Mijn favoriete blaagje uit Laren was de laatste tijd weer aardig in de pers. Elk uiting van die kerel in de pers is een streling voor oog en oor. Helaas te weing tijd om ze allemaal op de korrel te leggen maar de volgende twee wil ik u toch niet onthouden :D
Feit 1: Albers krijgt de ene klap op de neus na de andere door rookie Sutil. Albers heeft daar een prachtige verklaring voor!
Quote:
Albers on top of driving style issues
He added: "If you don't know what you had, you just learn how it is. But if you come from last year, it's much harder. Adrian is doing a good job, he's a really quick driver, but also he didn't have to adapt to how it was.
"He couldn't expect something else like we had last year, because with last year's tyres it was really an F1 car, you turned in, you could push, it was really good to drive the car. It's good now also of course, but it's more difficult, and you see that. I think it's the same for Lewis (Hamilton)."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/59024
|
:applaus: Geniaal :applaus: Dus zijn teammaatje is sneller omdat ie een rookie is, de circuits niet kent, geen relevante ervaring F1-ervaring heeft, geen foute data in zijn kop heeft m.b.t. oude banden. Lees svp zijn verhaal en interview op autosport.com Wie gelooft nou zo'n onzin? Voor zo'n smoes moet ie een Nobel prijs krijgen ;)
Feit 2: Albers klaagt over verkeer tijdens kwalificatie en wedstrijd in Barcalona.
Quote:
F1: Christijan Albers heeft last van verkeer tijdens kwalificatie in Barcelona
"Dit was de slechtste kwalificatie van mijn leven met al dat verkeer", sprak een teleurgestelde Albers na afloop. "Als er drie, vier auto's op het rechte stuk voor je rijden, helpt dat je rondetijden niet. In de eerste outing heb ik wat fouten gemaakt en had ik het gevoel dat ik nog wel sneller kon. Maar in de tweede outing kon ik weinig uitvoeren door al het verkeer op de baan."
http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=6916
|
:applaus: extreem geniaal :applaus: Hoe kun je nou last hebben van verkeer als je zelf de grootste slak bent van de bende? Jij bent het verkeer voor de rest en niet omgekeerd. Een out- of inlap van Hamilton of Massa is nog sneller dan een kwalificatierondje van Albers.
Albers en F1? Dat gaat zijn laatse maanden in. In 2008 zien we die niet meer terug. Aanwijzingen daarvoor? Zie hier:
Welke "household names"? Dat kunnen alleen Albers en Verstappen zijn, alhoewel die laatste nergens meer serieus genomen wordt.
|