![]() |
CRRT en Althena 3 uurs karting
Op Vrijdag 13 December organizeren autoclubs CRRT en Althena een 3 uurs karting in JPR. Deze clubs organizeren rittensporten en historic rally's. Oa. de Stapelaere memorial die tegelijk met de Belkarting doorging.
Zij zijn nog op zoek naar een aantal teams die willen meerijden. Praktisch: 3 uurs race Plaats: JPR Timing: 19.30 tot 20.00: Inschrijvingen 20.10: Briefing 20.30 tot +/- 20.45 Chrono's 21.00 tot 24.00: Race Kostprijs: 168€ per team. Reageren kan hier of op mijn E-mail. Ik dacht zo: laatste karting van 2002, een mooie seizoensafsluiter. :) |
'k heb je een mailtje gestuurd, 'k ga morgen ne keer rondbellen voor eventueel een team samen te stellen, en anders een paddock team hé ;)
|
exaam dan . spijtig. anders kon ik nog is rode lantaarn komen spelen ;)
|
valt slecht, hangt af van het werk op de firma,anders oké
DBRacing dus waarschijnlijk al met 2 man. is nu te zien of flugel nog mensen kan overhalen. groeten |
Yes Werner a'll be there, we arre the ....... team!
de rest zullen we na de wedstrijd in vullen. |
ja werner, schrijf mij ook maar in hé, onder de naam im racing
Wel een vraagske, krijg ik nog verdere info en wanneer moet het betaald zen en dergelijke? |
kartboyke, check PM.
|
slecht nieuws gasten,zaterdag gaan werken, dus geen karting voor mij.
sorry werner,zal voor een andere keer zijn. flugel,ik hoop dat ge mensen vindt. vrolijk pasen iedereen |
OK redfox. BTW: flugel heeft dat al fijn opgelost. :D :D :D
|
werner chek pm maar ben wel vergeten te zeggen dat er wel al teamgenoten aanwezig zullen zijn + mijn normale kartgenoot en die zal de inschrijving dan al in orde brengen voor mij.
Maar ik heb om half 8 gedaan met training geven in mechelen en dan vertrek ik direct naar sint niklaas. |
voor mij zal het niks worden werner
lukt me niet meer |
Ik ga vrijdag ook karten, maar wel aan de andere kaant van België : in Bilzen. Met het werk. Kwestie van ook eens een kans te maken op een ereplaats :D
Maar have fun jongens, een volgende keer ben ik er zeker weer bij. |
In Bilzen ? aha...enne, om welk uur ?
|
Quote:
|
Quote:
|
Aha het Belgisch leger weer op uitstap ;)
|
Maneuvers, een trainingsoefening met als doel een kartingbaan innemen en de bar veiligstellen...
|
Quote:
|
Voor alle duidelijkheid, ik ga me ook nog eens wagen aan een ritje.
D& G security team effe in het oog houden hé mannen. |
hm... nen teamnaam was ik vergeten, 't meest logische zal first motorsport zijn denk ik :)
|
Had ik het niet gedacht, Flugel is versterking gaan halen :)
We gaan der n'een ferme lap op geven he mannen. |
Ge moogt gerust zijn.
|
Quote:
|
iemand nog iemand nodig?
voor het geval?
|
Quote:
|
Re: iemand nog iemand nodig?
Quote:
Altijd welkom. Maar ik garandeer je niet dat je kan rijden. |
De uitslag
1. First Motorsport (Kelly Jamers, Phillip Jacobs en ikke :) ) 2. D&G racing 3. Trio 4. Mak 2003 5. De Paddock 6. De Sissies 7. IM Racing 8. De Kerstman 9.. Uit mijne weg 10. CRRT 007 11. De Dummies 12. Hanswyck 13. Captain Beffs 14. Stiflers 'k weet nie juist wie er allemaal in de andere teams reed van piloten. 'k Denk dat Werner de tijden wel nog zal posten. 't Was een toffe en faire wedstrijd :) |
PROFICIAT FLUGEL !!!
|
Goe gedaan Flugel :applaus:
|
Van mij ook Flugel, je ging best hard op het laatste :) :(
|
En dan nu de volledige resultaten:
Resultaat van de kwalifs Alle rondetijden van de kwalifs Resultaat van de race Alle rondetijden van de race deel1 Alle rondetijden van de race deel2 Alle rondetijden van de race deel2 En nog eens proficiat aan Flugel. |
Merci hé, maar 'k reed wel nie alleen hé, 't is eigenlijk Kelly die de kloof geslagen heeft :)
'k ga wel mijnen overall volledig in 't zwart zetten... 'k trek da kleurke aan peis ik :D |
All times are GMT +2. The time now is 19:46. |