![]() |
Albers naar Minardi '03........dus geen boxing Verstappen
Althans dat staat vandaag op de teletext van RTL 5, Albers zou een bankgarantie hebben afgegeven aan Stoddart ter waarde van 5 million US dollars................................
|
Stoddart wil graag een Dutch team maken. Verstappen is dus nog steeds in de running. maar ook hij moet sponsers aanbrengen.
|
je vraagt je toch af wat die Stoddart in die fijne nederlanders ziet :D :D
|
wie moet anders het gras afrije op de circuits?
|
Vreemd dat enkel RTL 5 dit te melden heeft. Alle grote F1-sites weten van niks...gerucht ?
Albers dan; wat heeft deze kerel tot nu toe voor speciaals laten zien ? De Marlboro Masters ? Een mislukt F3000 seizoen bij het Arrows Junior team ? Ik hoop dat Stoddart in ieder geval aan Justin Wilson denkt, dat tweede stoeltje mag van mij best naar Verstappen gaan. |
F3 was niet slecht, ene Button kon hem niet volgen door de Busstop.
F3000 was waardeloos DTM, succesvolste rijder dit jaar van Mercedes in de ouwe wagens............... Mjah, dat joch komt goed over in de pers, tis niet alleen snelheid wat telt. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Stel u voor een volledig Nederlands team :crazy:
En Saelens, Leinders en co. maar prediken dat zij niet in de f1 geraken omdat er hier in België geen constructeurs aanwezig zijn en het economisch draagvlak te klein is. Nederland heeft dit ook nie en is nie zoveel groter.... |
Een Hollandse campingplaats op de laatste startgrid. Leuk :)
|
Quote:
Dus het argument dat er in Nederland ook niet zoveel geld zit is fout. België is veel meer een land van KMO's en die hebben meestal inderdaad niet de middelen voor sponsoring in de huidige F1. |
Quote:
|
Albers beweert van niets te weten....
Bericht is dus met 2 ton zout te nemen... |
Quote:
|
Ik had het over de mogelijke sponsors die worden vemeld in het Albers verhaal: rtl 4, lost boys,...
|
Wat is HMG: "RTL/de Holland Media Groep S.A. (HMG) is met haar stations RTL 4, RTL 5 en Yorin een belangrijke speler op de Nederlandse televisiemarkt. Daarnaast maken Yorin FM, het productiehuis Holland Media House, technisch facilitair bedrijf Broadcasting Center Nederland en dochteronderneming RTL iMedia deel uit van de HMG. Tevens beschikt de HMG over een eigen verkoopmaatschappij, IP Nederland, die de reclamezendtijd voor de HMG radio- en televisiezenders verkoopt. " http://www.rtl.nl/service/vacatures/
We hebben inderdaad wat grote bedrijven maar dat is allemaal "oud geld" , die sponsoren dus niks. Let wel, Shell is een mix van Nederlands en Engels............... Het zijn altijd nieuwe namen die sponsoren, oftewel jong geld, nouveau riche........de echte kouwe kak dus :D Wat grote oude namen doorlopen: Ahold: slechte vooruitzichten KLM: in zwaar weer Philips: ook niet al te best Unilever, draait goed maar welke merknaam moeten ze promoten? C & A : te grote familie, veel kapitaal verdeeld over honderden familieleden ABN AMRO en ING: moeten zware reserves nemen voor toekomstige faillisementen Voor zover mijn beursanalyse |
HMG steunt alleen Verstappen bij zoektocht naar stoeltje
Quote:
|
Quote:
En op het Verstappen-forum zien ze hem al bij Williams :crazy: |
Quote:
|
Gaan die hollanders toch even raar opkijken als morgen David Saelens wordt aangekondigd als 1ste coureur :D
|
Eheh, stel u voor volgend jaar Saelens-Leinders als piloten bij minardi met sponsoring van de VMM :D :crazy:
|
GO VTemmers! :D
|
Formula 1
15:46:59 - Great Britain's Justin Wilson is set to be unveiled as the new Minardi driver for the upcoming season eurosport.com |
woei .... alleszins beter dan Verstappen
Hiermee wil ik niet zozeer zeggen dat Wilson beter is dan Verstappen ... Toch vind ik een keuze voor een jeugdtalent beter dan opgeviste afhakers |
Zou Coca-Cola dan Wilsons zitje betalen bij Minardi?
Ik zie niet echt Coca-Cola in het lang en breed op de Minardi staan maar een sponsoring op zijn helm... |
http://f1.racing-live.com/en/headlin...17122740.shtml
wilson heeft een contract voor 3 jaar bij Minardi |
Quote:
Gaan we nog lachen: Wilson - Massa bij Minardi. Waar is dat all-dutch team nu ineens naartoe ? :D |
Als twee honden vechten om één kluif dan gaat de derde ermee lopen :D :D
Mwah......verstappen in het Jordan blauw, het forum van Verstappen neemt hilarische vormen aan. Psychiatrisch Nederland volgt de ontwikkelingen op de voet, genoeg toekomstige klanten :D :D |
geen watertussenstand maar even de eurovergelijking opgezocht:
1. Jos 5 miljoen Euro 2. Massa 4.5 miljoen Euro 3. Albers 3 miljoen Euro 4. Bernoldi ???? 5. Irvine ???? Massa was ook al in de race voor een stoeltje bij Jordan, daarvoor moet hij 7 miljoen euro mee nemen en voor Minardi maar 3 tot 5 miljoen. Naar verluid zou Massa\'s budget nu op 4.5 miljoen liggen dat is voldoende voor Minardi maar niet voor Jordan. Hij zou stuivertje kunnen wisselen met Verstappen die ook voor beide teams in de race is maar steeds meer naar Jordan toegaat met een budget van al 5 miljoen http://www.racenieuws.com/?page=arti...3012003_074735 *even gesurft, wat kan zo een roddel toch vlug de wereld rondgaan....zelfs duitse sites maken er al melding van.* |
Quote:
|
dailyf1 op 4 januari: 'Albers’ manager: “we are close”'
dailyf1 op 7 januari: 'Albers' Minardi dream over' F1nieuws, nooit te betrouwen :) Mark my words: Stoddart haalt een onbekend, ontstuimig 'talent' (cfr. Mazzacane, Yoong) binnen met heel veel sponsorgeld. Verstappen valt, naar aloude gewoonte, nét uit de boot, en gaat dan maar testwerk doen voor een team dat hem een zitje belooft voor 2004, wat natuurlijk niet het geval zal zijn ;) |
Quote:
Dat verhaaltje van Verstappen klinkt zo bekend in de oren dat ik vrees dat je gelijk hebt. |
alleen op het verstappen-forum snappen ze dat na 5 jaar nog niet :D
|
Komende vrijdag zal Jos Verstappen eindelijk als Minardi Formule 1-rijder worden aangekondigd. Dat laten onze bronnen binnen Minardi vandaag weten.
Verstappen heeft het lange tijd geheim weten te houden, en nog altijd ontkent het Verstappen-kamp alle geruchten, maar vrijdag zal daar een einde aankomen. De reden van het blijven uitstellen van de aankondiging is waarschijnlijk een commerciële reden, maar dat zal vrijdag snel genoeg duidelijk zijn. Bron: http://www.f1racing.nl/news.php?ID=53151 |
Ik denk dat je hier vooral op één detail moet letten in deze post:
Quote:
|
bwa f1racing.net meldt het nieuws ook :D
dan maar eens een andere bron ... www.f1-live.com ... maar daar zou het morgen al zover zijn :) |
zal toch waar zijn denk ik, verstappen naar Minardi
Paul Stoddart land morgen met zijn 737 op Zestienhoven en morgen is er een persconferentie van Trust |
Quote:
|
Verstappen houdt vanavond een persconferentie !!!!
Dit stond op de site van F1-Racing.nl "Zoals we al meldden zal Jos Verstappen zijn zitje morgen aankondigen. Helaas zaten we er een dag naast, alhoewel helaas? Vanavond is er om 18.00 uur een persconferentie met Verstappens nieuwe teambaas. Trust zal één van Verstappens grote sponsors worden en op het hoofdkantoor zal dan ook de persconferentie gegeven worden." Bron: F1-Racing |
Het is toch opletten geblazen met de reactie van het staat op verschillende sites. Ik heb ooit op een site in verband met RSCA een bericht geplaatst dat Anderlecht weer naast een jong supertalent greep (in de periode dat ze de ene na de andere aan zich voorbij lieten gaan). Dit supertalent was gewoon mijn broer. Ik had erbij gezet dat hij naar PSV ging en alles op een zo professioneel mogelijke manier geschreven. Slechts enkele uren later werd dit bericht al gepubliceerd op verschillende officiele anderlechtsites. Meer dan een week lang werd het bericht overal als echt aangenomen, en op bijna alle forums kwamen kwade reacties naar het bestuur toe. Pas 10 dagen later kwam dan een officieel bericht dat mijn origineel bericht ontkrachtte. Sindsdien weet ik dat ik alles op internet niet met een korrel maar met een hele vrachtwagen zout moet nemen.
FF PS: sorry voor de OT |
All times are GMT +2. The time now is 14:09. |