![]() |
Crystal Throphy Hasselt - Gezocht 10de man
Beste mede karters,
wij zijn op zoek naar een 10de karter om in ons team mee te strijden voor de Crystal Power Trophy, die zal doorgaan in Action Kart te Hasselt. Het betreft Zondag 23 oktober. 12u15 aanwezig zijn en het zal wsl duren tot ca 18u. Kostprijs is 12.50euro, dit is voor de karting op zondag (opwarmritjes en race). De verdere finale ritten zijn gratis. (en die hebben we tot nu toe elk jaar gehaald) Graag zo spoedig mogelijk een antwoord. Alvast bedankt. Race-groeten, Jo Smets |
10de man, moet ge dan niet heel snel wisselen van piloot. Of wordt er een ander systeem gebruikt.
Nu, volgende week zondag ben ik wel vrij, dus als ge geen andere piloot vindt, wil ik desnoods wel inspringen. Ben wel ietsje zwaarder, maar kart wel regelmatig. Wat is trouwens de hoofdprijs? :) |
Speesman,
eerst er vooral fijn dat je reageert, ik leg nog even wat meer uit over de wedstrijd : het gaat over 5 onderdelen: 1 karting 2 nagelkloppen 3 bakkenstapelen 4 skilatlopen 5 drinken :) (misschien nog tonwerpen erbij) en het is steeds in groep bij het karten is het een teamwedstrijd om binnen een bepaalde tijd samen zoveel mogelijk rondjes te draaien. dus bvb 10x22 rondjes = 220 daarbij mag je de op de hoek geplaatste flessen niet omrijden etc... de andere dingen spreken voor zich en zijn altijd heel leuk om aan mee te doen. We amuseren ons altijd rot. Het is een gezellige bedoening, de eerste groep is bvb aan het bakkenstapelen en de andere groep is bvb aan het karten. Dus als je de 23e kan, ben je ingeschreven. Bevestig dat wel nog even als je wil. Je moet wel zeker zijn dat je kan, want we hebben al een aantal afzeggers gehad de vorige jaren, en dat willen we eigenljk niet meer, tenzij je ziek bent of zo natuurlijk. Race-groeten, Jo |
Hoofdprijs = 3tonnen bier en kartbonnen of iets dergelijks ;)
PS het is een groepsprijs. |
Quote:
Deel 1 ben ik zeker niet slecht in, deel 2 wel (verlies altijd met nagelke klop hier op cafe), deel 3 zal wel lukken vermoed ik, deel 4 iets minder ;) en deel 5: tja, 8 jaar Leuven heeft wel een zekere invloed :+ (moet dan enkel nog wel thuis geraken ;) ). Ik doe dus mee!!! |
Ik heb deze avond nog eens onderdeel 5 geoefend, kwestie van goed voorbereid te zijn. :+
|
hehe speesman :)
|
Quote:
bezorg je me even je naam en telnr, dan kan ik je inschrijven. smets@axias.be mvg, Jo |
Quote:
|
Ik denk dat ik woensdag eens even bij action kart ga binnenspringen, kwestie van het parcours toch al eens te verkennen (al jaren geleden dat ik daar nog gereden heb). Het zal wel al rond 18u (openingsuur) zijn, want wil daarna nog naar extreme kart ;) (= mijn thuiskarting waar ik ongeveer elke woensdagavond zit).
|
Speesman,
das een goed idee. Ik zit die dag wel in Breda, dus ik kan niet even langskomen. Veel plezier en tot zondag. Race-groeten, Jo |
Speesman,
graag aanwezig zijn om 12u45, ik had eerder 12u15 gezet, maar dat was te vroeg. Ik zie je daar , we rekenen op je. Race-groeten, Jo |
OK, geen probleem.
Mezelf kennende zal ik er toch wel te vroeg zijn. |
Ideale instelling.
Success vanavond, Laat maar horen hoe het was. mvg, Jo Smets |
Bwa, vond het eigenlijk een saai parcours en geen goede karts (gingen precies echt niet vooruit). Heb ook in de 2de heat van de dag gereden, wat wil zeggen dat de karts en de baan nog koud waren.
Ik heb een 27.57 als snelste tijd (= 1.5s sneller dan de 2de snelste tijd van de week) en gemiddelde van 27.76 gereden, maar of dit zo goed is??? Ik vermoed dat er veel snellere tijden in zitten als er wat meer gereden wordt. Maar het moet de zondag wel lukken om goed te eindigen. |
Speesman,
onze groep reed laatst net in de 25 seconden maar....... het circuit ligt er nu wel anders bij dan normaal, het is iets trager dan gewoonlijk, de bochten scherper etc.. dus maak je geen zorgen ;) als dit geld "= 1.5s sneller dan de 2de snelste tijd van de week" dan kan je geen kwaad volgens mij ;) Je gemiddelde en snelste komen echt heel goed bij mekaar uit, dat is net wat we nodig hebben zondag, prima rit geweest zo te zien. Race-groeten, Jo |
We zitten in de finale :applaus: :gas: (die doorgaat op vrijdag 11 november).
|
door het drinken of door het karten? :D
|
Quote:
De andere proeven waren ton-gooien, ski-lat lopen (waren we niet zo goed in ;) ), een zo hoog mogelijke toren van bierbakken bouwen en nagelke klop. In de halve finale was het enkel karten, ton-gooien en bierbakken opeen stapelen. Wat het in de finale gaat worden, weet ik nog niet. Zowiezo karten :worship: , de andere proeven worden een verrassing. |
Inderdaad...
we waren oppermachtig met ons team tijdens de kart sessies. Een prachtig treintje, met iedereen 21 ronden tijdens de kwalificatie en sommigen met 22 rondjes in de halve finale. Skilattenloop was meer hilarisch dan goed, maar zeker grote FUN. Speesman, bedankt namens ons allemaal, en we zien je 11 november graag terug. Race-groeten, Jo Smets |
All times are GMT +2. The time now is 13:46. |