De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Karting 15 februari - nabeschouwingen... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4168)

Bart.Vandecavey 18-02-2003 10:13

Quote:

Originally posted by Beemer
In West-Vlaanderen heb je ook nog route49 en dat ligt als ik me niet vergis ongeveer lans de n49 expressweg.
Is inderdaad heel gemakkelijk te vinden en nu met hun nieuwe karts zal het wel veel verbeterd zijn tot na de zomer uiteraard... :fight:

schumivill 18-02-2003 11:06

Quote:

Originally posted by Sennake
Wat West-Vlaanderen betreft ken ik eigenlijk alleen Kortrijk (maar onze leden van die kanten gaan me zeker meer tips kunnen geven)
:D ,de karts worden slecht onderhouden,in die mate zelfs dat het regelmatig es gebeurd dat je op het recht stuk plots je stuur in je handen hebt en stuurloos(letterlijk)in de zijkant vliegt,en de karts schelen kwa rondetijd slechts 2 seconden van elkaar,als je begrijpt wa ik bedoel :p , daarom rijden wij soms van armoe naar herselt om es in een echte kart te zitten zonder bang te zijn voor loszittende onderdelen en grote verschillen.

Jan 18-02-2003 11:53

Zonder iemand te willen bang maken wil ik toch even vermelden dat mijn vrouw in Herselt in de slalom na de haarspeldbocht al eens werd voorbijgestoken door haar eigen achterwiel en zo kon ze dus letterlijk op drie wielen door de bocht. De schrik zat er toen wel even in.
Zo zie je maar, het kan overal gebeuren, ook op plaatsen waar men onderhoud en kwaliteit ernstig neemt.

Verder behoort Herselt alleszins tot de betere indoor kartcircuits.

jan

Beemer 18-02-2003 13:35

Quote:

Originally posted by jan
Verder behoort Herselt alleszins tot de betere indoor kartcircuits.
Dat vind ik ook! De karts zijn goed onderhouden, de cafetaria is top, leuke vergaderzaal, fatsoenlijke helmen, degelijke uitleg, ... Echt wel de moeite!

Rallyloverke 18-02-2003 17:30

Ik heb me daar dus ook super geamuseerd! Echt voor herhaling vatbaar!

redje 18-02-2003 18:13

Ik ga morgen nog eens genieten van de karts van Extreme kart. :) :cool: :p

Werner333 18-02-2003 19:04

Quote:

Originally posted by Beemer
De kartbaan in Bilzen heeft een brug in het circuit en lijkt me dan ook zeer leuk om eens te doen :)
Dan gaat ge wel aan uw conditie mogen werken, want zo een brug is niet van de poes. :gas:

Scapa 18-02-2003 19:24

LOL :D
Ik ben één keer in Bilzen geweest en dat viel goed mee: de baan is wel smal dus niet echt geschikt voor races denk ik. Er was wel een duidelijk verschil merkbaar bij sommige kartjes maar dat heb je op de meeste plaatsen. Bij Hezemans in Eindhoven was het echt wel erg vond ik :rolleyes:

flugel 18-02-2003 21:59

anders ne keer zien op www.kartgrid.be hé, daar staat alles direkt deftig uitgelegd, en daar staan ook commentaren van mensen die er al geweest zijn.

'k peis da flitser content zal zijn dat zijne site vernoemd wordt ;)

joost 18-02-2003 22:05

Stop nu eens met dat gezever over hoe tof het was. Zeg gewoon dat het slecht was en dat ik niks gemist heb. Integendeel, naar twee vakmannen kijken die een buis in je schouw steken om vocht te voorkomen is veel boeiender...
Om nog te zwijgen van het metselwerk :frusty:
Ik ga mezelf hacken,

Joost

Raceboy 18-02-2003 22:19

voor Joost : het was gewoon ongelooflijk slecht. Sennake heeft absoluut niks grappigs gedaan en Bart heeft ook absoluut geen schrik van zijn leven gepakt. Verder was er ook geen strijd tussen mij en anneke

Rrubinio 18-02-2003 23:25

Quote:

Originally posted by joost
Ik ga mezelf hacken,

Joost

Ook voor u eigen: In het slechtste geval met een ton lood aan je poten in het Albertkanaal in Zolder.

Scapa 19-02-2003 00:13

Quote:

Originally posted by joost
Stop nu eens met dat gezever over hoe tof het was. Zeg gewoon dat het slecht was en dat ik niks gemist heb.
Joost

Ge hebt niks gemist. NOOOOOOOOOOOOOT :D

Speesman 19-02-2003 04:18

Quote:

Originally posted by stijnconinx
LOL :D
Ik ben één keer in Bilzen geweest en dat viel goed mee: de baan is wel smal dus niet echt geschikt voor races denk ik. Er was wel een duidelijk verschil merkbaar bij sommige kartjes maar dat heb je op de meeste plaatsen. Bij Hezemans in Eindhoven was het echt wel erg vond ik :rolleyes:

Flugel een bank vooruit! :)

All times are GMT +2. The time now is 11:31.