![]() |
Hot news van de Paddock-shop *** HOT *** HOT *** HOT
De T-shirts zijn besteld. Donderdag zijn ze klaar. Pascal en ik gingen naar de winkel met het vaste voornemen om er 15 te bestellen, maar dan kwamen ze op 850 fr per T-shirt i.p.v. 600 fr. Dus hebben we er toch maar 30 besteld. Pascal investeert 9000 fr en ik ook. Ik hoop dat er veel leden zijn die nog een T-shirt willen kopen want anders scheuren Pascal en ik er onze broek aan en zal het de laatste keer geweest zijn dat we zo'n initiatief nemen. In elk geval hebben we er het volste vertrouwen in en hebben we al eens gepolst naar de prijzen voor polo's en petjes met geborduurd logo. Als we 15 stuks nemen zouden de polo's op 900 fr komen en de petjes op 600 fr of 1500 fr voor een setje. Maar zolang mijn kast nog vol met T-shirts ligt durf ik daar zelfs nog niet aan denken... Ze zijn anders wel supermooi!
Bon, de modaliteiten voor de T-shirts zijn gekend : Stort 600 fr op mijn rekeningnr 646-5074780-45 Op naam van : Guy Golsteyn Schandooi 31 2431 Laakdal En zet er "Paddock T-shirt : (jouw nickname)" + de gewenste maat bij. We hebben 5 L, 20 XL en 5 XXL maten. En ik heb er niets op tegen als je er 2 neemt (1 voor te dragen terwijl de ander in de was is). Ik neem er zelf ook 2. Vanaf nu gaan alle meetings dus door in "Paddock" kledij eh ;) |
sennake moet er geen naam bij op die overschrijving ??
|
Uiteraard :-) Dat leek me wel logisch eh :-)
We kunnen in de kerstvakantie nog eens een meeting houden en dan breng ik alle T-shirts mee :-) |
umm wat naam en adres ?
Oeps zie hierboven :D |
Ik zal morgen het geld al eens storten se.
|
Als je het niet erg vindt betaal ik zaterdag, ben meer kwijt aan overschijvingskosten dan het daadwerkelijke bedrag............
Euhm, klein idee.........a.s. zaterdag te koop aanbieden op de karting? Kumpen, vinnie en driesco lopen daar ook........ Wellicht nog meer paddockmembers die nu nog niet gereageerd hebben........ |
Jij als buitenlander krijgt een uitzondering op de regel :-)
Ik weet namelijk wat overschrijven naar het buitenland kost! Amai!! Enneuh : zaterdag t-shirts verkopen allemaal goed en wel, maar ik heb er dan nog geen eh... |
fysieke verkoop werkt het best, anders zorgen we wel dat ze kopen onder drang :D :D :D :D
|
Zou wel DE MAX zijn als al die Belcar piloten bij de eerste koers van het jaar Paddock-tshirts zouden dragen amai!!
|
OK Dan. Die mannen gaan Zaterdag niet naar huis als ze geen T-shirt gekocht hebben.:D :D :D
|
ok, 3 T-shirts besteld!!!
check your bank-account zouek zo zeggen sennake |
Het geld zal pas maandag gestort worden sorry.
Ge weet wel Ardennen he ;) |
ikke al zeker 1, as ons pa echt goe gezind is, dan bestel ik er 2, maar dan latek ier nog wel iet weten.
Den eerste zal zaterdag gestort worden. Mjah, ikke moe nog zelf naart bankske, aangezien pa geen volm8 heeft over die rekening :p Tlukt precies vrij goed, diee verkoop :) |
Quote:
En we moeten nog afspreken waar ik je oppik zaterdag eh :-) |
Amai, er zijn er al 10 weg van de 30!!!!!!!!!!
|
Sennake,
Ik wil er ook 2. |
11, en we zijn nog maar nen halven dag bezig :p
dusja, zo depaddock t-shirts op de belcar race, moet wel iets geven *hint* *hint* :) |
Ge ziet eh SENNAKE het loopt eigenlijk beter als we verwacht hadden, gelukkig zou ik zo zeggen.
Als 't zo verder gaat, moet ik dan zaterdag ineens ook die polo's en petjes bestellen (grapje). Trouwens we moeten nog eens ne "zelfstandige" aanspreken. (ge weet wel). C U |
en, hebben jullie iets verkocht?
|
Sennake, voor maandagmorgen 3 december moogt ge nen XL opzij leggen.
|
Ik ook ééntje. Een XL aub ? Ga het bedrag vandaag overschrijven.
Ik neem het ook mee op 3 december. |
iemand uit de buurt van Turnhout die kan zorgen dat ik men Tshirt krijg ? plssssss :)
|
De T-shirts zijn KLAAR en GELEVERD!!!
En ze zien er COOL uit!!! Dus : Essen , here we come IN ONS T-SHIRTS!!!! |
cool
messchien een fotoke? |
nice idea, post es een fotoke pls, sennake!!!!
Achja, onze pa heft er ook 1 besteld, geld wordt vandaag of morgen gestort |
|
Wunderbar........maar mogen duitsers ook lid worden von Der Paddock punkt netze :D :D :D :D :D :D
Krijg mijn xl'tje weleens....... |
Een kleine tip : zeg tegen moeder de vrouw om dit T-shirt binnenstebuiten te wassen.
Kwestie van de bedrukking wat langer gaaf te houden. Het is tenslotte een uniek en dierbaar bezit. C U |
prachtig !!!!!!!
|
Schonen T-shirt!
|
Oneliner welke maat zou je pa graag hebben ? :-)
Ik tracht een beetje onze stock bij te houden en dat gaat niet als ik niet weet wat er al besteld is namelijk... |
voor mij een XL graag.
|
Hou er voor mij ook eentje opzij hé maat. Nen XL A.U.B. . Het bedrag wordt ASAP gestort.
|
een XL sennake :)
|
Kan iedereen eens checken of de volgende informatie klopt, en zo ja, gelieve het overeenstemmende bedrag te storten (voor zover nog niet gebeurd) please...
Tibo staat er nog niet bij omdat ik nu pas klaar ben met de excel sheet maar je T-shirt ligt opzij hoor maat :-) http://users.skynet.be/sennake/Handt...en/tshirts.jpg |
Die info van mij klopt.
Het gaat precies goed he. Al meer dan 50% verkocht.:) |
Zeg Sennake, als ik dat postnummer intik, krijg ik automatisch als gemeente 'Varendonk'. Is dat normaal ?
|
Owla, ik kom ff vlak uit de lucht gevallen want ik was deze thread warempel compleet vergeten ;)
Natuuuurlijk voor mij ook een T-shirtje, geld komt er binnenkort wel aan ;) Maak er voor de verandering maar een 'L' van, omdat iedereen precies al een XL neemt :D |
Quote:
|
Quote:
Hiermee komt het "nog te verkrijgen" bestand op de volgende stand : 3 XXL 4 XL 3 XL |
All times are GMT +2. The time now is 07:40. |