![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Wie en welk team is dat van die Porsche?
|
Vanvoor op de motorkap staat Accent, misschien die van accent racing?
|
Quote:
|
Ha toch iemand die 'n fotoke van de Alfa met mij achter 't stuur heeft ! Die Bongou Porsche ; die velg is dat de oorzaak of het gevolg van de crash ?
|
Ondanks dat het de eerste race van het seizoen was en iedereen weer blij was dat we weer naar buiten mochten was het toch een trieste dag.
Nog geen 30 man aan de start voor een wedstrijd over 4 uur :( Heel wat bekende teams en wagens die tijdens de winterperiode verdwenen zijn uit de TC. Jammer, jammer.........het gaan lange zondagen worden in 2005 ;) Weet iemand wat de staat is van de BMW 2002 Turbo uit de SC? De wagen met het mooiste geluid was een van de slachtoffers in de crash ter hoogte van post4/5 - Kanaalbocht. |
Quote:
http://www.alainh.easynet.be/Touring...1/IMG_0031.jpg |
Quote:
Was een leuke kennis making met mijn eerste rondje race in Zolder. Zou mij verbazen moest die daar volgende week al terug staan. Maar idd. het kriebelt en het kriebelt naar meer... |
Quote:
stuur me maar een PM met je emailaders dan stuur ik je ze. Trouwens goed bekeken eerst stilvallen en dan verderrijden ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
C U |
Quote:
|
Quote:
Heb hier al vijf versies gehoord over de safty car procedure??? Kan iemand zeggen wat er juist gebeurd is ??? A ja nog iemand leuke foto's van mijn jawaddeman clio thx |
All times are GMT +2. The time now is 15:50. |