![]() |
Ferrari Doet Kinderachtig
BARICHELLO DIT VERDIEN JE NIET!!!
|
Die F*cking Schumacher. Als ge zo werledkampioen moet worde...
ZIELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Wat een fluitconcert. Heb je Ralfke z'n kop gezien? Todt en Brawn mogen van mij een nachtje op het toilet doorbrengen als straf! Is er niet zoiets als respect. Den Barri verdiende dit niet....
|
Ge kunt dit bezwaarlijk nog sport noemen.
Ik vind dat de FIA maar eens in actie mocht schieten. Was er vroeger immers geen regel over het doorlaten van je teamgenoot ? Hopelijk is het met Sato ok. |
En die heeft zen contract dan verlengd????? Ik zou make dak daar weg was. Bij zo'n zielige bende zouek zemf ook ni wille rije zenne. Barrichello was stukke beter dan de rest vandaag. Dan verdiende om te winne.
|
Godverdekke, waar zijt ge mee bezig hé seg.
Enja et gebaar van schumi opt podium was misschien enigzins "normaal", maar als em et zou menen, dan pakt ge gewoon die eerste plaats NIET. Buitensmijten gaan ze em ni doen zenne, en wereldkampioen wordt em zowiezo. Sry Ferrari, maar ge zijt echt laag gevallen. Als ge op zo'n manier de records van senna wilt verbreken... Slecht bezig, zowel ferrari als Schumacher!!!! wankers.... |
Hij had het niet mogen winnen!
|
Slechte zet van Ferrari!!!
Schumacher zal nu wel een race rapper wereldkampioen worden, maar dit is niet goed voor de populariteit van het team! Barrichello is de morele winnaar!!!!!!! SPEESMAN |
Enerzijds kan je zeggen dat Schumacher ook maar orders opvolgt, maar anderzijds denk ik dat Schumacher op dit moment zo'n machtspositie heeft binnen Ferrari, dat hij die gerust naast zich had kunnen neerleggen zonder consequenties.
De grote schuldigen zijn eigenlijk Todt en Brawn. Qua negatieve public relations voor Ferrari is dit wel een maneuver dat kan tellen denk ik. Barrichello heeft het teamorder om Schumi te laten passeren waarschijnlijk al ronden van te voren gekregen. Schumi laten passeren de laatste 10 meters was wel een bijzonder effectieve manier om aan te geven dat het niet uit vrije wil was. En gelijk heeft hij natuurlijk. Het ging hier vandaag niet om de wereldtitel, Schumacher heeft een supervoorsprong dus hij liep vandaag geen enkel risico met een tweede plaats. Het komt er gewoon op neer dat, zolang Schumacher rondrijdt, Barichello nooit of te nimmer een race kan winnen. As simple as that. |
Ik heb de race niet op tv kunnen volgen (in Kongo tonen ze natuurlijk geen F1...), maar ik heb de race +- gevolgd via http://www.f1-live.com .
Ferrari 2*, Schumi 1, Barrichelo 2, ok, maar wat is er juist gebeurd? |
Belachelijk. Ongelooflijk hoe DOM je kan zijn om zo iets te doen. Al mag het dan van de teamleiding uitgaan, m'n respect voor Schumacher is nu ook nihil geworden. Zoals Oneliner zei: als je met Barrichello inzit, ga je hem gewoon NIET voorbij en laat je hem z'n ZUURverdiende zege. Het ware gelaat van Ferrari komt naar boven; de geest van de sport wordt door hen totaal verknoeid. Wat zou hun argumentatie deze keer zijn ? Het WK ? Belachelijk ! Barrichello heeft nog altijd kans om het WK te winnen als hij Schumacher kan afhouden (wat dit weekend gebeurd is)
En Barrichello: ik zou niet blij zijn met een contractverlenging tot 2004....je wordt in een dwangbuis gestopt. Jij bent een marionet en de teamleiding heeft de touwtjes in handen. Noem jij dat racen ? Hoe wil je ooit WK worden als ze het je verbieden ? :mad: |
Als Enzo zich nu niet in z'n graf heeft omgedraaid weet ik het niet meer... Was Ferrari niet het team van de passie ipv kille Engelse rekensommetjes?
|
Quote:
Ze gaan schumi heus niet ontslaan omdat hij Barrichello niet voorbijsteekt hoor.... |
Waarom blijft Barichello bij Ferrari ? Wat denk je ? Een paar honder miljoen misschien. Pas op, ik wil wat er vandaag gebeurd is niet goedpraten. Ik ben een Ferrari-fan, maar wat ze vandaag flikten is waarschijnlijk het domste maneuver ooit.
Op de RTBF waren ze trouwens ook , op zijn zachtst gezegd, nogal oneens met de uitslag: " Mais c'est pas vrai...Mais qu'est-ce qu'ils font la chez Ferrari..." |
Quote:
|
Update van laatste ronden voor Vincent
Vincent;
GP van OOstenrijk was vrij normaal verlopen tot de laatste 3 ronden. Plots bleek Barri zijn wagen veel trager,maar duidelijk was dat dit niet vrijwillig gebeurde, Schumi raakte niet voorbij Barri, tot 50 m voor de finish Barri de remmen dichtkneep en Schumi MOEST LATEN passeren op oderes van de pits uit. Niet allen laag vanuit Ferrari, maar ook erg belachelijk tegenover Barri. Ik ben absoluut geen Ferrari fan, maar hij verdiende de zege. Schumi was vandaag duidelijk de mindere, maar moest zijn Duise arrogantie laten gelden. Trouwens wie zou die teamorders bepalen?? In elk geval ; Het was een erg laag en onsportief gedrag van alle betrokkenen |
Op de Rtbf had Vigneron trouwens al een paar minuten van tevoren 'avec ses lunettes' gezien dat ze bij Ferrari aan de pitmuur over en weer aan het lopen waren met papiertjes en dat er iets op til was. Da's het voordeel van op de GP zelf aanwezig te zijn natuurlijk.
|
Wat een zielige bende! :no: :no: :no: De kleur van Ferrari is rood en da zouden ze allemaal moeten worden daar! Rood van schaamte! Dit vindt ik het belachelijk maken van de sport! Dit had Barrichelo zeker niet verdient! Voor de rest, toch bij momenten een boeiende race!
Iemand een idee wat er door Montoya zijn hoofd ging toen Heidfeld daar voor hem door vloog en Sato ramde? :eek: De commentaar op Canvas was best te pruimen. Greetz Barry |
Ook op de VRT waren ze niet mals voor ferrari.
Dan verschieten ze ervan dat ge uw persoonlijke mening geeft over de teams, in dit geval ferrari. Man, ge zout voor minder ziek worden... |
ONGELOOFELIJK SCHANDALIG !!!!! Er bestaan geen andere woorden voor. Barichello was overduidelijk de sneltste, het hele weekend. Hij alleen verdiende de zege.
Geen enkele Schumacher fan kan zeggen dat Michaël de zege verdiende. Waarom moest Schumacher zonodig winnen? Die 4 punten zullen het verschil niet maken in de titelstrijd. Die is toch al lang voor Michaël. Schumacher en Ferrari hebben mijn respect verloren. Als je de wereldtitel niet op eigen krachten kan winnen, dan verdien je hem niet. Dat fluitconcert op het einde was inderdaad terecht. En inderdaad die blik van Ralf Schumacher zei genoeg. Zo van ongeloofelijk laag.... Eens zien wat de Schumacher fans nu weer voor tegen argumenten gaan aanbrengen. Doe geen moeite, want ge zult toch nooit gelijk krijgen. Echt laag van Ferrari en een schande voor de F1. |
Echt belachelijk, hoe dat een topteam zich zo kan verlagen met zo iets te doen...
Ferrari moest zich schamen ! |
Ik ben een schumacher-fan. Of beter gezegd WAS. Wat ze daar hebbe gedaan is echt schandalig (om nog maar is in herhaling te valle). Van mijn part wordt Barrichello kampioen. Of zelfs Coulthard. Als MICHAEL SCHUMACHER het maar NIET wordt. Maarja, hij zalt wel worre zeker.
|
Mensen doen onder emoties toch zware uitspraken, ... man, man, man. :rolleyes:
"Ik zal nooit meer ..." en "Het is altijd..." "Nu is het genoeg!", ... Ik denk dat we het er allemaal eens over zijn dat Schumacher niet verdiend heeft gewonnen. De beslissing is van het team uit gekomen en toen Schumacher Barrichello zag vertragen is hij gewoon voorbij gegaan. Een blunder! Hij had, als mens, erachter moeten blijven! Had Barrichello echter karakter gehad, dan was hij niet opzij gegaan. Het feit dat Montoya, de nummer 2 in het kampioenschap, op de 3e plaats lag heeft daar in meegespeeld. Had deze lager gereden, dan had Barrichello mogen winnen. Nu speelt een team als Ferrari in de kaart van Schumi. Bij Williams weigert men partij te kiezen en delen Montoya en Ralf netjes de punten. Speel daar één kaart uit en Williams staat dichter bij Ferrari! Simpel. In de Formule 1 wordt er met het mes tussen de tanden gestreden, zowel op als naast de piste. Schumacher is vandaag (mee) in de fout gegaan en ik ben niet trots op hem, verre van, ... maar "that's life", "you make mistakes and you move on". Hij blijft hoedanook mijn nummer 1. Innige deelneming aan de Barrichello-fans (denk daar maar eens over na)! |
Sorry Tibo (ik heb redelijk goed m'n mond gehouden tot nu toe), maar dat argument dat Montoya derde reed is ook maar een drogreden als ge het mij vraagt (zever in pakskes). Als je zo met de concurrentie dolt, is zoiets niet nodig.
Ik verschiet er niet van in ieder geval. Ik persoonlijk steek het niet eens op MS zelf, maar denk dat vooral Todt en Brawn de meesterbreinen achter deze zet zijn. Ach ja, nu vallen de ogen van de grootste believers wel open zeker ? F1 sport ? Loop heen !! De teammaat van MS geen slaafje ? Word wakker !! |
Quote:
Ik denk persoonlijk dat mocht Montoya niet achter Schumacher gelegen hebben, ze dan zelfs aan Barrichello hadden gezegd opzij te gaan. Zekerheid voor alles, de beste van de twee was -zelfs na dit weekend- nog altijd Schumacher. Maar toch doet het énorm pijn om de best sympathieke Barrichello die toch wel écht een zege verdient, op zo'n laffe wijze opzij zien gezet worden door de teamleiding. Blijven voorliegen dat zijn 'toer' ook nog wel es komt. Dat doen ze bij Barrichello al vanaf 2000, zeggen dat zijn beurt nog wel es komt. Tegen dat het zover is, is het eind 2004 zeker ? :mad: |
Wat moet je eigenlijk van Barrichello denken ? Waarom blijft die bij Ferrari rijden ? Ik ben er bijna zeker van dat er in dat contract dat hij net getekend heeft heel duidelijk staat dat hij Schumacher te allen tijde moet laten voorgaan, of hij nu voor de zege gaat of niet. En Schumacher zal dat ook best wel geweten hebben. Dat ze daar nu allebei een beetje verbouwereerd op het podium staan kijken is alleen nog een zielige poging om de schijn wat op te houden.
Eigenlijk heb ik dan meer respect voor iemand als Irvine die gewoon zegt "foert, houd jullie 500 miljoen, ik ben niemands knechtje, ik ben hier weg..." |
Zeer jammer wat vandaag weer maar eens gebeurd is: zelfde scenario als GP van Oostenrijk vorig jaar. Als je ziet hoe sterk de Ferrari's zijn, dan kan Schumacher enkel maar concurrentie krijgen van zijn eigen teammate... ...niet dus. Barrichello mag enkel winnen als a) Schumacher is uitgevallen b) Schumacher ligt te ver achterop (zie ik niet direct gebeuren dit seizoen) c) Schumacher is mathematisch zeker van de wereldtitel
Nu zou ik toch graag eens de radiocommunicatie van Ferrari horen |
Kan er zich iemand gelijkaardige voorvallen herinneren? Ferrari-Schumacher niet meegerekend.
|
Hij rijdt resultaten die hij nergens anders zou kunne rijden.
Nu KAN hij nog 2e worden. Bij pakweg toyota kan hij dat niet. En om ff trug te komen op Tibo. Wie gaan ze eerst buiten sjotten denkt ge. Als Barrichello had doorgereden, kon hij zen contract vergeten. Iemand als Schumi wordt gewoon niet buitengezet!! Dus in mijn ogen echt ni aan Barichello om zich in te houden... |
Hakkinen en Coulthard zeker in '98 of '99?
|
Gelezen op een ander forum (moet te horen geweest zijn op Canal+) : Barichello die na de race tegen schumacher zei : "I hoped you would say no".
|
Leuk toch zo'n discussie. Eindelijk toont Ferrari wat ze waard zijn. Maar ik zie maar weinig reacties op Sato. Die mag toch even een kaarsje gaan branden in scherpenheuvel. Toch een ophefmakende wedstrijd, en ik die dacht dat het allemaal weer een saaie boel zou worden. Wel spijtig van de rondjes achter de security car. :fight:
|
tja, ik ben een hevige schumacher-fan en na de race voelde ik mij slecht, en vond ik het terecht dat hij werd uitgefloten
dit hoeft niet meer uitleg zeker? ik denk nu wel dat het team de oorzaak is. schumacher stond er maar triestig bij op het podium, hoe kunt ge een GP nu zo verneuken? stoem stoem stoem en ja, schumi had gewoon nie voorbij barrichello mogen rijden ik denk wel dat barri nie vertraagd heeft tijdens de race zenne alleen in de laatste ronde, schumacher heeft immers de snelste tijd gereden opt einde hé ik voelde op de moment dat het gebeurde plaatsvervangende schaamte voor ferrari, belachelijk om zoiets te doen, ik denk nu wel da ze dat, moest het volgende gp weer van dat zijn, niet nog eens durven doen gegroet maarten ps: voor de rest één van de betere en amusantere gp's van de laatste jaren, hopelijk hetzelfde spektakel in monaco binnen een week of twee |
Wees maar zeker dat ze dat nog zullen doen. Of toch zeker tot Schumacher zijn 5de titel op zak heeft. Alleen zullen ze het nu misschien op een iets discretere manier oplossen door Barrichello nog eens binnen te roepen en dan zogezegd de brandstofslang niet kunnen verwijderen of zo...
|
Quote:
Voor Sato zijn er an,dere threads, of desnoods in de race thread zelf :) Anyway, tis voor elke newbe moeilijk hé ;) ;) |
Quote:
Tenzij Barrichello inderdaad een of andere vreemde clausule in z'n contract heeft staan om nooit voor MS te eindigen indien deze vlak achter hem rijdt, lijkt me dat toch een wezenlijk verschil. Zonder Todt of zo zou RB hebben gewonnen. |
Natuurlijk heeft hij zo'n clausule in zijn contract zitten. Barrichello wist maar al te goed waar hij aan toe was. Het enige waar hij op kon hopen was dat Schumacher uitviel. Dan had hij gewoon zijn race kunnen uitrijden. In dit geval wist hij dat hij nooit zou kunnen finishen als eerste.
|
Ik vind het zeer spijtig voor Rubinio wat er vandaag gebeurd is.
Schumi had idd zijn hart moeten laten tonen door Rubens te laten winnen. Mocht ik Rubens zijn , ik zou toch niet langer voor ferarri willen rijden, hoe goed ze ook mogen zijn. Eerst heeft hij al 3,5 miljoen $ moeten laten vallen van zijn loon (van 10 naar 6,5 mijoen $) en dan vragen ze ook nog zo iets van U, dat vind ik persoonlijk erg laag van ferarri. |
Ocharme, straks moet hij nog bij het OCMW gaan aankloppen :)
|
Schumacher een groot kampioen? Ik denk het niet, een groot winnaar is namelijk ook groot in de nederlaag. Wie wil er nu op zo'n manier winnen? Dat wil enkel een arrogante schumacher. Vanaf het begin dat hij bij ferrari reed stonden zo zaken al in zijn contract, toen is er ook wat drukte om geweest. Wijlen Philip Verellen had groot gelijk, het zijn een stelletje lafaards bij Ferrari. Als ge al records moet gaan breken op zo'n manier... ik zou zeggen: Senna leeft!
Grtz FF, door de jaren heen ge-evolueerd van gewone niet fan tot schumacher en ferrari hater |
All times are GMT +2. The time now is 02:17. |