![]() |
1/ 24 Mini Challenge:
Omdat het 1/24 circuit langer kan blijven staan, en we nie altijd met dezelfde wagens moeten rijden, hebben we gezocht naar een soort low-budget, low work-input klasse! Wat ons enorm leuk leek, was een soort cupklasse.
Zoals de titel je ongetwijfeld al deed vermoeden, zou er geopteerd worden voor een Mini Challenge. Het is een cup die op schaal 1:1 ook bestaat en waar er ook alle soorten liveries en kleuren in rond rijden. Op schaal 1/24 geeft het ons het voordeel dat een Revell Mini in elke speelgoedwinkel (InterToys, Droomland,…) te krijgen is en maximum 17.99 euro kost. Samengeteld met het lexaninterieurtje heb je voor minder dan 20 euro een nieuwe auto bij! Alhoewel het niet perfect de 1/24 versie is van de Cup Mini (want dat is een Cooper S) zou iedereen dus vertrekken van deze zeer makkelijk te vinden doos: http://images.google.be/url?q=http:/...4/REV07383.jpg Omdat het low-budget is, gebruikt iedereen de decals en de verfjes die hij nog staan heeft. Dit weekend heb ik al drie Mini's gespoten en hun ruitjes geverfd. Ik maak er twee voor vrienden die momenteel in een verhuis zitten of met een hoogzwangere vrouw die wat meer tijd opeist dan anders: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge002.jpg Er kan nog gemakkelijk gewijzigd worden van combinaties. Het gele dakje wordt misschien nog met zwart en rood bewerkt om er een Belgische vlag van te maken en op de witte Mini te monteren. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge003.jpg De gele is ondertussen gedecalled. Decals zijn afkomstig van een gele Fujimi E30 M3 kit. Die kit zit nu in Bastos kleuren. Deze decals zouden nooit meer gebruikt worden, dus hier op deze gele Mini komen ze goed van pas. Oudere Fujimi decals blijken toch niet alles te zijn, ze laten zich niet makkelijk meer manipuleren en vertonen soms kleine kraakjes. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge007.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge009.jpg Even snel de body over de ruiten gezet en het dakje erop gelegd. Het gele dakje past er beter op dan ik dacht. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge011.jpg Vanavond wordt de gele vernist en begin ik aan mijn eigen zwarte Mini. Deze komt gedeeltelijk in de Taisan Starcard kleuren. Die heb ik nog liggen van de tweede versie van de Porsche GT2: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge001.jpg Wordt vervolgd... G. |
lollig !
heeft er trouwens al ooit iemand een voorwielaangedreven slot car gemaakt ? Moet kunnen ! |
Er zijn inderdaad zelfgemaakte voorwielaangedreven slotcars hoor, maar ik denk dat geen enkele producent zich daar aan gewaagd heeft.
Verder ontwikkelingen aan de challenge: Ben is gisteren avond langs gekomen om zijn Mini al wat te decallen. Hier zie je twee snel genomen foto's van tijdens dat proces. De decals zijn nog nat hier en hebben uiteraard de vormen van de wagen nog niet mooi aangenomen. Ik vind het wel een leuke livery voor dit karrtetje: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge023.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge021.jpg G. |
Ik heb dus met de gele mini geprobeerd om sneller te werken, maar dat is me niet in dank afgenomen. De Sol die ik rijkelijk over de decals had aangebracht hebben duidelijk de lak ook aangetast. De laag was precies wel top-droog, maar niet indroog... De sol heeft lelijk huisgehouden op sommige plaatsen. Hebben er nog mensen dit probleem al gehad?
http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge014.jpg Gewoon langer wachten is de boodschap... Mijn zwarte versie heeft sinds zaterdag tot nu staat drogen. Nu moet er wel al mee kunnen gewerkt worden denk ik... We zullen zien vanavond! G. |
vindt dat wel knap,jammer van die geele
|
Weer kleine update:
Eventjes iets tonen voor de FIA GT rijders hier: wat bedoeld wordt in het FIA GT reglement met "minimalistisch lexan interieur", gebruiken we hier om het echt low-budget en low-work-input te maken. Er worden veel officiele wedstrijden gereden met dit soort interieurtjes. Hier geeft het ook het voordeel dat het topgewicht een stuk lager ligt dan met een ander interieurtje, hetgeen misschien niet slecht is in deze klasse. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge005.jpg De gele eventjes ge-dryfit op z'n toekomstige chassis met z'n ge-dryfit interieurtje derin. Ik vind dat het niet misstaat ondanks de foutjes, die zijn trouwens een pak minder zichtbaar geworden door de vernislaag. Met deze foto's te zien merk ik dat de voorste ruitenwissers nog moeten gemonteerd worden. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge026.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge031.jpg Tijdens die dryfit met het afgestelde chassis kom ik hetvolgende probleem tegen: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge033.jpg De guide zit zo dicht mogelijk naar de vooras, maar komt toch nog een eind voor de auto uit. Uiteraard gaat iedereen hetzelfde probleem hebben met deze wagentjes. We gaan moeten overeenkomen of de neus net boven de giude wordt geplaatst, of we plaats gaan maken in de rooster om de guide te laten passeren. Ik hoop dat het de eerste mogelijkheid wordt. De zwarte: Van Taisan Starcard (zoals de Porsche) schiet er niet veel Taisan meer over. Alles zit namelijk op de Porsche... de vlaggen en de Starcards had ik wel nog over... dus heb ik daarmee iets geprobeerd. Het wagentje ziet er beter uit in't echt, want ik vind het moeilijk foto's nemen van dit zwart ding. Het binnenste van de wielkassen moet nog eventjes met zwart bijgewerkt worden. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge034.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge036.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge037.jpg G. |
Ik sta er keer op keer van te kijken hoe "simpel" je de wagentjes kan maken. Je kan echt low-budget racen en nog steeds een mooie wagen hebben.
mooi gedaan!!! |
Quote:
mmmmmm IDEE IDEE ;) |
Echt wel tof om dit te volgen !!
|
Ook al hebben ze niet de mooie bumpers van de Cooper S, toch zien ze schitterend uit! Kan niet wachten om de volgende reeks foto's te zien.
|
Is er trouwens een fabrikant die de Mini Cooper S maakt? Nu ik dit zie, krijg ik zin om de Cooper S van een kennis na te bouwen, zal hij erg leuk vinden...
Anders zal het met deze kit moeten, waarbij ik dan enkele aanpassingen zal moeten doorvoeren... Moeilijk gaat ook he :) |
Quote:
|
De Mini's zijn ondertussen in deze staat...
De gele versie bolt uiteraard al rond... en eigenlijk wel razendsnel! (ook door het lichte lexan interieurtje natuurlijk) http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge056.jpg De Chroom latjes moeten duidelijk beter vastgekleefd worden... van de trillingen is de achterste lat er al uitgevallen tijdens het rijden. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge057.jpg Vooruitgang van de rest: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge075.jpg Nog een rode bijgespoten... Mini nummer vier dus... zo'n serie maken heeft wel het voordeel dat je veel wagentjes na elkaar kunt spuiten... m'n spuitkunsten zijn er met deze Mini's echt op vooruit gegaan. Deze rode is m'n mooist gespoten auto tot nu toe: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge083.jpg Mijn eigenste Mini... het zal niet de mooiste uit het startveld zijn, maar allez... Lowbudget it is hé! Deze decals had ik nog over... Het dak is in't echt wel mooi rood... komt echt roze over op deze foto's: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge078.jpg "Keep the dream alive" om er voorbij te komen! :) http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge079.jpg De witte: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge080.jpg Kontjes: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge082.jpg Volgende week bekampen ze elkaar op circuit! G. |
Een teaser die ik gisteren binnengekregen heb van Bram, een andere deelnemer... dit ziet er wel supermooi uit... als de rest zo mooi is... ruik ik een "Best of show" card aankomen...
Hier zijn de decals nog maar net geSOLd, dus echt mooi strak liggen ze nog niet... http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge001.jpg G. |
M'n zwartje... wel nog zonder inserts:
http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge091.jpg In't zwart ziet de Mini er echt nog gedrongener uit... http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge093.jpg Dit wordt in het echt ook close. Deze snelste tijden van deze twee liggen 0.009 sec van elkaar: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge097.jpg De andere raken ook in een verder stadium... gelukkig want vanavond rijden ze hun eerste manche (of misschien een testwedstrijd als niet alle wagens afzijn): http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge102.jpg Dit wordt echt een bonte grid: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge105.jpg Ben z'n Mini... helemaal "German Style" vind ik... oudere BBSsen en plat tegen de grond: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge109.jpg Ik ben benieuwd wat de race in petto heeft... het wordt in ieder geval spannend! G. |
Mooi mooi mooi! Knap werk MFahrer! Direct zin om m'n eigen mini op schaal 1:1 te tunen ;)
Laat de foto's van de race maar komen ... |
Schone karretjes. Veel succes met de race.
|
Knap hoor! Schiet maar een hoop beelden om te posten! Ben echt superbenieuwd...
|
Wedstrijdverslagje:
Datum 14/03/06: Nog rap even een paar buitenfoto's getrokken om deze klasse wat te promoten bij anderen: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge163.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge166.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge162.jpg Zoals meestal bij een eerste race van een nieuwe klasse, moest er voor de wedstrijd nog redelijk wat gesleuteld en afgesteld worden aan sommige wagens. Veel "tours de chauffe" zijn er dus niet gereden, wat wel zijn weerslag had in de kwalificatietijden. Qualification: Q-Time => Driver => Points 5.971 => Gunther => 3 6.211 => Bram => 2 6.455 => Ben => 1 7.387 => Pieter 7.472 => Koen De grid: Gunther (Starcard), Bram (Martini), Ben (Works), Pieter (Autotech) en Koen (rijke kerels kopen in't echt ook gewoon zelf een Mini en hoeven geen sponsors te zoeken) http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge171.jpg Iedereen begon hevig aan de wedstrijd en al snel werd duidelijk dat dit het echte Cup-gevoel was... weinig verschillen eens iedereen de auto's wat gewoon was... dus... beetje duw- en trekwerk was op zijn plaats. De Martini (Bram) net voor de rechte eind: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge177.jpg Autotoch (Pieter): http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup5.jpg Het einde van een zeer spannende manche tussen de Works en Starcard Mini... De laatste heeft in een duwtje al een koplamp veroren: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge173.jpg Koen voluit door "De Bruneau": http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup3.jpg Na de eerste manches werd meteen duidelijk dat de Martini en de Works Mini's elkaar serieus gingen bekampen. Iedere manche kwam het op niet veel meer dan een ronde verschil aan. De Starcard Mini had in die eerste manches al een kleine voorsprong opgebouwd. De Autotech en rode privateer Mini reden bijna constant in dezelfde ronde... dit is cuprijden! Works na "De Bruneau": http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup2.jpg Het einde van de vierde manche: door een ferme kop-staartbotsing zagen de twee koplopers er zo uit... Aan de foto te zien, zou je het niet denken, maar de Starcard is ingereden op de Martini... die op zijn beurt dan rechtdoor de muur is ingegegaan en daar z'n voorbumper liet staan. Pieter reed net voor ons in deze actie (waarschijnlijk remde Bram een pak vroeger dan anders voor Pieter in de SSses en verloor ik door het verschieten de controle over m'n wagen en knalde de achterbumper van de Martini binnen. De Autotech kon rustig z'n weg verder zetten na dit voorval. Gelukkig voor mij word het niet donker in cupwedstrijdjes...). http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge188.jpg ... |
...
Bram en Ben elkaar aan’t bevechten, zoals je ziet is de Works Mini ook al betrokken geraakt in een crash: http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup6.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup8.jpg Starcard Mini laat de rest poepie ruiken… http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge129.jpg De Autotech Mini z’n kontje was ook populair… je kwam het regelmatig tegen op circuit met 1 achterlicht… http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge133.jpg Op de helft van de wedstrijd kon nog veel gebeuren… Bram en Ben reden op 5 ronden van elkaar… Pieter en Koen op 8 ronden van elkaar… Iedereen bleef ervoor gaan… Bram pushte nog iets harder… maar ging er bijgevolg ook iets harder af… de Mini stond op een gegeven moment op 3 poten. Het was geen endurance wedstrijd, dus alles kon en mocht hersteld worden tussen de manches door. http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge145.jpg Ben voelde dat Bram meer voorsprong probeerde te nemen en pushte zelf ook… met hier en daar wat fouten tot gevolg natuurlijk… hier een live foto van zo’n geval! http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup4.jpg Pieter net voor de rechte eind: http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup1.jpg Bram z’n Martini was goed hersteld en hield stand tegen de Works… hier Bram nog es voluit: http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup7.jpg … |
Het einde van de bewogen wedstrijd:
De eerste plaats lag al geruime tijd vast. Bram hield stand tegen Ben en duwde Ben nog aan paar keer in de fout (niet letterlijk) en bouwde zijn voorsprong nog wat uit. Koen toonde zich ook sterker op’t einde van de wedstrijd en reed zich los van Pieter. Results: Laps=>Driver=>Q Pts => Race Pts => Total Pts 297=> Gunther => 3 =>10 => 13 270=> Bram => 2 => 8 => 10 257=> Ben => 1 => 6 => 7 239=> Koen => 0 => 4 => 4 210=> Pieter => 0 => 3 => 3 Beelden na de wedstrijd: Het ziet er allemaal erger uit dan het is (niet voor een modelbouwer natuurlijk)… alles is makkelijk herstelbaar. Maandag bollen ze weer en ik kijk er naar uit! http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge146.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge151.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge158.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge154.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge153.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge155.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge156.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge157.jpg Mvg G. |
Je ziet dat de privérijder het minst schade opliep (denk ik toch?) Logisch als je geen sponsors hebt he...
Even een vraagje dat je misschien al beantwoorde: Hebben die 4 ideale linen op het circuit dezelfde lengte of wissel je per manche af of hoe gaat dit? Grtzzz en bedankt voor het prachtige verslag ! |
Mooie wedstrijden met de MINI'S.Net zoals bij de Minicup ook hier en daar schade,maar dat zal wel opgelost worden.Nog veel succes met deze auto's.
Walter BELCARMAN |
Die Martini-uitvoering vind ik echt geweldig ogen!
Chique dinges. :applaus: |
Hopelijk zijn alle onderdelen na de race teruggevonden. Ik denk dat die baancommisarissen vandaag op ziekekas staan met onstoken armen van met die gele vlag te zwaaien. Dat moet nogal een koerske geweest zijn. :fight:
Grtzzzzzzz Nismo :gas: |
Echt wel cool. Wat me wel opvalt is dat die mini's in feite enorme brede banden achteraan hebben. Het zijn bijna dragster banden. Als ge nu achteraan smaller bandjes steekt gaan die dan niet wat sneller schuiven en is het dan niet realistischer ? Kan natuurlijk ook zijn van niet want ik heb geen verstand van slot racen.
|
vindt da zo sjiek :) is net als echte mini challenge,met die schade.
Die auto's zien dan toch enorm af als je dat zo ziet. Kijk al uit naar de volgende foto's,ik volg dat hier op de voet |
Bedankt voor de leuke reacties... tzijn precies altijd dezelfde die zich laten verleiden om hier es te komen neuzen!
@Commanderke: Ik snap wat je bedoelt en je hebt groot gelijk ook... maar omdat we met de bedoeling begonnen zijn een een low-budget, low work input klasse te introduceren, hebben ik in het reglement de gewone achtervelgen opgenomen. Anders moest bijna iedereen weer een set velgen kopen om achteraan te monteren. Verder dit jaar rijden we een jaren '60 GT (Ferrari 250 SWB, GTO, Porsche 356, Aston Martin DB4...)... en daarvoor gaan we wel smallere achtervelgjes nemen. Op die wagens gaat het zeker op niets trekken met de brede achtervelgen. En wie weet kunnen we vanaf dan ook de smallere achterwielen op deze Mini's gebruiken. Maandag race 2: Gisteren hebben er mij veel gebeld dat ze er enorm naar uitkijken... er heeft zich via een ander forum al iemand opgegeven om ook es te komen meerijden. Die man is onmiddelijk beginnen bouwen: http://img.photobucket.com/albums/v3...r/SIMG1614.jpg G. |
Prachtige foto's ! De mini in Martini-uitvoering is een lust voor het oog. Schitterend werk kerels.
Naar die foto's ga ik nog uren kijken :D |
Quote:
G. |
Ziet er eigenlijk best wel leuk uit, vooral omdat iedereen met quasi dezelfde wapens strijd.
En ook het bumper kleven enzo lijkt me wel leuk :) |
Welke vorm van "bumperkleven" bedoel je precies? :)
Ik denk dat de Martini rijder dit weekend ook wel wat zal bumperkleven... |
Heel knap, heb je soms een overzicht van gans de baan?
Normaal is mijn baan dit weekend ook definitief af. Ik zal er ook eens fotos van posten dan. Het is wel een plastieke baan, maar ik vind het toch fijn om op te racen. |
Quote:
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11457 Mvg G. |
Mini Challenge: Race 2
De tweede wedstrijd in de Mini Challenge was een feit. Aan de telefoontjes en de smsjes te merken die ik in het weekend en gisteren overdag had gekregen, was iedereen super enthousiast om weer aan de start te komen met deze kleine duivels. Kleine duivels zijn het ook echt... want ze zijn verrekte snel!
Na de ruige race van vorige week waren alle Mini's terug in eere hersteld en stond alles weer mooi te glimmen op de grid. De kwalificatie (1 min alles of niets) gaf devolgende cijfers. De grid plaatsen waren trouwens dezelfde als vorige wedstrijd: Q-Time => Driver => Points 5.992 => Gunther => 3 6.374 => Bram => 2 6.867 => Ben => 1 6.929 => Pieter 7.022 => Koen De grid: Gunther (Starcard), Bram (Martini), Ben (Works), Pieter (Autotech) en Koen (privateer) http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge268.jpg De eerste manche toonde al dat het weer een close race beloofde te worden. Pieter en Ben zaten na 3 minuten rijden op enkele meters van elkaar op 21 ronden. Bram en Gunther zaten eveneens op enkele meters van elkaar op 25 ronden. Foto's zijn uiteraard weer allemaal echte motion pics uit de wedstrijd. Ben en Pieter waren constant in duel: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup29.jpg Koen vocht even later met deze twee mee, het ging terug om enkele meters! http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup16.jpg Bram's wagen terug in vol ornaat... en sneller dan ooit: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup14.jpg Op een derde van de wedstrijd zagen de rondeaantallen er zo uit. Het kwam uiteraard niet meer op meters aan, maar op enkele rondjes. Eén klein stuurfoutje kon meteen afgestraft worden met een plaats verlies. Gunther: 99 laps Bram: 97 laps Pieter: 84 laps Koen: 83 laps Ben: 81 laps De race werd verder gezet en Ben wou absoluut geen genoegen nemen met de laatste plaats... hetgeen supermooie duels opleverde. Enkele foto's van Pieter en Ben alsmaar bleven vechten: Ben achter op Pieter door de SS'ses: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup25.jpg Rondje later in dezelfde bochtencombinatie, klink aan klink! http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup20.jpg Rondje later... alweer dezelfde bocht... ervoorbij!!! http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup21.jpg Pieter zat dikwijls verwikkeld in hete duels... hier met Koen: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup12.jpg Ben bleef ervoor gaan en reed hier zelfs een stintoverwinning samen op de moeilijkste baan (de binnenbaan, korste bochten): http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge249.jpg Pieter vol op de gas voor de rechte eind: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup10.jpg Ronde-aantallen na 2/3 wedstrijd. Ben z'n vechten had duidelijk succes en resulteerde in een plaatsje winst. De kloof tussen de eerste twee en de laatste drie werd een stukje groter: Gunther: 194 Bram: 191 Koen: 170 Ben: 168 Pieter: 160 ... |
...
Het laatste deel van de wedstrijd werd ingezet en het was vooral voor Ben redelijk duidelijk wat er ging gebeuren. Vechten voor een plaats! http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup18.jpg Pieter en Bram... alweer een mooi duel... Pieter maakte hem hier en daar breed waardoor Bram langer moest blijven hangen dan normaal: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup27.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup26.jpg Ben voluit... ronde na ronde z'n eigen tijden verbeterend: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup11.jpg In het laatste deel van de wedstrijd had Bram te kampen een technisch probleem... door een crash was de body links van het chassis losgekomen... Zap deed hier weer wonderen en Bram verloor slechts 10 rondjes. http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup15.jpg Veel meer dan tien ronden mochten het niet zijn of de aanstormende Ben had z'n tweede plaats mooi ingenomen: http://img.photobucket.com/albums/v3.../minicup28.jpg De kant van de Starcard Mini die het meest gezien werd: De "Keep the dream alive"-om er voorbij te komen- bumpersticker , werd terug waargemaakt: http://img.photobucket.com/albums/v3...allenge129.jpg Een laatste actiefoto, een van de leukste tot nu toe... een battle op het scherp van de snee tussen Koen, Pieter en Gunther. Ik vind dat de actie zo van de foto druipt: De wielen van Koen's rode Mini rechts al volledig in de kas van op het gas te gaan, Gunther kort op de achterbumper van Koen en Pieter volledig aan het gaan... wieletje loskomend van de grond... http://img.photobucket.com/albums/v3...r/minicup9.jpg Ben z'n vechtlust leverde terug resultaat op! Hij maakte nog een plaats winst... mooi terug gevochten van op de laatste plaats naar een podiumplaats! Iedereen (bahalve ik) deed een pak meer ronden dan de eerste wedstrijd, Pieter deed er bv 30 meer! Final lap table: Gunther: 290 Bram: 275 Ben: 262 Koen: 254 Pieter: 240 Het was weer een zeer geanimeerde avond met prachtige duels. Dat belooft voor volgende week! Als Ben van de eerste manche zo goed begint te rijden als de laatste van deze wedstrijd... liggen de plaatsen op het podium nog niet vast... zeker niet als Slim er zich eindelijk met z'n Swiss Watch Mini komt mee moeien. Er komt normaal gezien nog een gastrijder bij... dus zeven Mini's in gevecht volgende week! Mvg G. |
Volgens mij moet een serieuze fotograaf (bv Huudo) op z'n wedstrijdje (als de FIA GT wedstrijd) echt mooie foto's kunnen maken... veel scherper en beter getimed... hier neem ik foto's terwijl ik marshall... dus echt tijd om te focussen is er niet echt...
G. |
ziet er echt wel leuk uit :)
en die martini mini is echt wel sjiek :) |
All times are GMT +2. The time now is 08:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.