![]() |
Spyker, de roddels, geruchten, nieuwtjes en ...............
Dat is een leuke opsteker voor hem. Op drie jaar tijd BETAALD piloot worden, kunnen er maar weinig zeggen. Hopelijk volgen zijn prestaties ook.
Bron: http://www.beursduivel.be/Spyker_leg...ast-26005.news |
Iedere F1 piloot is betaald hoor. Alleen sommige worden door het team betaald andere door de sponser.
|
Yamamoto moet afdokken. Ide moest afdokken. Montagny moest afdokken. Montagny wel het minst van alledrie. Ik denk dat Yamamoto via dezelfde sponsor als Ide betaalt aan Aguri. Samantha Kingz... 40 miljoen. Montagny moest voor die paar races die hij reed evenveel betalen als een Formule Renault 2.0-rijder voor een heel seizoen in een topteam. (Hij was immers een "noodoplossing" en kreeg dus korting)
|
Quote:
|
De voorbodes zijn prachtig allemaal... Grote naam van ontwerper, Ferrari-motoren, Chrisje als rijder die toch wat beter kan sturen dan een gemiddelde betalende rijder... de vraag is alleen, wie gaat dat allemaal blijven betalen?
Ferrari is peperduur voor zijn motoren |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
------------------------------------------------------------------ http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10470 Ferrari coureurs kunnen mogelijk gaan testen voor Spyker en Spyker coureurs kunnen mogelijk testen bij Ferrari. |
Albers gediskwailficeert in kwalificatie wegens niet paseren bij technische controle. Verhuisd naar laaste plaats.
Bron: www.formule1wereld.nl |
Krijgt Albers de centen van Spyker of GR8? De partners van GR8 zijn eigenlijk de persoonlijke sponsors van Albers die e.e.a. nu gieten in een Spyker-jasje. Het is maar hoe je het wilt begrijpen of wilt lezen.
De tweede man mag alvast betalen: Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Spyker, leuk die Nederlandse positieve vibe op dit moment. We zien alles door een roze bril. Zelfs een nieuwe sponsor. Wie? Directeur-eigenaar Michel Perridon van Trust. Na 2 jaar is hij eindelijk van zijn wurgcontract af met Verstappen. Hij mag weer de sponsor-pief uithangen.
Van mij mag het, ga je gang................ Quote:
|
Kolles spreekt over de voorbereidingen voor 2007:
Quote:
Zelfde artikel Quote:
|
Quote:
Het geld misschien te snel over de balk gegooid.....;) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Vanaf 2008 mag je een wagen kopen van een ander team. In 2007 echter niet. Honda / SA en RBR / STR zijn bezig met creatieve constructies om de "intellectuele rechten" van het ene team over te dragen op het andere. Niet helemaal netjes, in Engelse blaadjes lees je dan: "Not within the spirit of the rules" Het klachtenbriefje van tandarts Kolles is afgedrukt in de laatste Autosport. Vooral Williams steunt hem in deze. McLaren, BMW, Renault (??, linkje met RBR) en Toyota steunen deze brief sowieso. Honda en RBR kijken de andere kant uit. SA en STR zwijgen uiteraard. De rol van Ferrari is onduidelijk...........die leveren zowel aan STR als Spyker. Klinkt gek uit mijn mond maar ik vind dat tandarts Kolles een punt heeft voor het seizoen 2007. |
Pluspunt voor Kolles, minpuntjes voor balletje Mol in een AD interview.
Effe de patser de uithangen: Quote:
Over de sponsors: Quote:
Quote:
Alle quotes zijn te vinden hier: http://www.ad.nl/sport/article897795.ece |
Als ik al dat lees ben ik niet echt positief gestemd over Spyker...
Met de achterstand die ze nu oplopen gaan ze het zeker moeten afleggen tegenover Super Aguri |
En opnieuw wordt het geld over de balk gegooid...
Quote:
|
Quote:
Ik zie het eerder als een investering dan als geldsmijterij. |
Quote:
|
En ze hebben al een nieuwe sponsor:
Quote:
|
'overgangsjaar', 'afgangsjaar' ja :D
Zonder vette sponsors zie ik Spyker maar een kort leven hebben in de F1:bye: |
Quote:
Wat betreft Spyker versus STR en SA: Quote:
Hoe gaat deze hele zaak aflopen? Spyker gaat naar de rechter en zal winnen. SA en eventueel STR zullen een schikking treffen of zoiets. SA en STR gaan overigens van start met de gewraakte wagens :) Over 5 maanden weet niemand meer dit ;) |
Quote:
Quote:
arbitrage: "arbitrage (arbitrage) (arbitragerecht) scheidsrechterlijk geding. Partijen kunnen overeenkomen hun geschillen niet voor te leggen aan de officiële rechter, maar een voor hen bindende uitspraak te laten doen door een scheidsrechterlijk orgaan. Beslechting van een geschil door een niet-overheidsrechter/arbiter. Elk geschil dat reeds is ontstaan of nog kan ontstaan uit een bepaalde rechtsbetrekking, waarover een dading mag worden aangegaan, kan bij overeenkomst aan arbitrage worden onderworpen." |
Quote:
Die intellectuele rechten? Dat is idd een heikel punt voor 2007. Het kan allemaal wel kloppen voor RBR/STR en Honda/SA.............maar het is niet in de geest van de reglementen ;) In 2008? Dan is er geen probleem meer. |
Met McGregor als sponsor zie ik dadelijk nog Tom Coronel als rijder opduiken.....
|
Quote:
bron: www.autosport.com |
Noemen we dit niet sponsoren van je eigen team?
Victor Müller die namens McGregor wat in Spyker stopt? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Ik ben zo niet thuis in het f1 wereldje maar als ik een team zou hebben zou ik wel zoveel mogenlijk testen. Aangezien je toch wil mee dingen met de top of middenklasse in dit geval :)
|
Ik heb net een kalender van Spyker F1 gekregen zonder de GP van België erop... :s
|
Iemand die 2006 slecht heeft afgesloten is ene Albers ;) Tijdens een uitzending op RTL4 voor het programma RTL Boulevard vervulde Albers een wens voor misdaadjournalsit John van den Heuvel. E.e.a. had te maken met Zandvoort en een Porsche GT1 in straatconfiguratie.
Kreeg net te laat de SMS binnen om te zappen naar die uitzending, heb alleen nog maar vernomen dat de Porsche GT1 in ietwat (zwaar) gehavende staat het circuit had verlaten. We wachten met spanning op een youtube-linkje :) |
Christijan deed samen met John een aantal verkenningsrondjes in een Nissan toen hij tot zijn verbazing ineens de Porsche op het circuit zag met iemand anders achter het stuur.
Bleek dat degene die hem 15 meter aan de kant wildet zetten er het circuit mee was opgegaan. Christijan zette de Nissan stil en stond te wachten tot de Porsche langskwam, maar dit gebeurde niet. Bleek de instructeur(?) de wagen goed in de vangrail te hebben gezet met een flinke schadepost tot gevolg. Wagen bleek alleen WA-verzekerd en Christijan had degene van wie hij hem had geleend toegezegd alleen zelf in de auto zou rijden. Volgens het stukje is de politie er bij geweest en heeft Christijan later nog wel de wens van een gehandicapt kind op Zandvoort kunnen vervullen. (P.S. ik zapte langs RTL toen ik Albers ineens op het scherm zag, aanleiding voor de run met John wist ik nog niet.) |
Dat is wel minder. Zandvoort is een verraderlijk circuit. Weet je toevallig waar hij in de vangrails had gestoken?
|
Lekker kansloze poging weer om Albers in de zeik te zetten Mark. Misschien toch eerst even kijken hoe de vork echt in de steel zit voordat je dergelijke posts plaatst?
Michael Schaap was met de wagen aan de haal gegaan, Christijan Albers had nadrukkelijk verboden dat iemand aan die auto zou zitten aangezien hij geleend was, de heer Schaap (raceinstructeur van de rijvaardigheidstrainingen op Zandvoort) sloeg dit echter in de wind en vond dat hij de auto wel even kon lenen. Gevolg, 120.000 euro schade aan de wagen. Artikel over het ongeluk (bron onbekend:) 'Ik heb net het schaderapport binnen. Er is meer dan een ton kapot aan die auto. De uitlaat ligt er onderuit, alle velgen zijn kapot. Het is een flinke schuiver geweest. Ik hoop dat die jongen die dit gedaan heeft zijn verantwoordelijkheid neemt.' Woensdag belandde de exclusieve Porsche Carrera GT van Trust-eigenaar Michel Perridon, de eerste van twaalf stuks in Nederland en één van de weinigen op Nederlands kenteken, in de vangrail op het circuit van Zandvoort. De auto was daar omdat F1-coureur Christijan Albers, die wordt gesponsord door Trust, de auto had meegekregen voor tv-opnames met John van den Heuvel van De Telegraaf. Alleen Albers mocht in de 612 pk sterke Porsche rijden. Maar toen Albers en Van den Heuvel het circuit verkenden in een Nissan 350 Z, bleek race-instructeur Michel Schaap van de Rensportschool Zandvoort doodleuk met de Porsche van Perridon aan de haal te zijn gegaan. Koude motor en bandjes en 612 pk op de achterwielen... dat was iets te veel Schaap. Schade: 120.000 euro. Onverzekerd. Perridon: 'Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld, maar leuk is het zeker niet. Christijan schaamt zich kapot, hij voelt zich verantwoordelijk, terwijl hij hier helemaal niets aan kan doen. Die instructeur had gewoon van mijn auto moeten afblijven. Lekker zooitje is het daar bij die rensportschool.' Rotterdammer Perridon hoeft overigens nu niet tijdelijk met de bus, want hij beschikt ook nog over ondermeer een Bentley GT en een Porsche 911 turbo. Begin 2007 krijgt hij de eerste Bugatti Veyron van Nederland geleverd.eye popping smiley Christijan Albers zelf had aanzienlijk minder moeite met deze Carrera op het circuit van Zandvoort tijdens de Quote Circuit Experience in 2004. Zo moet het dus, meneer Schaap. En een fotootje: http://www.petrolhead.nl/beelden/porschecarrera.jpg |
Quote:
Uit jou berichtje is toch duidelijk geworden dat Albers er behoorlijk mee in zijn maag zit. Wij tweetjes beginnen 2007 alvast weer lekker :) |
Jouw posts hebben altijd een smalend suggestieve ondertoon als het om dit soort zaken gaat, maar als je er dan op aangesproken word dan weet je het weer net goed uit te leggen om de onschuld zelve te zijn.
En nee, wij zullen nooit vrienden worden nee. |
All times are GMT +2. The time now is 19:31. |