![]() |
Wel mannen, k`ga da ook eens proberen.
Nog een geluk dat ik een zoon heb met de nodige hardware! tot straks. |
Quote:
Welkom Lemans...... C U |
Hela,hela, .... "eindelijk er ook geraakt " K'was er vroeger ook al
maar ben nogal vergeetachtig aangelegd. Login`s en wachtwoorden liggen nogal moeilijk voor mij ( mischien de ouderdom ??? ). Deze keer nogal een gemakkelijke log-in gekozen en dit zal wel beter gaan . Nu mijn tijd op L.S. : 1.23.639 ! Ge ziet het he, met een beetje oefening reeds plat in den top honderd . |
toch redelijk weinig reactie de laatste paar dagen op deze topic. Spijtig eigenlijk, want ik heb echt zin om nog een paar circuits af te gaan hoor.
|
Quote:
|
ahja, kzal da doen. :)
juist nen 1:11.*** gereden op trial mountain |
1:11.*** op trial mountain?!
Dan toch niet met dienen Mazda MX5 zeker? Ik geraak daarmee niet verder dan een 1.48.609 ! |
nee, met de polyphic002 ;)
|
Komaan manne zegt nog mar is een circuit dan kunne we weer vlammen.
|
Even tussendoor: Wie van jullie heeft de TVR Tuscan Speed 6? Ik krijg die auto niet harder dan 365 km/u. Zou die niet sneller gaan? Met die auto heb ik ook het probleem dat de achterkant van de wagen nogal veel glijdt, zowel in de bocht, als bij het accelereren uit de bocht en al helemaal wanneer ik iets te enthousiast langs de baan ga rijden :) Weet iemand wat ik dan het beste kan afstellen om dit te verminderen?
|
Net geregistreerd op de site, en die GT3 Time Attack bevalt me wel ... :)
Onderutussen is het al ff geleden dat ik het spel nog gespeeld heb, maar ik heb wel goesting om hier ook ff aan mee te doen, vanaf donderdag heb ik terug tijd!! :D Is die op Laguna Seca al afgelopen? Dan ben ik meteen de snelste :p, heb toen die Time Attack Challenge meegedaan en geëindigd als 8e in de Benelux met een tijd van 1.19.736 (den eerste had 1.19.129, verdorie rap zene :s) Kzal donderdag eens zien wat ik er nog van kan, en laat dan wel ietske weten ... :-) |
Apricot Hill : 1.16.494
Vanavond stuur ik de sectietijden door. |
woooooowww niet verwacht dat er nog leven op deze topic zou zijn
welk circuit is et en wa zijn de tijden mijn tv mag dan wel ni meer 100% machere maar ik zal toch nog eens proberen mee te doen |
All times are GMT +2. The time now is 20:13. |