De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   TC + SC, toegang is gratis in 2005. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10033)

Mark 18-02-2005 20:07

TC + SC, toegang is gratis in 2005.

Quote:

Met uitzondering van de Race Promotion Night kan het publiek in 2005 gratis naar de races voor de Zolder Touring en Sprinters Cup. De gratis toegang is het gevolg van een samenwerking tussen Circuit Zolder en Jan Gevers BVBA.

www.pitstoptv.be
Wat dus bij het BTCS kan, dat kan dus nu ook bij de TC. De gulle gever is Gevers met zijn Bongou-concept. Dank U.

http://www.rj-online.be/GALLERY/albu...0IMG_7918a.jpg
www.rj-online.be

Het stickertje kende we al ;)

Zou het mogelijk zijn om zo'n gevuld wandkoelmeubel op post te krijgen? :D

Raceboy 18-02-2005 22:23

fantastisch. Zo een acties heeft de autosport nodig. Ik vond dat het vorig jaar al druk was voor bepaalde touring cup races, maar hopelijk krijgen we nu nog grotere aantallen die de "amateurs" een hart onder de riem komen steken.

B.V.S. 19-02-2005 11:23

Da's een mooie stap vooruit... :applaus:

Driesco 19-02-2005 11:48

Knappe zaak. MAAR !!!
Nu moeten we er voor zorgen dat gans België het weet dat er TC is op Zolder. Iemand enig voorstel hoe we dat kunnen doen. Wij kunnen Zolder wel wat helpen hiermee hé mannen.

Een voorstel van ons: wij werken iets moois uit dat jullie dan allemaal op jullie website kunnen zetten. bv een soort kaart waar alle data, uren en plan op staan en die de mensen kunnen downloaden via de website?

Mark 19-02-2005 12:43

Quote:

Originally posted by Driesco
Knappe zaak. MAAR !!!
Nu moeten we er voor zorgen dat gans België het weet dat er TC is op Zolder. Iemand enig voorstel hoe we dat kunnen doen.

Tuurlijk, iemand ontwerpt een prachtige banner voor het TC/SC 2005 seizoen. Op die banner is niets terug te vinden van een vzw, ongeacht welke.

Iemand die mee wil werken plaatst dat op zijn site en linkt die banner naar een pagina over de TC/SC. Gewoon één simpele pagina over TC/SC die hij eventueel op zijn eigen webspace zet of linkt naar naar de pagina van een collega. Desnoods naar een centrale thread over TC/SC op De Paddock.

Moeten we alleen nog iemand vinden die in een paar wervende zinnen iets over de TC/SC kan schrijven. Kijk TC/SC is simpele autosport, dan moeten wij het ook simpel houden ;)

Driesco 19-02-2005 12:44

Wat dacht je hier van:

Of je nu al dan niet ambities hebt om hogerop te geraken in het Belgische autosportwereldje, de Zolder Touring Cup biedt de ideale combinatie om al je racetalenten ten toon te spreiden. Tijdens de vier, precies vier uur durende races op Circuit Zolder én de ene uitstap naar het beruchte Grand Prix-circuit van Francorchamps wordt klassiek een felle strijd uitgevochten tussen de beste van de aanwezige Porsches, maar het is vaak door hun grotere regelmaat dat de toerismewagens in de eindafrekening van dit regionale uithoudingskampioenschap van de VAS de bovenhand nemen. Dit is de ideale formule voor de amateurracer. Hij komt ’s ochtends op het circuit toe en hij heeft op het einde van de zondagnamiddag zijn portie spanning en spektakel achter de kiezen. Alleen tijdens de beroemde Race Promotion Night moeten de teams strijden gedurende tien afmattende uren. Deze “kleine 24 Uren” is ook hét sluitstuk bij uitstek voor de verwende autosporttoeschouwer.

Driesco 19-02-2005 12:45

En in het Frans

Que vous ambitionniez oui ou non le top du sport automobile belge, le Zolder Touring Cup est la combinaison par excellence pour étaler vos talents de course. Pendant les quatre courses, qui durent exactement quatre heures et qui se dérouleront sur le Circuit Zolder ainsi que sur le circuit Grand Prix célèbre de Francorchamps, les Porsche s’expliqueront traditionnellement entre elles, mais en fin de compte, c’est-à-dire dans le classement final de ce championnat d’endurance régional de la VAS, les voitures de tourisme l’emportent souvent sur elles grâce à leur régularité. Le Zolder Touring Cup est la formule par excellence pour le coureur amateur. Il arrive sur le circuit le matin et à la fin de l’après-midi, il a eu sa dose d’excitation et de spectacle. C’est seulement pendant la célèbre Race Promotion Night que les équipes seront mises à l’épreuve pendant dix heures harassantes. Ces “petites 24 Heures” sont également la conclusion par excellence pour les spectateurs exigeants du sport automobile.

Driesco 19-02-2005 12:46

Wie maakt de banner:

Graag op 650 x 60

Wij zullen de neutrale pagina maken en online houden.

christophe 19-02-2005 13:05

Zeer tof initiatief, wij zullen de banner op onze site plaatsen en jullie zoveel mogelijk support geven waar jullie het willen.

European Formula Racing
www.euroracing.be

Driesco 19-02-2005 13:09

De pagina is bijna klaar, enkel de banner dienen we dan nog te veranderen. Teams die een logo hebben kunnen we er wel bij plaatsen ipv. de logo's die er nu staan. Opmerkingen kunnen jullie zo geven binnen enkele minuten

Driesco 19-02-2005 13:41

Voila mannen, opmerkingen en suggesties zijn welkom.
Banner vervangen, logo's onderaan weg en een Franse maken, voor de rest kunt hij wel. Misschien nog wat foto's toevoegen, alhoewel.

http://users.pandora.be/driesco/Newsletter5_TC.htm

Mvg

Dries

Mark 19-02-2005 13:41

Voor diegene die zich geroepen voelt om de banner te maken, zou de banner in verschillende afmetingen kunnen? Dit ivm met de lay-outs van de diverse sites;)

Wat betreft de online-plaats van die ene pagina, plaats bij Driesco is een optie. Ikzelf zal hem op mijn eigen stek zetten. Maar.............ik heb eigenlijk een heel mooi plaatsje in gedachten ;) Ik ga eens mailen met iemand ;)

TC 2005 kan alle steun gebruiken dit jaar gezien de omstandigheden.

Raceboy 19-02-2005 13:56

Wat er eigenlijk wel in het artikel niet staat is dat je voor de koers in Spa ook gaat moeten betalen? Vorig jaar kostte het nog 20€ dat gaan ze nu toch ook niet ineens gratis maken? OF krijg je voor iedere koers dat je in Zolder komt een bonnetje en als je alle bonnetjes hebt gratis toegang in Spa? ;)

B.V.S. 19-02-2005 14:07

Quote:

Voila mannen, opmerkingen en suggesties zijn welkom.
Banner vervangen, logo's onderaan weg en een Franse maken, voor de rest kunt hij wel. Misschien nog wat foto's toevoegen, alhoewel.

http://users.pandora.be/driesco/Newsletter5_TC.htm

Mvg

Dries

Om ervoor te zorgen dat de 25.000 bezoekers van de eerste TC :D goed en wel in Zolder zouden terecht komen, de volgende opmerking:
- komende vanuit de Aaaaaantwaaarp: ;)
Neem de E313 richting Hasselt, aan het verkeersknooppunt in Lummen neem je de E314 richting Aken/Genk, dan afrit 27

- komende vanuit Brussel:
Neem de E314 richting Leuven, dan op het klaverblad in Lummen rechtdoor richting Aken/Genk, dan afrit 27

- komende vanuit Luik:
Neem de E313 richting Antwerpen... In Lummen richting Aken/Genk en dan afrit 27

Driesco 19-02-2005 14:10

Nieuwe versie

http://users.pandora.be/driesco/BRI_...rack_TC_NL.htm

Driesco 19-02-2005 14:23

Nieuwe versie.

http://users.pandora.be/driesco/BRI_...rack_TC_NL.htm

Mark 19-02-2005 18:10

Voorbeeld pagina komt al in de buurt.

Opmerkingen:
*berucht circuit? klinkt negatief => het befaamde circuit of het tot de verbeelding sprekende circuit
* melding maken dat alleen de eerste 4 wedstrijden gratis zijn.
* Timing => alleen geldig voor de eerste 4 wedstrijden
* Wellicht een paar kleine foto's van TC wagens.

mailtje naar contactpersoon is de deur uit.

Mark 20-02-2005 17:45

Quote:

Originally posted by B.V.S.
Om ervoor te zorgen dat de 25.000 bezoekers van de eerste TC :D goed en wel in Zolder zouden terecht komen
Nou, als deze meneer er een live-concert bij doet in De paddock moet het lukken ;)

Quote:

Koen Wauters zal deelnemen aan de eerste wedstrijd van het regionaal kampioenschap "Zolder Touring Cup 2005" met de fel oranje AD Sport Porsche 993. Wie de tweede piloot op deze wagen gaat worden is nog niet gekend.

www.ad-sport.be

Driesco 20-02-2005 18:44

Ach neen hé!!! Dan zitten we boven de 95 dB. Alle voorstellen wat geen lawaai maakt kunnen we inderdaad bekijken.

Waarom geen handtekeningsessies van alle Belcar - en andere piloten ergens in een tent? Misschien vinden we wel wat bekende piloten die dat willen doen om de TC en sprinterscup mee te helpen promoten.

Raceboy 20-02-2005 19:44

Quote:

Alle voorstellen wat geen lawaai maakt kunnen we inderdaad bekijken.
ooit al is op de veldrit in Zolder geweest? lawaai a volonté zonder vergunning. We zeggen gewoon dat we komen fietsen he.

Mark 20-02-2005 20:36

Luchtkastelen bouwen kan ik niet zo goed ;) Als we al eens een bannerke kunnen krijgen op de diverse sites is dat al mooi meegenomen. Dan hebben de liefhebbers wel hun steentje bijgedragen.

pudding1 21-02-2005 11:45

Waaaw, geweldig initiatief, thanks aan de gulle gever, maar het is nu inderdaad aan ons om dit zoveel mogelijk te promoten!!!

Yvonne 21-02-2005 13:26

Quote:

http://users.pandora.be/driesco/BRI_...rack_TC_NL.htm [/B]
Als je hier kijkt, is het mooi om te zien.

Maar alleen de laatste zin (Jan Gevers BVBA levert al 40 jaar grondstroffen aan o.a. bakkerijen.) heeft er weinig mee te maken, lijkt mij .

Misschien als sponsor...

Yvonne

Driesco 21-02-2005 13:27

Kan iemand me zeggen hoe je er technisch voor kan zorgen dat de mensen dit fatsoenlijk kunnen afprinten waarbij ze alle info direct bij de hand hebben.
Zo kunnen we een pagina maken die de mensen kunnen afprinten waar alles op staat, race per race eventueel. Jullie, of de mensen kunnen ze dan downloaden en uitdelen. Eventueel iets laten drukken om uit te delen kan ook maar dan moeten we wat partners hebben die financieel wat bijpassen. Wij kunnen opmaken en kunnen goedkoop drukken.

Zal eens prijs vragen om zo wat A5 jes te laten drukken. 10.000 per race lijkt mij meer dan voldoende om uit te delen.

Mvg

Dries

pudding1 21-02-2005 14:02

Als je eenmaal een definitief goede flyer hebt zou ik er een pdf file van maken, deze kan je makkelijk langs distribueren en iedereen kan hem afdrukken!

Driesco 21-02-2005 14:04

Dat gaan we zeker doen, maar daarom krijg je de gezinnen en Jan met de pet nog niet tot aan de flyer hé.
Elk team 500 flyers geven die ze moeten uitdelen zou het gemakkelijkste zijn. Frituren, krantenwinkels, autosportwinkels, enz... verspreiden die handel. Alleen via het net ga je er niet komen volgens mij.

Raceboy 21-02-2005 14:08

en wie gaat dat betalen?

Driesco 21-02-2005 14:14

Eerst de prijs afwachten, maar we moeten toch 5 partners vinden die elke een kleine duid in het zakje doen. Heb nog geen prijs binnen, maar 300 à 400 euro per partners moet volstaan denk ik.

Raceboy 21-02-2005 14:18

partners, denk er wel even aan dat Zolder ook sponser heeft he. Als jij ineens met andere partners aankomt denk ik neit da ze daar heel happy gaan zijn.

Driesco 21-02-2005 14:29

De gulle schenker van de inkomtickets zullen we zeker vermelden, dat is een evidentie. Voor de rest kennen we de partners van circuit Zolder maar al te goed en weten we vooral wie we niet mogen gebruiken.

Er kunnen maar 2 zaken zijn waarbij we te snel te werk gaan en dat zijn:

1) Zolder is zelf al aan iets bezig
2) Liever geen volk dan veel volk.

Voor de rest zie ik niet in waarom Zolder er iets zou op tegen hebben, anders zullen we het wel horen, wees gerust.

Bugalfa 22-02-2005 13:56

Is het enkel gratis inkom of Paddock inclusief ? Ik vermoed het laatste (volgens mij waren er vorig jaar enkel PaddockKaarten) . Gaan de deelnemers in ZTC nu met verplichte publiciteit (Bangou op de zonneband of zo ?) rondrijden ? Who knows ?
Enig idee hoeveel deelnemers er gaan zijn, ik heb de indruk dat er redelijk veel naar Btcs overstappen of zelfs stoppen .
Wie zich geroepen voelt om nog eens een update van Deelnemerslijst in mekaar te boksen is bij deze alvast bedankt .

GM RACING 22-02-2005 16:44

Wat dachten jullie van een radiospotje op locale radio's ?
Ik kan ervoor zorgen door een en met een "maat" welke daar bedreven in is, daarna kan ik dit spotje dupliceren op cd schijfjes en bezorgen aan alle personen welke zich geroepen voelen het aan een radiostation uit hun buurt door te spelen.
Ik heb alvast 2 à 3 radiostations welke de spot kunnen draaien en volledig gratis .... moet gewoon eens enkele gasten meenemen in de wagen als tegenprestatie.
Dus ik stel mij beschikbaar..... :rolleyes: zucht, wat wij allemaal moeten doen om het falen in de promotie van de organisator op te vangen !
Wie is er voor ????? laat horen en dan pas kom ik in aktie.
Driesco, laat je brein effe werken en doe een voorstel wat en hoe dit spotje moet klinken......het begin en einde ken ik al nl. het typische lawaai van een racewagen....geen Porsche want dat klinkt te "blekachtig" :D
Doei
Luc
GM RACING

Driesco 22-02-2005 17:26

Ik ben net terug van Zolder en we gaan door met het maken van een flyer A5 op 60.000 stuks (10.000 per race). Prijs is zoals ik reeds dacht 1250 euro zonder btw.
We gaan dus op zoek naar 5 partners van 250 euro.
Zij die zich geroepen voelen om een steentje bij te dragen verenig U.

Wat betreft dat spotje: toch even over nadenken, wij hebben al zo enkele zaken gedaan vroeger. Zal eens iemand bellen die zeer geliefd is bij het publiek, misschien wil hij wel iets doen voor de TC.

Mogelijke partners die zouden kunnen meedoen:

Promove
Wheels Café
Eran Racing
Belgian Race Invest
GM Racing
Bongou
WS Lettering
enz, enz, enz...

Voor de adverteerders maakt dit dus 0.16 BEF of 0.004 euro per flyer (op basis van 60.000 stuks). Komaan mannen, ik wil die adverteerders tegen morgenavond hebben.

Wij gaan dus A5 maken recto verso - 6 verschillende versies. Graag jullie mening over: in 2 talen of enkel in Nederlands.

Swa 22-02-2005 23:50

Niet vergeten dat er ook franstalige ploegen aanwezig zijn. Weet niet hoeveel dat het er zijn, maar toch al zeker één. Daartegenover is (als ik mij niet vergis) de ZTC een vas-kampioenschap en dus vlaams.

GM RACING 23-02-2005 10:24

Driesco

Ok, We gaan voor een participatie in de flyers met m'n bedrijf (als onkost)
bel me: Luc 0475/45.54.48
Luc
GM RACING

christophe 23-02-2005 10:30

Beste driesco, bel ons , wij zullen meedoen
036630018

European Formula Racing

Driesco 23-02-2005 10:44

Toen waren we al met 3 :)

Radiospotjes zijn we mee bezig, ik denk dat we dat eind deze week ook klaar hebben.

Flyers moeten klaar zijn eind deze week, drukken ergens begin volgende week.
Elke wedstrijd zullen we de 10.000 flyers verdelen onder de teams, de flyers voor de eerste wedstrijd zullen we klaar leggen in de Wheels, jullie kunnen die daar gaan afhalen als jullie komen trainen.

Driesco 23-02-2005 12:07

@ luc GM - hier uw tekst voor de spotjes.

Tekst voor de radiospot:

Circuit Zolder Presents

On the 20th of March 2005

240 minutes close track racing on Circuit Zolder

FREE ENTRÉE for everybody from 08.00 AM

Start practice at 10.00 AM
Start 240 minutes race from 12.45 PM

Be our guest and watch the fight between Porsche, BMW, Renault, Honda and Alfa for the first victory of the Zolder Touring Cup 2005.

Support serie Sprinterscup starts at 12.45 PM

See you at Zolder on the 20th of March 2005

Visite out website www.touring-cup.be for all details.

Yvonne 23-02-2005 13:11

Over de radiospot..

Ik denk dat het leuker is om een Vlaamse tekst te horen...dat pakt de mensen eerder.

Als ik naar mezelf kijk, en ik luister veel radio...ben ik sneller geintresseerd wanneer iets enthousiast in mijn eigen taal wordt aangekondigd. En de ZTC heeft toch een Vlaams karakter.

Misschien kun je NA OVERLEG met Koen/AD Sport melding maken van het feit dat hij meerijdt...Het is maar een idee.

Jammer dat ik te ver weg woon...want iets promoten waar ik interesse in heb, daar ben ik altijd wel voor in.

Yvonne

Selespeed 23-02-2005 14:14

Quote:

@ luc GM - hier uw tekst voor de spotjes.

Tekst voor de radiospot:

Circuit Zolder Presents

On the 20th of March 2005

240 minutes close track racing on Circuit Zolder

FREE ENTRÉE for everybody from 08.00 AM

Start practice at 10.00 AM
Start 240 minutes race from 12.45 PM

Be our guest and watch the fight between Porsche, BMW, Renault, Honda and Alfa for the first victory of the Zolder Touring Cup 2005.

Support serie Sprinterscup starts at 12.45 PM

See you at Zolder on the 20th of March 2005

Visite out website www.touring-cup.be for all details.

www.touring-cup.be geeft bij mij een dode link, tenzij deze website nog in volle ontwikkeling is :)

Start 240 minutes race from 12.45 pm en een beetje verder support serie sprinterscup ook at 12.45 pm, wordt wel druk :)

Voor je dit ergens publiceert, wel even de taalfouten eruit halen.

All times are GMT +2. The time now is 14:58.