De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Spa Belpro : The Race -> GLPK Viper wint (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5003)

JPMontoya 11-05-2003 16:22

Spa Belpro : The Race -> GLPK Viper wint
 
1. GLPK
2. Corvette
3. GTB Porsche van Goossens én Penders
4. Kuism.

NGT Racing 11-05-2003 17:13

Is de race op het einde rood afgevlagd? Ik was in de busstop aan het kijken en vijf minuten voor tijd was er een contact tussen de RS van Marc Goossens die een megasint had gereden en een porsche die al enkele ronden problemen had met de versnellingen in de busstop. Resultaat beide wgens vrij hard in de vangrail. De rest van het veld is toch een aantal keer voorbijgereden door het volledige veld onder geel, door welke regel heeft RTM zijn plaats kunnen behouden.
Het is RTM trouwens van harte gegund, prachtig werk gezien van Paltalla en Goossens vandaag !!!

redje 11-05-2003 17:19

Quote:

Originally posted by FLAT6
Is de race op het einde rood afgevlagd? Ik was in de busstop aan het kijken en vijf minuten voor tijd was er een contact tussen de RS van Marc Goossens die een megasint had gereden en een porsche die al enkele ronden problemen had met de versnellingen in de busstop. Resultaat beide wgens vrij hard in de vangrail. De rest van het veld is toch een aantal keer voorbijgereden door het volledige veld onder geel, door welke regel heeft RTM zijn plaats kunnen behouden.
Het is RTM trouwens van harte gegund, prachtig werk gezien van Paltalla en Goossens vandaag !!!

T is Penders en Goossens. Paltalla rijdt met Van Sande en die zijn uitgevallen.

NGT Racing 11-05-2003 17:25

Ik bedoelde beide wagens, Paltalla voor hij uitviel

Ik stond er tien meter af en ben vrij zeker dat het Marc Goossens was die crashte, 5 minuten voor tijd. De GTA porsche van RTM was inderdaad vroeger in de race helaas uitgevallen. De GT3-RS is er slechter aan toe dan de biturbo

redje 11-05-2003 17:29

Quote:

Originally posted by FLAT6
Ik stond er tien meter af en ben vrij zeker dat het Marc Goossens was die crashte, 5 minuten voor tijd. De GTA porsche van RTM was inderdaad vroeger in de race helaas uitgevallen. De GT3-RS is er slechter aan toe dan e biturbo
Da's minder. 2 van de drie wagens gecrasht.

fordje 11-05-2003 18:59

De wedstrijd is NIET rood afgevlagd. Wel zijn de laatste ronden afgelegd onder pace-car.

Volgens de geldende reglementen telt bij een race-einde onder Pace-car de klassering op 2 ronden voor het einde.

2 ronden voor het spijtige ongeval van Marc lag hij nog 3°..


Later meer, incl fotomateriaal.

flugel 11-05-2003 20:07

De wagen van Goossens kwam er (om het zacht uit te drukken) vre voor... 'k denk dat er niks nog goe aan is.

Mark 11-05-2003 20:28

Ze kregen hem zelfs niet in de vrachtwagen......althans dat denk ik. Zag hem op een trailertje van een ander team afgevoerd worden.....

De RS stond op zijn assen.......zonder wielen.

Megane 11-05-2003 20:33

Quote:

Originally posted by Marshal
Ze kregen hem zelfs niet in de vrachtwagen......althans dat denk ik. Zag hem op een trailertje van een ander team afgevoerd worden.....

De RS stond op zijn assen.......zonder wielen.

Waarschijnlijk rechtstreeks naar PENDERS in LUIK

Mark 11-05-2003 20:45

Overigens............er deden er maar 42 mee!!!!!!!!!!!!

In vergelijking met andere GT-kampionschappen is dat nog veel, maar voor Belcar begrippen een absoluut dieptepunt. Toch een teken aan de wand dat de organisatie niet helemaal doorheeft dat de vette jaren weleens voorbij konden zijn.

joost 11-05-2003 20:46

Sorry, 46 --> 42 a/d finish

karld 11-05-2003 20:57

heeft er iemand van jullie soms foto's van het ongeval of van de wagen kort na de crash ...
Kan je deze opsturen naar info@rtm-racing.be ??

Dank bij voorbaat....

Mistery 11-05-2003 21:20

Karl,

Ik zal vragen aan onze fotograaf of hij al dan niet foto's heeft daarvan. Zo ja, worden deze bezorgd...

Dries

Sennake 11-05-2003 21:42

Ik heb er maar eentje : deze (maar je mag hem uiteraard gebruiken)...

http://www.depaddock.eu/sennake/31_01.jpg

vincentdb2001 11-05-2003 21:48

Quote:

Originally posted by FLAT6

Het is RTM trouwens van harte gegund, prachtig werk gezien van Paltalla en Goossens vandaag !!!


Idd, een grote proficiat aan de RTM team... Spijtig dat Paltalla Goossens moesten opgeven, er was een mooie strijd vooraan.

Weet er iemand wat er met die prachtige Audi van de Duitsers is gebeurt?

Nog een vraagje : heeft er iemand een volledige uitslag ?




Vincent

redje 11-05-2003 21:50

De Porsche van Goossens hangt uit mekaar, maar na die uitleg hier, had ik erger verwacht.

joost 11-05-2003 21:51

op de link: http://users.skynet.be/ris/circuit/SBP03/belr.htm

vincentdb2001 11-05-2003 21:53

Quote:

Originally posted by joost
op de link: http://users.skynet.be/ris/circuit/SBP03/belr.htm

Thanks

joost 11-05-2003 21:59

BTW, vincent, werkt gij in Louvain-la-neuve????

vincentdb2001 11-05-2003 22:03

Quote:

Originally posted by joost
BTW, vincent, werkt gij in Louvain-la-neuve????

Check PM ;)

Asterix 11-05-2003 22:12

Quote:

Originally posted by fordje
De wedstrijd is NIET rood afgevlagd. Wel zijn de laatste ronden afgelegd onder pace-car.

Volgens de geldende reglementen telt bij een race-einde onder Pace-car de klassering op 2 ronden voor het einde.

2 ronden voor het spijtige ongeval van Marc lag hij nog 3°..


Later meer, incl fotomateriaal.

Kijk eens naar artikel 212. Elke ronde afgelegd achter SC geldt als een gereden ronde. De 2 rondes is indien rood afgevlagd.
Voor discussie vatbaar ?

fordje 11-05-2003 22:20

Discussie? Geen idee

Vlak na het einde van de race stond ik bij Danny Dubois. Die was erg formeel en moest niet nadenken. Standpunt was duidelijk. Volgens art ...(weet niet meer welke hij citeerde) wordt de stand genomen van -2 ronden als de safety de race uitleid.

Iemand anders een ander oordeel ? Graag dan, ik ben zeker niet alwetend en ga in dit geval alleen op Danny zijn versie af. Die zou het toch moeten weten, denk je niet?

flugel 11-05-2003 22:31

Quote:

Originally posted by fordje
Discussie? Geen idee

Vlak na het einde van de race stond ik bij Danny Dubois. Die was erg formeel en moest niet nadenken. Standpunt was duidelijk. Volgens art ...(weet niet meer welke hij citeerde) wordt de stand genomen van -2 ronden als de safety de race uitleid.


is dus gelijk aan rode vlag dacht ik zo :)

Speesman 12-05-2003 01:17

Idd, het reglement zegt dat ook bij de safetycar de uitslag diegene is van het einde van de voorlaatste ronde voorafgaand van de finish onder de safetycar.
Of maw, de uitslag van 2 rondes terug.

Sennake 12-05-2003 09:07

Quote:

Originally posted by fordje
Vlak na het einde van de race stond ik bij Danny Dubois. Die was erg formeel en moest niet nadenken. Standpunt was duidelijk.
Waarmee Danny bewijst zijn reglement beter te kennen dat Ecclestone en zijn trawanten (remember Brazilië - Raikkonen - Fisichella)...

Jempy 12-05-2003 09:16

Quote:

Weet er iemand wat er met die prachtige Audi van de Duitsers is gebeurt?
De Quattro heeft zijn linker achterwiel verloren in de Bruxelles.

De piloot van de Audi heeft bij ons op post wel iets heel interressant verteld. Team Rüdiger Noll (van de Quattro) zou aan het bouwen zijn aan een wagen aangedreven door de Bentley "Le Mans" motor , de basis zou een Audi zijn. De wagen zou volgend jaar mee rijden in de Belcar!

Heeft er iemand nog iets meer gehoord over dit project ?

Sennake 12-05-2003 09:18

Ik heb ergens (Autowereld) iets gelezen over een Seat Cupra GT, aangedreven door een Audi-motor, maar dat was eerder iets voor het Spaanse GT-kampioenschap en later FIA-GT dacht ik. Mogelijk is dit dus iets totaal anders hoor...

http://www.ultimatecarpage.com/large/1660-1.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/large/1660-2.jpg

redje 12-05-2003 09:36

Quote:

Originally posted by Sennake
Waarmee Danny bewijst zijn reglement beter te kennen dat Ecclestone en zijn trawanten (remember Brazilië - Raikkonen - Fisichella)...
Kdenk da Ecclestone t reglement nie echt goed kent. :p En die Braziliaanse tijdswaarnemers kenden het wel, maar waren wa blind.

ICEMAN 12-05-2003 10:47

Quote:

Originally posted by Sennake
Ik heb ergens (Autowereld) iets gelezen over een Seat Cupra GT, aangedreven door een Audi-motor, maar dat was eerder iets voor het Spaanse GT-kampioenschap en later FIA-GT dacht ik. Mogelijk is dit dus iets totaal anders hoor...

http://www.ultimatecarpage.com/large/1660-1.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/large/1660-2.jpg

Ik denk ni da die in de FIA-GT gaat rijden. Naar t schijnt gaan ze hem niet homologeren. Daar hadden ze geen geld voor.

Mark 12-05-2003 18:15

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Naar t schijnt gaan ze hem niet homologeren. Daar hadden ze geen geld voor.
Jij bent zeker de leukste thuis :D :D. Geld een probleem bij de VAG-groep.........hahahaha. Zal eerder een kwestie zijn van niet willen.

Maaruh, laten we het speculeren beginnen over die mystieke nieuwkomer, heerlijk ;)

ICEMAN 12-05-2003 22:33

Quote:

Originally posted by Marshal
Jij bent zeker de leukste thuis :D :D. Geld een probleem bij de VAG-groep.........hahahaha. Zal eerder een kwestie zijn van niet willen.

Maaruh, laten we het speculeren beginnen over die mystieke nieuwkomer, heerlijk ;)

Da kan ook goed zijn.


All times are GMT +2. The time now is 03:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.