![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mvg |
Wanneer komt er een eerste voorlopige officële versie?
|
Quote:
|
Quote:
Neem me aub niet te serieus hé Groetjes |
@jawaddeman
Ik denk dat niemand van plan is u te "nemen", serieus of niet serieus ... ;-) |
Quote:
Ik zou zeggen kieke sterkte tijdens de eerste race en geef er een lap op :gas: |
Gaan we deze in de belcar zien?
"BMW biedt de Z4 M coupé met Rennsport-Kit aan privé-raceteams aan. De fabrikant denkt dat de auto geschikt is voor langeafstandsraces zoals de Deutschen Langstreckenmeisterschaft en de 24-Stunden-Rennen die op de Nürburgring worden gehouden en de Belgische Belcar-Serie." Bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4656&cache=no PS Als deze post in een verkeerde draad staat, mag je hem verplaatssen Mark. |
Denk niet dat we de Z4 M Coupe hier in de Belcar gaan zien. BMW vind hem er gewoon geschikt voor ...
|
Quote:
Hoeft niet persé een Viper te zijn, maar zou zo iets in België kunnen / mogen? |
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat dit monster(tje) wat mij betreft een zeer mooie aanvulling op het startveld zou zijn.
Verder viel mij gewoon op dat BMW -of autoweek- voor deze wagen denkt aan de Belcar. Hoe dan ook, ik vind het een "schoon bakske" |
Quote:
|
:Offtopic: Weet niet wat een DBRS9 kost, maar de BMW gaat voor
"De auto is vanaf mei te koop. In Duitsland kost hij 250.000 euro exclusief belastingen." over de toonbank. Scheelt trouwens niet zoveel: op de site van aston martin spreken ze voor een dbrs9 over 175000 pond, zonder taxen of opties. http://www.astonmartinracing.com/dbrs9 Daarbij; we zijn behoorlijk :Offtopic: aan het gaan. Misschien is het interessant om een "Wat kost een Belcar-car" draad te starten ;) |
[QUOTE=Luuk S]:Offtopic: Weet niet wat een DBRS9 kost, maar de BMW gaat voor[QUOTE]
Totally not! De Aston Martin mag mij part dubbel zo veel als de BMW kosten.;) . Nee, serieus: wat wil je het liefst in onze geliefde belcar zien: BMW of Aston Martin. Voor mij is de keuze makkelijk. Greets, Dr. Jozz |
Beide ;)
|
[offtopic]
Van www.bmw-motorsport.com: The kit can be ordered from May 2006 at BMW Motorsport and will be available for an estimated € 250,000 (plus VAT). Dus men moet daarnaast nog een Z4 Coupe in M uitvoering kopen (+/- 80.000 Euro). [/offtopic] |
Ik sluit mij aan bij de stier.
Kunnen we nu terug on topic? |
Maar dan ook geen gevregel meer hier hé mannekes, OK !! :fight:
Het ging hier over de overige berichten in de Belcar voor komende seizoen ;) zie <a target=_blank" href="http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11623">hier</a> |
Quote:
|
Is de GLPK Viper dan verhuist naar AD - en komen de Wauters broers hier dan op terecht?
|
Quote:
Misschien zullen ze het seizoen starten met een Porsche om dan later op de Viper over te stappen. |
Naar wat ik heb horen zeggen gaan de Wauters broers geen Euphony meer op hun wagen hebben staan. Dit omdat Koen met Telenet reclame in de Dakar gereden heeft.
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Ah ok, ik dacht dat het contract met Euphony enkel vo België/Belcar was.
|
Op 20maart is de voorstelling van KS motor sport staat op Belcar.com. Heb je de namen al gezien ik weet al enkele die nog niet in het lijstje van de Belcar staan maar toch zullen rijden in de Belcar
|
Quote:
|
Volgens mijn info WL Belcar samen met KL
|
Quote:
Quote:
Waar we eigenlijk niemand over horen is dat we maar liefst 4 door PSI gebouwde Porsche Biturbo's aan de start zien. We zijn wat verwend door al die Corvettes ;) |
Quote:
- Schreurs Patrick - Daikin Racing - Grutman - Ks racing - familie Dumarey ... en niet te vergeten Bouvy!!! |
Quote:
|
start die engelse 360 nu in klasse 2 of 3, dit lijkt me toch geen cupwagen..
|
wat denken jullie eingenlijk over JMT, veel beloftes maar komen ze die ook na en hieveel wedstrijden gaat het weer duren.....?:confused:
|
Quote:
een paar posts terug staat er dat koen en kris met een 996 Biturbo gaan rijden... edit: ik heb de andere posts gelezen en begrijp de zaak nu. srry voor het misverstand. |
Quote:
Quote:
|
Weekje verder en we zitten al op 45 stuks, gaat lekker. Geloof wel dat we een aardige stijging zien in het aantal "Nederlandse autosport vluchtelingen" ;)
|
Ja ondanks het overgangsjaar lijkt het toch wééral een grand-cru jaar te gaan worden.Heeft er iemand trouwens nog iets gehoord van die Ferrari 550 maranello die was aangekondigd?De kwaliteit van de wagens gaat dit jaar denk ik toch wel enorm hoog liggen.Zo veel te beter zou ik zeggen!
Racegreetz |
Quote:
Wie heeft er al iets gehoord over de Gastines? Volgens de site van Alex Debock zijn ze nog steeds bezig met een Maranello 550GTS project bezig. |
volgens Pitstop.tv gaat Alexandra Van de Velde in BTCS de plaats innemen van Sylvie Declour op de 360 Modena.
er wordt ook de bedenking gemaakt dat de kans bestaat dat haar Daikin-team in de Belcar ook zou opteren voor een Ferrari? |
All times are GMT +2. The time now is 06:12. |