De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   24h Spa '06: welke depaddocker zal er zijn? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13507)

AlainH 23-07-2006 23:14

Heeft er iemand een idee wat er allemaal woensdag gebeurt en om hoe laat ?
De driver's parade enz bedoel ik...

Thanks ;)

Stranger 23-07-2006 23:18

Vertrek van de wagens naar Spa om 15:00.
Vertrek van de wagens vanuit Spa om 19:00.

Yvonne 23-07-2006 23:20

Quote:

Originally Posted by AlainH

Thanks ;)

Ik dacht dat het rond 16.00 in Spa begon. Maar de site van de 24 uur, zal je best verder kunnen helpen (www.proximus24hours.com). Ergens in de persberichten staat een artikel over de rand animatie.

En op woensdag rijden ze van het circuit naar Spa en weer terug. En hebben de rijders in Spa een gezellige middag (vorig jaar op één van de terrassen). En de kijkers hebben een gezellige middag óók op de terrassen, alles in een zeer ontspannen sfeer

Dan is er nog een rijdersbriefing en dan gaan de wagens weer terug naar het circuit. Alles verloopt (vorig jaar toch) zeer relaxed.

Petter-Jån 24-07-2006 00:44

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Welk startnummer heb je? Want ik zie je nergens staan...

Ondertussen staat "Speed Lover" wel op de Entry list, nummer 121. Naam van het team kan wel nog veranderen.

Raceboy 24-07-2006 00:47

Dat begint zo laat dit jaar?

JPMontoya 24-07-2006 09:37

Quote:

Originally Posted by Yvonne
Ik dacht dat het rond 16.00 in Spa begon. Maar de site van de 24 uur, zal je best verder kunnen helpen (www.proximus24hours.com). Ergens in de persberichten staat een artikel over de rand animatie.

En op woensdag rijden ze van het circuit naar Spa en weer terug. En hebben de rijders in Spa een gezellige middag (vorig jaar op één van de terrassen). En de kijkers hebben een gezellige middag óók op de terrassen, alles in een zeer ontspannen sfeer

Dan is er nog een rijdersbriefing en dan gaan de wagens weer terug naar het circuit. Alles verloopt (vorig jaar toch) zeer relaxed.

Ik was er vorig jaar ook én heel eerlijk moet ik zeggen dat er totaal niets aan is...
Het is leuk voor mensen die niet naar de race gaan maar als je al 4 dagen naar de race gaat is het echt verloren tijd vind ik...
Die auto's staan daar gewoon én vele piloten staan niet eens bij hun auto wat maakt dat je geen praatje/handtekening/foto kan vragen...

ICEMAN 24-07-2006 11:03

Het is toch wel eens iets anders. De wagens van héél dichtby te zien. :) Ik was er vorig jaar ook en heb me wel geamuzeerd by de mensen van Mühler Motorsport. :)

AlainH 24-07-2006 11:31

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Ik was er vorig jaar ook én heel eerlijk moet ik zeggen dat er totaal niets aan is...
Het is leuk voor mensen die niet naar de race gaan maar als je al 4 dagen naar de race gaat is het echt verloren tijd vind ik...
Die auto's staan daar gewoon én vele piloten staan niet eens bij hun auto wat maakt dat je geen praatje/handtekening/foto kan vragen...

Ik heb 2 van mijn neefjes op bezoek deze week, en ik denk dat die het leuker gaan vinden om stilstaande auto's van dichterbij te kijken dan in het volle lawaai tijdens de race ze van ver zien te passeren... De drivers parade lijkt mij dus ideaal om hen naartoe mee te nemen :)

Ik zal er dus woensdag in ieder geval rondlopen in de namiddag ;)

Dries DS 24-07-2006 11:36

Quote:

Thanks ;)

Timing : Wednesday July 26, 2006

15.00 : Departure of Parade at the end of the endurance pitlane – 1 lap of the circuit – exit at La Source towards Spa (town)
15.30 : Arrival at Spa (town) – Supervised Park
16.00 – 17.00 : Autograph sessions – press contacts – animations
19.00 : Departure of Parade towards the circuit of Francorchamps
19.30 : Arrival at circuit of Francorchamps

ICEMAN 24-07-2006 11:52

@AlainH: Te herkennen aan? :p

Yvonne 24-07-2006 12:21

Quote:

Ik heb 2 van mijn neefjes op bezoek deze week, en ik denk dat die het leuker gaan vinden om stilstaande auto's van dichterbij te kijken dan in het volle lawaai tijdens de race ze van ver zien te passeren... De drivers parade lijkt mij dus ideaal om hen naartoe mee te nemen :)

Ik zal er dus woensdag in ieder geval rondlopen in de namiddag ;)

Voor kinderen is dit inderdaad dé manier om auto's en hun piloten van dichtbij te zien. Het is toch super als die naar huis kunnen gaan met een foto van hunzelf met iemand als Anthony Kumpen of een Marc Goossens.

Dus we zien je daar? Ik loop er ook wel rond...

AlainH 24-07-2006 13:45

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
@AlainH: Te herkennen aan? :p

Euhm... onherkenbaar :D
Mss een rood hemd met op de schouders een blauw en witte lijn en een Canon 300D rond mijn nek...

Quote:

Originally Posted by Yvonne
Dus we zien je daar? Ik loop er ook wel rond...

Yep, je zal me wel tegenkomen :)

ICEMAN 24-07-2006 14:38

Xal je wel vinden dan. ;)

Belle 24-07-2006 15:12

Quote:

Originally Posted by JPMontoya

Ik denk dat de piloten ook wel eens graag ééntje gaan consumeren op terras in dit weer. Het weerbeeld geeft voorlopig 32° aan dus denk ik dat ze daar vooral terug te vinden zijn. ;)

Ik ga trouwens ook 4 dagen naar de koers, maar ik heb ook wel zin om de parade mee te pikken. Al is het maar om de sfeer...

vortex 25-07-2006 00:20

Wij zijn er donderdagmorgen t/m zondag. Onze stek dit jaar is camping Eau Rouge. Mooi programma dit keer, het op komst zijnde onheilspellende weer. Ik heb er echt zin an. Mn gifgroene polsbandje heb ik nog net niet om maar t kriebelt wel. kmi geeft za.avond minimum 10 graads aan: dus me net nog blind lopen zoeken naar mn wollen trui met kraag en bergschoenen:)

Allemaal heel veel plezier gewenst!!!:bye:

All times are GMT +2. The time now is 20:50.