De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   A1 Grand Prix Series (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7662)

Mark 19-09-2005 20:17

Canada en Oostenrijk zijn er a.s. weekend ook bij. Oostenrijk zie ik niet vooraan staan, coureur van dienst is Mathias Lauda ;) Italië is er ook bij maar niet ondersteund door Coloni. Waarschijnlijk gaat Team Ghinzani de tent runnen. E.e.a. volgens autosport-atlas.com

Zondag ga ik er echt voor zitten, wil deze premieré niet missen ;)

FIRE 19-09-2005 20:32

Quote:

Originally Posted by Mark
Canada en Oostenrijk zijn er a.s. weekend ook bij. Oostenrijk zie ik niet vooraan staan, coureur van dienst is Mathias Lauda ;) Italië is er ook bij maar niet ondersteund door Coloni. Waarschijnlijk gaat Team Ghinzani de tent runnen. E.e.a. volgens autosport-atlas.com

Oostenrijk payed by Red Bull?

Eddy V 19-09-2005 21:02

Quote:

Originally Posted by FIRE
Wat een zeikerd. De naam Grand Prix staat los van F1.

Walker is slechts de stroman van Mr. E.
Deze wil namelijk de naam Grand Prix voor zich reserveren, om nog wat meer centjes binnen te halen.

FIRE 20-09-2005 18:13

Foto's van Oranje en de Moffen (om in voetbal termen te blijven ;)):
http://www.motorsport.com/photos/sel...est&Y=2005&O=0

Mark 20-09-2005 21:44

De A1GP serie krijgt dan toch een Belgisch tintje:

Quote:

Team Astromega zal het technische gedeelte van het Chinese A1 Grand Prix team dit seizoen op zich nemen. Team Astromega is bekend geworden met de training van Fernando Alonso en andere competitieve coureurs in de Formule 1, Formule 3000, GP2 etc.

http://www.racexpress.com/index.php?nav=Nieuws&nid=905

Overzichtje onder voorbehoud ;)
Great Britain: Arden Motorsport
France: DAMS
Mexico: DAMS
Portugal: Carlin Motorsport
Libanon: Carlin Motorsport
Zuid-Afrika: BCN
Brazilië: ASM
USA: John Village Automotive
Pakistan: Super Nova
Malesië: Coloni Motorsport ???????????????????????
Nieuw Zeeland: West Surrey Racing
Australië: Alan Docking Racing
China: Team Astromega
Zwitserland: DAMS / Max Welti
Nederland: Racing for Holland
India: Akbar Ebrahim
Canada: John Village Automotive
Oostenrijk: Team Rosberg
Italie: Ghinzani
Japan: Carlin Motorsport
Tjechie: ??
Duitsland:Super Nova
Ierland: ??
Rusland ??

TYRI F1 20-09-2005 21:51

hoe kan dams zoveel, concurrerende teams onderzich beheren?
carlin trouwens ook...

FIRE 20-09-2005 21:54

Super Nova runt Duitsland

FIRE 20-09-2005 22:07

Quote:

Originally Posted by TYRI F1
hoe kan dams zoveel, concurrerende teams onderzich beheren?
carlin trouwens ook...

Als ik me niet vergis dan beschikken teams alleen tijdens het raceweekeinde over de auto's. Dus tussen de races door niet testen of rebuilden. Daarnaast mogen teams maar uit een beperkt aantal monteurs bestaan.

Mark 22-09-2005 23:31

Ligt het aan mij of schieten de stratencircuits uit de grond, de laatste jaren? In de A1 GP serie is een dergelijk circuit te vinden in Durban, Zuid-Afrika. De race zal gehouden worden op 29-01-06.

Bij deze een link naar een de lay-out van het circuit: klik hier

Volgens mij gaan de heren klagen over het zand op de baan ;)

The Interceptor 20-02-2006 22:27

In een artikeltje over de BP Masters of F3 op www.f1racing.nl wordt er gemeldt dat er waarschijnlijk op de 15e oktober een A1 GP race zal plaatsvinden op het circuit van Zandvoort. Zou zeker mooi zijn als het doorgaat, en ongetwijfeld een volgepakt huis om de Jos aan te moedigen.

Richard 26-02-2006 00:36

Tja, de directie van Zandvoort heeft de reputatie dat ze wel vaker hun mond opentrekken zonder dat er ook maar 1 ding vaststaat, ze hebben nog niet eens de extra geluidsdagen die daarvoor nodig zijn van de provincie toegewezen gekregen, dat word dus een twijfelgevalletje...

Raceboy 05-03-2006 21:11

Frankrijk kampioen, geen race in laguna Seca.

Quote:

Next weekend's A1 Grand Prix round at Laguna Seca has been cancelled, autosport.com can reveal.

The move will be officially confirmed later today, but autosport.com understands that the decision to can the race has been taken for operational reasons.

FIRE 05-03-2006 21:16

Jammer, ik had die wagens graag door de corkscrew zien gaan. :(

Raceboy 05-03-2006 21:35

blijkbaar slechte planning

Quote:

Jan Lammers heeft het probleem inmiddels bevestigd: "Het weer is al een tijd slecht", aldus de seatholder van team Nederland. "Ook afgelopen week kwam de regen met bakken naar beneden en daardoor lopen de werkzaamheden vertraging op. Zoals het er nu naar uitziet gaan ze het niet redden. Omdat het werk niet af is kan men voor de rijders de veiligheid niet garanderen, maar ook de faciliteiten voor de toeschouwers zijn niet op orde. Ik weet niet of ze te laat met de reconstructie begonnen zijn of dat de weersomstandigheden de oorzaak zijn van deze situatie, wellicht een combinatie van beide. Feit is dat het werk niet af is. Dat is balen ja, een deel van ons team is al daar. Ook Jos is al in Amerika."

El Torro 05-03-2006 23:19

Hoogstwaarschijnlijk uit veiligheids overwegingen......

crash.net

All times are GMT +2. The time now is 07:32.