![]() |
Pronostiek voor Oostenrijk: A1-ring(Zeltweg)
Voor de 6e keer is het weer tijd om een gokje op de pole-tijd te maken. De regels zijn juist dezelfde gebleven:
Voorspel de pole-position tijd. Diegene die er het dichtste bij zit krijgt 10 punten, de tweede 4 punten, 3e krijgt 4 punten, 4e krijgt 3 punten, de 5e krijgt er 2, en de 6e ontvangt 1 punt. Om geldig deel te nemen aan het klassement moeten alle pronostiekjes ten laatste voor de eerste Zaterdagtraining binnenzijn. Je mag de vrijdagtraining gebruiken om als indicatie te dienen. Ook reeds ingegeven tijden mogen aangepast (dmv edit)worden tot zaterdag voor de eerste vrije zaterdagtraining. Meerdere deelnames verboden. Alle betwistingen worden in eer en geweten door de depaddock-admins beslecht. De TussenStand(na 5 races): 1) Hhugo met 24 punten 2) Finish met 17 punten 3) Fleabite met 16 punten 4) Tsjolder en Johan met 10 punten 5) Werner met 9 punten 6) Bart.Vandecavey,Lambo en Oneliner met 6 punten 7) TiBo met 5 punten 8) RaceBoy, airco, Sennake en JPmontoya met 4 punten 9) Stijnconincx met 2 punten 10) Maarten en thecrowd met 1 punt Laatste moment om je geldige pronostiek in te dienen ... Zaterdag 11 Mei 09h00(CET) airco |
Ik ga de spits wederom afbijten, aangezien ik thuis nog gene internet heb, kan ik de komende dagen géén prono meer corrigeren :
Pole : Michael Schumacher met 1.07.843 Top 6 1. Ralf Schumacher 2. Michael Schumacher 3. David Coulthard 4. Kimi Raikkonen 5. Felipe Massa 6. Nick Heidfeld |
ik wacht de eerste testen nog ff af en het weer natuurlijk niet vergeten!
|
mja zoals gewoonlijk wachtek tot na de vrijdagtrainingen
|
Ik krijg dus alvast een punt voor eerste inschrijver?
|
sry regels staan vast :(
|
airco die tussenstand vind ik wel mooi zo, maar remember dat ik DQ was door mijn tijdsaanpassing...
|
ow ... ff editen ...
airco |
nog effe vraagje: moet je ook juist hebben wie de pole heeft gereden om punten te scoren? of is het gewoon de tijd die telt?
wanneer worden die vrijdagtrainingen uitgezonden en op welke zender, want ik mis die altijd, hoogstens 's avonds een samenvatting in één of ander Duits sportprogramma? |
12:45
Sportschau live: Formel-I-Weltmeisterschaft Freies Training zum Großen Preis von Österreich Reporter: Edgar Mielke ->>> ARD <<<- |
pole: Montoya 1,07,654
race: 1)R.Schumacher 2)J.Button 3)M.Schumacher 4)K.Raďkkonen 5)D.Coulthard 6)R.Barrichello |
merci jp
ik zet mijne wekker is da op ard? of zdf? of wdr? toeternitoe eigenlijk die posten staan toch naast mekaar op mijne tv alvast bedankt voor de info jp |
da is meestal op ARD
voor het resultaat telt enkel de pole-tijd ... De naam die je erbij plakt is puur facultatief ;) |
R Barrichello 1:07.995
|
Ik wacht nog even met een prono.
Wel moet gezegd worden dat deze GP een schakelmoment zal worden voor de rest van het seizoen. Als Williams hier niet met Ferrari mee kan, dan zie ik het somber in voor de rest van het seizoen. Kunnen ze wel mee, dan zie ik ze nog sterk voor de dag komen in GP's zoals Monza en Hockenheim. Wait and see dus. |
ik zal al maar een hint geven dat er heel het weekend een grote kans op buien en regen is ...
airco |
Mijn post komt dus zaterdag om 12:55 ;)
|
Re: Pronostiek voor Oostenrijk: A1-ring(Zeltweg)
Quote:
|
Pole: M. Schumacher 1:07.796
|
Pole: Barrichello: 1.07.000
1)JPM 2)Schumi 3)Coulthard 4)Button 5)Raikonnen 6)Heidfeld |
Pole:
M.schumacher met 1:08.000 Race: 1. J-P Montoya 2. K. Raikonnen 3. R. Barrichello 4. R. Schumacher 5. F. Massa 6. M. Schumacher |
1.18???
Verwacht gij regen ofzow?? of is dat ne prono voor de f3000?? :D |
seg ik wil niet lastig doen ofzo maar kan je de uiterste datum niet veranderen tot 11.00 CET het einde van de FP , als het regent heeft het echt weinig zin zo'n prono op vrijdag al optestellen .
En ik kijk dan naar de GP van San Marino , waar gelijkaardige omstandigheden waren en de limiet 11.00 cet was ! vinden jullie dit ook niet beter of niet ? |
Pole: RB in 1m08.018s
1. MS 2. RB 3. JPM 4. RS 5. DC 6. Nick Heidfeld |
Quote:
|
pole montoya 1.07.785
1:barrichello 2.montoya 3. R. schumacher 4.couthard 5.heidfelt 6.raikonnen MS zijne versnellingsbak loopt vast ;) |
pole: 1.08.203 MS
race 1 MS 2 JPM 3 Barrichello (problemen met tankinstallatie) 4 Ralf 5 Kimi 6 Fisico |
pole: M Schumacher: 1'08'300
race: 1.Barrichello 2.Montoya 3.Schumacher (ook tankproblemen) 4.Bernoldi 5.Raikonen 6.Button |
Quote:
Bovendien is dit zoals Oneliner zegt part of the game ... Als je een gokske waagt in gokbureau weet je vooraf ook niet of het gaat regenen ... airco |
Pole: 1.06.983 Rubens.
Race: 1. RB 2. MS 3. JPM 4. Trulli 5. Salo 6. Massa |
Pole: 1:23:5 Schumacher
1. RB 2. JPM 3. Trulli 4. Frentzen 5. Webber 6. Bernoldi |
Pole: 1min19.269 JPMontoya
(ik ga dus idd voor de regenbui, aangezien Yahoo weather forecast dit ook zo voorspelt...) 1. Barrichello (zou mooi zijn, niet ?) 2. Raikkonen 3. Schumacher (die lelijke) (ja, oké ze zijn nu allebei lelijk, Ralf dus) 4. Coulthard 5. Heidfeld 6. Panis Ik voorspel ook dat Kimi Raikkonen, net als in alle vorige GP's, op plaats 5 zal starten. |
Pole : JPM : 1'20"512
Ook ik verwacht regen. |
Rain it will be
Pole : JPM 1.19.258 1. JPM 2. MW 3. AY 4.RB 5.MS 6.MSa |
Webber én Yoong op het podium ?
Jaja... En België wordt dit WK wereldkampioen in het voetbal ;) :D Maar, zoals airco onder mij zegt, ieder zijn mening ;) Wel een leuke mening ;) |
iedereen zijn mening he Finiz
|
merde kben een uur te laat, tzal voor volgende keer zijn ;)
|
Results ...
Zeer sterke prestatie van velen ... Met 3 personen binnen een speling van 1 tiende van een seconde van de poletijd ... proficiat
Diegenen die op regen gokten, hadden het bij het verkeerde eind De uitslag:[list=1][*]Lambo die de pole-tijd maar met 67 duizendste miste ...[*]Tibo met een verschil van 82 duizendste van een seconde[*]Hhugo met een verschil van 87 duizendste van een seconde[*]stijnconincx zat er 121 duizendste naast[*]Maarten liet een verschil van 218 honderste optekenen[*]Johan scoort een puntje met 239 honderste verschil[/list=1] van een spannende qualifying gesproken ... ;) De stand ziet er nu als volgt uit ... De TussenStand(na 5 races): 1) Hhugo met 28 punten 2) Finish met 17 punten 3) Fleabite en Lambo met 16 punten 4) TiBo en Johan met 11 punten 5) Tsjolder met 10 punten 6) Werner met 9 punten 7) Bart.Vandecavey en Oneliner met 6 punten 8) Stijnconincx met 5 punten 9) RaceBoy, airco, Sennake en JPmontoya met 4 punten 10) Maarten met 3 punten 11) thecrowd met 1 punt alsek nu de volgende keer zelf op tijd mijnen pronostiek binnenbreng voor de prono dat ik zelf organiseer, dan scoor ik voortaan ook eens een beetje puntjes ;) |
voor de slimsten onder ons: kies in 't vervolg nen tijd die in de buurt ligt van die van Hhugo :D die scoort altijd :D
|
Oef!
Rechtstreeks contact met het KMI, een spotter in de tribune en een fiks bedrag op de rekening van Barrichello lonen dus de moeite :D |
All times are GMT +2. The time now is 09:20. |