![]() |
In Autosport magazine, editie 07 sept 2006 staat dat RSV Motorsport (Open GT/Spanish GT) een Seat Cupra GT (GT2 Competition) verkoopt. Lijkt me een erg leuke wagen in een GT2 veld:drewl: Weet iemand of deze gehomologeerd is voor Belcar?
http://www.rsv-motorsport.com/uploads/monza4.jpg http://www.rsv-motorsport.com/uploads/monza8.jpg Fotobron: http://www.rsv-motorsport.com |
Nee niet toegelaten.
|
Quote:
En om welke reden wordt deze niet toegelaten ? En waarom dan wel een Stealt ? Mvg |
Quote:
|
Quote:
|
Hij staat er niet op omdat het geen productiewagen is vermoed ik:rolleyes:
|
Quote:
http://www.auto55.be/assets/200607/1...jpg?1154640389 |
De Cupra van RSV is voorzien van een Gallardo V10.
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Quote:
Denk aan Corvette en Marcos |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Zoals Bram zegt, de achterruit heeft op de Marcos en de Corvette"s volledig geen nut omdat de cockpit een volledig apart deel is op de wagen en is afgeschermd van het achterste gedeelte van de wagen. Bij Porsches en dergelijke ligt dat volledig anders.
|
Quote:
|
Belcar en TC controle? Stelt geen fluit voor, kijk maar eens naar de verlichting tijdens de nachtelijke race-uren. Nee, ik bedoel niet mijn geliefkoosde fluornummers ;) Hoeveel wagens laten niet een wit licht naar achteren schijnen?
Is dit een typisch Belcarprobleem? Nee, je ziet het overal terug. Teams, budgetten en wagens worden steeds professioneler. Bonden, vrijwilligers en keurende instanties blijven op de ouderwetse, weliswaar welwillende, amateuristische wijze werken. |
Quote:
|
Het zou maar erg zijn zouden ze de Corvette's weigeren in de Belcar omdat hun achterruit geblendeerd is :crazy:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.