De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2006, de overige berichten. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11623)

Mark 31-10-2005 00:34

Startlijst Belcar 2006, de overige berichten.

Berichten die niet direct iets te maken hebben met de mogelijke startlijst zijn in deze thread op hun plaats. Hou het netjes ;)

Stefan 31-10-2005 12:36

Hoe zit het met de 550 waar eind vorig jaar begin dit jaar sprake over was?

Thomaske 31-10-2005 21:29

AD-Sport met een Porsche voor de gebroeders Wauters. Want als ik me niet vergis ging het sponsorcontract met Euphony over drie jaar en gaan ze in 2006 hun derde jaar in.

Normaliter zal het dezelfde Porsche worden als dit jaar.

Was er ook geen spraken dat ze in 2006 die nieuwe Porsche Boxer of was het een Cayman zouden inzetten?

Mvg...

vince 01-11-2005 18:47

T'was toch een 996 boxter?

Bramzel 01-11-2005 20:58

996 Boxster? Een 996 is een 911, en een Boxster niet, dus dat lijkt me sterk.

Jawaddeman 02-11-2005 10:33

Quote:

Originally Posted by Bramzel
996 Boxster? Een 996 is een 911, en een Boxster niet, dus dat lijkt me sterk.

Nee het is nen Boxter allé, hij trekt eigenlijk meer op ne cayman; toch opmerkelijk verschil van die vorige boxter... echt juweeltje den deze...
Maar denk dat de Wauterse gewoon terug met hunne bi-turbo rijden...

Thomaske 03-11-2005 22:42

Wie mogen we er nog bijzetten:

- De McDonalds Porsche (naam van het team vergeten) maar een piloot van de Porsche, als ik niet verkeerd ben, heeft gezegd dat Belcar er normaal volgend jaar inzit.

- S&P Racing komt ook terug na een mooie afsluiter van het seizoen 2005

Mvg...

Jawaddeman 04-11-2005 09:33

[QUOTE=Thomaske_GLPK]Wie mogen we er nog bijzetten:

- De McDonalds Porsche (naam van het team vergeten) maar een piloot van de Porsche, als ik niet verkeerd ben, heeft gezegd dat Belcar er normaal volgend jaar inzit.
QUOTE]

Naam van het team is Gabriel Racing...
Stond nog thans gisteren in hele grote letters TE HUUR 2006 op geschreven

grtz

Thomaske 04-11-2005 09:35

Nu weet ik 't ook dat het Gabriel Racing is (stond op de wagen toen ik mijn foto's bekeek).

Te huur 2006 dat vond ik ook wel raar maarja, ik zeg ook gewoon maar wat mij gezegd wordt hé.

Mvg...

Mark 06-11-2005 22:32

bij GS Motorsport hebben ze grote plannen voor 2006. Heel wat namen hebben getest bij der Georg ;)

Uit de newsletter 06-11-05 van GS Motorsport:
*Mario Josten van de kleine BMW naar de dikke V8?
*Alex de Bock heeft ook getest voor GS op de kleine BMW
*Alexandra van de Velde is volgens de newsletter in onderhandeling met GS Motorsport voor Belcar 2006. Einde Van de Velde Racing?

RX-7 freakske 07-11-2005 05:48

Quote:

Originally Posted by Mark
bij GS Motorsport hebben ze grote plannen voor 2006. Heel wat namen hebben getest bij der Georg ;)

Uit de newsletter 06-11-05 van GS Motorsport:
*Alexandra van de Velde is volgens de newsletter in onderhandeling met GS Motorsport voor Belcar 2006. Einde Van de Velde Racing?

Beste,

Het is niet omdat Alexandra éénmaal met hun wagen heeft gereden dat ze ook volgend seizoen bij hun aan de slag gaat hé. Er is een groot verschil tussen testen en een contract tekenen hé. Het zou dom zijn deze wagen te kopen of ermee te rijden, aangezien er vorig jaar zo één van de hand werd gedaan bij DAIKIN RACING TEAM ( en niet Van De Velde Racing. ).
DAIKIN blijft TROUW aan het VROUWEN-DUO ! !

Mark 07-11-2005 10:26

.........Ter info:

Quote:

Ins GS Team passen bestimmt auch Alexandra van de Velde und Vanina Ickx. Das wohl schnellste Damenteam Europas wollen auf den GS BMW umsteigen und so war die 27 jährige \"Rechtsanwältin\" Alexandra van de Velde zum zweiten Test im GS BMW M3 nach Zolder gekommen. Ob die Damen bei GS Motorsport für 2006 unterzeichnen, wird sich in den nächsten Wochen entscheiden. \"Von mir aus wäre ich sofort bereit bei GS Motorsport zu fahren. Mich beeindruckt besonders die Professionalität des Teams und die ausgezeichnete Vorbereitung der Rennfahrzeuge, dazu die herzliche Aufnahme bei allen Teammitgliedern\". Georg Severich würde sich jedenfalls sehr freuen ein reines Damenteam an den Start zu bringen.

newsletter 06-11-05 GS Motorsport

Kelly Jamers 09-11-2005 18:07

Hello,

jullie mogen op mij rekenen voor 2006,
terug bij papa Jo First Motorsport op Porsche GT3.
Bron: ikke

Thomaske 11-11-2005 13:37

Hier stond iets anders wat niet met zekerheid was!Sorry.

Mvg...

B.V.S. 13-11-2005 13:32

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Mark je stelt me een beetje teleur; heb hier onlangs ergens op deze site een porsche 993 te koop aangeboden; enkele reacties verder schreef JIJ!!! "Dit is dan de eerste deelnemer voor belcar 2006"; maar ik vind me hier nergens terug...
grtz

En jij vergeet ook nooit es iets waarschijnlijk

Autofan 13-11-2005 14:18

Quote:

Originally Posted by moore
willie moore zal niet meer alle races meedoen in belcar, enkel de 6u en de 24uren.
hij zal zich inzetten in een gans seizoen VLN of BTCS

Dat is spijtig :(

Mark 13-11-2005 14:53

Quote:

Mark je stelt me een beetje teleur; heb hier onlangs ergens op deze site een porsche 993 te koop aangeboden; enkele reacties verder schreef JIJ!!! "Dit is dan de eerste deelnemer voor belcar 2006"; maar ik vind me hier nergens terug...
grtz

Ik ben maar een amateurke ;) Toch leuk om te lezen dat jullie zoveel belang hechten aan deze lijst. Op 12 maanden tijd van een Sprinters Cup Clio naar een Belcar Porsche Biturbo, steile leercurve ;) Veel succes.

Scapa 13-11-2005 15:28

Quote:

Originally Posted by Autofan
Dat is spijtig :(

Maar begrijpelijk als je ziet hoe de organisatie omgaat met z'n toerismeklasse...

Jawaddeman 13-11-2005 15:33

Quote:

Ik ben maar een amateurke ;) Toch leuk om te lezen dat jullie zoveel belang hechten aan deze lijst. Op 12 maanden tijd van een Sprinters Cup Clio naar een Belcar Porsche Biturbo, steile leercurve ;) Veel succes.

Nee nee jong, ge zijt ne goeie...

En thx we zullen wel zien waar we uitkomen zeker...

grtz

El Torro 13-11-2005 23:55

Quote:

Originally Posted by Scapa
Maar begrijpelijk als je ziet hoe de organisatie omgaat met z'n toerismeklasse...

Tja, en als je dan ziet dat vele Porsches uit de GTB in klasse 3 worden ingedeeld daar waar dus ook de TB'ers in gaan vallen is dat dan nog competatief genoeg voor die tourisme wagens ???
Daarbij dat de hele Belcar (hoogstwaarschijnlijk) in 3 klassen wordt onderverdeeld is het voor iedereen die inschrijft voor 2006 minder aantrekkelijk omdat het podium (en bekers) over minder (en grotere) klassen verdeeld zullen moeten worden.
Het Belcar concept was op zich helemaal niet zo verkeerd, hopelijk voor de Belcar (en z'n rijders) dat dat dan zo gaat blijven ??? :(
We zullen zien als het nieuwe regelement uit komt.......

Baron 15-11-2005 14:27

Ik wil het nieuwe Belcar-reglement wel een kans geven. Positief is dat we misschien een aantal nieuwe wagens gaan zien. Maar dat zulllen dan allicht wel GT's zijn. Net zoals Scapa en El Torro vrees ik dat de Tourings helemaal in de verdrukking zullen geraken. De TA's zoals de V8 BMW's van GS en G&A zullen nog wel hun mannetje kunnen staan, maar voor de TB's zal er niet veel meer weggelegd zijn dan een rolletje als startveldopvulling. Ik vrees er dan ook voor dat er nog touringteams het voorbeeld van Willie Moore gaan volgen en zullen vluchten richting BTCS, VLN, DSC, GDC of zelfs Britcar. Er zijn tegenwoordig immers uitwijkmogelijkheden genoeg. Dat zou jammer zijn want touringcars zijn toch altijd een essentieel onderdeel van de Belcar geweest.

GT2-R 15-11-2005 18:17

Mischien is dit wel goed. Ik zou het het beste vinden als belcar het GT-kampioenschap:worship: :worship: zou zijn en BTCS het tourisme- en silhouettekampioenschap:worship: :worship: zou zijn. En dan liefst nog dat de races van deze series in gemeenschappelijke evenementen zouden vallen, zoals dit jaar misschien al 1 of 2 keer gaat gebeuren:applaus: .

Greets, Dr. Jozz

Mattiallemakki 15-11-2005 21:08

Er is nog helemaal niets bekend over het "belcar regelement" wel weet ik dat er meerdere teams twijfelen wat te doen komend seizoen.Belcar blijven rijden (mischien wel als veldvulling) of bij BTCS, DSC meedoen om de prijzen..... Hoe moet je ook sponsers benaderen als je nog niet weet waar je volgend jaar gaat rijden... vind het een missteek van de organisatie

marcel 16-11-2005 15:37

Quote:

Leuk nieuws in nr.23 :)

GLPK => Een C5R of 550 Maranello
SRT => Een C5R voor Belcar, zoeken er nog eentje voor het FFSA GT

SRT kan voor zijn 2de C5R eens naar GLPK bellen, dan :+

Mark 19-11-2005 02:38

GS Motorsport, onze Duitse vrienden hebben mooie plannen, heeft heel wat in petto voor 2006.

1 * BMW M3 V8 GTR
2 * BMW M3 (eentje reeds bezet door Broodcooren/ De Coster)
1 * Porsche 996 (versie onbekend)

Trouwens de term Duitse vrienden is volledig terecht. Klik maar eens op "forum" bij hun ;)

Integra 19-11-2005 11:28

Quote:

Originally Posted by marcel
SRT kan voor zijn 2de C5R eens naar GLPK bellen, dan :+

Ik denk dat dan de 2e Corvette toch de eerste zou worden. ;)

GT2-R 19-11-2005 15:16

Quote:

GS Motorsport, onze Duitse vrienden hebben mooie plannen, heeft heel wat in petto voor 2006.

GS motorsport in GT, dat lijkt me wel wat. Hopelijk in GTA met een bi-turbo bijvoorbeeld.

FIRE 19-11-2005 15:47

Quote:

1 * BMW M3 V8 GTR

Trouwens de term Duitse vrienden is volledig terecht. Klik maar eens op "forum" bij hun ;)

:D

Trouwens mooie professionele website van GS Motorsport.

Scapa 20-11-2005 13:08

Quote:

1 * BMW M3 V8 GTR

Een gokje: Cracco op de Porsche ;)

Ik weet al waar dit eerst te lezen zal zijn.

vince 20-11-2005 13:14

Quote:

Een gokje: Cracco op de Porsche
Cracco ging zijn eigen cup toch ook bij Stijn Oosterlinck laten onderhouden voor belcar of heb ik het mis???

Scapa 20-11-2005 13:22

Dunno, is gewoon een gok van mij.

In de categorie "Tips voor Belcarteams": http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=27844&cat=0 :gas:

Nog iets interessant tegengekomen: het 550 project waar vorig jaar sprake van was maar dat niet van de grond gekomen is. De wagen is blijkbaar dus toch in Belgische handen (European Formula Racing) en staat te koop voor 750.000 euro. Helaas geen foto's in de advertentie. http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=27705&cat=0

insanity 20-11-2005 21:09

Nog een leuk speeltje

Nog een leuk speeltje voor de Belcar: de Aston Martin DBRS9 :eek:

Quote:

Aston Martin Racing has unveiled the DBRS9, a competition car for club and national racing series, and a bridge for teams and drivers looking towards international GT racing.
Alleen een beetje prijzig misschien...

Quote:

The DBRS9 will start at £175,000 plus options and taxes
Info op http://www.astonmartinracing.com/dbrs9

Mr.Dallara 20-11-2005 21:23

Quote:

Nog iets interessant tegengekomen: het 550 project waar vorig jaar sprake van was maar dat niet van de grond gekomen is. De wagen is blijkbaar dus toch in Belgische handen (European Formula Racing) en staat te koop voor 750.000 euro. Helaas geen foto's in de advertentie. http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=27705&cat=0

Wel straf! geen foto, zelfs geen letter met extra info of wat dan ook! Het verbaast mij dat een touring cup team even een 550 in de attelier laat roesten... :no:

Straf verhaaltje weer ;)

Megane 21-11-2005 07:18

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Wel straf! geen foto, zelfs geen letter met extra info of wat dan ook! Het verbaast mij dat een touring cup team even een 550 in de attelier laat roesten... :no:

Straf verhaaltje weer ;)

in de touring cup is een 550 niet toegelaten.:applaus: :D

Jawaddeman 21-11-2005 09:48

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara

Straf verhaaltje weer ;)

Bel eens en vraag eens of je hem mag komen bezichtigen???
Sorry Christophe kan't niet laten...

Jawaddeman 21-11-2005 09:50

Quote:

Originally Posted by insanity
Nog een leuk speeltje voor de Belcar: de Aston Martin DBRS9 :eek:

Alleen een beetje prijzig misschien...

Info op http://www.astonmartinracing.com/dbrs9

en ik vrees dat ze voor volgend jaar aleemaal al besteld waren... Beetje laat zou ik zeggen; tenzij iemand er het dubbele wil voor betalen en eer eentje overkopen... (Misschien bij die ferrari 550, staat ern nog zo'n astonneke langs???) :D :D :D

Raceboy 21-11-2005 10:32

Quote:

en ik vrees dat ze voor volgend jaar aleemaal al besteld waren... Beetje laat zou ik zeggen; tenzij iemand er het dubbele wil voor betalen en eer eentje overkopen... (Misschien bij die ferrari 550, staat ern nog zo'n astonneke langs???) :D :D :D

dit is niet een DBR9 zoals die van cirtek he.

yannick88 22-11-2005 01:06

Quote:

Originally Posted by Megane
in de touring cup is een 550 niet toegelaten.:applaus: :D

Om welke reden niet ?

mvg

marcel 22-11-2005 01:58

nogal logisch he... een GT in een touring-kampioenschap?

Megane 22-11-2005 07:10

Quote:

Originally Posted by yannick88
Om welke reden niet ?

mvg

Te veel cilinderinhoud.
Een porsche bi-turbo is om deze reden ook niet toegelaten, evenals een viper of vette.
En zal waarschijnlijk ook meer dan 95Dba produceren.(als hij al toegelaten zou zijn)

All times are GMT +2. The time now is 14:47.