![]() |
Canada en Oostenrijk zijn er a.s. weekend ook bij. Oostenrijk zie ik niet vooraan staan, coureur van dienst is Mathias Lauda ;) Italië is er ook bij maar niet ondersteund door Coloni. Waarschijnlijk gaat Team Ghinzani de tent runnen. E.e.a. volgens autosport-atlas.com
Zondag ga ik er echt voor zitten, wil deze premieré niet missen ;) |
Quote:
|
Quote:
Deze wil namelijk de naam Grand Prix voor zich reserveren, om nog wat meer centjes binnen te halen. |
Foto's van Oranje en de Moffen (om in voetbal termen te blijven ;)):
http://www.motorsport.com/photos/sel...est&Y=2005&O=0 |
De A1GP serie krijgt dan toch een Belgisch tintje:
Quote:
Overzichtje onder voorbehoud ;) Great Britain: Arden Motorsport France: DAMS Mexico: DAMS Portugal: Carlin Motorsport Libanon: Carlin Motorsport Zuid-Afrika: BCN Brazilië: ASM USA: John Village Automotive Pakistan: Super Nova Malesië: Coloni Motorsport ??????????????????????? Nieuw Zeeland: West Surrey Racing Australië: Alan Docking Racing China: Team Astromega Zwitserland: DAMS / Max Welti Nederland: Racing for Holland India: Akbar Ebrahim Canada: John Village Automotive Oostenrijk: Team Rosberg Italie: Ghinzani Japan: Carlin Motorsport Tjechie: ?? Duitsland:Super Nova Ierland: ?? Rusland ?? |
hoe kan dams zoveel, concurrerende teams onderzich beheren?
carlin trouwens ook... |
Super Nova runt Duitsland
|
Quote:
|
Ligt het aan mij of schieten de stratencircuits uit de grond, de laatste jaren? In de A1 GP serie is een dergelijk circuit te vinden in Durban, Zuid-Afrika. De race zal gehouden worden op 29-01-06.
Bij deze een link naar een de lay-out van het circuit: klik hier Volgens mij gaan de heren klagen over het zand op de baan ;) |
In een artikeltje over de BP Masters of F3 op www.f1racing.nl wordt er gemeldt dat er waarschijnlijk op de 15e oktober een A1 GP race zal plaatsvinden op het circuit van Zandvoort. Zou zeker mooi zijn als het doorgaat, en ongetwijfeld een volgepakt huis om de Jos aan te moedigen.
|
Tja, de directie van Zandvoort heeft de reputatie dat ze wel vaker hun mond opentrekken zonder dat er ook maar 1 ding vaststaat, ze hebben nog niet eens de extra geluidsdagen die daarvoor nodig zijn van de provincie toegewezen gekregen, dat word dus een twijfelgevalletje...
|
Frankrijk kampioen, geen race in laguna Seca.
Quote:
|
Jammer, ik had die wagens graag door de corkscrew zien gaan. :(
|
blijkbaar slechte planning
Quote:
|
Hoogstwaarschijnlijk uit veiligheids overwegingen......
crash.net |
All times are GMT +2. The time now is 07:32. |