![]() |
DSMEC: 10 Hours of Zolder
Het ziet er opnieuw naar uit dat we een leuk startveld gaan krijgen. Volgens de info waarover ik vandaag de dag beschik zijn er nog wel enkele wagens op komst (waarover later meer).
- Thiersen - Bouvy - Aston GT4 voor Renard - KS en de Ginetta's (2) - G&A en de BMW GT4 - JD Competition - Toyota Europe Van deze 8 hebben we dus al weet. Voorlopige deelnemerslijst is hier terug te vinden. http://www.dunlopendurancecup.be/fil...der%202009.pdf |
Dag Dries, dit is een link naar de inschrijvingslijst van vorig jaar.
|
Quote:
|
Quote:
|
De Porsche van McDonalds Racing is nog niet zeker.
Tijdens het weekend van de FIA GT was het alleen Langeberg die zeker was op deze wagen. Maat ze zijn in gesprek met snelle piloten. Mvg |
Dries, wordt er eventueel ook een bijeenkomst gehouden ivm de plannen voor 2010?
Mvg |
Quote:
Van deze weten we dus dat ze komen maar hebben we nog geen inschrijving. |
Quote:
Geen idee Thomas, zal eens luisteren. Ik weet althans van niets. |
Quote:
|
Quote:
JD By KS Motorsport Porsche 996 RSR De Laet Danny / Vollenbergh Joost |
Quote:
|
De Mosler van MExT Racing komt niet aan de start.
|
Quote:
Jaap van Lagen is erbij op de clio van Polderman autosport.be |
US Carworld en Chad Racing van de partij :)
Nog een extra wagen voor Speedlover. (5de) DVB Racing met een Clio III |
Quote:
Dreamteam zou geweest zijn: De Keersmaecker Van Elslander Short |
Renard toch niet in een Aston GT4, aangezien hij op de First Porsche staat.
Ook geen Biturbo meer blijkbaar. Voor de rest toch al een mooi gevuld veld! |
Quote:
|
Enkele nieuwtjes die ik de afgelopen dagen heb opgevangen op Circuit Zolder, Glossocircuit Arendonk etc..
Cor Euser zou afkomen met de Marcos Mantis. De wagen waarmee ze ook in Assen meereden. Michael De Keersmaecker zou gecontacteerd zijn door Chris Mattheus maar niets is zeker. AD Sport zou de BiTurbo op stal laten en opteren voor de Porsche 997 GT3 Cup waarmee Heyer in Assen een derde startplaats wist te bemachtigen. Mvg |
Quote:
1ste een gerucht 2de is nieuw Misschien stapt De Keersmaecker wel in op de Saker ;) |
Quote:
Ivm Euser. Dit zou zeker zijn daar een bepaald persoon telefoon van Cor Euser himself had gekregen. Mvg |
Nieuwe startlijst online op www.dsmec.be
Was al opgemaakt maar dient nog erbij te komen: Gemex met de Ford Mondeo Moore International met de BMW Veel plezier ermee |
Nieuwe lijst: http://www.dunlopendurancecup.be/fil...10%20Hours.pdf
Als ik niet scheel kijk tel ik 58 deelnemers! Iemand een idee hoe lang het geleden is dat we 58 wagens aan de start zagen van een wedstrijd op Zolder? Dat moet toch zowat bijna 10 jaar geleden zijn. |
WAUW! Dat begint er beter uit te zien dan de 24h van Zolder! Echt balen dat ik er niet bij kan zijn :(:(:(....
|
All times are GMT +2. The time now is 15:21. |