![]() |
Wederom een poging om GT4 leven in te blazen, ditmaal op CPZ in Ollanda!
Quote:
Quote:
Quote:
Edit: nu al meer wagens dan in het BGTC: Quote:
|
Het wordt afwachten of dit iets wordt. Nu zijn Kroymans (o.a. Aston Martin en Corvette importeur) en BMW (importeurs en dealers) erg autosport minded dus een 10, 12 auto's moet sowieso lukken. Verder de Nederlandse Lotus importeur van den Kooi met een paar Exiges. En Van Kalmthout met een Mustang? ;)
Las ik nou ergens dat ze de BMW 130i's ook in dit kampioenschap gaan proppen? Dat lijkt me dan weer helemaal niks. Ik vind het overigens jammer dat ze niet gekozen hebben voor het Italiaanse Superstars. Mooie dikke wagens, vele merken (o.a. BMW, Jaguar, Audi, Mercedes, Chrysler) actief dus ook interessant voor dealers/importeurs (inbreng van deze partijen is om de een of andere reden altijd belangrijk wil op Zandvoort iets georganiseerd worden) en volgens mij ook vrij GT3/GT4 achtig dus wagens zijn aan elkaar gewaagd wat betreft prestaties en dit zorgt ook voor relatief lage kosten. |
Als de BMW 130i Cup weg valt, zullen mogelijk enkele BMW rijders daarvan naar dit kampioenschap overstappen.
Denk maar aan Ricardo van der Ende, Duncan Huisman (Ekris), Tim Coronel, Bas Schothorst(McGregor) en misschien team Bleekemolen. Dan Kroymans met de Corvette(s) en mogelijk Aston Martins. Equipe Verschuur met een aantal wagens Ritskes en co. misschien met Reiter/KTM BGTC team met GT4 wagens, waaronder KS Motorsport. |
Quote:
Quote:
|
Wagen 1 is bevestigd:
Quote:
|
Quote:
Trouwens opmerkelijk welk 'momentum' een nog niet bestaande, nationale raceklasse genereert. Een knap stukje marketing, dat is zeker! |
Ik had liever een toerwagenkampioenschap gezien. Dat lijkt me ook veel interessanter voor dealers en importeurs. Waarom geen benzine versie van de Toerwagen Diesel Cup of Superstars?
|
Quote:
Quote:
Audi S5, mogen AWD auto's hun AWD behouden? Ik ben dit nieuws nog nergens anders tegengekomen dus ik ga er vanuit dat het een Nederlands project betreft. Uit de 1e post in dit topic: Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
3 races is niet verkeerd. Ik ga er vanuit dat bij de sprintraces geen rijderswissel is. Dus coureur A rijdt sprintrace 1 en coureur B rijdt sprintrace 2. Tijdens hoofdrace halverwege een rijderswissel. Eindelijk zero tolerance: Quote:
Waarom wordt het reglement dan niet aangepast? |
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik warme gevoelens ga koesteren voor een CPZ klasse. Ondanks de zware tijden, regent het goed nieuws! En ja, ik geloof het ook nog :)
O.a. dit bericht, een fragment: Quote:
|
Positief en negatief:
Quote:
Positief: men ziet in dat bepaalde Zandvoorste zandhazen de boel steeds verzieken en verpesten voor de mensen die het wel goed voorhebben. Negatief: De structuur van de FIA/KNAF belemmeren een stap voorwaarts voor een gezonde vorm van autosport. |
De PR machine is in ieder geval een succes want zelfs Mark is overtuigd. :D;)
Quote:
Zijn de BMW en Maserati Nederlandse initiatieven? Voor het homologeren van een wagen voor GT4 is toch geen inmenging nodig van een fabrikant? Dus waarom moet Moritz naar Amerika? Sponsoring zal er op dit moment niet te halen zijn in Detroit. ;) |
Met de publicatie van de 'zelfstandige' kalender van het Dutch GT4 is er tegelijkertijd minder goed nieuws voor de oosterburen. Onder de noemer "de 1 zijn dood, is de ander zijn brood" wellicht een stimulans voor de hollandse serie??
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Ginetta toch in GT4:
Quote:
|
Mwoah, schrijf maar 2 wagens voor Ekris in:
Quote:
|
Ik dacht dat SRO per wagen en per klasse een "leverancier"/"dealer" zou aanduiden. Een Lambo GT3 via Reiter, een BMW Z4 GT4 via G&A und so weiter. Bestaat die regel nog?
Quote:
|
Quote:
Quote:
Misschien alleen een test om te kijken waar de Porsche staat t.o.v. de andere wagens? Als men toch verschillende preperateurs per model toe gaat laten vind ik dit geen slimme zet van SRO. |
Quote:
|
Je moet dus een ombouwsetje kopen bij van Splunteren om in NL deel te nemen voor het Dutch GT4. Zo te zien is een Europese GT4 weer anders............volgt u nog?
Quote:
|
Andere uitlaat ivm strengere geluidsnormen in Nederland?
|
Quote:
Zonder andere berichtgeving lees ik dan dit vandaag: Quote:
|
Quote:
Chevrolet Camaro GT4 van Riley (dus Moritz kan het circuit op ;)): http://www.endurance-info.com/2009_G...na/Camaro1.jpg Bron: www.endurance-info.com http://www.endurance-info.com/articl...d=7138&thold=0 |
Quote:
|
nice :)
|
Die is inderdaad niet mis! A real American! ;)
|
Quote:
Quote:
Indien KS ook daadwerkelijk 2 wagens gaat inzetten, komt het totaal aantal Ginetta's dus op 4! Ik heb het gevoel dat het daar niet bij blijft... |
Quote:
|
In de nieuwe RTL GP magazine (van RTL7 dus) staat er een vrij groot artikel over die "Dutch GT4". Helaas nog geen tijd gehad om het te lezen.
|
Quote:
Mvg |
Veel nieuws staat er niet in, meer een verzameling van hetgeen al bekend is. Enige nieuwtje dat ik kan vinden is de mogelijke betrokkenheid van Speedlover bij een Corvette project.
|
Nieuws uit onverwachte hoek:
Quote:
|
Het betreft dus deze wagen:
http://www.fabuloussavers.com/wallpa...allpaper_s.jpg |
Misschien nog een BMW M3 GT4:
Quote:
|
Quote:
|
Enkele nieuwtjes
Mvg.. |
Quote:
|
Quote:
Ook bestaat er de mogelijkheid dat het team rond Euser met een Marcos naar de DSMEC komt want er waren enkele piloten geïnteresseerd. Wim Jeuris heeft één van de bolides de donderdag aan de tand gevoeld maar of er een deal is dat weten we nog niet. Maar nu terug On Topic Dutch GT4 Mvg |
All times are GMT +2. The time now is 15:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.