![]() |
Austria: Qualifying
Tja wat moet je ervan zeggen ...
Proficiat Barrichello, proficiat Williams die het gat toch al een stuk kleiner hebben gemaakt en euhm ... M.Schumacher vervloekt de A1-ring ondertussen denk ik ;) |
Pole Barrichello
more soon !
|
1. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'08"082 228.748 Km/h 10
2. 5 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'08"364 + 0'00"282 12 3. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'08"704 + 0'00"622 10 4. 6 MONTOYA Williams BMW M 1'09"118 + 0'01"036 12 5. 7 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'09"129 + 0'01"047 11 6. 4 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'09"154 + 0'01"072 12 7. 8 MASSA Sauber Petronas B 1'09"228 + 0'01"146 10 8. 3 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'09"335 + 0'01"253 12 9. 12 PANIS BAR Honda B 1'09"561 + 0'01"479 12 10. 24 SALO Toyota M 1'09"661 + 0'01"579 11 11. 20 FRENTZEN Arrows Cosworth B 1'09"671 + 0'01"589 11 12. 21 BERNOLDI Arrows Cosworth B 1'09"723 + 0'01"641 12 13. 15 BUTTON Renault M 1'09"780 + 0'01"698 11 14. 25 MCNISH Toyota M 1'09"818 + 0'01"736 12 15. 9 FISICHELLA Jordan Honda B 1'09"901 + 0'01"819 12 16. 14 TRULLI Renault M 1'09"980 + 0'01"898 10 17. 11 VILLENEUVE BAR Honda B 1'10"051 + 0'01"969 12 18. 10 SATO Jordan Honda B 1'10"058 + 0'01"976 12 19. 17 DE LA ROSA Jaguar Cosworth M 1'10"533 + 0'02"451 12 20. 16 IRVINE Jaguar Cosworth M 1'10"741 + 0'02"659 10 21. 23 WEBBER Minardi Asiatech M 1'11"388 + 0'03"306 10 22. 22 YOONG Minardi Asiatech M 1'12"336 + 0'04"254 12 |
Een betje zeker hé. En Coulthard dan. 8ste. Die moet zen "kas toch serieus ont opfrette" zen zenne in die McLaren. Ging die volges Damon Hill trouwes ni wereldkampioen worde?
|
Tvalt mij op dat IEDEREEN op Rubens en Ralf na echt wel dicht op elkaar zitten zenne, amaai men botte.
Da beloofd voor morgen! Ja, ik zie het positief in, zleden zon spannende qualificatie meegemaakt, om eerlijk te zijn... |
mja, alle de kloof is nog altijd 3 tiende zene ... dat is niet niks
maar in vergelijking mer vorige qualiyings was dit superspanning. airco |
In Jerez een paar jaar geleje was toch spannender. 3 man mé dezelfden tijd. Voor de pp welteverstaan. Waaronder Schumi en Villeneuve --> toen de 2 titelkandidaten. Was de laatste race trouwes.
|
Mja dat ziet er idd best fijn uit voor morgen. Barrichello is klaarblijkelijk serieus in topvorm.
|
Quote:
Kon wel geen WK meer worden, maar dat waren toch de eerste drie.. |
Was wel Frentzen die de derde man was. Hill reed dat jaar in de Arrows. Was trouwens de race met het bewuste Schumacher-Villeneuve incident... We weten allemaal wat er toen gebeurd is nietwaar... Hakkinen behaalde er zijn eerste zege :p :)
|
ge hebt gelijk, je m'excuse :)
|
ik zie het positief in voor morgen
en punten scoren op de pronostiek (allee dat denk ik toch) |
En voor de derde keer op rij moest Schumi gebruik maken van de reservewagen (waaraan hij tevens de vorige pole te danken had, daar ze voor Rubinio was afgesteld).
Als de baan er morgen ook nog zo vettig gaat bijliggen, dan gaan we nog vanalles mogen verwachten. |
bwa vandaag toch niet zoveel schuivers gezien ...
buiten daar aan da gevalleke mee trulli die een bergske olie moest neerleggen ... maar da kan op elk circuit gebeuren he ... Bovendien zijn de oostenrijkse marshall's pesies toch nie de beste die ge kunt krijgen .... was niet echt professioneel gelijk de auto van Trulli daar weggehaald werd. airc |
Iemand anders dan ne Schumi die is wint misschien? Massa of Heidfeld. Maken allemaal een goei kans nu.
|
JA iddn was me ook opgevallen.
BTW, Villeneuve kan echt wel autorijden... Toch wer knap wa hij allemaal uit zen magische handjes toverde :) |
tja ... haalt niet veel uit als je een halve seconde trager bent als je teammaat he ...
airco |
Quote:
we hebben toch heel wat stof zien oplaaien, zonder dat van trulli meegerekend te hebben gezien hoe villeneuve die laatste twee bochten altijd door dat zand of ver over de curbs nam? bangelijk gewoon morgen hopelijk een amusante, inhaalrijke race gaat da eigenlijk goed, inhalen op de A1 ring? toedeloe maarten |
Quote:
:):):) |
Tja, bij die van rtbf gaget er toch altij iets plezanter aan toe dan bij de manne van canvas hé.
|
Quote:
Ik kan best begrijpen dat de formule1 op de RTBF je beter bevalt dan op canvas, maar om na iedere qualifying en race die van canvas nu aan de schandpaal te nagelen is nu ook een beetje overdreven ... so on topic plz ... geldt voor de 2 posts hierboven ... airco |
dit is toch on topic "Qualifying thread" alles in de brede zin van het woord Qual kan je hier toch bespreken of niet ; maar ik begrijp wat je bedoelt airco !
|
http://www.f1racing.nl/photo/upload/photoCS332cb.jpg
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_258.jpg bron : f1-live - f1racing.net bij Williams zouden ze zich beter op Ferrari concentreren tijdens t weekend ipv zo staan te flikflooien in de box. maja zo'n meisjes is natuurlijk moeilijk om af te blijven :) |
arg ... heeft ralf nen bloedzuiger in zijnen nek ??? :rolleyes:
|
Quote:
BTW, Ik denk dat ralf zich goed geconcentreerd heeft deze sessie. Hij is nogges voor zen broerke geëindigt, dat was al een tijdje geleden denk ik zo |
Quote:
en dat hij nu zo rap was is te verklaren ... - em ging lopen van de bloedzuiger in zijnen nek ;) - Ofwel ging em lopen van zijn kapster voor dat die nog meer "foutjes" maakt ;) |
Quote:
maar nu terug on-topic : ralf heeft idd een mooie prestatie laten zien volgens mij zat zelfs de pole erin maar daarvoor had ie het in de laatste sector niet helemaal goed ! en Montoya 4e ; goed zeker na z'n problemen , het zou wel eens heet kunnen worden in de 1e bocht ; maar wat ik niet begrijp is dat ze Montoya 2x binnen roepen voor techische controle terwijl andere rijders nooit gecontroleerd worden tijdens de Qualk |
Quote:
|
en vermits montoya zowel in de race als in de spare-car is buitengeweest kan hij dus 2 maal gecontroleerd worden ;)
|
Amai, Monty z'n broer was er ook...En dan nog met z'n lolly durven spelen....
|
http://www.fia.com/FreePress/F1_Guid...stria_Grid.gif
-> hier nog eens de grid voor strak ! iedereen weet het ondertussen al maar zo'n grafiek is altijd leuker |
All times are GMT +2. The time now is 14:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.