De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Spa Euro Race 2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2208)

Driesco 07-06-2002 21:17

Als da maar goed afloopt, beiden met een petje, alletwee autosportliefhebbers, jonge jonge, dienen monilhome, ik ga entree vragen per uur. DEPADDOCK VROUWEN MEETING.
Alle vrouwen kunnen gratis een pilsje komen drinken om 20.00 aan de mobilhome. Ik heb voorlopig wel nog maar 2 bakken mee hé.

Scapa 07-06-2002 21:32

Quote:

Originally posted by Sennake

Racenummerke?

normaal gezien 26

Scapa 07-06-2002 21:35

Quote:

Originally posted by raceboy
mogen we ook tijdens de koers langskomen ? want ik wil mijn belangrijkste afnemer wel is zien ;)
ik veronderstel dat het tegen mij is: ik zal er niet zijn wegens examens en ik daarom van de ouders nie mag.

btw: kwamde gij nie alleen naar de belcar kijken? wij rijden wel alleen in de procar mee

Raceboy 07-06-2002 21:37

Quote:

Originally posted by stijnconinx

ik veronderstel dat het tegen mij is: ik zal er niet zijn wegens examens en ik daarom van de ouders nie mag.

btw: kwamde gij nie alleen naar de belcar kijken? wij rijden wel alleen in de procar mee

sinds wanneer neemde gij af (zakentaal he) ? Ik had het hier over Moore die mijn fotokes afneemt.

Scapa 07-06-2002 21:46

Quote:

sinds wanneer neemde gij af (zakentaal he) ? Ik had het hier over Moore die mijn fotokes afneemt.

excuse me, my mistake :frusty: Afnemen is een groot woord maar ik heb toch al is een paar fotokes gekregen dermee...

Raceboy 07-06-2002 21:48

Quote:

Originally posted by stijnconinx

excuse me, my mistake :frusty: Afnemen is een groot woord maar ik heb toch al is een paar fotokes gekregen dermee...

tja het probleem is als ie niet rijdt kan ik hem niet fotograferen he. Staat de wagen in turnhout in de garage ?

Scapa 07-06-2002 21:53

Quote:

tja het probleem is als ie niet rijdt kan ik hem niet fotograferen he. Staat de wagen in turnhout in de garage ?

de GTR staat in de garage ja, volledig in het wit gespoten en klaar om verkocht te worden :( Als we sponsors vinden bestaat er nog een kans dat we er dit jaar mee rijden maar anders nie denk. Seg als ge in de vakantie is tijd moest hebben en goesting om wa fotokes (om een deftige powerpoint-presentatie te kunnen maken) te komen pakken laat dan is iets weten!

Raceboy 07-06-2002 22:07

heb toch niks gepland en omda we nu allemaal voor de autosport leven zal ik mijn ged hart nog is laten zien ;)

Werner333 07-06-2002 22:16

Quote:

Originally posted by Driesco
Komt Giovanni zijn mokke nu ook.
Die zal er pas zijn tegen dat de koers start.

Raceboy 07-06-2002 22:26

kan er is iemand tegen den giovanni zeggen dat de gas rechts staat ? :)

R@ce@holiC 07-06-2002 22:33

Quote:

kan er is iemand tegen den giovanni zeggen dat de gas rechts staat ? :)
En er een stuk v zijnen auto ontbreekt :D :D

Werner333 07-06-2002 22:43

Ogen opentrekken jong.
Dien auto is compleet.

fordje 07-06-2002 22:56

nog effe snel checken:

Waar gaan diegene die blijven pitten (alle wat er zal van komen vraag ik me af) hun tentje of hunne mobilhome nu zetten?

Gaat het lukken om op de parking van de marshals te staan en zo ja, hoe kom ik daar het best?
Als ik de route bekijk en goed begrepen heb waar de arshalcamping is ,moet ik eraf in Malmedy en dan via Stavelot, anders loop ik vast in Eau Rouge.

Enne ik zie het nie zitten om met diene mobilhome de Raidillion op te gaan !!
(zou wel een beeld zijn he, tss al die cliokes en yariskes) ;)

Wij zullen morgen wel pas rond 12 a13 uur aankomen, dus de meet bij de Belcar tent zal k mss moeten missen.

We bellen wel als we in de buurt zijn

R@ce@holiC 07-06-2002 23:01

Quote:

Originally posted by Werner333
Ogen opentrekken jong.
Dien auto is compleet.

My eyes are wide open werner en da was als grap bedoeld. Ge moe nie zo rap lastig worden man.

R@ce@holiC 07-06-2002 23:04

'k ga proberen te komen morgen aangezien ik vrijkaarten heb (waarvoor nogmaals dank aan yariscup). Ik zal daar tegen de avond pas zijn alsek al mag komen van pa. See ya there ('k zal doa wel iemandn v ulle tegenkomen zekers ;) )

All times are GMT +2. The time now is 11:19.