsjes die we verkrijgen via CZ/Rijders/Teams. Als bepaalde teams achterwege blijven in het verstrekken van hun info, dan moet de fout/oorzaak ook wel bij deze teams zelf gezocht worden. Veelal menen de piloten (zoals Bouvy) het zeer goed bij het doen van interviews en het verstrekken van nieuws, maar uiteindelijk is het de teambaas die beslist over zijn/haar centen. PSI is daar een schoolvoorbeeld van. Dat zou jij (als zgn 'insider' bij PSI en sommige andere teams) maar al te goed moeten weten. Wij houden ons echter aan het nieuws dat ons rechtstreeks verstrekt wordt, hetzij via CZ, hetzij via de piloten of de teams............... Wie weet krijgen we misschien een PSI Porsche in Gordon Red? Afwachten maar.............

A.J. 17-08-2005 10:38

aangezien Palttala de LMES rijdt bij Ice Pol met de Gordon Porsche zou het toch perfect kunnen dat deze mannen de PSI Porsche komen versterken.

Nicki_Mks 17-08-2005 13:43

Zijn ze in Zolder aan het besparen? De VVK kaarten die ik ontvangen heb (na ongeveer de helft van de bakkers op de BonGou lijst af te lopen vooraleer één te vinden die er had) hebben de grootte van een creditcard, en de streepjescode die "absoluut niet nat of anderzijds onleesbaar mag worden, zoniet wordt de toegang geweigerd" is er half naast gedrukt...

Autofan 17-08-2005 14:16

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Zijn ze in Zolder aan het besparen? De VVK kaarten die ik ontvangen heb (na ongeveer de helft van de bakkers op de BonGou lijst af te lopen vooraleer één te vinden die er had) hebben de grootte van een creditcard, en de streepjescode die "absoluut niet nat of anderzijds onleesbaar mag worden, zoniet wordt de toegang geweigerd" is er half naast gedrukt...

Dat is zo'n kleine inkomkaart dat sommigen die al gaan kwijt doen nog voor ze binnen zijn :fight:

All times are GMT +2. The time now is 16:43.