![]() |
in welke kleuren komt renault terug ?
Quote:
|
|
Geel en wit zullen wellicht de overheersende kleuren worden. Dat mag bij deze wel duidelijk zijn. Wat ik me echter afvraag is wat er met Mild Seven is gebeurd of gaat gebeuren...Iemand ?
|
Quote:
|
of terug donkergroen?
(vind ik nog altijd de knapsten auto, den groen-gele met de neus omhoog) :) maar t'zal wel blauw worden:p |
De officiële kleuren van Renault zijn wel geel, wit en ... zwart eh ...
Ik zie nog maar weinig zwart op die foto dus... En ik weet niet of blauw zou staan op dat kleurenschema. Ook weet ik niet of Mild Seven wel sponsor blijft van Renault. Misschien hebben ze wel speciaal een sponsor gezocht die bij hun kleuren past? Kärcher bv? Of "De paddock"???? |
Ssssst nog nie alles verklappen ... da was wel nog geheim he :D :D
Is btw waarschijnlijk gewone misleiding om het publiek een beetje in de waan te laten. airco |
Verdorie Airco ik kan het niet meer zwijgen !!!!!!!!!!
Ja, De Paddock is hoofdsponsor van Renault geworden... Onze voornaamste eisen waren het aantrekken van Michael Schumacher en Juan pablo Montoya in 2003... Deze enorme primeur is voor jullie alleen jongens. Niet voortvertellen eh! http://www.depaddock.eu/sennake/F1.jpg |
aha, dan kunnen we met 'de paddock' onzen eigen f1 wagen maken, of toch zeggen hoe ze het moeten doen, nu dat we sponser zijn :D
steekt der nen V8 in! =)) ps: waarom zinder geen V8's meer in de F1? (de laatste was ford denk ik) mischien te weinig power met den cc limiet?:confused: ( als ge in de petit lemans races zag een paar jaar geleden, Panoz met den V8 en BMW met den ... v10/v12, (kweeni) ze konden mekaar toch schoon bijhouden) |
sennake kunt ge die ni int logo zetten ?
da zou wel tof zijn :) |
Tijdelijk dan.
Welja, waarom niet. Ik doe eens een poging. |
en dan zijn we van die gelukkig nieuwjaar vanaf
|
tis ferm sennake :cool:
|
whahah, is wel goed gevonden, wel maar voor een dag of 2 zene, dan komt ons usual logo terug!!
airco |
De V8 is minder geschikt dan de V10 (de V12 mag nie meer) omdat de bewegende onderdelen zwaarder zijn. Waardoor het toerental beperkt is, waardoor er minder vermogen is.
In sommige gevallen is een V8 dan weer het meest geschikt (b.v. turbomotoren). Maar het hangt af van vele dingen. PJ |
Quote:
|
Goed gevonden guys :D
|
orginele logo is ondertussen terug, voor diegenen die het tijdelijke gemist hebben: here it is
==> http://www.depaddock.eu/forum/images...o-formule1.jpg |
eeeemm ik zien nog altij da logo hoor :rolleyes:
|
Doe eens een refresh, raceboy...
|
mja das caching
paar kere refreshen en tis over airco |
All times are GMT +2. The time now is 01:13. |