![]() |
*** Info Belkarting onderweg *
Voor zij die dinsdag of woensdga een brief in de bus vinden van Mediaexpress; niet weggooien want daar zit al de info + de pasjes in voor jullie deelname.
|
ik hem vandaag nog nix in de bus gehad...
|
ikke heb hem zondag gehad...
|
ik heb ook nog niks gekregen :(
|
Onze postduif zal zondag ook weggewaaid zijn denk ik. Tot op heden ligt nog niks in de bus (buiten wat afgevallen bladeren en enkele spinnnen die een warm toevlucht zoeken)....
Maar geen paniek zeker, We hebben tenslotte nog ruim 3 weken tijd. |
ook nog niks ontvangen
|
K'ben der mee bezig mannen, vandaag de kaarten laten drukken, de eerste waren met de printer gedaan en dat nam nogal wa tijd in beslag daarmee. De brieven zijn klaar, ze gaan maandag ( 3 weken op voorhand ) de bus op zodat jullie alles in tijd hebben.
Zij die nog iets willen bijbestellen : het is de moment he. 15 nov.sluiten we alles af. |
Driesco? Je houdt toch rekening met mij en Anneke hè? Allé voor het eten en de party ;)
Voor en tijdens de race zijn wij er om te werken! |
Driesco als Steven Anseeuw slaagt voor de test deze middag mag je hem bij ons (Russell-karting) inschrijven als kwali-piloot
|
Er is geen Steven Anseeuw ingeschreven maar hij kan er wel nog bij. Ik vewacht hem dan stipt om 12.00 in JPR.
|
Sonja wacht ook nog op haar tickets...het is nog maar een jaar geleden betaald...krijgt ge dan één kaart gratis voor den intrest die ge op da jaar hebt gekregen ? of 5 percent korting ofzo ?
;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Alles is klaar, ook reeds de pasjes van de prekwalificatiepiloten. Iedereen zal alles hebben voor eind deze week. |
dus als we vrijdag nog niets gevonden hebben van mediaexpress mogen we beginnen panikeren?
|
Ja, dan is er echt iets mis met de inschrijvingen, maar enkele die gisteren bij mij aan de pc zaten zullen gezien hebben dat alles 100% is voorbereid, juist aan het verzend en uitprintwerk heb ik me qua tijd wat vergist. Heb zelfs alle pasjes laten drukken en snijden nu op het werk
|
Driesco,
Ik heb het Belkarting, reglement even gelezen, waren er nu weer 4 of 5 personen per team? Je schreef dat er minimum 4 stops dienen te gebeuren, dus ik veronderstel 5? |
Correct Johan. 5 man per team.
|
Re: *** Info Belkarting *
Quote:
|
*** Info Belkarting *
Alle brieven naar de forumpiloten zijn klaar en de deur uit. Nu nog al de anderen pfff.
De brieven van de prekwalificatiepiloten is voor morgen, de TC en Belcarpiloten voor woensdag. De complete lijst met alle definitieve forumpiloten kan je vinden onder de rubriek Teamnamen. |
Re: *** Info Belkarting *
Quote:
|
geen specifieke voorkeur :)
as you wish |
ik heb liever in de namiddag.
|
liefst namiddag
|
Namiddag als het kan :)
|
liefst namiddag.
|
Liefst ook namiddag...
|
liefst in de namiddag
|
ikke-> namiddag
Alois Van der Aa-> namiddag Maarten de weerdt-> namiddag |
Breezz --> Voormiddag ;) :p
|
Ikke: 1x voormiddag en 1x namiddag.
|
Driesco, het verlanglijstje van "Ghostracing" kan je in je mailbox vinden ! :)
Idem voor Monique (Nocardia) |
Namiddag :)
|
nu kan ik dus nie meer volgen hé...zijn er dan die twee keer rijden ofzo ? voormiddag en namiddag ?
|
Denk het niet; volgens mij spreken sommige mensen ook in naam van mensen die zij hebben ingeschreven maar die niet over internet ofzo beschikken :confused:
|
Eénmaal rit gekocht, en één verdiend tijdens de prekwalificaties.
|
Quote:
|
amai we gaan alleen sessies in de namiddag rijden denk ik :p
|
Dat dacht je maar. :)
|
All times are GMT +2. The time now is 13:39. |