![]() |
BEC Race2 Truck grand prix
Race twee komt er aan en het is hier nog steeds stil op de paddock, wie komt er kijken , wie gaat deelnemen, wie is hard aan het werk ?
Voor mij de eerste wedstrijd van het seizoen (ja het is al weer bijna een jaar geleden :( ) maar niet te min boordevol enthouiasme en ambitie. Een geweldig race weekend eigenlijk veel publiek, hopelijk goed weer, pitboxen om in te staan, kortom BEC op en top. Laat iets van je horen, wie gaat er goed presteren, wie wil een revanche voor een eerste opgave? en wie gaat die diesel verslaan ? Enfin, see you all in zolder :gas: |
Ik ben zaterdag en zondag aanwezig. Dit om alles op gevoelige plaat vast te leggen.
't Gaat weer een prachtig weekend worden, net als vorig jaar. Nu vervangt de BEC de BTCS. Mvg... |
Hey Thomaske, ge komt maar iets drinken hé ;-)
Ja, ik zie het al helemaal zitten, ben geweldig gemotiveerd, de conditie was nog nooit zo goed (echt aan gewerkt), team zit goed in mekaar, Yep we gaan ervoor :D |
oei, conditie is optimaal, zullen we moeten opletten !!
Als dan de wagen ook in conditie is zullen we fun hebben! Amigo, horen elkaar wel nog! |
Quote:
|
Ik ga ook meerijden tijdens de Truck GP. Samen met de Pudding op den Beamer! :gas:
Mijn conditie is uiteraard niets in vergelijking met Pudding :rolleyes: maar ga mijn Gallo-Romeins lichaam (du-uh) in de komende weken dan toch nog maar effe aftrainen :p zodat ik de Pudding kan volgen. 'k Kijk er echt naar uit, hoop idd op BEC op en top ! See you all in Zolder ! Scalle |
Quote:
|
Amai, dit lijken mij hier al serieuze Temptation toestanden :D dr moet ook nog koers gereden worden hé:gas:
|
Ik ga ook proberen te komen kijken.
|
Euhm... € 20 toegang ? :s
Hey Pudding ;) |
Wie heeft nog een teamchef nodig ? Ben beschikbaar volgens afspraken .
Reageren via mail |
Op de site van Zolder kon je in voorverkoop tickets kopen. 1 kopen +1 gratis en 2 kopen +2 gratis. Maar het staat niet meer op de vernieuwde site.
|
Quote:
|
clubcard ? sounds interesting :D
|
kan iemand mij helpen aan 2 vrijkaarten?:worship: :gas:
|
Quote:
|
Quote:
Ikd acht we sturen dan maar is een mailtje richting Cz voor wat uitleg. 72 uren later nog steeds noppes. |
Quote:
|
Aan de andere kant, als ze iedereen gratis laten binnen komen hebben ze nog geen inkomsten hé ;) :p
|
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de BEC tijdens de Truck GP.
Batterijen opladen, het goede nieuws verwerken dat Traxx komt met de Clio voor Bart VDB en Chris Voet... |
Quote:
Enfin, tussen 'kunnen verstaan' en 'willen verstaan' is het gat groot, zelfs als het door je buurman uitgelegd wordt... En blijkbaar vindt een enkeling het dan nog steeds normaal dat je, ook al racet hij zelf compleet naast het circuit, het woord 'aanpassen' in de mond neemt :crazy: . Over 'jeugdig enthousiasme' kan men niet echt spreken voor die kerel :no: Wat Traxx Racing betreft: na enig onderling overleg werd besloten om aan de BEC (in het kader van de Truck GP) deel te nemen met de Renault Clio 2.0 RS. Wat het vervolg van het seizoen betreft: jullie worden op de hoogte gehouden, zowel qua BEC als BTCS... @Thomas: scherp je potlood maar... Ook vóór de BEC heb je nog wel wat te doen, ergens in Brussel ;) |
Quote:
Ben verplicht om mee naar de Ardennen te gaan van woensdag tot vrijdag :frusty: normaal ook 't weekend maar heb me daar al uitgepraat. Mvg... |
aardig deelnemersveld dit weekend. Hopelijk morgen weer zo'n leuke race als de vorige.
|
Pffff, ik zit hier thuis terwijl nu de BEC aan het rijden is.
Godverdomme ik had toch moeten gaan hé ! Ach, ik zal me maar troosten met het feit dat ik nog veel werk heb, hoewel dat dat minder leuk is ;) (en dat het straks DTM op ARD is) |
Ben gaan kijken naar de bec. Was verrast door de bmw nummer 23. Weet iemand wat daar vanvoor van motor inligt. Klinkt als een v8 maar moeilijk geloven dat het eentje is. Voor de rest jammer dat de ultima uitviel;)
|
Ik ken er weinig van maar volgens mij is het wel degelijk een V8...:D
|
Quote:
Overigens aangenaam verrast door het aantal deelnemers, 60 deelnemers ! Like the good old days :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
In elk geval, deze BEC race (voormalige TC) kende dit weekend wel een vol deelnemersveld (mede dankzij de GDC) en dat valt enkel toe te juichen. |
Ja leuke race, vooral op het einde met wat motregen... iedereen op eieren. Ik ben blij voor Traxx met het goede resultaat. Is een opsteker voor hen na de opdoffer in Dijon. Voor mij was het de eerste maal daar in Dijon. Is inderdaad niet simpel om daar met een kleine wagen tussen de Silhouettes te rijden.
Jammer genoeg moesten wij na 3 ronden opgeven in BEC gisteren met mechanische pech aan onze MINI. Wat ik vreemd vond op het einde van de race (ik stond op overdekte tribune) is dat de snelle jongens op het rechte stuk toch maar bleven voorbijsteken onder gele vlag! |
Hmmm, ik kan dit niet bevestigen (ik was nog aan het recupereren van m'n stint ;-) ) maar tijdend het eerste uur (toen ik reed) kan ik zeggen dat iedereen zich goed hield aan de vlaggen.
Was ook voor mij een van de mooiste wedstrijden, echt zoals "The Good old day's" nog eens een vol deelnemersveld. |
GDC = Grote Duitse Cup....?
|
Quote:
|
Quote:
Met de motregen op het einde was 't op sommige plaatsen inderdaad een beetje 'tricky', maar uiteindelijk toch ook wel fun. Zoals Pudding reeds aangaf: een verslagje van HRT racing team volgt nog ! Greetz ! |
Beelden van de BEC, te samen met beelden van de Trucks, legend cars en brl:
http://www.garagetv.be/video-galerij...ideo16245.aspx Race Trucks: Warm up BRL: Race 1 BEC: Race Race Trucks: Qualifying Race BRL: Race 2 Legend Cars: Race 4 Race Trucks: Championship Race Ik heb de kwaliteit wat moeten verminderen omdat het anders te groot was om te uploaden. Morgen komen er ook foto's van op mijn site! |
Daar ik nu volop bezig ben met mijn eindwerk heb ik wat minder tijd om met mijn foto's bezig te zijn.
Toch probeer ik ze deze week al online te krijgen. Mvg... |
Ik heb van Harry Steegmans onboardbeelden gekregen. Ik heb de opwarmingsronde en de start in een filmpje gegoten. Als ik wat meer tijd heb, zal ik ook andere momenten uit de video knippen en online plaatsen.
http://www.garagetv.be/video-galerij..._07_Start.aspx Als ik deze video's niet online mag zetten van Harry, zal ik ze terug offline halen. Alvast bedankt aan Harry voor de beelden! |
Quote:
Is wel Michel die gestart heeft... Mvg... |
All times are GMT +2. The time now is 22:26. |