![]() |
als ze de grootte heeft van een credit-card, kunt ge ze toch gewoon in uw portefeuille steken?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
't gaat misschien ietske trager en investeringen worden misschien wat langer uitgesteld, maar de vindingrijkheid in Vlaanderen is wel een troef hoor. Verval is helemaal wat anders. Maar bon, ik licht het er nu even uit en wellicht was het niet zo sterk bedoeld. Toch wou ik graag even deze nuance erbij zetten. ;) |
Ja ik raak mijn creditcard ook voortdurend kwijt
;) |
Quote:
Is het drukwerk van het New Race Festival waarschijnlijk iets duurder uitgevallen...........toen waren de tickets op A4-formaat!!! Of heeft iemand de milimeters met de centimeters verwisseld? :D En jawel, we gaan we weer scannen.........zal mijn best doen om om de boel tegen te werken ;) :D |
Waar is Rene Snel? Waar is de LM600 van Virtanen? Waar is de Porsche 996 GT3 RSR van Blanchemain, Coens, Belthoise?
Dit jaar ook geen YAB-YUM BMW aan de start zo te zien:( |
- René Snel zou meedoen
- RSR van Beltoise word gebruikt door Bouvy, Menten, ... - Yab Yum BMW was verkocht als ik my niet vergis - Virtanen zou niet deelnemen |
Quote:
Mvg... |
Quote:
Ik heb dit zojuist kunnen vastellen tijdens de training in Zolder . Met sportieve groeten |
Quote:
Yab Yum BMW? Gooi een van de voormalige coureurs maar eens in Google ;) |
misschien leuk voor onze noorderburen: Gaby Uljee is deze namiddag met de Daikin Mini aan het rijden
|
Quote:
Verder was er op de RS Porsche een deftig probleem. Na 13u heeft hij geen meter gereden. Ze hebben er nog aan liggen sleutelen, maar rond 16uur was de trailer van RS al weg. Zonder twijfel problemen met de motor of boit, want er was veel olie onder de wagen en bodemplaat ... Wel een zeer slecht moment om dit net nu voor te hebben...(met geen enkele trainings mogelijkheid meer voor de meeting zelf) Ook zeer raar vind ik de afwezigheid vd PK viper. Zij hebben na hun buildup vd wagen (na de zware crash in blanchimont) bij mijn weten nog geen meter gereden (mss in Spa???). Als je dan de shake down, en het stelwerk allemaal moet gaan doen tijdens de trainingen vd 24uren zelf en dan ook nog eens de twee "gast" piloten de wagen moet leren kennen... (én dat dan ook nog eens af en toe "de stellers van dienst" in de helli moeten om op en af te vliegen om dan ff met een corvette te gaan rijden in Duitsland...) De rode V8 van G&A was overduidelijk in zeer goede doen! Hij draaide zonder twijfel mooie rondetijden (ik heb geen tijden opgenomen). In de Z3 van G&A heeft ook Verdonk gereden. Ik weet niet dat dit "nieuws" is of "oud nieuws" maar als derde piloot hing de naam (fillip??) Craco op de TB wagen van GS motorsport. Weet er iemand in welk handen heel de organisatie is van de Live uitzendingen tijdens de 24uren? Ik dacht dat KA2 > VTM dit deed de voorbije jaren. Want vandaag stonden er 4 of mss wel 5 vrachtwagens vd VRT (techniek wagen, montage wagen, sateliet wagen, ...) in de paddock vlak aant podium. Verder stond er ook een grote sateliet toren vd VRT zelf achter de tribune én hebben er drie helicopters ongewoon lang en ook zeer laag over zolder zitten vliegen.... Zou de VRT vandaag een test gedaan hebben van hun organisatie en hun materiaal??? En heeft KA2 het live in beeldbrengen vd race uitbesteed aan de VRT??? Hier zie ja wat oa de VRT bij had. |
Quote:
|
[QUOTE=Mr.Dallara]
Als je dan de shake down, en het stelwerk allemaal moet gaan doen tijdens de trainingen vd 24uren zelf en dan ook nog eens de twee "gast" piloten de wagen moet leren kennen... (én dat dan ook nog eens af en toe "de stellers van dienst" in de helli moeten om op en af te vliegen om dan ff met een corvette te gaan rijden in Duitsland...) Ola, Niet vergeten dat Marc Duez fabriekspiloot was op de Viper en onder andere de 24 uren van de Nurburgring heeft gewonnen. Duez reed verleden jaar in de 24 uren van Spa, trouwens in hetzelfde Viper team (Zwaans) waarmee Val Hillebrand het ganse jaar met de Viper reed..... |
Quote:
Ivm de FIA GT Race die tijdens de 24Uren valt. Gelieve het reglement van de FIA GT eens na te lezen. Dit kan jullie misschien nog wat nieuws opleveren ivm de Corvette. Meer mag ik niet zeggen. Mvg... |
Quote:
Ik gun ook deze sport zonder twijfel hun media aandacht. Maar het is wel zeer triest om aan tezien dat zij zoveel middelen krijgen om het live in beeld te brengen. Daarentegen zien we bv geen enkele sec vd spectaculaire renault day's (waarin RFB aan de top is bij de Meganes en waar ook KTR in de voorste gelederen meestrijd) op een Vlaamse zender. Onbegrijpelijk voor mij! |
Quote:
Hopelijk is de schade niet te erg... |
Filip Craco heeft inderdaad gisteren beslist om niet te rijden bi jGabriël maar wel bi GS motorsport
|
Quote:
|
Quote:
Ze heeft in ieder geval meer ervaring als Caroline Grifnee...........op dit moment is Mevrouw Coronel actief in de BRL V6-Light. Ze was ooit actief in het DTCC.........weet niet of ze superveel ervaring heeft met achtertrekkers. O ja, wel karnemelk serveren met de lunch :D :D |
Quote:
Alvast bedankt |
Quote:
|
Quote:
- RSR: 1 of andere nieuwssite - Yab Yum: Heb ik ergens gelezen ghad, weet zelf niet meet van waar. - Virtanen: Virtanen zelf Quote:
|
Quote:
|
Hier omtrend kan ik u morgen misschien iets meer over zeggen. Ik zal me eens informeren en ik hoop dat het nieuws niet waar is want het zou erg zijn dat de belcar zo'n mooie wagen verliest.
Mvg... |
Quote:
En nu allemaal naar "De Foute Bakkerij" in Zichem voor die kaarten :D Persoon op zoek naar kaarten: "Ben ik hier bij de juiste bakkerij voor kaarten van de 24 uur?" Medewerker bakkerij: "Nee, u bent hier bij de Foute Bakkerij" Persoon op zoek naar kaarten: "Sorry voor het ongemak, dan ga ik maar weer" ;) |
Quote:
|
Ik ga eerst naar VLN wedstrijd Nurburgring zien en daarna kom ik naar Zolder.
|
Quote:
|
Weet er hier iemand of je dit jaar de 24U kan volgen via de radio ? De vorige jaren kon dit via een lokale radio (waarvan ik de naam vergeten ben) en ik vond dat zeer handig om de stand te kunnen volgen. Ze zonden toen alles live uit gedurende de volledige 24u maar ik kan er dit jaar niets over terug vinden of dat opnieuw zal gebeuren.
|
Quote:
Of die mensen nu echt 24u live gaan, kan ik je niet zeggen. Hoor eens rond bij iemand uit de buurt welke radio het is en bel die mannen dan even. Mijn excuus. Deze post is niet namens 24u.be geplaatst, kwestie van geen misverstanden te hjebben. Nick moet Fordje zijn ipv 24u.be.. |
102.9 radio mid-west limburg
|
Quote:
Uit welke buurt ben je ? |
Regio Brussel.
Ik wil vermijden om van Aarschot via Mol naar Willebroek te rijden om een ticketje te kopen :+ |
Quote:
|
Weet er iemand eigenlijk of er, na het verdwijnen van Cool FM, een radiofrequentie is waarop het commentaar te volgen is?
|
Quote:
Wanneer kom je kijken ik woon in de buur van circuit Zolder ( 500 m ) van P 69 Ik kan wel voor je kaarten zorgen ofwel via circuit zelf ofwel via een vriend in Hasselt die een Bakkerij met inkomkaarten heeft . Jen laat maar iets weten in mijn persoonlijke mail . |
Quote:
|
Ofwel hebben jullie andere kaarten, ofwel zie ik het niet goed...
De kaarten zijn inderdaad klein ( 7,5 op 8,5 cm)maar dat is toch ruim groot genoeg? Tickets op A4 formaat zijn ook niet echt handig te noemen. Op diverse evenementen of plaatsen zijn tickets nog kleiner. We gaan elk jaar skien in Frankrijk, daar is een weekpas amper zo groot als een bankkaart. Ben je dat kwijt heb je ook pech. Kwestie van hoeveel aandacht je eraan wil besteden. Tip: neem een keyhanger met een plastiek tickethouder mee ( zoals bvb vorig jaar met kilo's uitgedeeld in Spa op de F1) Hang die boel rond je nek, steek de kaart daarin en je bent voor 24uur gerust. Alles blijft droog en je raakt niks kwijt. Wat die barcode betreft; links staat de streepcode, ruim 6 mm hoog. Genoeg om te kunnen scannen. Het ticketnr staat rechts. Dat kan altijd dienen als controle. Als iedereen zijn kaart met een beetje fatsoen behandeld en de scanners van Zolder werken naar behoren, zie ik eigenlijk weinig problemen. En als je echt je kaart kwijt bent, is er maar 1 oplossing...www.24u.be :) :). |
All times are GMT +2. The time now is 16:29. |