![]() |
Quote:
|
Volgens de BBC zou Dennis inderdaad geïnsinueerd hebben dat de nieuwe wagen pas volgend seizoen zou worden ingezet. Ik ken niets van het reglement, maar blijkbaar zou er een testverbod zijn in de zomer, waardoor het wel erg nipt wordt om de MP4/18 tijdig klaar te stomen tenzij voor de laatste paar GP's.
|
Gert Vermersch zegt dan nog dat ze ook al aan de 19 bezig zijn. Waar zitten de McLaren-boys met hun gedachten? Ze zijn dus me drie wagens bezig.
|
Quote:
Gert Vermersch had gelijk; 3 wagens bij McLaren. Met de MP4/17D racen ze, de MP4/18 proberen ze klaar te stomen voor Silverstone en de MP4/19 zit in z'n beginfase, voorzien voor de helft van seizoen 2004. :rolleyes: 3 wagens in ontwikkeling bij McLaren. Werk genoeg ! |
Ik ben zondag verschoten van het feit dat McLaren (of Mercedes) een 7-tal piloten onder contract heeft (volgens Tassin en Vigneron). Da's ook de moeite...
Daarmee kun je al wat ontwikkelingswerk verrichten... Ze zullen wel weten wat ze doen zeker, maar lijkt me allemaal toch wel straf. |
Quote:
en wat de 7 piloten betreft. Ze rijden er maar met 3, maximaal 4.(KR, DC, AW, PDR) Tevens zitten Heidfeld, Albers en allicht nog iemand anders ook onder contract. Maakt 7. |
Quote:
|
Quote:
En 'wat' vertraging bij de MP4/18 ? Een nieuwe wagen introduceren na de helft van het seizoen lijkt me toch wel érg laat. Is de MP4/18 in feite wel de wagen van dit seizoen, of die van 2004 ? Want die wagen gaat dit seizoen minder races rijden dan hun MP4/17D-model. Dan kunnen ze meteen de MP4/19 opschuiven naar 2005 :D |
Waarom zouden ze de mp4/18 forceren... Laat die maar rustig ontwikkelen, de mp4/17D is voldoende om mee te kunne. Moest dit niet het geval zijn, dan had de mp4/18 waarschijnlijk volgende week ofzo al aan de start gestaan, maar met de nodige twijfels.
MAarbon, werk genoeg voor Mclaren de komende weken :) |
dit quote Finish op 1 Juli vanop F1-racing.nl
Quote:
Ron Dennis: Quote:
Ik denk dat ze bij McLaren beter eens een cursus efficiënt plannen gaan volgen .... De MP4/18 is maanden te laat ... en nu gaan ze dingen plannen die onrealiseerbaar zijn. |
Ok, ik dénk dat we nu toch heel voorzichtig mogen vaststellen dat McLaren even het noorden kwijt is, niewaar ?
Die MP4/18 gaat dus gewoon een soort 'interim-wagen' zijn ? Een overstap van de MP4/17D naar de MP4/19. Konden ze dan niet meteen beginnen aan de MP4/19 en die MP4/18 links laten liggen ? Wat een vreemde handel. |
Quote:
|
vandaag de ongelofelijke hoeveelheid van 7 (zeven) ronden !!!!
goe bezig daar bij McLaren |
Nuja, als ze met die MP4/17D bezig blijven zoals nu, zit een 3de plaats in het constructeurskampioenschap er nog altijd in. En hier en daar wat 4de en 5de plaatsen. (De wagen moet dan wel betrouwbaar zijn, want op dat vlak zitten ze er ook nog bijlange niet, vraag maar aan Kimi op de Nürburgring :D )
|
ik heb vandaag vernomen dat mc laren ook al een mp4/19 aan het ontwikkelen is
|
All times are GMT +2. The time now is 00:23. |