![]() |
Hoop het. De competitie in de ALMS is niet bepaald een competitie meer te noemn, al vallen ze uit ze staan nog steeds op het podium...
Zou wel mooi zijn om ze hier te zien racen. |
Quote:
|
Oud nieuws voor mij.
Mijn amerikaanse bron bij P&M heeft me dat al gezegd :p Maar het zou schoon zijn hè :applaus: |
Quote:
|
Quote:
racingworld.be. |
Is de datum van 24uur test dag al bekend?
kan iemand dat vertellen? IK moet verlof plannen waarschijnliijk. Dank bij voorbaat |
Dat is voor mij ook een serieuze vraag;
-de laatste race vindt op 8 juli plaats -de F1 komt testen van 10 tot 12 juli. Dus zal de testdag ofwel erg vroeg ofwel erg laat liggen. |
Maandag 2 of dinsdag 3 juli
Joost |
Merci!!
De testdag is meestal al op een dinsdag geweest, dus nu zal dat wel niet veranderd zijn denk ik :) |
Hmmm, in mijn agenda staat maandag en ik heb dat eens aan SRO gevraagd, dus zal dat wel kloppen, tenzij ik fout overgeschreven heb van de mail :o .
Joost |
pitstoptv meld een zeer mooi nieuwtje :)
Oliver Gavin rijd voor Luc Alphand de 24 uren van Spa! Samen met de Goeslard en Policand op de C6-R zal Gavin en hopelijk ook met onze landgenoot Vincent Vosse een kandidaat vormen in mijn ogen voor het algemene podium. |
zeer mooi?
betekent wel dat het gerucht dat de fabrieks-vettes naar Europa zouden komen, niet klopt. minder mooi dus :( |
Dat vind ik inderdaad toch ook minder mooi nieuws. Had voor Corvette geweldig kunnen zijn om dé beide grote 24uurs races in Europa te winnen.:eek:
|
Wel eerlijk gezegd ben ik blij dat alleen Gavin komt en niet het volledige officiële team. Reden... heeft niets te maken dat ik tegen een Corvette zegen zou zijn, maar om het zo spannend mogelijk te houden zou het niet best zijn dat Corvette Racing zou mee komen strijden...
Niet dat ik zeg dat ze zeker zouden winnen, maar als je met een veld vol Top Privateer teams zit, kun je het beter ook laten uitvechten tussen die top Privateers ipv. er een officieel team als Corvette Racing naast te zetten. |
Quote:
2004 : BMW Schnitzer 2005 : Aston Martin Racing 2006 : Porsche Waarom Corvette dan niet? |
All times are GMT +2. The time now is 04:35. |