![]() |
race 5 in spa
Al het nieuws in verband met spa kan je hier zetten.
racegrtz :) |
Wij zullen er niet zijn :( jammer genoeg
|
Budget, organisatorisch of auto niet klaar Manuel ? Evt. organisatorisch kunnen we hulp bieden .
|
€€€€€€€ Auto niet klaar hé :D €€€€€€€
|
Wij gaan proberen er te zijn, indien de herstellingen op tijd klaar zijn
|
Als god het belieft, zullen we er zijn.
Laatste donderdag van september waarschijnlijk nog een traininske meepakken. |
Quote:
|
Hallo, na de crash en andere mechanische problemen tijdens de 24u v Zolder werkte Luc (Gabriel Racing) heel hard aan de McDonald's Racing Porsche en het ziet er goed uit. De wagen zal er staan voor Francorchamps en heel waarschijnlijk ook voor de Belcarraces. Cu there
François Bouillon |
European Formula Racing Zal aanwezig zijn met de BMW 's nr 13 en 14
sportieve groeten |
Quote:
Wedstrijd geen probleem. Weet er iemand of de paddock al open is op donderdag? |
Paddock in francorchamps is donderdag open, trucks via de source
Sportieve groeten European Formula Racing |
Heeft er al iemand een officiële timing voor het weekend in Francorchamps?
Groeten, Serge |
Timing : Vrijdag 7 oktober : 13h00-13h45 : Training 1
15h55-16h40 : Training 2 Zaterdag 8 oktober : 9h30 : Race 4 uurs Sportieve Groeten European Formula Racing |
Weet iemand hier welke guests er eventueel zouden kunnen meerijden? :gas:
racegreetz |
Merci Christophe
Veel succes |
Quote:
Ik kan er deze keer niet bijzijn ....... :( sam |
Raceprojects neemt deel met de E30 M3 (2.5) als gast.
Rij zelf , samen met Ben Van Noolen en Wim de graef. Naar ik verneem zou de GDC ook deelnemen maar dan zonder de Smart`s. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zo zeggen. Lemans |
Naar goede gewoonte zal de oranje-zwarte bmw van de backer racing er weer bij zijn in spa.
racegreetz :) |
De 156 V6 2.5 mét sper vervangt de ts die te fel beschadigd is en niet meer zal terugkeren maar later vervangen worden door een Alfa-verrassing . Piloten Philippe Broodcoren - Jef Verhulst - Serge De Beil . Zelf ga ik op het thuisfront trachten nog meer 159's te verkopen . RPN komen we met 2 Alfa's en alvast Jan Wouters en ikzelf weer aan't stuur .
|
Timing
Weet er iemand of beide trainingen officieel zijn? Of is de eerste een vrije training?
|
beide trainingen zijn officiele tijdstrainingen
|
Was't wa laat op de club. En dan nog antwoorden op zo'n serieuze vraag...
Jawadde ! |
Quote:
|
Quote:
13.00 - 13.45: VRIJE training 15.55 - 16.40: gechronometreerde training Groetjes Bart |
Met de ZTC en de GDC tesamen zijn er voorlopig 45wagens ingeschreven. :applaus:
racegreetz :) |
Ik zal er wegens verplichtingen voor het werk spijtig genoeg niet kunnen bij zijn. :(
|
Quote:
|
Quote:
TOT DAAR |
Quote:
http://www.eyes-e-tools.com//custome...ktober%201.pdf |
Quote:
greetz :D |
misschien domme vraag; maar wat is GDC????????
|
|
Quote:
standen historics op bravo en!!!!!!! sprinterscup........ zoals gewoonlijk nopes...... denk dat ik volgend jaar beter belcar of zo ga rijden; dan weet ik tenminste hoeveelste ik ben in de stand!!!!!! |
Quote:
|
GDC is ook gekend als het ASAF-kampioenschap. :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Of je in de GDC ook geen lawaai mag maken?Geen idee eigenlijk.
|
GDC mocht toen wij er nog mee samenreden veel lawaai maken, maar dat is een drietal jaar geleden ...
|
Weet er iemand of we de donderdag avond al in de boxen kunnen en of er al electriciteit is dan?
Thanks. Serge |
All times are GMT +2. The time now is 23:27. |