De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   student racing cup (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2393)

racertje 17-05-2002 20:30

student racing cup

Wie wil er op 5 oktober mee gaan karten voor de student racing cup? Je kan meer info vinden op de officiele site . Het gaat om een 6 uurswedstrijd die in teams van 4 tot 8 studenten gereden dient te worden.

Scapa 17-05-2002 20:34

Ik wil wel, maar het is nie goedkoop voor studenten...
Onze school(LUC) gaat naart schijnt wa bijpassen maar de voorwaarde is dat het allemaal studenten van het luc zijn

We kunnen anders hier wa sponsors zoeken zodat Depaddock een officiële studenten (er zijn er vrij veel op dit forum) afvaardiging heeft! Misschien sponsort de Belkarting wel eh, kunnen we is goe wa reclame maken :D :D :D

racertje 17-05-2002 20:41

Als je met 6 gaat is het 50€ per persoon. Da's toch niet zoveel voor een uur te karten? En dan tel ik de kwalificaties nog nie mee. Plus je mag nog eens een half uur tegen halve prijs gaan om op voorhand wat te trainen

Scapa 17-05-2002 20:46

Quote:

Originally posted by racertje
Als je met 6 gaat is het 50€ per persoon. Da's toch niet zoveel voor een uur te karten? En dan tel ik de kwalificaties nog nie mee. Plus je mag nog eens een half uur tegen halve prijs gaan om op voorhand wat te trainen
Dat is inderdaad niet zo heel veel maar toch genoeg voor mij persoonlijk

Stipey 17-05-2002 21:04

idd, 't is niet omdat iets relatief goedkoop is dat we het kunnen betalen he, 50 euro blijft veel geld :-)

racertje 17-05-2002 22:26

Da's wel waar maar je hebt nog een paar mogelijkheden
Als je 50 euro echt te veel vind kan je nog met 8 deelnemen in een team. Dan rij je natuurlijk wel minder maar dan is het 37.5 euro. En als je dan weet dat je de helft als voorschot moet betalen. Dan is dat nu 18.75 euro en dan in oktober nog eens 18.75 euro. Het is toch plezanter om een race mee te rijden dan gewoon daar enkele rondjes te rijden. En als je dan nog eens de steun krijgt van de school zoals LUC dan is dat toch vrij goedkoop. Natuurlijk blijft karting een dure sport. Dat kunnen we niet ontkennen.

Speesman 17-05-2002 23:20

Ik ben ook wel geïnteresseerd.
Ik ga wel eens kijken of ik niet via de KUL kan meedoen (elke korting is welkom ;) ).
Het zou trouwens een goeie opwarming zijn, want 's avond moet ik ook in Machelen een race rijden (MAK-competitie). :)
Wanneer moet je het ten laatste weten?

SPEESMAN

airco 18-05-2002 00:01

ik wil zeker en vast meedoen ...

ik zal wel eens zien wat we zo kunnen fiksen met onze school ...

airco

Werner333 18-05-2002 00:06

Spijtig genoeg ben ik geen student meer. :(

:D :D :D

racertje 18-05-2002 00:07

Met welke school zou je dan willen meedoen airco?

Waar haal je dat het die avond MAK-karting is in Machelen? Vind daar nergens info over.
Inschrijven natuurlijk zo snel mogelijk. T'aantal plaatsen is beperkt zoals altijd voor zo'n wedstrijden.

Werner333 18-05-2002 00:12

Kalender van de nog te rijden MAK kartings:

13/7 JPR (Sint-Niklaas)
14/9 te bepalen
5/10 First Kart (Machelen)
2/11 JPR (Sint-Niklaas)

FastFons 18-05-2002 11:09

Ook altijd geinteresseerd, zeker omdat ik daar toch moet zijn en dan slechts 1maal die afstand moet afleggen.

FF

racertje 19-05-2002 10:23

Welk bedrag is jullie school bereid te betalen? Voor 1 team of voor meerdere?

airco 19-05-2002 11:03

Quote:

Originally posted by racertje
Met welke school zou je dan willen meedoen airco?

Karel De Grote hogeschool ;)

airco

alex4x4 21-05-2002 14:54

hmm, ik zie dat wel zitten met een paar mannen van de klas.
weten de scholen zelf hier al over?
de organisatie zou de scholen misschien is kunnen aanspreken, bij ons in de ham krijgt iedereen een mailtje als er zo iets te beleven is.

Speesman 21-05-2002 16:45

Ik ben bij mijn studentenkring een beetje aant aandringen dat ze moeten meedoen (met mezelf erbij uiteraard :) ). Blijkbaar wisten ze er nog niks van. Als ze toch niet willen meedoen, dan zoek ik zelf wel een aantal mensen.

racertje 22-05-2002 00:39

In de volgende dagen zullen er brieven gestuurd worden naar de adressen van studentenclubs die we hebben. Dit stond al op de planning.

Met welke studentenclub zou u willen deelnemen, speesman?
Uit Leuven ging normaal Industria al deelnemen.

Speesman 22-05-2002 01:28

Ik doe burg. ir. in Leuven en zit dus bij de studentenkring VTK.
Ze zijn nu momenteel aan het overleggen (na veel aandringen van mij) of ze gaan deelnemen of niet.

Maarten 22-05-2002 10:51

wie doet er van het ufsia antwerpen mee? wikings, sofia ... sportraad evt?

Driesco 22-05-2002 11:13

Is de Belkarting geen studentenclub ? Anders altijd klaar om te praten. Gaan we eens een team samenstellen op te winnen ?

Alexandra Van De Velde
Matthieu Geerinkcx
Philippe Dentant
Rob Van Roey

Da moet toch lukken he. Designed by Depaddock.

Werner333 22-05-2002 21:20

Dat is dan het "De Paddock" Dreamteam.

racertje 05-06-2002 18:40

Zijn er al mensen die korting gekregen hebben via hun school?
Hoe er wel rekening mee dat je niet te lang moet wachten om in te schrijven want er mogen maar een beperkt aantal karts meerijden (waarschijnlijk 20à25) gezien dat toch een indoorbaan is en er heel wat onervaren piloten gaan tussenrijden.
Je moet geen schrik hebben van dat zogenaamd dreamteam want het zijn toch geen studenten meer. Of toch allemaal niet volgens ik vernomen heb.

Wat vinden jullie trouwens van de prijs voor de winnaars?
Een avontuurlijk uitstapje voor gans het team met keuze tussen:
  • Raften in de Bourgogne
  • Wavekarten op de Noordzee
  • Quad Trial tocht door de Ardennen
  • Waterskiën op het Veerse Meer
  • Duovlucht in een paramotor
  • Zeildag vanuit Nieuwpoort
  • Racen op het circuit van Zolder(3à4 rondjes met clio 185pk)
  • Adventure Day in de Ardennen
  • Windsurfen in Zeeland
  • Trekking in Cap Bohan
  • Initiatiedag deltavliegen
  • Duiken in het Grevelingenmeer
  • Airboarden in Den Bosch
  • Kitebuggy op het strand van Oostduinkerke

Speesman 07-07-2002 16:05

Weet er iemand of er nog plaats is? Mijn studentenclub heeft nog altijd niets laten weten, dus ik denk dat ik daar niet meer op moet hopen. Vandaar dat ik zelf een team ga bijeenzoeken. Zijn er nog paddockers (die uiteraard nog student zijn) die nog geen team hebben en willen meedoen? Laat het weten, dan kan er een paddock team meedoen.

Benklak 07-07-2002 21:03

sgoe speesman ik zijn student zit hier vaak op de paddock en kan een beetje karten! Laat maar weten: mail me op fa023141@skynet.be

Speesman 07-07-2002 21:28

Voila, mailtje is verstuurd.
Ik heb trouwens een mailtje naar de organisatie gestuurd om te vragen of er nog plaats is (ik zal het antwoord wel op het forum zetten).
Nog min. 2 deelnemers en we kunnen een paddock team inzetten.

Speesman 07-07-2002 21:38

Heb al antwoord gekregen van de organisatie (sneller kan niet :) )
Er is nog plaats!! Dus studenten die willen meedoen: laat het maar weten.

Finish 07-07-2002 21:58

Quote:

Originally posted by Maarten
wie doet er van het ufsia antwerpen mee? wikings, sofia ... sportraad evt?
holahola ! Skald niet vergeten op te sommen hé :x
De letteren en wijsbegeerte afdeling heeft ook een -zalige- studentenclub :p

Geen idee of ze 'meedoen' ;)

Speesman 19-07-2002 15:25

Ik ben terug uit Spanje, dus ik ga nog maar eens een oproep doen voor deelnemers:
Ik wil zeker meedoen, Benklak normaal ook en misschien Maarten ook (volgens Benklak toch).
Da wilt dus zeggen dat er nog tussen de 1 en de 5 mensen nodig zijn. Iedereen die wil meedoen stuurt ofwel een mailtje naar mij (echtespeesman@hotmail.com) of post hier gewoon in deze thread (is eenvoudiger!!!!)
Wel niet te lang wachten of er zijn geen plaatsen meer vrij!!!!!!!!

Benklak 19-07-2002 19:32

Ah dermee da ge ni op de mak-karting waart afgelopen weekend. Heb daar is rondgevraagd of ge er waart ma da bleek dus ni te zijn.

Groeten Benklak

P.S: Morgen zien ik Maarten op de 25u en dan zal ik dieje da is vragen want dieje is ook nog ma enkele dagen terug van op reis. Wie komt er morgen nog allemaal van paddockers naar de 25u? Misschien erges afspreken?

Scapa 19-07-2002 20:38

Ik wil ook wel meedoen! Na mijn eerste 'race-ervaring' met depaddock in jpr (waar we overigens 4de zijn geëindigt :) ) heb ik de smaak toch wel te pakken en zo met wat volk van hier zienek da dus volledig zitten!

Benklak 19-07-2002 20:49

Stuur dan ma een mailtje naar de speesman!

Scapa 19-07-2002 21:13

Quote:

Originally posted by speesman
Iedereen die wil meedoen stuurt ofwel een mailtje naar mij (echtespeesman@hotmail.com) of post hier gewoon in deze thread (is eenvoudiger!!!!)

ik heb voor de eenvoudige weg gekozen :D

Speesman 19-07-2002 21:39

Das goe (dan weet iedereen ook onmiddellijk wie er meedoet)!! We zijn dus nu met 4 (Maarten er al bijgerekend).

Ik kom morgen niet naar de 25u. In ieder geval veel succes en zaag maar wat bij Maarten dat die moet meedoen ;)

Scapa 22-07-2002 20:02

Quote:

Originally posted by Benklak

P.S: Morgen zien ik Maarten op de 25u en dan zal ik dieje da is vragen want dieje is ook nog ma enkele dagen terug van op reis.

en doe ge mee Maarten?

Speesman 05-08-2002 21:29

Nog steeds niets gehoord van Maarten. Heb nog eens een mailtje gestuurd naar zijn broer.

Speesman 05-08-2002 21:31

Ik denk dat ik ook best de inschrijvingen stilltetjes aan stop. Heb namelijk al enkele weken geleden een mail gekregen van de organisatie met de vraag om niet te lang meer te wachten met de inschrijving. Ik weet ook nog 1 iemand van buiten de paddock die graag zou willen meedoen, ik hoop dat daar niemand iets op tegen heeft (zal wel niet zeker :) )

Pascal 05-08-2002 21:40

Quote:

Originally posted by speesman
Ik denk dat ik ook best de inschrijvingen stilltetjes aan stop. Heb namelijk al enkele weken geleden een mail gekregen van de organisatie met de vraag om niet te lang meer te wachten met de inschrijving. Ik weet ook nog 1 iemand van buiten de paddock die graag zou willen meedoen, ik hoop dat daar niemand iets op tegen heeft (zal wel niet zeker :) )
Voor mijn part zeker niet maar kan jij er niet voor zorgen dat hij WEL van depaddock wordt.

:) :) :)

C U

Speesman 05-08-2002 21:42

Dat ben ik ook van plan ;) ;) , maar heb er de tijd nog niet voor gehad

Maarten 06-08-2002 20:16

tuurlijk doet de maarten mee
sorry, maar ik heb de tijd niet meer om alle posts te lezen, en deze is mij dus ontglipt

effe resumeren: de rijders :
speesman
benklak
stijnconinx
maarten
'de niet paddocker' die niet lang meer niet paddocker zal zijn dankzij speesman

Speesman 06-08-2002 20:31

Heel goe geresumeerd, ik had het zelf ni beter kunnen doen ;)
Ik zal de inschrijvingen nu maar stoppen, ik denk ni dat er iemand nog zal bijkomen (en anders kan da achteraf nog geregeld worden).
Ik zal dan nu direct eens een mailtje sturen om ons in te schrijven. Als ik antwoord krijg, laat ik het weten.
We gaan dan ook een voorschot moeten betalen (zal daarvoor iedereen wel een mailtje sturen als het zover is).
Laat ons hopen dat er nog plaats is ... .

All times are GMT +2. The time now is 00:25.