De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Spyker, de roddels, geruchten, nieuwtjes en ............... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14055)

Pinzie 29-09-2006 13:56

Spyker, de roddels, geruchten, nieuwtjes en ...............
 
Dat is een leuke opsteker voor hem. Op drie jaar tijd BETAALD piloot worden, kunnen er maar weinig zeggen. Hopelijk volgen zijn prestaties ook.

Bron: http://www.beursduivel.be/Spyker_leg...ast-26005.news

Raceboy 29-09-2006 18:05

Iedere F1 piloot is betaald hoor. Alleen sommige worden door het team betaald andere door de sponser.

bluelite 30-09-2006 09:49

Yamamoto moet afdokken. Ide moest afdokken. Montagny moest afdokken. Montagny wel het minst van alledrie. Ik denk dat Yamamoto via dezelfde sponsor als Ide betaalt aan Aguri. Samantha Kingz... 40 miljoen. Montagny moest voor die paar races die hij reed evenveel betalen als een Formule Renault 2.0-rijder voor een heel seizoen in een topteam. (Hij was immers een "noodoplossing" en kreeg dus korting)

smiley 30-09-2006 10:12

Quote:

Originally Posted by Pinzie
Hopelijk volgen zijn prestaties ook.

ze rijden volgend jaar bij spyker met ferrari motoren, dus dat zal al een flinke stap vooruit zijn.

Neo-242 30-09-2006 12:30

De voorbodes zijn prachtig allemaal... Grote naam van ontwerper, Ferrari-motoren, Chrisje als rijder die toch wat beter kan sturen dan een gemiddelde betalende rijder... de vraag is alleen, wie gaat dat allemaal blijven betalen?
Ferrari is peperduur voor zijn motoren

JorritVD 30-09-2006 12:53

Quote:

Originally Posted by Neo-242
Ferrari is peperduur voor zijn motoren

Dat valt nu mee vanwege de motorbevriezingen.

Raceboy 30-09-2006 13:04

Quote:

Originally Posted by JorritVD
Dat valt nu mee vanwege de motorbevriezingen.

Die is er pas in 2008. Over 2007 is er nog altijd geen akkoord.

JorritVD 30-09-2006 13:41

Quote:

Originally Posted by raceboy
Die is er pas in 2008. Over 2007 is er nog altijd geen akkoord.

ooh, ik dacht al dat het door was.

------------------------------------------------------------------

http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10470

Ferrari coureurs kunnen mogelijk gaan testen voor Spyker en Spyker coureurs kunnen mogelijk testen bij Ferrari.

Fonne 30-09-2006 17:02

Albers gediskwailficeert in kwalificatie wegens niet paseren bij technische controle. Verhuisd naar laaste plaats.
Bron: www.formule1wereld.nl

Mark 03-10-2006 21:40

Krijgt Albers de centen van Spyker of GR8? De partners van GR8 zijn eigenlijk de persoonlijke sponsors van Albers die e.e.a. nu gieten in een Spyker-jasje. Het is maar hoe je het wilt begrijpen of wilt lezen.

De tweede man mag alvast betalen:
Quote:

Spyker MF1’s director of racing Michiel Mol has revealed that the second seat at the team for 2007 will most likely go to a driver that brings money to the outfit.

http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=37582


Mark 01-11-2006 22:19

Quote:

Originally Posted by Pinzie (Post 188161)
Dat is een leuke opsteker voor hem. Op drie jaar tijd BETAALD piloot worden, kunnen er maar weinig zeggen. Hopelijk volgen zijn prestaties ook.

Bron: http://www.beursduivel.be/Spyker_leg...ast-26005.news

Nee hoor, Albers staat volgend jaar weer stijf achteraan! Bron:? Ene Mike Gascoyne ;)

Quote:

Gascoyne reckons he will not have time to help the team improve their performance at the beginning of the season, but he is hopeful they will start to move closer to the front by the halfway point.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/55502
Gaat Albers weer een jaar veel data verzamlen en weer goed samenwerken met de engineers? Ik wens de jongens van zijn persdienst veel creativiteit toe in 2007 :)

Mark 08-11-2006 21:34

Spyker, leuk die Nederlandse positieve vibe op dit moment. We zien alles door een roze bril. Zelfs een nieuwe sponsor. Wie? Directeur-eigenaar Michel Perridon van Trust. Na 2 jaar is hij eindelijk van zijn wurgcontract af met Verstappen. Hij mag weer de sponsor-pief uithangen.

Van mij mag het, ga je gang................

Quote:

Perridon wil niet meer achterin meerijden

Die kans acht Perridon, die in 2003 de loopbaan van Jos Verstappen bij Minardi nieuw leven inblies, overigens groot. Hij herkent de ambitie van de renstal, die in oktober voor een bedrag van 106,6 miljoen dollar door Spyker Cars NV werd gekocht van Midland. ,,Spyker is net als Trust een onderneming die het gevecht aangaat met de gevestigde orde. Een challenger, zo gezegd. Dat vind ik altijd een mooie uitdaging, het bedje van de Formule 1 opschudden. Met een motor van een merk als Ferrari achter je en een ontwerper als Mike Gascoyne aan boord, moet dat kunnen lukken.’’

http://www.ad.nl/sport/article784074...mber=2#reactie
Tja en wat zegt Mike Gascoyne zelf over seizoen 2007? Zie het bovenstaande bericht in de deze thread. Die geeft aan dat zijn invloed op de nieuwe wagen minimaal is, zeer zeker in de eerste heflt van het jaar.

Mark 23-11-2006 21:17

Kolles spreekt over de voorbereidingen voor 2007:

Quote:

Team principal Colin Kolles told Spyker-MF1's official website that he was comfortable with the plans.

"Before Christmas we have no testing plans, we are developing our car in the factory," he said. "We could have an engine, that's not the main problem, but it makes no sense for us to have an interim car."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/55741
Geen testen voor de kerst? Centjes op? Volgens mij is elk team bezig met de ontwikkeling van de wagen in de fabriek, dus daar gaan ze de seconden daar alvast niet vinden ;) Lees het stuk zoals je wilt...........komt niet al te best over mijn inziens.

Zelfde artikel
Quote:

Kolles has also revealed that the team are planning a major recruitment drive to increase their quality of personnel, as well as an upgrade of their wind tunnel facilities
Kwaliteit is niet al te best(of niet goed genoeg) dus volgens de woorden van Kolles..........en die mensen werken aan de 2007 wagen? Moet ik er nog een plaatje bijmaken?

JPMontoya 23-11-2006 21:20

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 194318)
Kolles spreekt over de voorbereidingen voor 2007:



Geen testen voor de kerst? Centjes op? Volgens mij is elk team bezig met de ontwikkeling van de wagen in de fabriek, dus daar gaan ze de seconden daar alvast niet vinden ;) Lees het stuk zoals je wilt...........komt niet al te best over mijn inziens.

Zelfde artikel


Kwaliteit is niet al te best(of niet goed genoeg) dus volgens de woorden van Kolles..........en die mensen werken aan de 2007 wagen? Moet ik er nog een plaatje bijmaken?


Het geld misschien te snel over de balk gegooid.....;)

Mark 30-11-2006 22:43

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 191818)
Nee hoor, Albers staat volgend jaar weer stijf achteraan! Bron:? Ene Mike Gascoyne ;)

Gascoyne schat Spyker op waarde in, oei................

Quote:

Volgens Gascoyne, sinds een maand onderdeel van het team, lijkt het nog veel op de tijd van Jordan. Alleen is het team nog niet zo sterk als toen.

"Dat had ik ook niet verwacht, want ik heb destijds veel goede jongens meegenomen naar Renault."

http://www.nu.nl/news/903577/47/%27I...podium%27.html

Mark 12-12-2006 23:51

Quote:

Super Aguri and Scuderia Toro Rosso have been warned that they risk arbitration by rival teams if they insist on running customer cars next season, autosport.com can reveal.

A meeting of the F1 team principals in Monaco this afternoon was dominated by a discussion over Super Aguri and Toro Rosso's plans to effectively run customer cars next season - even though both teams claim they are operating within the regulations.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/55953
Het loopt ze dun door de broek bij Spyker. Realistisch gezien staan ze op de laatste rij van de grid bij de eerste GP van 2007. Colin Kolles is in de pen geklommen om STR en SA te dwarsbomen. Beide teams willen met verkapte Honda's en RBR wagens aan de start komen. De laatste test van SA was wat dat betreft veelzeggend. Met een zogenaamde "interim Honda" hebben ze deze testen uitgevoerd.

Vanaf 2008 mag je een wagen kopen van een ander team. In 2007 echter niet. Honda / SA en RBR / STR zijn bezig met creatieve constructies om de "intellectuele rechten" van het ene team over te dragen op het andere. Niet helemaal netjes, in Engelse blaadjes lees je dan: "Not within the spirit of the rules"

Het klachtenbriefje van tandarts Kolles is afgedrukt in de laatste Autosport. Vooral Williams steunt hem in deze. McLaren, BMW, Renault (??, linkje met RBR) en Toyota steunen deze brief sowieso. Honda en RBR kijken de andere kant uit. SA en STR zwijgen uiteraard. De rol van Ferrari is onduidelijk...........die leveren zowel aan STR als Spyker.

Klinkt gek uit mijn mond maar ik vind dat tandarts Kolles een punt heeft voor het seizoen 2007.

Mark 13-12-2006 00:13

Pluspunt voor Kolles, minpuntjes voor balletje Mol in een AD interview.

Effe de patser de uithangen:
Quote:

Wanneer koning Abdullah van Jordanië ons land en dus ook de Spyker-fabriek in Zeewolde bezoekt, dan is minister-president Jan-Peter Balkenende niet uit zijn buurt weg te slaan. ,,Ik dacht: ‘Wat leuk, de premier wil even weten hoe het met onze renstal staat.’ Drie kwartier later, met korte onderbrekingen, stonden we nog te praten. De premier wilde echt alles weten, een heel enthousiaste fan van Spyker.’’
Positief punt de oude en toekomstige premier heeft igg benzine door de aderen lopen ;)

Over de sponsors:
Quote:

,,Het duurt langer dan ik had gehoopt, maar ik hoor nog weinig nee. Wanneer de bedrijven op alle uitgebrachte sponsorvoorstellen toehappen, dan hebben we twee renstallen nodig om alle stickers kwijt te kunnen. Zo ver zal het natuurlijk niet komen, maar ik heb goede hoop dat we vrijwel het volledige sponsorpakket zullen uitverkopen. Op de hoofd- en titelsponsor na. Daarvoor zijn we helaas een beetje te laat begonnen.
Nee, maar de twee belangrijkste namen wel. Al die technische partners en kleine subsponsors zijn meestal de welbekende druppel op de plaat. De vette cheques zijn dus nog niet binnen, althans zo begrijp ik zijn uitspraak ;)

Quote:

We zullen zeker sneller zijn dan afgelopen seizoen. 2007 wordt voor Spyker echter een inhaalslag. Pas later in het seizoen en vervolgens in 2008 moeten we tonen dat we echt vooruitgang boeken. We moeten vooral realistisch blijven, want voorlopig hebben we nog geen meter gereden.’’
Dat geloof ik graag maar als de buren nog sneller zijn geworden ga je per definitie achteruit. Simpele logica. Er is in ieder geval het besef dat men sowieso in de eerste helft van het seizoen het veld voor zich uit zal jagen.

Alle quotes zijn te vinden hier: http://www.ad.nl/sport/article897795.ece

JPMontoya 13-12-2006 20:28

Als ik al dat lees ben ik niet echt positief gestemd over Spyker...

Met de achterstand die ze nu oplopen gaan ze het zeker moeten afleggen tegenover Super Aguri

JPMontoya 20-12-2006 00:36

En opnieuw wordt het geld over de balk gegooid...

Quote:

Het Spyker Formule 1-team organiseert voor het begin van het nieuwe seizoen een ski-evenement in Zwitserland. Deze is bedoeld voor de media, zodat zij de medewerkers van het team en de coureurs beter kunnen leren kennen.

Het Nederlandse team heeft laten weten dat het ski-evenement een jaarlijkse traditie moet worden. Ferrari gaat elk jaar op wintersport in het Italiaanse Campiglio.

Bron: www.f1racing.net

Frank 490 20-12-2006 01:36

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 196748)
En opnieuw wordt het geld over de balk gegooid...

Ik weet niet of dat geld over de balk smijten is. Voor een paar tonnetjes krijg je een positief gestemde pers, dus postieve berichtgeving en dat is precies wat je nodig hebt om eventuele sponsors geinteresseerd te krijgen.

Ik zie het eerder als een investering dan als geldsmijterij.

Mark 20-12-2006 15:19

Quote:

Originally Posted by Frank 490 (Post 196754)
Voor een paar tonnetjes krijg je een positief gestemde pers, dus postieve berichtgeving .

Gezien de verwachtingen voor Spyker in 2007 lijkt me dat idd niet verkeerd ;) Hoezo, de pers is objectief? :)

Raceboy 21-12-2006 00:42

En ze hebben al een nieuwe sponsor:

Quote:

Spyker F1 Team is very proud to announce a new sponsorship agreement for 3 years with McGregor Fashion Group. The agreement consists of a sponsoring agreement as well as a licensing agreement. McGregor will launch a fashion line to be named "Spyker F1 by McGregor" which will be available in retail Spring 2007. This is another important step in order to make the Spyker F1 brand stronger and more attractive. The company is one of the strongest growing European fashion houses.

spykerf1

Neo-242 21-12-2006 01:14

'overgangsjaar', 'afgangsjaar' ja :D
Zonder vette sponsors zie ik Spyker maar een kort leven hebben in de F1:bye:

Mark 21-12-2006 01:17

Quote:

Originally Posted by raceboy (Post 196830)
En ze hebben al een nieuwe sponsor:

Zoiets was te verwachten, de familie Schothorst is de laatste jaren al een van de betere sponsoren geweest op Circuitpark Zandvoort ;) Ach, qua marketing voor de lokale markt Nederland doet Spyker het nog niet zo slecht.

Wat betreft Spyker versus STR en SA:
Quote:

Leading Formula One teams including McLaren and Ferrari have now officially thrown their weight behind a campaign to stop Super Aguri and Toro Rosso from racing with customer cars next season, autosport.com can reveal.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/56068
Opmerkelijk dat Ferrari zich uitspreekt voor Spyker en dus eigenlijk een beetje tegen STR. Sterker nog, zelfs RBR volgt Spyker in deze kwestie. Wie heeft de intellectuele rechten op de RBR wagens? Juist, Red Bull Technologies! Dat staat dan weer los van RBR. Uiteraard een grote pot nat...............maar het zal wel kloppen op papier ;)

Hoe gaat deze hele zaak aflopen? Spyker gaat naar de rechter en zal winnen. SA en eventueel STR zullen een schikking treffen of zoiets. SA en STR gaan overigens van start met de gewraakte wagens :) Over 5 maanden weet niemand meer dit ;)

Raceboy 21-12-2006 01:22

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 196833)
Wie heeft de intellectuele rechten op de RBR wagens? Juist, Red Bull Technologies! Dat staat dan weer los van RBR. Uiteraard een grote pot nat...............maar het zal wel kloppen op papier ;)

Hoe weet jj dat? Je kan itellectuele rechten ook verkopen. Lijkt me een gaatje dat niet in het fia reglement is voorzien.

Quote:

Hoe gaat deze hele zaak aflopen? Spyker gaat naar de rechter
Een rechter komt er niet aan te pas vermits het om arbitrage draait.

arbitrage: "arbitrage (arbitrage)
(arbitragerecht) scheidsrechterlijk geding. Partijen kunnen overeenkomen hun geschillen niet voor te leggen aan de officiële rechter, maar een voor hen bindende uitspraak te laten doen door een scheidsrechterlijk orgaan. Beslechting van een geschil door een niet-overheidsrechter/arbiter. Elk geschil dat reeds is ontstaan of nog kan ontstaan uit een bepaalde rechtsbetrekking, waarover een dading mag worden aangegaan, kan bij overeenkomst aan arbitrage worden onderworpen."

Mark 21-12-2006 01:43

Quote:

Originally Posted by raceboy (Post 196834)
Een rechter komt er niet aan te pas vermits het om arbitrage draait.

arbitrage: "arbitrage (arbitrage)
(arbitragerecht) scheidsrechterlijk geding. Partijen kunnen overeenkomen hun geschillen niet voor te leggen aan de officiële rechter, maar een voor hen bindende uitspraak te laten doen door een scheidsrechterlijk orgaan. Beslechting van een geschil door een niet-overheidsrechter/arbiter. Elk geschil dat reeds is ontstaan of nog kan ontstaan uit een bepaalde rechtsbetrekking, waarover een dading mag worden aangegaan, kan bij overeenkomst aan arbitrage worden onderworpen."

Zit jij zo laat nog in de studieboeken? :applaus: :applaus: We zijn trots op je ;) Juridische expertise binnen de VZW kan op zijn tijd best handig zijn :)

Die intellectuele rechten? Dat is idd een heikel punt voor 2007. Het kan allemaal wel kloppen voor RBR/STR en Honda/SA.............maar het is niet in de geest van de reglementen ;) In 2008? Dan is er geen probleem meer.

Frank 490 21-12-2006 01:59

Met McGregor als sponsor zie ik dadelijk nog Tom Coronel als rijder opduiken.....

Jan 21-12-2006 14:05

Quote:

Originally Posted by Frank 490 (Post 196842)
Met McGregor als sponsor zie ik dadelijk nog Tom Coronel als rijder opduiken.....

Nope, Adrian Sutil heeft het tweede zitje bemachtigd.

bron: www.autosport.com

Stranger 21-12-2006 20:53

Noemen we dit niet sponsoren van je eigen team?

Victor Müller die namens McGregor wat in Spyker stopt?

Mark 22-12-2006 00:51

Quote:

Originally Posted by jan (Post 196855)
Nope, Adrian Sutil heeft het tweede zitje bemachtigd.

bron: www.autosport.com

Daar zal Albers dan niet vrolijk van worden ;) Die Sutil heeft vorig toch e.e.a. laten zien tijdens die zeldzame vrije trainingen en testen. Monteiro is overigens wat minder blij omtrent de gang van zaken. Zijn kant van het verhaal is aanstaande..........oeps. Wat dat betreft was Tiago een makkelijke prooi voor Albers.

Mark 22-12-2006 21:50

Quote:

Deutscher Pianist fährt Formel 1

Wenn er genauso Gas gibt, wie er Klavier spielt, kann er unser neuer Schumi werden. Adrian Sutil (23) – dieser Pianist fährt jetzt Formel 1!

Schon mit zwölf Jahren war Sutil (Lieblingsstück: Gershwins „Rhapsody in Blue“) ein gefragter Pianist, spielte Konzerte vor 500 Zuhörern.

http://www.bild.t-online.de/BTO/spor...l-formel1.html
Een multitalent met een leuk salaris voor een 23-jarige rookie. In 2007 tikt ie € 250.000 binnen.

Mark 23-12-2006 19:00

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 194318)
Kolles spreekt over de voorbereidingen voor 2007:

Geen testen voor de kerst? Centjes op? Volgens mij is elk team bezig met de ontwikkeling van de wagen in de fabriek, dus daar gaan ze de seconden daar alvast niet vinden ;) Lees het stuk zoals je wilt...........komt niet al te best over mijn inziens.

Testen in januari? Niet nodig voor Spyker:

Quote:

Voor de afgelopen tests in Jerez en Barcelona verklaarde het team dat het geen interim-wagen wou maken om met de nieuwe Ferrari-krachtbron te testen maar dat het op de definitieve wagen zou wachten. Het team was van plan om in januari in actie te komen maar Michiel Mol lichtte toe dat dit waarschijnlijk niet zal gebeuren.

http://www.f1journaal.be/node/15408
Met dergelijke berichten mogen we P21 en P22 exclusief reserveren voor Spyker ;)

Gèrre 27-12-2006 20:04

Ik ben zo niet thuis in het f1 wereldje maar als ik een team zou hebben zou ik wel zoveel mogenlijk testen. Aangezien je toch wil mee dingen met de top of middenklasse in dit geval :)

Grig-O 28-12-2006 20:48

Ik heb net een kalender van Spyker F1 gekregen zonder de GP van België erop... :s

Mark 01-01-2007 04:46

Iemand die 2006 slecht heeft afgesloten is ene Albers ;) Tijdens een uitzending op RTL4 voor het programma RTL Boulevard vervulde Albers een wens voor misdaadjournalsit John van den Heuvel. E.e.a. had te maken met Zandvoort en een Porsche GT1 in straatconfiguratie.

Kreeg net te laat de SMS binnen om te zappen naar die uitzending, heb alleen nog maar vernomen dat de Porsche GT1 in ietwat (zwaar) gehavende staat het circuit had verlaten. We wachten met spanning op een youtube-linkje :)

Stranger 01-01-2007 13:43

Christijan deed samen met John een aantal verkenningsrondjes in een Nissan toen hij tot zijn verbazing ineens de Porsche op het circuit zag met iemand anders achter het stuur.

Bleek dat degene die hem 15 meter aan de kant wildet zetten er het circuit mee was opgegaan. Christijan zette de Nissan stil en stond te wachten tot de Porsche langskwam, maar dit gebeurde niet.

Bleek de instructeur(?) de wagen goed in de vangrail te hebben gezet met een flinke schadepost tot gevolg. Wagen bleek alleen WA-verzekerd en Christijan had degene van wie hij hem had geleend toegezegd alleen zelf in de auto zou rijden.

Volgens het stukje is de politie er bij geweest en heeft Christijan later nog wel de wens van een gehandicapt kind op Zandvoort kunnen vervullen.

(P.S. ik zapte langs RTL toen ik Albers ineens op het scherm zag, aanleiding voor de run met John wist ik nog niet.)

DDRT_Fred 01-01-2007 16:12

Dat is wel minder. Zandvoort is een verraderlijk circuit. Weet je toevallig waar hij in de vangrails had gestoken?

Bramzel 01-01-2007 17:04

Lekker kansloze poging weer om Albers in de zeik te zetten Mark. Misschien toch eerst even kijken hoe de vork echt in de steel zit voordat je dergelijke posts plaatst?

Michael Schaap was met de wagen aan de haal gegaan, Christijan Albers had nadrukkelijk verboden dat iemand aan die auto zou zitten aangezien hij geleend was, de heer Schaap (raceinstructeur van de rijvaardigheidstrainingen op Zandvoort) sloeg dit echter in de wind en vond dat hij de auto wel even kon lenen. Gevolg, 120.000 euro schade aan de wagen.

Artikel over het ongeluk (bron onbekend:)
'Ik heb net het schaderapport binnen. Er is meer dan een ton kapot aan die auto. De uitlaat ligt er onderuit, alle velgen zijn kapot. Het is een flinke schuiver geweest. Ik hoop dat die jongen die dit gedaan heeft zijn verantwoordelijkheid neemt.'

Woensdag belandde de exclusieve Porsche Carrera GT van Trust-eigenaar Michel Perridon, de eerste van twaalf stuks in Nederland en één van de weinigen op Nederlands kenteken, in de vangrail op het circuit van Zandvoort. De auto was daar omdat F1-coureur Christijan Albers, die wordt gesponsord door Trust, de auto had meegekregen voor tv-opnames met John van den Heuvel van De Telegraaf. Alleen Albers mocht in de 612 pk sterke Porsche rijden.

Maar toen Albers en Van den Heuvel het circuit verkenden in een Nissan 350 Z, bleek race-instructeur Michel Schaap van de Rensportschool Zandvoort doodleuk met de Porsche van Perridon aan de haal te zijn gegaan. Koude motor en bandjes en 612 pk op de achterwielen... dat was iets te veel Schaap.

Schade: 120.000 euro.

Onverzekerd.

Perridon: 'Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld, maar leuk is het zeker niet. Christijan schaamt zich kapot, hij voelt zich verantwoordelijk, terwijl hij hier helemaal niets aan kan doen. Die instructeur had gewoon van mijn auto moeten afblijven. Lekker zooitje is het daar bij die rensportschool.' Rotterdammer Perridon hoeft overigens nu niet tijdelijk met de bus, want hij beschikt ook nog over ondermeer een Bentley GT en een Porsche 911 turbo. Begin 2007 krijgt hij de eerste Bugatti Veyron van Nederland geleverd.eye popping smiley

Christijan Albers zelf had aanzienlijk minder moeite met deze Carrera op het circuit van Zandvoort tijdens de Quote Circuit Experience in 2004. Zo moet het dus, meneer Schaap.


En een fotootje:

http://www.petrolhead.nl/beelden/porschecarrera.jpg

Mark 01-01-2007 17:10

Quote:

Originally Posted by Bramzel (Post 197893)
Lekker kansloze poging weer om Albers in de zeik te zetten Mark. Misschien toch eerst even kijken hoe de vork echt in de steel zit voordat je dergelijke posts plaatst?

Hmmm, waar schrijf ik dat Albers de dader was? Geef ook duidelijk aan dat ik het fragment niet gezien heb. Leg me eens uit...........hoe kan ik het nog duidelijker verwoorden?

Uit jou berichtje is toch duidelijk geworden dat Albers er behoorlijk mee in zijn maag zit. Wij tweetjes beginnen 2007 alvast weer lekker :)

Bramzel 01-01-2007 17:33

Jouw posts hebben altijd een smalend suggestieve ondertoon als het om dit soort zaken gaat, maar als je er dan op aangesproken word dan weet je het weer net goed uit te leggen om de onschuld zelve te zijn.

En nee, wij zullen nooit vrienden worden nee.


All times are GMT +2. The time now is 19:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.