![]() |
uitslag GP Spanje
Hier is ie dan den uitslag
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1h30'29"981 2. 6 MONTOYA Williams BMW M + 0'35"600 Km/h 3. 3 COULTHARD McLaren Mercedes M + 0'42"600 4. 7 HEIDFELD Sauber Petronas B + 1'06"600 5. 8 MASSA Sauber Petronas B + 1'18"900 6. 20 FRENTZEN Arrows Cosworth B + 1'20"400 7. 11 VILLENEUVE BAR Honda B 1 lap(s) 8. 25 MCNISH Toyota M 1 lap(s) 9. 24 SALO Toyota M 1 lap(s) 10. 14 TRULLI Renault M 2 lap(s) 11. 5 R.SCHUMACHER Williams BMW M 2 lap(s) 12. 15 BUTTON Renault M 5 lap(s) 13. 12 PANIS BAR Honda B 22 lap(s) 14. 16 IRVINE Jaguar Cosworth M 24 lap(s) 15. 21 BERNOLDI Arrows Cosworth B 25 lap(s) 16. 10 SATO Jordan Honda B 55 lap(s) 17. 9 FISICHELLA Jordan Honda B 60 lap(s) 18. 4 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 61 lap(s) 19. 17 DE LA ROSA Jaguar Cosworth M 63 lap(s) 20. 2 BARRICHELLO Ferrari B 65 lap(s) Nie da 'k gekeken heb zunne 't was me (alweer)te saai .......... |
tja ...
zoals verwacht kon worden ... Ik verwacht niet veel beterschap de komende races (op vlak van spanning) |
Most boring race ever
|
http://208.50.7.92/files/photos/2002...nday/pic09.jpg
Hoop doet leven, beste paddockers: de A1-Ring zou williams beter moeten liggen... Dominant. Gemiddeld 1 seconde per ronde sneller rijden dan de eerstvolgende....wie stoot de F2002 van z'n troon ? Best aangename race gezien anders, redelijk wat achterhoede duels, knappe prestaties van de Saubers en toch een mooi eerste puntje voor Arrows. TOP: *Ferrari: jajajaaaa....weeral ja...bah *Sauber: Als het circuit Ferrari ligt, ligt het Sauber ook. Knappe prestaties van Heidfeld en Massa *Coulthard: Soms kan hij het nog eens, zo'n klasseflits als toen hij Button voorbijstak. Op het podium leek hij mij zo blij als een kind met z'n derde plaats. . *Renault: Pech gehad, maar verdienstelijk gereden. Nu nog die dekselse betrouwbaarheid... *Coulthards' vriendin OH MY GOD ! FLOP: *Williams-Pitcrew: Nooit de besten geweest in de pitlane, en nu laten ze zich nog domweg omverrijden ook. De 'Lolliepopman' wou het allemaal een ietsje te snel laten gaan en probeerde dan z'n lijf voor Montoya's wagen te gooien...goed bezig :) *Jordan: VRESELIJK. EDDIE: ONTSLA SATO ! Geen sympathie meer voor de knoeiende japanner. Al was hij nog zo subliem in F3, hier bakt hij er niks van. 1 ontslagje meer of minder, wat maakt het uit, nietwaar Eddie ? En laat jouw wagen ook eens nakijken, er scheelt iets zwaar aan. *Jaguar: dat wisten we al.... *BAR: Panis heeft vergeten hoe je moet finishen *Toyota: Onzichtbaar. Het sterke seizoensbegin verbleekt ietwat *Ferrari: Waarom toch altijd Barrichello ? Waarom toch ? Hoedanook, best 'aangename' race. Regie was matig, soms de goede beelden, soms helemaal niks. Blij dat Tassin en Vigneron het dan weten te vertellen. Lammens en Goossens heb ik ook even beziggehoord, leek me goed mee te vallen. Een doorsnee Grand Prix in de aanloop naar Schumacher's makkelijkste wereldtitel ooit.... Hoop doet leven, beste paddockers: de A1-Ring zou williams beter moeten liggen... Finish. |
lol ja ... Imola lag de Williams ook goed, zo voorspelde men ...
Voor de rest hebben Goossens en Lammens deze race heel goed hun best gedaan ... Het was aangenaam om naar te luisteren ... Nog geen Tassin-Vigneron, maar er is beterschap tov de eerste races ... Voor de rest wel knap hoe Coulthard en McLaren terugvechten na de superafgang van 2 weken terug ... airco |
En weg was'tie! :D
Na een tijdje dacht ik even dat hij zelfs op één pitstop reed, maar dat heeft niet mogen zijn. :( Prima wagen, prima motor, prima piloot, ...... De BMW motor is ettelijke tientalle PK's sterker (tussen de 30 en de 50), maar PK's alleen doen het hem duidelijk niet. De aerodynamica moet ook op punt staan, samen met de banden! Prima werk van Arrows en Frentzen! Frentzen is een goed piloot en Arrows is tot mooie dingen in staat. Hill won er in 1996 bijna de GP van Hongarije mee. Het bewijst dat mits de nodige technische staf en een goed piloot Arrows wel eens zou kunnen meespelen voor de punten. Spijtig dat ze nog nooit hebben kunnen bevestigen. Sauber staat er opnieuw dankzij de prachtige prestatie van Heidfeld en Massa, ... en toch ook een beetje dankzij Jackie Eeckeleart. Jaguar, Jordan, Minardi, ... wat moeten we daar mee? Mooie 7e plaats van Villeneuve. Ik hoop hem in de toekomst meer te gaan zien. Het wordt tijd en hij verdient het! Renault heeft nog werk maar is op de juiste weg. Volgens mij zijn een aantal teams er zo van overtuigd dat Ferrari met flexibele componenten werkt, dat ze zelf een beetje te ver zijn gegaan. Te veel spandex in de vleugel en ..... krak! :rolleyes: |
Quote:
Bij Minardi dachten ze dat ze de kip met het gouden ei hadden uitgevonden ... Niet dus ... airco |
REGIE ->>>> SUPER SLECHT
Tassin & Vigneron TOP Lammens & Goossens FLOP (zoals gewoonlijk) |
De champagne trok in ieder geval op niets, als we Montoya zijn gezicht bekijken ;) :
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_324.jpg bron: www.f1-live.com |
Quote:
Laat ze hun ding doen, na een tijd gaat het misschien allemaal nog beter beginnen klinken en smeken we om hun commentaar ;) Regie liet idd wel serieus te wensen over. Button probeerde in de pits voorbij Heidfeld te raken. Regie switchte doodleuk over naar saaie Schumacher die op z'n dooie gemak een pitstop kwam doen. |
Muhaha, voetbal was vele spannender, al zeg ik het zelf.
Gp opgenomen, maar ni van zins om em te bekijken, cheers! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
klopt. foutje ;) |
Herr Finish, ik dacht dat gij RTL zag?!
Op RTBF hadden ze trouwens ook ff niet door. Door al dat heen en weer geswitch vroeg Vingeron zich af wat er nu met Irvine was gebeurd terwijl hij deze net daarvoor door beeld had zien stappen :) Was anders best grappig hoe hij zich kwaad maakte: "Mais enfin, le realisateur ....!" |
Quote:
ik vond lammens en Goossens deze keer toch wel een stuk boven de middelmaat. Ze halen nog niet het niveau van Tassin en Vigneron, maar dat kan je na 5 GP's ook niet echt verwachten he ... airco |
Quote:
|
Ik moest toch nog een beetje slaap inhalen dus vond ik het een perfecte race, ik had wel bijna de start gemist...
|
op ITV beeldige uitspraken, zalig om hun commentaar te horen.
Tijdens de reclame ( wie kijkt er daar nu naar) eens gekeken op canvas en yep kvond het zeker niet slecht, kheb zelfs blijven plakken.... todat Button eruit ging, toen kreeg ik het wanneer men zei dat hij een fout maakte :frusty: Toch wel leuke gevechten op de achtergrond gezien, hopelijk blijft het zo. |
Boring race dus!
Ik ben blij dat ik dan toch maar naar Genk ben afgezakt om daar van de schitterende sfeer te gaan proeven! Het voetbalseizoen was tenminste spannend tot de voorlaatste speeldag, hoe lang is het in de F1 al geleden dat de beslissing in de voorlaatste race nog moets vallen voor het kamioenschap? Dat vindt ik eigenlij wel jammer. Greetz Barry |
Wel, 2000 was close totdat Hakkinens McLaren het begaf op Indianapolis. De laatste keer dateert echter van 1999 toen diezelfde Hakkinen in slotrace Suzuka 'Ferrari-kopman' Irvine lekker aftroefde en z'n 2de wereldtitel binnensleepte.
Het leukste is dat vanaf '96 tot '99 alle WK's in de laatste race werden beslecht. 96: Hill - Villeneuve (Villeneuve uit race) 97: Schumacher - Villeneuve (jawel, dé Jerez-move) 98: Schumacher - Hakkinen (klapband Schumacher + start-stall) 99: Hakkinen - Irvine (Irvine kwam er gewoon niet aan te pas) |
Idd, dat vroeg wereldkampioen is maar een trend va nde laatste 2 jaar zenne.
Daarvoor veel spannende duels gezien. Vooral de duels Hill - Schumacher zitten mij nog het verst (van vers en niet van ver) in het hoofd. dat was nog eens race... |
Quote:
gelle vergeet zeker erg snel wat die ons aandoen P.S nog grappige Quote van Mister Tassin Tout les commentaires nous disons "Tu as le plus beau circuit du monde " mais Quand tu va change votre positions commentaire" Ils sont terrible :):) |
Quote:
Wat Canvas ons aandeed dit weekend vond ik helemaal niet erg. Live kwalificaties en live race + commentatoren ter plaatse aanwezig. Nu nog hopen dat er veel volk gekeken heeft naar kwalificaties en race zodat sportchef Frank Van Laeken inziet dat er toch een F1publiek is dat zijn favoriete autosport wilt bekijken zoals dat hoort; met deftige commentaar en toch op z'n minst live. |
Quote:
|
genoeg gezwanst: terug on-topic nu ;)
Wat me opvalt: Dé grote 'losers' (zoals Stefaan Lammens het zo leuk zei ;) ) zijn toch wel Jordan en in het algemeen Honda... 2 (twee!) teams, 4 (vier!) coureurs op de baan, en na 5 races nog geen enkel punt binnen. En dat terwijl ze er feitelijk de middelen voor hebben en in het verleden bewezen hebben dat ze toch min of meer kunnen scoren. Jordan: Vreselijke wagen, oncompetitieve coureur. Ik heb het al gezegd, ik zeg het nog eens en ik blijf het zeggen; Sato lijkt me even onkundig als pakweg een Yoong. Omdat je domineert in een F3, betekent dit blijkbaar nog niet dat je in F1 meekan. BAR: Villeneuve's laatste BARjaar is tot nu het rampzaligste van z'n hele lijdensweg daar. Ik genoot onlangs nog een opname uit '97 waarin hij Schumacher het vuur aan de schenen legde. Hoe kan het toch dat zo'n talent onderdrukt wordt in zo'n knoeiend team ? Honda mag toch eventjes nadenken over hun toekomst in de F1. Want zo gaat het dus echt niet lukken. |
mja dat min of meer scoren verander je maar in supersuccesvol ...
McLaren-Honda vergeten zeker ... van successen gesproken ... Voor de rest gaat het op deze manier niet echt lukken voor Honda ... Jordan kan de investeringen blijkbaar niet meer goed dragen ... En Bar slaagt er al jaren niet in om haar eigen verwachtingen in te lossen ... airco |
Quote:
|
mja als ge het zo bekijkt ... de echte glorie ligt een paar jaren dervoor ;)
|
Chance da'k het heb opgenomen en er nie voor ben thuisgebleven, op een kwartierke zal ik alles straks wel gezien hebben, zeker?
|
Ik heb alleen de laatste ronde gezien. Heb om mijn gemak met ene maat op café gezeten en hem kunnen overtuigen om nog een paar pinten te bestellen ipv naar de GP te kijken.
Goede keuze :) |
Heb al vijftig ronden in fast forward mode gezien, moet ik nog verder kijken????
Barrichello???? Wat ben je ermee als het circuit op je stuur staat afgebeeld en je kan niet vertrekken??? Minardi???? Gevleugelde ontvleugeling??? BARslecht! Jordan, een processie van Echternach?? Jaguar, zonder klauwen Tot daar ongeveer het slechte nieuws, nu het goeie Frentzen en de Arrows doen het van de free practice op vrijdag tot op het einde van de race naar omstandigheden meer dan behoorlijk en zien dat beloond met een punt. Sauber weer sterk. Coulthard steekt zichzelf een hart onder de riem en haalt een overwinning op....Button! Montoya sprokkelt belangrijke punten door (en voor ???) de tweede plaats. Op de Ferrari met Schumi aan boord staat geen maat. De Toyota's halen weer de eindstreep, maar ook niet méér. jan |
Het enige waar ik op hoop is dat we eindelijk nog eens een regenrace te zien krijgen. En dan liefst zo één waar het halfweg de race met bakken begint te regenen en er chaos op en naast de baan uitbreekt. Ik denk dat dat de enige manier is om nog een beetje spektakel te krijgen, want hoezeer ik ook een Ferrari-fan ben, dit is toch wel een beetje te veel van het goede.
En laat die felicitaties voor Canvas maar achterwege : dit was één van de vier kwalificaties die ze dit jaar wel uitzenden, naar de rest kunnen we nog steeds fluiten. Blijkbaar zijn er hier inderdaad nogal veel mensen die snel vergeten hoe Canvas autosportliefhebbers behandelt. Ik heb zondag 20 minuten gekeken naar Canvas en voor mij was het nog altijd hetzelfde , zoutloze, onverschillige commentaar. Daarna overgeschakeld op RTBF en toch tenminste eens een paar keer kunnen lachen, ook al was de race slaapverwekkend. |
Quote:
airco |
Man dat gaat toch echt ver hé :)
Hoe kunde een race beter meemaken dan in zijn positie. Ff gas geven een 10 ronde later iedreen dubbele en dan volgen hé :D Kunt het hem ni kwalijk nemen, ik zou da ook doen ;) |
Berger geeft de kans op een titel op ...
Quote:
Het is misschien wel hard voor BMW-Williams ... maar feiten zijn feiten ... Zoals het de laatste races loopt hebben ze geen kans op een titel... Stel je voor dat ook Barrichello zijn aantal Finish'es een beetje kan opdrijven is er weinig dat BMW kan beginnen ... Misschien loont de realistische aanpak van Berger op termijn wel ... airco |
Quote:
|
;)
|
Quote:
dit hoor ik al liever waarom zou de titel al verloren zijn Motorsport blijft Motorsport ! |
Carl Gaden, het lid van de Williams pitcrew, die gisteren tijdens de GP F1 van Spanje aangereden werd door Montoya stelt het volgens technisch directeur Patrick Head prima. Tijdens de tweede pitstop van de Braziliaan hief Gaden het bord (de lollipop), waarmee aangegeven wordt dat de rijder mag wegrijden, iets te snel omhoog en daardoor reed Montoya over de voet van de technicus. Volgens het team heeft de man enkel een blauwe en gekneusde voet.
------- das toch goe nieuws maar had wel al gezien dat ie oké was :) |
All times are GMT +2. The time now is 13:38. |