![]() |
F12001 => Tijden
Om het overzichtelijk te houden => post hiere verder de tijden die ge gereden hebt of gaat rijden op de circuits, kwestie om het overzichtelijk te houden hé.
Ikke heb 1.10.9 gereden, maa rwel met een mclaren. Ik denk dat ik er nog een secondje van af krijg. Sebiet eens proberen sé. Ik heb iere ook ne screen van, meer als ene zelfs. Wordt sebiet normaal gepost :) |
Ni opt tijdsstip letten, dien thread heeft nen helen tijd klaar gestaan om te posten tijdens dat ik aant rijden ben.
En oneliner is proud to present you: 1.09.815 Ok, ik zit nog ni de buurt van fleabite, maar toch, oneliner is coming!!! :D |
|
Maar vent toch, update die handel es naar 2002-seizoen :D :D
Mika Hakkinen, wie is dat ? :D btw: congratz met de tijd ;) |
Neenee, das al lang geupdated makker.
Heel speciaal zelfs, das raikonnen met den helm van Hakkinen. Da hebde gij ni hé ;) |
WoWa welke mod-versie is da ? zend es door :D
|
*zweet* ehm...
ik ehm..., heb die zelf gemaakt ehm.., en ehm, mijn doorzend ding op de pc is kapot en ehm... ze roepen me net, dus ik moet weg... *meer zweet* Neen, ik probeer zo meteen is op monaco te rijden denk ik. Da ge me daar een hel worden vrees ik... |
Oostenrijk : 1.13 786 . Ik weet het , het is triestig, maar kom
|
Blijven oefenen.
BTW, wat vinden jullie de moeilijkste boch op het circuit? Voor mij is het de LAUDU KÜRVE (allez, dien bocht waar ge zo na 35,40 seconden doorkomt) Die eerste vinnek persoonlijk de uitdagendste :) |
de 2de bocht.
|
gewoon zien dat je die bocht helemaal aan de binnenkant neemt.
Ik ga in die bocht vlotjes met de 2 rechterwielen over de Curbs. Ook nemen tegen vrij "hoge" snelheid. Geld voor mij op gans et circuit => zo weinig mogelijk auto laten weg accelereren vanuit eerste, hij breekt zo weg... Voor de liefhebbers => 1.25.601 op Monaco, echter geen goede tijd denk ik zo... |
Moeilijkste bocht in Oostenrijk: De eerste (na start/Finish)
Hangt enorm veel van af hoe je die neemt (bij mij dan toch) Ik kan daar momenteel makkelijk halve secondes mee winnen.. |
Mag F1 2001 op psx tijden ook? Dan zallek morgen es rijden se :)
|
goed idee, rijdt gij morgen maar is me uwe PSx :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Mijn Monaco tijd: 1:24.762
voel mer er wel niet zo goed bij, heb hier en dar wel wat steun van de muurtjes gebruikt, lichte tikjes zo :( |
Mijn tijden :
Oostenrijk : 1 11 680 Monaco : 1 14 742 da was een superronde, telkens reed ik 1 26 ma ik raakte es 1 ronde niks muur en verbeterde met 12 seconden gewoon fantastisch Francourchamps : 1 44 519 |
Ja, foto trekken van die tijd jom ;)
|
Quote:
Playstation sta boven en pc beneje e Ben nu naan modelbouwbouwen ;) |
Amaai, 1.14??
Ik heb zonet nog eens geprobeert, en ik moet een PERFECTE ronde rijden om onder de 1.24 te komen... Het baanrecord op monaco is ergens rond de 1.19 denk ik. Maarja, als ge ech tzo snel rijdt, schrijf u dan maar vlug in voor weet ik welke leaugue... |
Quote:
|
Ik gaan noges proberen zo'n ronde te rijden en dan me den digitalen e fotoke trekken v het scherm dan...
|
Owkej dan :D
|
Nu hebbek 1 15 O18 gereje
|
Straffen toebak jom, proficiat...
en das me de standaard afstelling ook nog ofzo? Want dan geraak ik zelf ni onder de 1.30 :) |
Quote:
|
O en vooral zonder brake assist, met graak ik ook nie onder de 1 30
|
eum ik vind toch dat als er een soort competitie komt, minimaal remhulp en stuurhulp uit moet staan.
Als je deze 2 aan hebt staan, hoef je enkel op 'Q' te drukken :D |
Quote:
|
Ge moe wel in de simulation mode rije eh. In die normale mode rije kik op spielberg 1,08,159 en anders 1,11,289. Op monaco gaanek strak is probere.
|
Mjah volgens mij zijn die echt ni te vergelijken, die psx versies en die van de pc.
Maar idd, stuurhulp en brake assistance MOETEN dus ech twel af staan hé... :) |
In de normale modus op de psx en ps2 moetge eigelijk alleen maar gas geve en af en toe remme. In de simulation modus hebt ge bijna het gevoel dage echt in dien auto zit. Ge moet nog ni probere om gas te geve in den bocht of ge plakt al tege de vangrail. In de normale modus kan da dus wel. Megagemakkelijk dus.
|
Heeft er iemand hier gp2 op pc? anders daar de tijden van vergelijken??? da spel heeft normaal toch elke autosportfan...
Me included :) |
Houet maar bij f1 2001. Anders kanne kik ni meedoen. :D :D
|
Quote:
|
Ik ben/was daar ook niet onaardig in.
OK ik ga direct ewa tijden rijden se, ik haal me oud pcke daar wel voor boven ale mene ouden laptop :) op den dezen krijg ik da niemeer aant bollen. |
Heb 1:15,992 gerede mé Bernoldi op het Indianapolis-circuit.
|
Ikke morgen ook is proberen daar sé...
|
All times are GMT +2. The time now is 21:26. |