![]() |
Als da maar goed afloopt, beiden met een petje, alletwee autosportliefhebbers, jonge jonge, dienen monilhome, ik ga entree vragen per uur. DEPADDOCK VROUWEN MEETING.
Alle vrouwen kunnen gratis een pilsje komen drinken om 20.00 aan de mobilhome. Ik heb voorlopig wel nog maar 2 bakken mee hé. |
Quote:
|
Quote:
btw: kwamde gij nie alleen naar de belcar kijken? wij rijden wel alleen in de procar mee |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
heb toch niks gepland en omda we nu allemaal voor de autosport leven zal ik mijn ged hart nog is laten zien ;)
|
Quote:
|
kan er is iemand tegen den giovanni zeggen dat de gas rechts staat ? :)
|
Quote:
|
Ogen opentrekken jong.
Dien auto is compleet. |
nog effe snel checken:
Waar gaan diegene die blijven pitten (alle wat er zal van komen vraag ik me af) hun tentje of hunne mobilhome nu zetten? Gaat het lukken om op de parking van de marshals te staan en zo ja, hoe kom ik daar het best? Als ik de route bekijk en goed begrepen heb waar de arshalcamping is ,moet ik eraf in Malmedy en dan via Stavelot, anders loop ik vast in Eau Rouge. Enne ik zie het nie zitten om met diene mobilhome de Raidillion op te gaan !! (zou wel een beeld zijn he, tss al die cliokes en yariskes) ;) Wij zullen morgen wel pas rond 12 a13 uur aankomen, dus de meet bij de Belcar tent zal k mss moeten missen. We bellen wel als we in de buurt zijn |
Quote:
|
'k ga proberen te komen morgen aangezien ik vrijkaarten heb (waarvoor nogmaals dank aan yariscup). Ik zal daar tegen de avond pas zijn alsek al mag komen van pa. See ya there ('k zal doa wel iemandn v ulle tegenkomen zekers ;) )
|
All times are GMT +2. The time now is 11:19. |