![]() |
Race of Champions 2006
Quote:
|
Was dat niet eens om met de mensen van de paddock om eens naar daar te gaan !!!
|
Als De Paddock er naar toe zou willen gaan weet ik al zeker dat ik dan verstek moet laten.
De examenperiode is dan bezig en dan komen er geen uitstapjes :( Mvg... |
Quote:
|
vorig jaar eens geweest...
-massas volk -zeeeer koud -lang wachten om binnen te geraken -strenge rugzak controle aan ingang toch enkele mooie filmpjes gemaakt: http://images.scooterrace.be/thumbnails.php?album=116 |
Misschien toch een kans om Jenson dit jaar toch eens aan het werk te zien :)
|
vorig jaar ook geweest voor de eerste keer, het was bitterkoud en lang wachten inderdaad
Maar om echt eerlijk te zijn, ik vind het veel aangenamer dan een gemiddelde GP live bezoeken. Die fransen werden gek bij de gevechten waar Loeb deelnam. Het was echt fantastich en elke seconde genieten. Toppunt vond ik de doordeweekse jan die in een buggy tegen Loeb mocht racen. In de eerste haarspeld ging hij (winnaar van Playstation wedstrijd met meer dan 15000 deelnemers) over de kop :) Hij had gelukkig niets daarom was het eigenlijk grappig. |
Welke landen mogen meedoen?
|
Quote:
|
Ook leuk om te vernemen: Aston Martin zal present zijn tijdens de Race of Champions met drie exemplaren van de AM V8 Vantage. :worship: Het gaat hem over min of meer vergelijkbare versies van deze waarmee het duo Stéphane Sarrazin-Stéphane Prévot aan enkele rally's deelnam.
Mvg, Dries DS |
Quote:
|
de teams tot hiertoe:
Team Playstation France 1 SEBASTIEN BOURDAIS / SEBASTIEN LOEB USA JIMMIE JOHNSON /TRAVIS PASTRANA Autosport Team England JENSON BUTTON / ANDY PRIAULX F1 Racing Team Scotland DAVID COULTHARD /COLIN MCRAE Scandinavia TOM KRISTENSEN /MATTIAS EKSTROM Finland HEIKKI KOVALAINEN /MARCUS GRONHOLM Team France 2 YVAN MULLER / STEPHANE PETERHANSEL Germany BERND SCHNEIDER / ARMIN SCHWARZ Team Spain JOAN « Nani »ROMA / DANIEL SORDO |
RTBF geeft de nations cup live en de ROC op zondag 17 december in uitgesteld relais
|
Eurosport niet meer? :confused:
|
Quote:
Eurosport ROC live nations cup uitgesteld. |
Geen Jimmie Johnson aan de start vanwege een gebroken hand.
Bron: http://www.jayski.com/teams/48.htm |
Ik ga voor de eerste keer toch eens kijken dit jaar, je moet het toch eens "echt" gezien hebben :gas:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
(indien je met de wagen gaat off course) |
Speed vervangt Johnson
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
james thompson zal button vervangen..
|
Duez zal er ook bij zijn in Parijs, hij heeft de eer om een demo te geven met de Aston rally GT...
Bron: http://www.turbomagazine.be/nldes_in...6248&idback2=5 |
Scott Speed moet ook afhaken wegens polsblesure .
Wie is nu de vervanger ? |
Kurt Bush als hij er op tijd geraakt.
|
Robby Gordon of Kurt Busch
|
finland wint de nations cup van pastrana (usa) wat een sterke prestatie heeft neer gezet...
|
Die Pastrana heeft zich duidelijk mega geamuseerd!
Jammer van McRae en Coulthard |
Ekström wint in de eerste heat van de finale van Loëb met de Citroën :eek:
|
Ekström wint ook de 2de heat met de mégane met 6 seconden voor op Loëb en is kampioen!
|
jaja Ekström heeft nog maar eens laten zien dat hij een stukje kan sturen vooral de race tegen Kovalainen met de megane en tegen loeb met de xsara waren vet.. :gas: :worship:
ook wel mooi hoe Ekström reageert als hij wint, ik weet niet maar hij is altijd zo anders.. met de horloge ook :D super blij met zen horloge :D de rijders tegen elkaar was toch wel wat spannender dan de landen vond ik, maar dat lag misschien ook aan het opdrogen van de baan.. |
Quote:
|
Ik ben even de weg kwijt, ik zou zweren dat ik Ekström heb zien winnen gister op Eurosport, maar nu lees ik op F1Racing het volgende:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=137102 Wat haal ik hier door elkaar? |
Gronholm & Kovailanen (Finland) hebben de Nations Cup gewonnen
terwijl Ekstrom de Race of Champions zelf gewonnen heeft. |
Ik was er gisteren live bij in het "Stade de France" Het was een pracht spektakel ! Ik heb nog nooit een race gezien met zoveel sfeer en ambiance !
De fransen gingen elke keer uit de bol als er een fransman moest rijden. De demo's met de Citroen C4 WRC waren ook prachtig De demo met de Renault R 25 vond ik persoonlijk minder. Ook fantastisch waren de schow van Terry Grand met zijn ledgend car een wiel vervangen terwijl die aant donuts draaien is ! Maar de prestatie van Tony Pastrana viel mij ook wel op . Die rijdty daar even McRae, Couldhard,Grohnholm naar huis. En we hebben prachtige duels gezien. Een echte aanrader voor eens live mee te maken ! |
Quote:
heb je trouwens geen co2 vergiftiging opgelopen van die drag racers ?? :D |
Quote:
Was best wel indrukwekend ze . Die zetten dat stadion effe in de rook. Ik geloof dat ze 3000 pk hadden. Van 0 tot 450 KM/U in +/- 8 sec. Welke wagen doet beter ? :gas: |
de top fuels; die gaan van 0 tot boven de 500km/u in ongeveer 4,5 sec
|
All times are GMT +2. The time now is 23:39. |