![]() |
F1 Vrt ?
Quote:
De mannen van f1pits.net komen hier met fijn nieuws aan ;) Ik hoop althans dat VRT de uitzendrechten krijgt, reclameblokken vallen weg, hopelijk beetje professioneler en meer aandacht voor allerlei historische kantjes van het circuit etc...liefst iets in de trend van Rtbf2. |
misschien zelfs commentatoren die echt op het circuit aanwezig zijn ;)
|
Mjah, dat zoui wel fijn zijn :p
|
De vraag is natuurlijk: wie is er bij de VRT geschikt om commentaar te geven?
|
hmmmmzzzz
prutsers zullen ze der zeker en vast niet zetten!! VRT-sportredactie staat bekent om zijn kwaliteit, en om de research die ze doen voor de uitzending!! Dus daar verwacht ik niet echt problemen!! airco |
Kzal mijn kandidatuur is doormailen sie :p
|
doe maar....
|
Quote:
|
ROOOOOOOFFFFFFLLLLLLL!!!!!!!
:D :D :D :D :D Rob vanoudenhoven met MarC Uytterhoeven Zaaaaaaaalig |
Dat jong volk heeft duidelijk de tijd van de BRT-verslaggeving van tweede helft jaren '80, eerste helft jaren '90 niet meegemaakt. Heel wat goede wil, maar voor kwaliteit moest je toen ook al bij de RTBF zijn hoor (of BBC).
En nu zie ik nog minder wie daarvoor geschikt is. Die mannen kennen alleen iets van voetbal, wielrennen en nu tennis. Ze zouden er in dat geval misschien goed aan doen Dirk Deweerdt terug in huis te halen voor die GP's. Maar eerlijk gezegd blijf ik sceptisch over het feit dat de VRT dat ooit nog zal uitzenden en zeker nu er nog geen Belg meerijdt. Dus: dream on (vrees ik). |
Jommoh, over et feit of er al dan ni nen belg meerijdt, heeft weinig te maken of dat nu wordt uitgezonden op Kanaal 2, of VRT hé.
Al is et alleen al dat er geen reklame is tijdens de f1 bij de VRT, bennek er al voorstander van, veel slechter dan bij kanaal 2 kannet toch ni. |
commentaar op brt was inderdaad zééééééééééééééér slecht. (en dan ben ik nog mild hé)
Zelfs eurosport (met om de 10 minuten reclame) was toen nog beter. Waar is de tijd van "M. Walker en Jonathan Palmer" op de bbc .... |
Persoonlijk vond ik de commentaar van John Watson op Eurosport de beste aller tijden...
|
Murray Walker !!!!!!
That's not 2 seconds, that is Michael Schumacher!! |
Weet je wat er eigenlijk zou moeten zijn (dat dit niet realiseerbaar is, ben ik mij echt wel bewust hoor) ? Een kanaal met commentaar voor de leken en beginnende kijkers en een kanaal met commentaar aangepast aan de die-hard fans en doorgewinterde kijkers die echt wel iets meer van F1 kennen dan de doorsnee kanaal2-commentator. Wat we nu hebben is iets tussenin. Enigszins gebruik maken van de F1-termen en anderzijds toch commentaar moeten geven voor de leek. Nu krijg je bijvoorbeeld vragen van "wat is onderstuur? Wat is overstuur? Wat betekent een rood-geel gestreepte vlag?" van mensen die een beginnende interesse vertonen, maar die geen weg weten met de termen en het antwoord niet terug vinden in het commentaar. En anderzijds reacties " ja, dat had ik ook wel door. Ziet hij da nu niet? Maar dat is geen McLaren, maar een Minardi, kalf!!! " van mensen die echt wel weten waarover het gaat en die wel wat meer over techniek, historie en circuit willen weten dan de basis. Nu vallen beide groepen eigenlijk uit de boot. Maarja, zo'n dubbel kanaal zal wel altijd een utopie blijven zeker? ...
|
Kweetni, volgens mij is zo iets perfect realiseerbaar.
ZEKER en vast bij zender zoals Canal +. Bij de andere zenders zulle we nog wel ewa langer moete wachten, maar op zich is da wel een prima idee... |
Quote:
|
Sinds kort heb ik hier canaldigitaal, maar ik denk da ge moet bijbetalen om F1 te bekijken op de kioskkanalen en ik weet nog niet hoeveel dat kost. Als ik het goed voor heb, is het Dirk Deweerdt die daar commentaar geeft.
|
Murray Walker : "That car is absolutely unique, except for the one next to it which is absolutely identical"
't was misschien allemaal nie zo bedoeld, maar geef toe, dit is toch prachtig hé ! |
Quote:
Hiervoor krijg je alle trainingen (Vrijdag dus ook), de kawlifs en de race. Spotprijs vind ik. |
meer murray:
- i just stopped my start watch we are in lap 55. after its lap 56,57,58,59 - we are halfway which means there is still half the race to go. - Piquet is doing fine. He's in trouble ...... |
Het maakt niet veel uit , de commentaar is toch overal
slecht behalve Murry Walker die is zo super ! Ik haat het als P.B zegt de omloop -> idioot zeg toch circuit ! Bij de VRT ; Paul D'hoore misschien ( die gaf vroeger wielrennen op eurosport of Bert Devies ( ook E-sport )! |
Kdacht dat Canvas enkel jaren geleden de Belgische Grand Prix heeft gecommentarieerd. Kvond het allezins beneden peil. :(
Toen rap verzet... Tgaat als volgt Kanaal 2, in reclame verzetten naar BCC als er daar ook reclame is naar rtbf2. |
Quote:
Maar het beste commentaar is geen commentaar. Die Olav Mol (RTL 4) leest gewoon de nieuwtjes voor de uit de autosport. Het enigste wat ie zelf ziet zijn de veranderingen aan de vleugels enzo. Tja, ik denk dat ie dat doet voor de blinden onder ons....... En het 2-wekelijkse interview met de ex-F1 rijder voor 2002 jos Verstappen: Olav: Jos hoe ging het vandaag? Jos: Ja, wat moet ik zeggen Olav: Geen last van onderstuur in die eerste bocht na het rechte eind? Jos: Weet niet wat ik moet zeggen, maar ja onderstuur in en overstuur bij het uitkomen. Olav: De motor? Jos: Ja, wat moet ik zeggen, te weinig vermogen. We werken voor volgend jaar zullen we maar zeggen. Olav: Wat is de strategie voor de race? Jos: Weet niet wat ik moet zeggen, maar na de start proberen we uit te rijden. Olav: bedankt Jos. Jos: Weet niet wat ik moet zeggen................... En dit non-interview 16 x per jaar. sodemieter op, wij kijkers zijn toch niet debiel ofzo. Maar wat voor Jos geldt, geldt ook voor 90% van de andere F1 piloten. Er zijn er maar 2 of 3 die iets te melden hebben, of die een een bepaalde charismatische uitstrlaling hebben.Allemaal fletse persoonlijkheden, nee geef mij maar de kleiner klassen....... Wij zelf weten het toch beter, of niet dan..........? |
Quote:
|
Quote:
Spaar ons van deze zeveraar. Vergeleken met hem is Peter Baert wereldklasse. |
Quote:
|
Of ook leuk "nouw welkom bij de warm-up met een lekkere kop koffie..."
|
misschien Sabine Hagedoren al pitreporter ?
een pitpoes meer of minder maakt ni uit :D |
Pitpoezen é ;
Die VJ Elke van TMF heeft al ervaring http://www.angelfire.com/sk2/lasers/...anelderen6.jpg http://www.angelfire.com/sk2/lasers/...anelderen7.jpg |
VJ Elke van TMF
Hie zen de foto'kes http://www.porschef1.50megs.com/elkevanelderen6.jpg http://www.porschef1.50megs.com/elkevanelderen7.jpg |
Quote:
Mjaja, het sportoffensief van de VRT is ingezet. Tennis, Wereldbeker Voetbal, Champion's League, Olympische Spelen, Motorcross, alle belangrijke wielrennerswedstrijden... En dat terwijl Sportweekend is afgevoerd... |
Ik kijk liever F1 op RTBF dan op Kanaal 2. De belangrijkste redenen zijn een betere verslaggeving en het ontbreken van reclame tijdens de race. Toch kan het hier ook nog beter!
Volgens mij doet niemand het qua F1-verslaggeving beter dan ORF (= Oostenrijk). Verslag van de tweede vije trainingen op zaterdag en zondag en een verslag van de warm-up. Als de VRT dat zou kunnen bieden is het volgens mij succes gegarandeerd. Als F1 fan wil je immers alles zien hé. De eerste oefenritten op zaterdag en zondag laat ik daarbij graag vallen. De rest, ... daar leef je voor. |
Toen de VRT nog BRT heette en nog F1 uitzond, WAS dat ook zo. Maar in die tijd keek ik dan weer naar NOG betere verslaggeving, op Eurosport. En ik bedoel NIET die eikel van een Bert Devries eh, maar wel de originele commentaar van John Watson... Die mannen gaven zelfs de PRE-kwalificaties uit (7 uur 's morgens!!!)
|
Achja, alles beter dan kanaal 2 denkek zo...
|
Na het overlijden van James Hunt, nam Jonathan palmer diens plaats in aan de zijde van Murray Walker en die kerel wist nu eens waarover hij het had. Spijtig dat BBC die rechten niet meer heeft.
|
Ik vindt het wel raar dat de VRT daar nog niks bekend over heeft gemaakt. Ge zout toch denken dat ze daarmee zouden uitpakken.
|
Zeven uur lijkt me toch wat vroeg Sennake. Was dat niet eerder 9 uur 's morgens ?
|
Ik dacht het niet hoor.
Het staat me echt voor dat er een periode was dat er om 7 uur al prekwalifs waren. Het is maar omdat ik daar altijd zo vroeg voor moest opstaan om Bertrand Gachot aan het werk te zien eh :-) |
autosport en vrt ... 'k heb het er een beetje moeilijk mee:
gisteren op het radio nieuw van 6 uur: melding over het ongeval van Freddy Loix in de monte carlo, maar geen woord over de tussenstand; laat staan over Duval of Thiry ?! (dit is zeker geen alleenstaand feit) Zelden is er ook berichtgeving over de belgische rally's / circuit. Zelfs op radio1 tijdens de sportprogramma's is er amper aandacht. Kan er iemand zich nog 1 v.d. laatste f1-wedstrijden op brt herinneren. (uit de tijd dat op de vlaams tv niemand de rechten voor een heel seizoen gekocht had, en de brt besliste om 1 enkele wedstrijd uit te zenden.) commentaar o.a. door Louis de Pelsmaeker?! 't was gewoon om te besterven ! Enkel de redactie van vrt teletekst verdient zeer zeker een pluim! => nieuw initiatief van ka2: http://www.kanaal2.be/pitstop/ (ondertussen al 20-tal berichtjes over de monte carlo !) => morgenavond op ka2 de "dakar special 2002" vanaf 23u 10 |
All times are GMT +2. The time now is 15:15. |