![]() |
d'ambrosio naar Virgin?
Volgens de morgen zou er bij Virgin een contract klaar liggen voor d'ambrosio met steun van renault. Het enige waar ze op wachten is steun (lees een dikke portefuille) vanuit België.
|
als die steun per se belgisch moet zijn, mogen ze dat contract al weer weg leggen, vrees ik :(
|
Is weer een vals gerucht, bij Virgin zeggen ze Glock & Di Grassi te houden voor 2011.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/86579 |
Het is de tijd van geruchten, maar er zou al 3,5 miljoen euro bij elkaar zijn gezameld. Al is het maar een plaats als testpiloot, d'Ambrosio op vrijdag zien uitkomen zou al mooi zijn.
Teams zijn al altijd goed geweest in het ontkennen van geruchten, maar vaak is het zo dat die geruchten dan wel vaak de juiste zijn. Het is niet omdat d'Ambrosio een Belg is, dat het daarom onmogelijk is om in de F1 te raken, want dat is het idee dat vele mensen hebben. |
Quote:
Quote:
|
Vijf keer rijden op vrijdag voorlopig voor d' ambrosio;
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Is toch een begin en dat had ik niet verwacht!:applaus:
Jammer dat het bij een hekkensluiter als Virgin is. |
Ik vind dat helemaal niet jammer, je kans best beginnen onderaan bij een minder team in plaats van te hard van stapel te lopen. Stel dat hij bij Renault als rijder aan de slag kon, dan zou hij onderaan staan tijdens de training, en dat zou een `slechter´ resultaat lijken dan met een Virgin onderaan staan :)
|
Wat betreft van der Garde:
Quote:
|
:d:d:d
|
massa is toch ook nog bij minardi begonnen, niet? nu is hij toch netjes al effe bij ferrari :p
|
Quote:
Massa heeft nooit bij Minardi gereden. Hij debuteerde bij Sauber. Alonso en Webber hebben wel hun Carriere va Minardi uitgebouwd. |
die 2 zijn zelfs in hetzelfde jaar begonnen, het eerste jaar van Paul Stoddart. Dat die nog niet ergens opgedoken is om te roepen wat een neus voor talent hij wel heeft...
|
Quote:
|
Quote:
Spanje was toen helemaal geen autosportminded land. Het enige wat telde was motorsport |
ik denk dat di Grassi vandaag Jerommeke zijn kansen vergroot heeft?
|
Quote:
De crash tijdens de opwarmronde is een van de eerste fouten die hij dit seizoen maakt. Of vergis ik mij? |
hij heeft Glock nog maar voor de 2de keer geklopt, en het was misschien zijn eerste fout, maar toch een serieuze, als je't mij vraagt.
|
Op naar P20 ;)
Quote:
|
laat ons hopen dat er dan eindelijk nog eens een Belg bij is! Al is het dan maar bij Virgin...
|
Moet 'Jerommeke' de duimen leggen?
Jerome D'Ambriosio mag zijn hoop om de eerste Belg in de Formule 1 te worden in 16 jaar tijd, opbergen. Dat meldt de Waalse pers althans. Virgin Racing, het team waarvoor D'Ambrosio momenteel tijdens de vrijdagtraingen in actie komt, zou de Nederlander Guido Van der Garde verkiezen.
De jongste maanden gonsde het van de geruchten omtrent het tweede stoeltje bij Virgin. De Duitser Timo Glock blijft ook in 2011 aan als eerste piloot, maar de positie van de Braziliaan Lucas di Grassi wankelt. Enkele mindere resultaten (een zware crash op weg naar de startopstelling in Japan, gevolgd door een nieuwe crash in Korea) deden zijn kansen geen goed. Bovendien heeft hij geen zak geld ter beschikking. Volgens di Grassi zelf zou het team nochtans het liefst met hem verdergaan, maar kunnen omstandigheden (lees: geldnood) daar anders over beslissen. Van der Garde Als voornaamste kandidaten voor het stoeltje van di Grassi werden Guido Van der Garde en Jerome D'Ambrosio genoemd. Maar de goede prestaties tijdens de vrijdagtrainingen ten spijt, zou D'Ambrosio buiten de boot vallen. Van der Garde zou komend weekend, tijdens de Grand Prix van Brazilië, tekenen voor Virgin, zo meldt La Libre Belgique. De Nederlander zou dubbel zoveel geld als 'Jerommeke' op tafel kunnen leggen. Hij kan rekenen op de steun van het kledingmerk McGregor, waarvan zijn schoonvader een belangrijke aandeelhouder is en waarbij zijn manager commercieel directeur is. GVA online 4/11/10 16:13 |
All times are GMT +2. The time now is 17:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.