![]() |
Wie is de snelste kartpiloot van Belgie? WEES SNEL!!!
Wie is de snelste kartpiloot van België ?
Unieke en uitzonderlijke sprintwedstrijd, georganiseerd door de Nationale Autorenstal MAK - Mechelen met als hoofdprijs : Deelname als 3e piloot aan ASAF race op het circuit van Francorchamps in Renault Clio 2.0 16V Sprintraces in 6 gewichtsklasses met max.10 deelnemers per klasse. 2 NOVEMBER 2002 vanaf 13.00 tot 16.00 JPR Indoorkarting Sint – Niklaas Reglement : Iedereen kan aan deze wedstrijd deelnemen, al dan niet in het bezit van een licentie. Onder geen enkele voorwaarde kunnen er piloten ingeschreven worden jonger dan 16 jaar. Inschrijvingen : kan enkel via mail en dient te gebeuren uiterlijk voor vrijdag 1 november 24.00 uur via mail naar serge.huybrechts1@pandora.be Gelieve mail te sturen met volgende gegevens: Naam – voornaam Adres – postnummer – gemeente Leeftijd Gewicht Onder geen enkele voorwaarde kan men de dag zelf nog inschrijven. Het inschrijvingsgeld is vastgelegd voor iedereen op € 58 per persoon. Alle deelnemers dienen hun inschrijvingsgeld te betalen voor de race. Elke piloot dient een geldige lidkaart te hebben van Indoorkarting JPR. Deze is ook ter plaatse te verkrijgen aan € 2.5 Gewichtsklasses : Alle piloten worden gewogen bij inschrijving. Via de mail dient u uw gewicht op te geven in raceoverall + helm. Dit komt ongeveer overeen met weging in gewone kledij. We hebben 6 gewichtsklasses voorzien met een maximum bezetting van 10 piloten per gewichtsklasse. Wees er dus snel bij want vol is vol. - klasse 1 : - 50 kg - klasse 2 : 50 – 59 kg - klasse 3 : 60 – 69 kg - klasse 4 : 70 – 79 kg - klasse 5 : 80 – 89 kg - klasse 6 : +90 kg We starten dus maximaal met 60 piloten. Timing : 12.00 AANKOMST PILOTEN 12.30 INSCHRIJVINGEN + WEGING PILOTEN 13.00 BRIEFING 13.30 START REEKS 1 Enz…… Reeksen : REEKS 1 : Vrije opwarming + chrono klasse 1 & 2 ( 15 min. ) REEKS 2 : Vrije opwarming + chrono klasse 3 & 4 ( 15 min. ) REEKS 3 : Vrije opwarming + chrono klasse 5 & 6 ( 15 min. ) REEKS 4 : Wedstrijd op chrono klasse 1 (10 min. ) REEKS 5 : Wedstrijd op chrono klasse 2 (10 min. ) REEKS 6 : Wedstrijd op chrono klasse 3 (10 min. ) REEKS 7 : Wedstrijd op chrono klasse 4 (10 min. ) REEKS 8 : Wedstrijd op chrono klasse 5 (10 min. ) REEKS 9 : Wedstrijd op chrono klasse 6 (10 min. ) REEKS 10 : 5 eerste klasse 1 – 5 eerste klasse 2 ( 10 min. ) REEKS 11 : 5 eerste klasse 3 – 5 eerste klasse 4 ( 10 min. ) REEKS 12 : 5 eerste klasse 5 – 5 eerste klasse 6 ( 10 min. ) REEKS 13 : 5 laatste klasse 1 – 5 laatste klasse 2 ( 10 min. ) REEKS 14 : 5 laatste klasse 3 – 5 laatste klasse 4 ( 10 min. ) REEKS 15 : 5 laatste klasse 5 – 5 laatste klasse 6 ( 10 min. ) REEKS 16 : 5 eerste reeks 10 – 5 eerste reeks 11 ( 10 min. ) REEKS 17 : 5 eerste reeks 12 – 5 eerste reeks 13 ( 10 min. ) REEKS 18 : 5 eerste reeks 14 – 5 eerste reeks 15 ( 10 min. ) REEKS 19 : 5 laatste reeks 10 – 5 laatste reeks 11 ( 10 min. ) REEKS 20 : 5 laatste reeks 12 – 5 laatste reeks 13 ( 10 min. ) REEKS 21 : 5 laatste reeks 14 – 5 laatste reeks 15 ( 10 min. ) Super finale REEKS 22 : 3 eerste van elke klasse met de meeste punten per klasse. Puntenindeling : REEKS 1 – 3 : geen punten te verdienen REEKS 4 – 9 : 1e 20 punten 2e 18 punten 3e 16 punten enz… REEKS 10 – 15 : 1e 10 punten 2e 9 punten 3e 8 punten enz…. REEKS 16 – 21 : 1e 10 punten 2e 9 punten 3e 8 punten enz….. De punten worden toegekend a rato van de gereden chrono’s. Onder geen enkele voorwaarde zal er rekening gehouden worden met de posities, aantal rondes, enz… Enkel de snelste ronde per piloot komt in aanmerking. Zo is het aan de piloten om aan te pikken aan een groep, of zelf het geschikte moment uit te zoeken een snelle ronde te rijden. Vlaggen : Gedurende deze wedstrijd zullen alle normale vlaggen van toepassing zijn uitgezonderd de blauwe vlag. Daar wij geen wedstrijd rijden, maar enkel chrono’s is het aan de piloten om het geschikte moment zelf uit te zoeken. Prijzen : Alle eerste 4 piloten per klasse ontvangen van de organisatie een zilveren pas om gratis deel te nemen aan de Belkarting 2002. Indien u reeds ingeschreven bent kan u deze pas doorgeven aan iemand anders of verkopen ( waarde € 50 ). Indien u nog niet ingeschreven was voor de Belkarting kan u op deze manier toch nog deelnemen. Hoofdprijs : de winnaar van reeks 22 mag zich gelukkig prijzen. Hij zal in 2003 deelnemen aan een ASAF race op het circuit van Francorchamps in een Renault Clio 2.0 16V. U zal als derde piloot fungeren in een uithoudingswedstrijd op het mooiste circuit van de wereld. De 185 pk sterke Clio met sequentiële 6 bak staat reeds op jou te wachten. Het enige wat je als winnaar zelf dient te doen is hiervoor de nodige licentie halen, waar we je uiteraard graag bij helpen. Voor al de rest zorgen wij. Zin om in 2003 De Radillon in Francorchamps op te rijden, wees er dan snel bij en zorg ervoor dat je één van de 10 piloten bent uit jouw reeks. See you @ JPR on the 2e of November |
Driesco,euhhh,ik ben nu dus gans mijne kluts kwijt :confused: ,prekwalifs belkarting enz.,ze gaan daar wat uitsteken zaterdag :D
|
Of wil et gewoon simpel zeggen da er 1 iemand in de prekwalifs een zeer mooie prijs krijgt,om et effe kort te zeggen :D
|
Wordt er in reeks 22 (de superfinale) rekening gehouden met het gewicht, want anders wint automatisch de beste van reeks 1 (iemand van reeks 6 kan hier immers nooit tegen winnen aangezien hij/zij veel meer weegt)?
|
Quote:
We hebben 5 reeksen van 20 piloten voor de prekwalificaties. Daar gaan er dus 5 x 4 piloten van door naar de Belkarting op 23 nov. Van de 60 piloten van deze wedstrijd gaan er dus 6 x 4 door naar de Belkarting. De 6 resterende plaatsen worden opgevuld door enkele nog in extremis opgeviste VIPS. Aan deze wedstrijd hangt wel een prijs vast terwijl men op de prekwalificaties enkel kan rijden voor een plaatsje in de Belkarting. Op die manier zijn ook onze 240 bestelde ritten opgevuld op 2 november he mannen. |
Quote:
|
Quote:
|
Je kan ook op alles commentaar hebben he Speesman, en aangezien ik weet dat jij geen +90 kg piloot bent vraag ik me dan ook af waarom jij hier problemen mee hebt. Uit de hoek van de zwaargewichten komen alvast geen vragen.
Of het moet zijn dat jij lood meebrengt, dan kunnen we jullie dit als handicap geven. No hard feelings he. |
Quote:
Lood heb ik niet, maar ik vind het wel een goed idee :) |
Ofwel iets vermageren op één week, ofwel de strijd durven aangaan tegen de rest. Maar ik zou niet te lang wachten want de inschrijvingen komen goed binnen bij Serge en 60 piloten is echt het maximum.
|
Ben al ingeschreven hoor!!!
Niet dat ik ga winnen, maar 2 weken zonder karting zijn ongezond ;) |
inderdaad jongens wees snel want mijn mailboxke staat rood, en 60 plaatsen is echt niks te veel!
dus laat maar komen |
Serge,
hebt gij iets tegen mij? hebt ge schrik dat ik daar alleman naar huis ga rijden of zo? TIS WEER FUN CUP HEEEEEEE :D:D:D:D:D IK MAG GEWOON NIET MEEDOEN VAN SERGE !!!!!! :D ps: watch the smilies !!! no hard feelings, ik vind het wel spijtig, want ik denk dat ik met racepak en helm op wel eens in de categorie van +90 zou kunnen geraken! zonder kleren zit ik al aan de 85kg, tzal op het randje zijn! ;) |
Gewoon raceken laten vallen he Maarten :):)
|
Quote:
|
Quote:
misschien zelfs in de klasse boven 80kg al zal de concurrentie daar zwaarder zijn het doet er niet toe, ik amuseer mij wel op zolder, al had ik dit graag meegedaan! ge kunt niet alles willen hé |
Quote:
|
Quote:
Maar één probleem, ik hoor niks van Serge. Ben ik nu ingeschreven of niet? Ik heb een mail gestuurd voor deelname maar nog geen antwoord gekregen. Serge?! :( |
geen nieuws is goed nieuws,
neen uw mailke is verstuurd en je bent ingeschreven dus don't worry be afraid! greetz |
Och, wees gerust, I am afraid, ik rijd niet graag op JPR en kom daar dus niet veel :frusty:
In ieder geval bedankt! |
Quote:
khad het zelf nog niet door :D |
Quote:
don't worry, ik doe niet mee, maar ik geef hier wel een idee aan de flitser natuurlijk! serge, check die maar eens tijdens het wegen! een looddetector of zo :D:D:D |
Voor de snelle beslissers, nog 6 plaatsen vrij.
Te winnen : een stoel als derde piloot in 2003 tijdens ASAF race op Francorchamps in Depaddock Clio. |
telt dat ook voor mij?geen nieuws, goed nieuws?
Ik hoop van wel want ik heb gemaild :D |
Quote:
Ik denk dat ik toch es het parcours ga komen verkennen voor de zaterdag want het is weeral maanden geleden in JPR. |
Wij rekenen eigenlijk wel ook op de vaste waarden van het Mak kampioenschap, want dit is het verlengde van een mooi seizoen. Teams bestaan uit meerdere personen maar wie is nu eigenlijk de snelste en meest verstandigste piloot. Gellof me, in korte sprintwedstrijden kan van alles gebeuren.
Zij met het meeste verstand zullen in de eerste reeksen de meeste punten verdienen en zo veel kans maken. Het is dus niet enkel met de gas dat men die eerste rondjes moet rijden maar ook met het kopken. Zoek een vrije baan, wacht af en ga dan voor een super chrono. Veel succes iedereen, ik hoop echt een goede piloot is ons team te hebben volgend jaar op Francorchamps. |
als kleine zelfstandige is mijn geld op dus... :) en trouwens hier maak ik geen schijn van kans...
|
Ge komt toch supporteren?
|
Quote:
Ik ben wel benieuwd welke kanonnen er zullen zijn zaterdag. |
Heb nog een vraagje: aangezien de prijs rijden met de paddock clio is, veronderstel ik dat Driesco en Chris volgend jaar een seizoen ASAF gaan rijden? Of rijden jullie enkel maar 1 race mee?
|
Quote:
Of zo klinkt het in ieder geval in mijn oren, maar tzal wel aan de akoustiek liggen zeker :rolleyes: Kdoe in ieder geval mee voor de fun, je weet maar nooit, zolang ik niet de laatste ben ben ik content. |
Quote:
|
Quote:
gisteren trouwens nog eens in jpr geweest, nieuwe recordtijd is 50.878... maar blijkbaar krijgt niet iedereen dezelfde karts... gastje heeft ne keer of 5 gewisseld tot em een goeie had :rolleyes: |
Ik wil Flugel aan de start, Redfox ook, en al die andere snelle gasten van het voorbije jaar.
We moeten er wel voor zorgen dat we een snelle betrouwbare man in ons team hebben op Francorchamps he mannen. Guy en Werner hebben in hun klasse anders een ook niet te versmaden snelheid. We zullen wel zien wie de strijd wil aangaan. In teamverband weten we wie de kanshebbers zijn, maar kunnen ze het ook alleen waarmaken ? Om 17.00 morgen weten we wie zich de snelste op de indoorkart mag noemen. We nemen de winnaar trouwens compleet mee in ons team voor het ganse seizoen 2003. Je weet maar nooit dat één van onze piloten ziek wordt tijdens een race en dat je dan moet invallen. Je bent zeker van één race in 2003 maar gedurende het ganse seizoen ben je onze Joker. Ook ons vrouwenteam kan in de problemen komen qua piloten en daar kan je dan eventueel ook invallen. Meer dan redenen genoeg dus zou ik zeggen om een gokje te wagen morgen. |
Ik zou maar al te graag willen, maar ik moet ff "sparen" nu ze manne... :)
Die Belkarting heeft mij al 11 weken zondag gekost :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
???????????????????????????????? |
Ge weet wel he Mistery. Wij gaan volgend jaar een vrouwenteam opstarten en ge weet wel mee vrouwen.
Stel dat Inge zwanger wordt, dan kunnen we de wagen toch niet aan de kant laten staan. Daarom kunnen we best een reserve piloot hebben die invalt indien nodig. |
Quote:
Mag da wel van staatsveiligheid?? |
All times are GMT +2. The time now is 18:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.