De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   De Teams Belkarting 2002 => OUDE versie !! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3668)

Driesco 16-11-2002 16:39

*** De Teams Belkarting 2002 ***

Hier gaan we de teams bekend maken die volgende week zullen starten op de Belkarting 2002. We gaan het heel spannend maken. Gedurende de week zullen we elke dag complete teams vrijgeven. Enkele van de voormiddag en enkele van de namiddag. De spanning kan beginnen hé mannen.

Beste vrienden, ik wil toch even benadrukken dat dit een voorlopige lijst is. De forummers en de prekwalificatiepiloten staan vast, de Vips ook, maar op gebied van TC en Belcar piloten kan er nog wel enige verschuiving zijn van voor- naar namiddag of omgekeerd. Sommige piloten haken ook op het laatste moment af, anderen willen dan wel nog snel meedoen.
De lijst is dus maar definitief op vrijdagavond 20.00.

Voormiddag
1. PADDOCK Racing Yves Van Grimbergen - Stefan De Cooman - Tim Verbergt - Alain Van Daele - Pierre Sevrin
2. VDH Racing - Geert Van der Heyden - Van Edom Manuel - Ken Verreycken - Dieter Wiertz - Stephane Lemeret
3. Scheurijzers - Werner Pessendorffer - Johan Empsen - Andre Carlier - Axtron 4 - Dominique Holvoet

Namiddag

1. G & A Kartteam - Roel Geerts - Manfed Verbeke - Kurt Winnepennings - Dave Singelée - Steve Ramon
2. IM - Racing -Ive Van der AA - David Van den Borne - Filip Dalemans - Maarten De Weerdt - Manuel Priem
3. VDA - Racing - Alois Van der AA - Kurt Van Goethem - Danny De Temmerman - Roger Halewaters - Alain Bellon
4. AD Sport - Sonja Hensen - Paul Noyens - Freddy Van Roey - Geert Van der Heyden - Ruben Maes
5. D&G - Racing - Dirk Govaerts - Maarten Perdieus - Giovanni Herbots - Dieter Dussaert - Rob Geboers
6. Dragon Racing - Philip Boelaert - Benny Kerkhofs - Marc Goossens - Werner¨Pessendorffer - Philip Jacobs
7. DB Racing 1 - Bart De Beule - Jos Vanbuel - Frank Molnar - Steven Moulaert - Kelly Jamers
8. NIKKE Racing - Niels Vancuyck - Jan Smook - Eric Geboers - Alain Vandaele - Kees Van der Made
9. AVT - Dominique Vandenborn - Sebastien Ubeda - Dirk Geerinckx - Davy Suffeleers - Johan Verheyen
10. Nog geen naam - Dominique Delferriere - Mario Vrancken - Bonnaerens Heinz - Gunthers Geerts
11. F.A.R.T. - Anorak Sourakit - Wim Baeckelandt - Frank Thiers - Chris Poppe - Kevin Strybos
12. Just For Fun Racing - Stijn Claessens - Bart Baeckelandt - Kurt Thiers - Axtron 1 - De Clerck Heikki
13. Russell Racing - Bart Vandecavey - Johan Empsen - Hans Thiers - Steven Anseeuw - Philippe Leybaert
14. Dale Racing - Yannick Dalemans - Tim Joossen - Chris Mattheus - Axtron 2 - Jurgen Evers
15. DB Racing 2 - Chris De Beule - Rigo Meys - Didier Decoene - Pierre Van Itterbeek - Joost Custer
16. Ghostracing - Patrick Hendrickx - Philip Cracco - Patrick Schreurs - Serge Huybrechts - Jan Heylan
17. Rabbits Team - Guy Golsteyn - Jos Menten - Anthony Kumpen - Mathieu Geerinckx

Nog enkele team die nog niet 100% in orde zijn. Hiervoor heb ik nog wat tijd nodig om te luisteren of de piloten in de voor- of namiddag willen rijden.

18. Crash.to/zandbak - Mark Reijnders - Grauwels Roger - Rudi Penders
19. LGP - Pascal Put - Chris Voet - Gilles Geerinckx
20. No Fear Team - Stijn Conix - Marco Wuytens
21. The Need For Speed - Tony Pauli - Bert Redant
22. The Young Riders - Patrick Bellon - Ronald Vetters
23. Axtron - Werner Willemoons - Frank Van Craeynest
24. ARES Racing - Mathias Guys - Linsey Lanssens - J.F.Hemroulle
25. No Waste of Gasoline - Olivier Verhulst - Lieven Thiron - J. V. Cauwenberghe - Bertje Vercoutere

Breezz 16-11-2002 18:35

bibberbibber :)

*DALE* 16-11-2002 18:48

Quote:

Originally posted by Breezz
bibberbibber :)

ier t zelfde :)

Maarten 16-11-2002 21:05

Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***

Quote:

Originally posted by Driesco

1. G & A Kartteam - Roel Geerts - Manfed Verbeke - Kurt Winnepennings - Dave Singelée - Steve Ramon

4. AD Sport - Sonja Hensen - Paul Noyens - Freddy Van - Roey - Geert Van der Heyden - Ruben Maes

6. Dragon Racing - Philip Boelaert - Mario Vrancken - Marc Goossens - Werner¨Pessendorffer - Philip Jacobs

dit zijn dus al drie teams, met vooral team 4 die LOS voor de overwinning kunnen gaan !!! Ruben is in een kart naar het schijnt ongelooflijk snel, die reed vroeger wim de weerdt (cf mak kartings, Baretta team) los van het kaske naar de muur!

het eerste team trouwens ook, roel is zeer snel, manfred super snel, dave ook snel, en die twee ander ook denk ik, vermoed ik, vrees ik, ...

en marc goossens zal ook wel kunnen karten zeker? de werner daar spreken we niet over, en als het regent zit ge met philip jacobs trouwens ook niet slecht :D spijtig dat het binnen is!!! :cool:

mijn team is trouwens ook niet te versmaden! nah!

Speesman 16-11-2002 21:11

Ha, G&A racing voor de overwinning :)

Ben benieuwd waar mijn ander team (SPEESKEEK) gaat staan, hoop voormiddag want anders moet ik tegen mezelf rijden :)

Breezz 16-11-2002 21:20

Re: Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***

*mod*

Sennake 16-11-2002 23:30

Re: Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***

Quote:

Originally posted by Maarten
dit zijn dus al drie teams, met vooral team 4 die LOS voor de overwinning kunnen gaan !!! Ruben is in een kart naar het schijnt ongelooflijk snel, die reed vroeger wim de weerdt (cf mak kartings, Baretta team) los van het kaske naar de muur!

het eerste team trouwens ook, roel is zeer snel, manfred super snel, dave ook snel, en die twee ander ook denk ik, vermoed ik, vrees ik, ...

en marc goossens zal ook wel kunnen karten zeker? de werner daar spreken we niet over, en als het regent zit ge met philip jacobs trouwens ook niet slecht :D spijtig dat het binnen is!!! :cool:

mijn team is trouwens ook niet te versmaden! nah!

Wacht maar tot je ons "Rabbit-team" zal zien :D :D

R@ce@holiC 17-11-2002 01:27

Damn 'k kan niemeer wachten :D

schumivill 17-11-2002 05:09

Hello Driesco,er zijn nog een paar maten van ik en Dieter die ook es willen afkomen,kunnen zij binnen de avond zelf??Twee eigenlijk,dus t'is geen hele bende :o

airco 17-11-2002 05:27

als ik het goed voorheb heb ik al opgevangen dat er op de dag zelf nog rode pasjes (inkom) te koop zullen zijn .

airco

Driesco 17-11-2002 11:29

Ik heb zelfs nog enkele plaatsen om mee te rijden te koop aan € 50.

4 plaatsen om juist te zijn.

*DALE* 17-11-2002 20:50

maken jullie vandaag nog teams bekend?

Beemer 17-11-2002 21:01

Quote:

Originally posted by airco
als ik het goed voorheb heb ik al opgevangen dat er op de dag zelf nog rode pasjes (inkom) te koop zullen zijn .

airco

Ik dacht ook van wel, normaal gezien geen probleem

Driesco 17-11-2002 21:16

Quote:

Originally posted by *DALE*
maken jullie vandaag nog teams bekend?
Effe wachten gasten, morgen komt de rest. Eerst iedereen een mailken versturen ter bevestiging van het uur dat je moet rijden.

R@ce@holiC 17-11-2002 22:22

is het :
forummer - Touringcuppiloot - Belcar piloot - kwalificatiepiloot - VIP ???

Oneliner 17-11-2002 22:28

beetje door elkaar denkek

Beemer 17-11-2002 23:06

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
is het :
forummer - Touringcuppiloot - Belcar piloot - kwalificatiepiloot - VIP ???

Dat is als ik mij niet vergis de samenstelling van elk team

R@ce@holiC 17-11-2002 23:09

jaja maar staan de vrijgegeven teams telkens in die volgorde , of is et willekeurig?

flugel 17-11-2002 23:23

'k zijn content met mijn teamke :)

Gikke 18-11-2002 00:07

'k ga vandenacht geen oog toedoen pijs ik... :)

Maarten 18-11-2002 00:10

Quote:

Originally posted by flugel
'k zijn content met mijn teamke :)
en terecht! schoon vrouwken in de achterhoede :D

R@ce@holiC 18-11-2002 00:22

9. AVT - Dominique Vandenborn - Sebastien Ubeda - Dirk Geerinckx - Davy Suffeleers - Johan Verheyen

Team is ook anders niet mis :)

Sennake 18-11-2002 00:30

Beware of the "Rabbits" - team!

Scapa 18-11-2002 00:45

Het wordt me allemaal wat te veel :D : zenuwen dat ik heb niet te doen...

schumivill 18-11-2002 00:49

Ik heb ook twee interessante teams,ga er een lap op geven :D

1. PADDOCK Racing Yves Van Grimbergen - Stefan De Cooman - Tim Verbergt - Alain Vandaele - Pierre Sevrin

8. NIKKE Racing - Niels Vancuyck - Jan Smook - Eric Geboers - Alain Vandaele - Kees Van der Made

Dit gaat echt leuk worden ;)

fordje 18-11-2002 00:51

Quote:

Originally posted by Sennake
Vergeet z'n "peekes" maar niet !

Piet Konijn 18-11-2002 01:21

Quote:

Originally posted by fordje
Vergeet z'n "peekes" maar niet !

zal ik zeker niet vergeten!!;);):)

Mischien ook wel een specialeke eens kijken wat ik kan doen!! wait & see on saturday :D :D :D

Piet Konijn 18-11-2002 01:22

Quote:

Originally posted by Sennake
TRUE THAT!!!! BEWARE :D :D :D :D :D

Driesco 18-11-2002 08:28

Da edde gij weer goe gezien race :)

Oneliner 18-11-2002 18:34

komaaaaaaaaaaaaaaaaaan de teams plssssssssssss :p
I can't hardly wait

Scapa 18-11-2002 18:44

amaai nie, hopelijk zijn er geen problemen

Beemer 18-11-2002 19:15

Amai amai, wat een spanning!!
Mannen geef den Driesco wa tijd hè, die mens heeft ook nog een leven buiten den Belkarting hè ;)
Die teams komen er wel, het zijn nog 6586 minuten tot aan de Belkarting :p

Oneliner 18-11-2002 19:22

gij hebt makkelijk praten, gij rijdt ni mee :)

Breezz 18-11-2002 19:36

De spanning stijgt ;)

@Beemer: Nog zo lang :eek: :( ;)

Gikke 18-11-2002 19:59

het is nie meer te doen, die spanning .......
Mijn zenen gaan t begeven ........
Kem nu al nie geslapen ! :cool:

Scapa 18-11-2002 20:20

Gelukkig ben ik met weinig tevreden: Jan Heylen en Marc Goossens (beide Gelenaars :) ) en ik ben content :D

Driesco 18-11-2002 20:50

Nog effe geduld mannen, ben hier nog wa grote namen aan het toevoegen. Tegen 22.00 zullen bijna alle teams online staan.

Scapa 18-11-2002 20:51

driesco gesignaleerd op het forum, nu kan het nie lang meer duren :D fingers crossed

Scapa 18-11-2002 20:52

Quote:

Originally posted by Driesco
Nog effe geduld mannen, ben hier nog wa grote namen aan het toevoegen. Tegen 22.00 zullen bijna alle teams online staan.
dju, om negen uur vertrek ik op café :rolleyes:

Bart.Vandecavey 18-11-2002 20:53

Quote:

Originally posted by stijnconinx
dju, om negen uur vertrek ik op café :rolleyes:
Mja ge moet uw prioriteiten leren stellen hé!

In mijne stamcafé staat er een computer met internetaansluiting! :D

All times are GMT +2. The time now is 21:41.