![]() |
http://users.skynet.be/bk284908/oos041.JPG
http://users.skynet.be/bk284908/oos042.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos043.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos044.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos045.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos046.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos047.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos048.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos049.JPG |
het werd daarnet ffkes warm in de pitbox van Ferrari :)
|
http://users.skynet.be/bk284908/oos050.JPG
http://users.skynet.be/bk284908/oos051.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos052.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos053.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos054.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos055.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos056.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos057.JPG http://users.skynet.be/bk284908/oos058.JPG |
En de derde opeenvolgende voor Schumacher. De F2003-GA is niet overtuigend sneller, maar hij weet toch wel elke keer mooi te winnen.
Fijne race gezien. Kwam laat op gang dankzij Da Matta en Verstappens Safety Car. Schumacher kreeg het in de pits idd wel heel warm, en toch weet de kerel quasi op z'n gemak te winnen. BMW ziet af, Raikkonen klampt aan. Toch nog mooi duel tussen Barri en de Ijsvent die bijna smolt onder Barrichello's druk. Pro: *Ferrari....juist ja. Door vuur en regen, niemand houdt ze tegen. *Raikkonen. Altijd aanwezig. *Button: Eindelijk wat op de voorgrond. En dan in zo'n rotwagen. Vraag maar aan Villeneuve, die me toch wel -terecht- zwaar gefrustreerd leek *Webber: Uit de pits starten en een puntje of twee scoren. Mooie race *Pizzonia: Toch best knappe race. Mag blijven bij Jaguar. Flop: *Minardi - Verstappen. Help ! Wat doet dit team nog in de moderne F1 ? Geen resultaten, geen geld.....Ik geef Minardi niet lang meer *Toyota: Dit is echt niet de manier om vooruitgang te boeken. Panis moet zwaar balen. Da Matta laat de GP een kwartier later beginnen. *BMW-Williams: BMW loopt te klagen dat Williams slecht bezig is. Eerst eens naar de betrouwbaarheid van de eigen motor zien, misschien ? Ralfke redt zoals altijd nog de meubels. *BAR - Villeneuve: Frustrerend. Frustrerend dus. Ook frustrerend hoe Stefaan Zwammers de namen van twee andere sites noemde toen hij het over Montoya vs. Camera had. DePaddock bestaat langer als één van beide concurrerende sites en op de koop toe werkt dit forum een stukje beter dan beide sites. Of ben ik nu een opschepper ? Bah. Vanaf volgende week terug rtbf2-screenshots ! Finish. |
Toch een mooie grand prix gezien, geen moment verveling.
ai ai, waar gaat Williams naartoe? |
Zegge, ik ben medewerker van f1world.be en k vind da wij ook wel wa aandacht verdienen, no disrespect. En ik denk dat de VRT hier niet zoveel komt, omdat dit enkel een forum is en geen nieuwssite.
|
Quote:
|
Finish, ik ben toch niet akkoord met uw stelling over de BAR. Als je 4de kan eindigen kan je moeilijk stellen dat dit een rotwagen is. Het is Villeneuve die in de fout gaat door z'n motor te laten afslaan en zo een zo goed als zeker plaats in de punten weggooid. Alle, dat vind ik ervan :)
|
Villeuve moet niet klagen, hij heeft in z'n eerste stop een nieuw stuurtje aangeboden gekregen, en hij heeft dit gewijgerd. Hij moet dus niet klagen als het er later volledig de brui aan heeft...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Het zou spijtig zijn als dit de laatste A1 ring was, mooie race gezien. Spannend tot op het laatste.
;) zelfs het begin...3de keer goeie keer. |
Quote:
- Barrichello kwam makkelijk terug op Raikonnen - Fastest laps kwamen enkel uit het kamp van Ferrari - Als je zelfs een race waar er heel wat tegenzit (brand ....) nog kan winnen met een dikke 10 seconden voorsprong heb je nog een pak reserve. Wat moet er dan nog gebeuren wil de concurrentie winstkansen hebben ? :confused: Bar zou ik zeker niet bij de floppers zetten .... ze worden 4e (voor ralf en coulthard) .... toch rijders die behoorlijk meer middelen achter hun hebben .... De wagen is zeker op speed ..... de betrouwbaarheid kan nog nietsje beter ..... Een rotwagen is het zeker niet. Raikonnen bewijst een topper te zijn .... Toch mag de nieuwe wagen van McLaren niet lang meer wegblijven ..... anders wordt het ook voor Kimi dwijlen met de kraan open. Minardi ...... Dit is stilaan hopeloos aan het worden .... Ik denk dat we stilaan rekening moeten houden met een arrows of prost scenario .... airco |
Quote:
Quote:
Jan. =--- |
Het gat me Ferrari was groot, maar nu blijkt da Kimi nie op volle toeren kon rijden, dus normaal zou het gat toch kleiner zijn.
|
Excuses hebben ze bij McLaren altijd. :rolleyes: :D :D :D
|
Coulthard had problemen met de balans en Raikonnen met de motor.
En Michael Schumacher had problemen in de pits (klein brandje) en is toch nog opmerkelijk sneller dan de McLarens. McLaren gaat snel moeten komen met de nieuwe wagen, anders wordt het dit jaar weer een walk-over van Ferrari en dat zou spijtig zijn. |
Quote:
Anders een mooie race gezien, een sublieme MS die mischien de naam van Kimmi moet overnemen (Iceman) gezien zijn rustig blijven zitten tyden het brandje. Een heel goede Honda gezien (jammer van Villeneuve die eerst op een mooie 5de stek lag) , ook McLaren verdiend een pluim: een Kimmi die alles deed wat hij kon om de Ferarri's voor te blijven (jammer hebben we niet goed het inhaalmaneuver gezien van MS op Kimio, was hij verast door het begeven van de motor van Montoya?), Coulthard die van op een 14de startplaats opklom naar stek 5, hopelijk komt de nieuwe (BETERE??) wagen er snel. Allé, op naar Monaco waar de kwalificatie belangrijker dan ooit zal zijn. Greetz, Laskaat |
Tja, de 2 ferrari's hebben elk ongeveer 15 seconden langer in de pits gestaan en toch wint Schumacher zonder veel problemen en zit Barrichello vlak achter Raikkonen. 'k denk dat de ferrari de hele race lang de snelste wagen was, maar de voorsprong is idd minder groot dan vorig seizoen...
|
Waarom ligt die eerste bocht daar eigenlijk? Niemand pakt hem. Misschien gewoon beter een heel groot virkant asfalt leggen en de rijders dan zelf maar circuit laten kiezen.
|
Spijtig voor Alonso, die was anders wel goed op weg om zijn foutje van de quali's recht te zetten.
|
Quote:
de regel ....minstens 1 wiel binnen de witte rand van het circuit is door niemand nageleefd ... |
Quote:
Toch spreekt iedereen dat de kloof vorig jaar groter is dan nu :rolleyes::rolleyes: |
Quote:
Als het voor de Belcar al niet meer moest, waarom zou het dan voor de F1 moeten? |
Quote:
Achja, Who cares, ze zijn snel, maar niet zo snel dan ze zelf verwachtten. |
Quote:
Grootst aantal gebruikers online was 93 op Zo Mei 18, 2003 1:56 pm :eek: |
Quote:
|
Quote:
Ik twijfel toch wel aan de impact van zo'n vluchtige opmerking door een commentator. En wanneer werd dit trouwens gezegd? Voor de start van de race? Dan zijn er nog een pak mensen die niet kijken, ik zet ook pas mijn tv op enkele minuten voor de start. Een kwartier lang naar stilstaande auto's kijken vind ik niet interessant. |
Quote:
|
Mag ik even een welgemeende 'grmbll' aanhalen + erop wijzen dat het hier zwaar off topic gaat ! :no:
|
Ok dan, back on-topic. Stond Rubens niet op een andere strategie dan Micheal, en zouden ze bij zijn brandstofdebacle niet gewoon besloten hebben om hem ook 3 keer te laten pitten?
|
euhm......
Rubens heeft toch slechts 2 pitstops gemaakt :rolleyes: schumi en alle andere toppers ook overigens |
:rolleyes: Waar zat ik met mijn gedachten. Nuja, ik dacht dat hij er één minder ging doen, of schumi één meer.
|
Quote:
Mensen die later de statistieken bekijken en de race zelf niet gezien hebben zouden verkeerdelijk kunnen concluderen dat al die GP's superspannend moeten geweest zijn... Om maar te zeggen : het aantal seconden voorsprong aan de finish van een GP is zowat het slechts gekozen criterium dat je kan kiezen om de spanningsgraad van een race in te schatten. De laatste decennia zeker. Om het niveauverschil in prestaties te meten is er volgens mij niets beters dan de onderlinge verschillen in de kwalificaties... Jammer genoeg heeft de FIA ervoor gezorgd dat we daar ook al niet meer met 100% zekerheid kunnen zeggen of iedereen in dezelfde omstandigheden gereden heeft... |
fastest lap in Race zou een mogelijk indicatie kunnen zijn.
Austria - Fastest laps in the race 1. Michael Schumacher - 1'08"337 - lap 41 2. Rubens Barrichello - 1'08"913 - lap 44 3. Mark Webber - 1'08"966 - lap 68 4. Kimi Räikkönen - 1'09"423 - lap 45 5. David Coulthard - 1'09"626 - lap 64 6. Jacques Villeneuve - 1'09"764 - lap 64 7. Jenson Button - 1'09"828 - lap 22 8. Antonio Pizzonia - 1'09"978 - lap 67 9. Juan Pablo Montoya - 1'10"112 - lap 28 10. Ralf Schumacher - 1'10"246 - lap 40 11. Jarno Trulli - 1'10"358 - lap 68 12. Cristiano Da Matta - 1'10"466 - lap 67 13. Nick Heidfeld - 1'10"516 - lap 12 14. Fernando Alonso - 1'10"526 - lap 34 15. Ralph Firman - 1'10"659 - lap 68 16. Giancarlo Fisichella - 1'11"019 - lap 60 17. Justin Wilson - 1'11"267 - lap 67 18. Olivier Panis - 1'13"097 - lap 6 19. Jos Verstappen - no recorded time (retired on lap 1) 20. Heinz Harald Frentzen - no recorded time (retired on lap 1) |
Afgezien van enkele incidentjes (zoals 3 x starten, de poging tot flamberen van Michael Schumacher, de nukken van Villeneuve's BARre Honda, het pirouetje van Alonso, witte rook bij Montoya) en enkele mooie inhaalmaneuvers van David Coulthard op konkurrenten die verondersteld worden trager te zijn dan hijzelf ;) vielen er in de eerste driekwart van de GP niet veel spannende racemomenten te beleven. In de slotfase kregen we het haast klassieke wieltje blokkeren van Ralf te zien (ik denk dat hij een "zware voet" heeft, maar dan op het rempedaal) en ja, toch nog behoorlijk wat suspens in de laatste tien ronden dankzij het duel Kimi - Rubens. Al bij al een magere oogst.
Wat mij bijzonder is opgevallen: de "vertikale" inplanting van Jean Todt's wenkbrauwen (of had hij van iemand nen toek oep zoan oëg gekregen?):D jan, die ook nu weer zowat een halve GP in fast forward wist te bekijken |
De Superbike manche in Monza was nu in ieder geval alweer veel meer het bekijken waard dan deze GP, ook al won Hodgson opnieuw (was zelf aan het duimen voor Lavilla, maar helaas mocht het niet zijn).
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.