![]() |
Quote:
Quote:
|
Toch wel want ge zijt dan de finish al voorbij.
|
Quote:
|
@ Fonne: Waarom zou dat niet mogen? Vorig jaar gebeurde dit ook by de Audi TT tydens de 24 uur.
@ Chauffeur: Ik heb ze toch op eigen kracht over de finishlyn zien komen met daarachter een interventiewagen. Tof van de vlaggeman dat hy bleef staan om de MINI alsnog af te vlaggen. |
Van de Villeneuve tot de Jacky Ickx.
Laatste meters bergop heeft hij zelf gedaan :);) |
Quote:
Ik vindt dat niet meer dan juist. De olie spoot naart schijnt uit de motor ze hebben de motor uit de andere (rode)Mini gehaald en in de zwarte geplaast op 1.25 u ! |
Even ter verduidelijking wat betreft de finish van de Flandria Rent Mini.
Onze wagen reed nog op eigen kracht, hebben inderdaad wat "hulp" gekregen in de laatste ronde naar de Finish, dit was echter niet echt nodig geweest aangezien het enkel een koelingsprobleem was waardoor de motortemperatuur wel erg hoog opliep. Het probleem was dat de riem van de koeling het begeven had in de laatste ronden, dit was te wijten aan een iets scheef getrokken aandrukrol hiervan (waarschijnlijk toch een opdoffertje gekregen tijdens de crash van de rode Mini waar de motor inderdaad uitkwam). Al bij al vonden wij dit toch een mooi en sportief gebaar van onze collega's, waarvoor onze dank :-) @ Fonne: Motor was dus eigenlijk niet in de soep gedraaid (de 2° toch niet) Onze originele motor zat er wel helemaal door na +/- 3.30 u. koers, was op dat moment zelf aan het rijden en de power viel volledig weg. Ben nog net binnengeraakt (op eigen kracht) met de wagen waar na controle mijn vrees werd bevestigd door de teamchef. Opgeven met onze beide wagens zagen we echt niet zitten en dus besloot onze teamchef met heel zijn ploeg de motor van de zwarte Mini te vervangen door die van de (gecrashte) rode Mini. En deze klus hebben ze inderdaad op +/- 1.30 u. geklaard, een mooi stukje teamwork als je het mij vraagt. Alle krediet gaat dus uit naar Leo Bylemans en zijn medewerkers, nogmaals nen dikke MERCI hiervoor. 10 u. van Zolder blijkt mijn race niet te zijn. Vorig jaar uitgevallen met de Porsche Boxter => zonder benzine Dit jaar nog niet vertrokken en wagen al in de muur (stond zoals heel het seizoen ingeschreven op de rode Flandria-Rent Mini met de dames aan mijn zijde) Schriftelijke aanvraag gedaan bij de koersdirectie op vraag van onze teamchef om plaats te kunnen nemen in de zwarte Mini die dan gelukkig werd goedgekeurd. Nog net geen 1/2 uur gereden in mijn stint en motor erdoor........ Denk dat ik volgend jaar gewoon aan de toog ga hangen :-) Sportieve groeten, |
Quote:
Duw jij me volgend jaar? Van de wheels naar de Paddock? :);) Dries |
Quote:
We waren gelukkig met zen allen op tijd voor de party :D :+ Greetzzz,:bye: |
Das het voornaamste Guy. Op tyd op de party zyn. :D
|
All times are GMT +2. The time now is 12:35. |